כל מעצב גרפי מתחיל, ומעצב גרפי חושב שהוא לא יצליח למצוא עבודה

פלאש למתחילים ולמתקדמים

תוכן עניינים הצג
הסרטון שלפניכם הוא עוד סרטון שמסביר איך עובדים בתוכנות השונות בעיצוב גרפי, והסרטון הנוכחי הוא ספציפי לתוכנת פלאש. הסרטון הינו פשוט וקל להבנה והוא דורש למידה שלו כמו גם תרגול של החומר הנלמד כמה שיותר, והסרטון מיועד הן למתחילים והן למתקדמים אם אתם צופים בסרטון זה תוכלו ללמוד איך מכינים אנימציה ואיך עושים את זה ברמה מקצועית גבוהה כמו גם עם דיוק מקסימלי, ותוכלו כמעצבים עם יידע רחב יותר להגדיל את סל השירותים אותו אתם מציעים.
תוכנת פלאש

תוכנת פלאש

אז מה היא בכלל תוכנת פלאש? תוכנת פלאש היא עוד אחת מהתוכנות שפותחו על ידי חברת אדובי, חברת תוכנות הגרפיקה הגדולה בעולם, חברה שפיתחה גם את התוכנות אילוסטרייטור, אינדיזיין, פוטושופ ואחרות. התוכנה היא בעלת שימושים רבים וביניהם:
יישומי אינטרנט – אפליקציות שנונות “חיות” שניתן להקים עם תוכנת פלאש
אנימציות – כל אנימציה לכל מטרה, בין אם היא לעולם הסרטים ובין אם היא לעולם הפרסומות באינטרנט
משחקי דפדפן – תוכנה שנעשה בה שימש נרחב עבור משחקים על המחשב
משחקי און ליין – גם משחקים שקיימים על גבי הרשת הם עם המון עבודה של פלאש

פרסומות באינטרנט

אם אתם לומדים עיצוב גרפי, תהיה לכם מן הסתם לא מעט נגיעה לעולם הפרסום. עולם הפרסום חייב תמיכה גרפית כל הזמן וחייב שייצרו בשבילו אין סוף פרסומות שימשכו את תשומת הלב. עם התוכנות האחרות של אדובי, פוטושופ ואילוסטרייטור ניתן להפיק פרסומות שאינן זזות, ועם פלאש ניתן להפיק פרסומות זזות מה שיתרום רבות למשיכת תשומת לב אצל הלקוח הפוטנציאלי או במקרה שלנו אצל הגולש.
משחקים
כפי שציינו עולם המשחקים חי ונושם על תוכנת פלאש, וניתן לעשות איתה המון ביצירת משחקים. בין אם מדובר על משחקים און ליין או אוף ליין, הם קיימים בזכות התוכנה הזו במקרים רבים

אם גם אתם רוצים לדעת איך ליצור פרסומות ואיך ליצור משחקים, הסרטון הזה הוא בשבילכם, סרטון שיסייע לכם להגיע לאן שאתם רוצים בעולם העיצוב.

גם אם יש לך תואר בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית, האם אתה צריך להיות מעצב גרפי?

כיום, מעצבים גרפיים לומדים כיצד לעצב מהר יותר כדי שיוכלו לעבוד בתעשיית ההייטק. ככה הם עושים את זה. האנשים שמייצרים את האפליקציות ואתרי האינטרנט שאנו משתמשים בהם מדי יום מגיעים עם כל מה שאנו רואים. אז, כמובן, התשובה היא מעצב גרפי דיגיטלי, שהוא אחד האנשים המבוקשים בעולם העיצוב בגלל שהם עובדים עם כלים דיגיטליים. ריכזנו עבורכם מדריך מיוחד המסביר את השפות המשמשות בעיצוב גרפי האנשים שעוזרים לעסקים להשתמש ברשתות חברתיות כדי לקדם ולשפר את המוצרים שלהם. בתוכנת אדובי, למשל, השיעורים מוצגים תוך כדי מניפולציה של תמונות או בניית אתרים, בונה ותחזוקה של אפליקציות ועוד.

הצצה לכמה מהסוגים השונים של עיצוב גרפי וכיצד הם מתחברים לעולם השיווק הדיגיטלי:

אנשים שמייצרים אתרים ואפליקציות צריכים להעסיק מעצב גרפי לעתים קרובות כי זו הדרך הטובה ביותר להשיג לקוחות חדשים. תפקידו של מעצב גרפי ליצור מודעות שיווקיות שמונעות מאנשים לחזור לאתר או לאפליקציה, או להמשיך להמציא דרכים חדשות לתקשר בכל עת.

תפקידם של מעצבים דיגיטליים לחשוב כיצד להשתמש באלמנטים גרפיים כדי לתאר את המוצרים ולתת שירותים בסיסיים לקהל היעד, כמו עיצוב אריזות או הכנת באנר פרסומי כדי להפיץ את הבשורה על החברה. התפקיד של כל עסק הוא תמיד להישאר מעודכן, מה שמוביל לרוב לפרסום רב שעוזר למכירות. זה מה שעסק צריך לעשות. השפה המקצועית כיום כוללת סטטיסטיקות כדי לקבל לידים ממכירות מקוונות שנעשו על ידי העיצובים שגרפיקאים נתנו לשפה העיצובית. הסיבה לכך היא שהיום, הכל ניתן למדוד.

הם הכללים של עיצוב גרפי הנלמדים בכיתה.

אם אתה רוצה להיות מעצב גרפי טוב, אתה צריך לדעת יותר מסתם תוכניות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין של אדובי. אתה צריך לדעת יותר מסתם תוכניות אלה. אם חברה או ארגון רוצים להצליח בקמפיין שיווקי, הם צריכים לדעת להשתמש בשפות עיצוב, דבר שחשוב להם מאוד ללמוד. חשוב שהתלמידים ילמדו כיצד להשתמש באפקטים של צבעים או טיפוגרפיה עם תמונות כי זה מה שכתיבה שיווקית עושה בכל פרויקט אינטרנט שבו מעורבים גם מעצבים גרפיים.

תוכנה היא רק אוסף של דברים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור דברים

כלים: התוכנה היא רק דרך לבצע דברים. האנשים שמחליטים אם מוצר יפה ומושך את קהל היעד שלו הם רק מעצבים גרפיים שיודעים הכל על צבעים או פסיכולוגיות הכוללות צורות ליצירת ממשק משתמש או אפליקציה.

גרפיקה:

כשאנשים אומרים עיצוב גרפי, הם חושבים מיד על התוכנה הגרפית. זוהי טעות גדולה מכיוון שהתוכנה הגרפית היא רק כלי עבור המעצבים הגרפיים המשתמשים בה כדי להבין אילו אלמנטים פועלים יחד כדי ליצור תהליך שיווקי שעוקב רק אחר הכללים של סגנונות העיצוב הגרפי השונים.

על המעצב הגרפי להיות מאוד ברור

פוטושופ משתמש בו כדי לגרום לתמונות להיראות שונה על ידי שילוב צבעים. על המעצב הגרפי להיות מאוד ברור באיזה צבע להוסיף לתמונה כדי להבהיר את המסר השיווקי.

מאייר

מעצבים גרפיים צריכים לדעת מי קהל היעד שלהם כדי להשתמש בתוכנת אילוסטרייטור ליצירת לוגו או כל נושא שבאמצעותו מפותחים תהליכי שיווק על ידי צורות וקווים שתוכנת אילוסטרייטור מאפשרת להם ליצור בעזרת תוכנה זו.

אינדיזיין

תוכנה עבור ספריות מרובות טקסט המגיעות מתוכנות אחרות, InDesign נחשב לכלי נהדר. השתמשו בעיצובים שנעשו בפוטושופ ובאילוסטרייטור כדי ליצור ספר אלקטרוני שקל להוריד מאתר אינטרנט, או שתוכלו להכין ספרים לעולם הדפוס בעזרת indesign.

עבודה בתחום הייטק

לאחרונה אנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים טובים באמת עובדים עם כל מה שקשור לעיצוב מקוון על מנת להקל על אנשים בכל העולם להשתמש במוצרי ההייטק שהם מייצרים. כל מהנדס תוכנה או מהנדס מחשבים לומד כיצד להשתמש בשפות תכנות המשמשות חברות הייטק ליצירת אתרים או כתיבת תוכנה.

 מהנדס מחשבים ואדם שמעצב גרפיקה יחד על הפרויקט

אין שפה רשמית לעיצוב גרפי שמהנדס מחשבים למד עליה. במקום זאת, הוא או היא למדו על תכנות מקצועי עבור יישומים מבוססי אינטרנט או תוכנות יצירתיות שניתן להשתמש בהן בכל רחבי העולם. המשמעות היא שיחד, מהנדס מחשבים ומעצב גרפי יכולים להשתמש בכל השפות החזותיות והרכיבים כדי להתאים מולטימדיה לעיצוב ויזואלי נכון ולפגוע בקהל היעד.

בגלל עבודתם, מעצבים גרפיים מרוויחים היום הרבה כסף.

הם יכולים להרוויח 18 אלף שקל בתור מעצב גרפי בעולם ההייטק עם תיק עבודות. כל מה שהם צריכים זה תיק עבודות עם אינטראקציה שעולם האינטרנט וההייטק צריכים. אותו דבר יכול לקרות גם למעצבים גרפיים שעובדים בעולם השיווק הדיגיטלי או רק קצת בעולם הדפוס. הם יכולים להרוויח 13,000 שקל.

רוב הבוגרים בתחום עיצוב תקשורת חזותית אינטראקטיבית בוחרים לעבוד בעולם ההייטק, גם בגלל השכר הגבוה וגם בגלל שהם רוצים להתעדכן בטכנולוגיה חדשה כל הזמן, אז הם עובדים שם.

האינטרנט הוא דרך מצוינת ללמוד.

למידה מקוונת הפכה לפופולרית מאוד בתקופת הקורונה, כאשר עסקים וארגונים רבים השתמשו רק בתוכנת הזום הפופולרית. כתוצאה מתקופת הקורונה, הרבה חברות מוכרות החלו לגייס אנשים רק מהבית.

אנשים יכולים ללמוד באינטרנט

במשך 15 שנים, בית הספר ללימודי עיצוב סולו לימד דרך האינטרנט אחד על אחד בלימודי תעודה פרטניים דרך האינטרנט. כאשר לומדים לבד, התלמיד עומד במרכז, מה שמאפשר רמת ביצוע גבוהה מאוד לתיק עבודות.

תיק עבודות

פורטפוליו חברת הייטק או ארגון הייטק ירצו לראות מה עשית לפני שגייסת אותך לעבודה, וזה הדבר הכי חשוב כרגע. במהלך לימוד פרטי ואחד על אחד, המורה יכול לראות את המסך של התלמיד ולהראות לו איך עושים גרפיקה לשיווק שניתן להשתמש בה באינטרנט, או שהוא יכול לעשות אפליקציה במערכת אדובי תוך כדי בניית האתר שלו עם וורדפרס .com.

במהלך הדרכה אחד על אחד, המורה רואה את המסך ומסביר כיצד לעצב את כל הכללים הרבים שנלמדו על עולם העיצוב הגרפי. אם לתלמיד יש שאלה במהלך שיעור או בזמן שהוא מתאמן על מה שלמד בכיתה, המורה יענה על השאלה במהירות.

שיעורי בית ומטלות הם מה שאני צריך לעשות היום.

תרגילים נגמרים בסוף כל אחד. בסיום כל שיעור עיצוב גרפי ניתנים לתלמיד הרבה תרגילים שיעזרו לו לחשוב ולהיות יצירתיים בעולם העיצוב הגרפי. אם יש שאלה במהלך השבוע, התלמיד יכול לקבל תשובה במהירות כדי שיהיה לו את כל הביטחון הנדרש כדי להתחיל לבנות תיק עבודות.

פורטפוליו כי זה הכי חשוב להיכנס לחברת שיווק דיגיטלי או חברת הייטק.

אם אתה רוצה להראות שאתה יודע את כל הכללים, אתה צריך להראות אותם בכל אפליקציה או תוכנה גרפית. יש סיכוי טוב שחברה מתחום הפרסום או ההייטק שרוצה לעבוד איתך תרצה לראות את תיק העבודות שלך ודוגמאות לעבודותיך.

מגמות עיצוב גרפי שהופכות פופולריות יותר בשנים האחרונות.

אם ותיק רואה את כל הדברים החדשים שעולם העיצוב הגרפי צריך, אין ספק שאפשר לעבוד גם בתחום הזה. אין ספק שאם אתם עובדים בתחום הזה לבד ובאופן אישי, הלקוחות שלכם יבקשו מכם להראות להם באתר שאתם פותחים את כל הדוגמאות שלכם כדי שיראו שיש דברים חדשים באתר.

הביקוש בעולם דברי ההייטק הוא גבוה מאוד

לפני עשור לא היו משרות כאלה בעולם ההייטק. היום הדברים שונים לגמרי. מעצבים גרפיים רבים כבר החלו לעבוד בתעשיית ההיי-טק עוד בזמן הלימודים; כתוצאה מכך, עולם הדפוס נפגע כי רוב המעצבים הגרפיים לא פונים לעבודה שם כי הם לא רוצים לעבוד בתעשיית הדפוס, מה שפוגע בתעשיית הדפוס.

 הרבה קבוצות בפייסבוק שבהן אתה יכול למצוא עבודה

כל מעצב גרפי מתחיל, ומעצב גרפי חושב שהוא לא יצליח למצוא עבודה. כנראה, יש הרבה קבוצות בפייסבוק שבהן אתה יכול למצוא עבודה. בבית הספר קבוצה של יותר מ-19,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום שלוקחים מדי יום מעצבים גרפיים חדשים ונותנים להם את כל השירותים שהם יודעים לתת. במהלך שנת הלימודים, בית הספר יראה לכם קבוצת אנשים שתהיה מצוינת לשוק.

איפה זה נמצא בעולם? נגלה בשנים הקרובות היכן הולך להיות העולם הדיגיטלי.

המשמעות היא שהעולם הדיגיטלי רק יתחזק בשנים הקרובות מכיוון שהדור של היום מקבל מידע רק מאפליקציות ומאתרים, לא מאנשים באופן אישי. כשאתה כותב תוכן שיווקי לאתר שלך בגוגל, אתה יכול לגרום ליותר אנשים לבקר. מנוע חיפוש של גוגל מציג רק את 10 התוצאות הראשונות שמקבלות את מירב התנועה, כך שאתרים שרוצים להישאר רלוונטיים בשוק צריכים להמשיך לפרסם פוסטים שיווקיים ומידע על המוצרים שלהם כדי להישאר ב-10 המובילים. אנשים שלומדים ויז’ואל אינטראקטיבי תקשורת תהיה הדבר הגדול הבא. אם אתם רוצים להרוויח כסף מהבית או לעבוד עם טכנולוגיה חדשה, זה התחום בשבילכם!