קורסים עיצוב גרפי לבעלי מוגבלות או נכות - איך ללמוד מקצוע שיאפשר עבודה מהבית

קורסים עיצוב גרפי לבעלי מוגבלות או נכות – איך ללמוד מקצוע שיאפשר עבודה מהבית?

היום מעסיקים מתחילים להבין עד כמה חשוב להעסיק אנשים בעלי מוגבלויות ועד כמה הם יכולים לתרום עם השכל שלהם וההבנה החריפה לעסק, המודעות הולכת וגדלה וזה טוב שהרבה לומדים לקבל את האחר והשונה ואף רוצים לעזור לו להשתלב בחברה, אנשים בעלי מוגבלויות יכולים להימנות בכל מיני סוגים של מוגבלויות כגון: חרשים, וכבדי שמיעה, אוטיסטים עיוורים ולקויי ראיה, בעלי לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז, בעלי מחלות כרוניות, בעלי לקויות מוטוריות, נפגעי נפש ובעלי מוגבלות שכלית והתפתחותית, ישנם המון מקרים, אבל עדיין כולנו בני אדם, לכולם יש רגשות, כולם צריכים להשתכר באיזושהי דרך ולעזור בכלכלת המשפחה, לכן בעלי מוגבלויות רבים בודקים דרך דרכי ייעוץ רבים לגבי חיפוש קורס שיתאים להם למצוא עבודה בזכותו כמו בתחום הגרפיקה והעיצוב.

אילו מן עבודות יכולים בעלי מוגבלויות למצוא בתחום הגרפיקה והעיצוב

תחום גרפיקה ועיצוב היה קיים עוד מימי קדם, אנו יודעים זאת לפי ממצאים רבים שנתגלו בחפירות ארכאולוגיות, מוזיאונים שמשמרים את מה שהיה קיים בזמנו למען הדורות הבאים שבאים צופים לומדים, אנו יכולים לראות ציורים רבים, או עבודות פרסום רבות בשנים מאוחרות יותר של מוצר כזה או אחר, ספרים מעוטרים ומעוצבים, כרזות, איורים מפורסמים, גם אז היה צורך בגרפיקה ועיצוב יפים כדי להעביר מסר על מוצר מסוים או שירות מסוים, מהרגע שהומצא הדפוס, היה כבר אפשר להעביר מסר להמונים, המסר היה משולב עם טקסט, עיטורים מיוחדים ואיורים שנעשו בידי אומן.

היום אנו בעידן הדיגיטלי, התפתחות המחשבים תרמה לאדם בכל תחומי החיים שלו ובעיקר בתחום הגרפיקה והעיצוב.

לא צריך ידי אומן כדי לעצב מעטפה או כרטיס ביקור, לא צריך להיות מדויקים על המילימטר, התוכנות הגרפיות מתוכנתות לכך, יש פונקציות רבות שיכולות למרכז אלמנטים, ליישר אותם, לסדר מרווחים שונים ביניהם, מרווחים בתוך טקסט  וכו’, הכל נעשה באופן ממוחשב ואת הכל לומדים בקורסים ייעודיים.

בעלי מוגבלויות שעוברים קורסים בתחומי העיצוב והגרפיקה והם מתמקצעים ומתרגלים הרבה את מה שהם למדו סיכוייהם למצוא עבודה בתחומי העיצוב הגרפיקה יהיו גדולים, מה שחשוב שזה איך הם עושים את העבודה, לא מצבם הבריאותי, ללקוח חשובה התוצרת, האיכות, אם יקבל איכות טובה של עבודה, עבודה יפהפייה בנויה טוב., צבעים מוקפדים, אלמנטים מועמדים בסדר מופתי הלקוח יהיה מאוד מרוצה ויביא אליכם לקוח נוסף שיביא עוד לקוח ועוד אחד וכו’, השירות שלכם חייב גם להיות מקצועי, לקוחות רבים אוהבים שמתייחסים אליהם, שדואגים לעבודה שלהם ולא להרגיש כאילו הם עוד מספר בחשבון בנק של המעצב בעל המוגבלות או לא בעל המוגבלות, לכולם צריך להתייחס שווה בשווה.

 

ניתן לבחור בעבודות בתור שכירים וניתן לבחור לעבוד בתור עצמאיים שמחויבים לאתר את הלקוחות שלהם עצמם עם שיווק עצמי ונכון בסופו של דבר מדובר בבחירה של בעל המוגבלות לבד שיכול להתייעץ עם המרצה שלו, אבל בסוף הבחירה היא כולה שלו.

רוצה להיות משווק חברה? הבנתם שמעצבים גרפיים שולטים בעולם השיווק הארגוני?

כיצד מעצבים גרפיים מחוברים לעולם השיווק נסביר בפוסט הבא, לכן מאמר זה יועיל הן למעצבים גרפיים והן לאנשים פרטיים המעוניינים להתקדם במקצועם. סביבת העיצוב הגרפי של היום מאפשרת למעצבים גרפיים רבים לעבוד מהבית במגוון מקצועות. אם אתם רוצים לפרסם ולקדם את החברה שלכם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, אין ספק שהמיקום הזה, יחד עם שילוב של סרטונים, יספק לכם אינסוף אינדיקציות כיצד אתם עשויים להתחיל לפעול במגזר זה. הקורסים בעמוד זה נוצרו על ידי המשווקים הגרפיים המובילים ויראו לכם כיצד להתחיל בענף זה. השיעורים נערכים בעברית ויעניקו לכם ידע רב.

עיצוב גרפי ושיווק

עיצוב גרפי ושיווק תמיד היו שלובים זה בזה, ואין זה מפתיע שכל הפרסומות שאנו רואים בפלטפורמות המדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם חוברות שיווקיות, נוצרו על ידי מעצבים גרפיים. מעצבים גרפיים הם העיניים והאוזניים של כל משווק מקוון, ולכן יש לתת תשומת לב מיוחדת לכל ניסוח של עקרונות עיצוב. מעצבים חזותיים צריכים להשתמש בביטויים המקדמים פעולה עם רכיבים גרפיים ולהימנע משימוש בכיתובים רבים בפרסומות שלהם. אנחנו צריכים להשתמש במילים אפקטיביות ובמקביל לאפשר לתוכנית הגרפיקה ליצור אפקטים פנטסטיים.

שיווק ברשת חברתית

כל שיווק ברשת חברתית צריך לכלול מעט מאוד טקסט ושיעור גבוה של תמונות שמעבירות מסר. התמונה תשמש להעברת גרפיקה שמעבירה מסר. כל תמונה שונה מבחינה אסתטית עם פוטושופ, שמצטיין בביצוע שינויים דרמטיים ומוכרים. עלינו המעצבים הגרפיים להקפיד על כל עקרונות העיצוב הכוללים דיאלוג ויזואלי, שפה גרפית אחידה, וללא ספק על המעצב הגרפי לשים לב לפרטים הקטנים הקשורים למותג, כמו על המעצב הגרפי בעת הכנת מדיה חברתית. קמפיין שיווקי. פייסבוק משתמשת בכל הצבעים הקשורים ללוגו. זה לא אפשרי להשתמש בצבעים לא קשורים כדי למנוע מהמודעה להיראות חובבני. הגולשים בימינו הם די אינטליגנטים, והם מופגזים בפרסומות, ולכן עליהם להבין בדיוק כיצד לקשר את הצבע למותג. כמעצבים גרפיים יוצרים שפע של פרסום בפועל על מנת לקדם ולשווק חברות בצורה מקצועית.

תוכנת הגרפיקה.

לתוכנה גרפית יש שפע של כלים מניפולטיביים, ועל המעצב הגרפי לתפוס כיצד להשיג הרמוניה בעת ערבוב צבעים ואת ההבחנות בין צבע מייצג לצבע מיזוג. הרעיון הוויזואלי צריך להיווצר בהתייעצות עם הצרכנים. ככל ששיתוף הפעולה בין הלקוחות והמעצבים הגרפיים גדול יותר, כך גדלה הסיכוי להצלחת המודעה. לקוחות מוציאים הרבה כסף כדי לקדם את הפרסום שלהם בפייסבוק. כל מה שקשור לפרסום מודעה בפייסבוק ישולם באמצעות שיווק ממומן בפייסבוק או ברשת החברתית אינסטגרם. באתרים מסוימים נוכל לראות באנרים עיצוביים אותם נציב באתר כדי למשוך מבקרים דרך מנוע החיפוש של גוגל. למעצבים גרפיים יש אחריות רבה, ויש מתאם ברור בין האפקטיביות של קמפיין קידום מכירות של מותג לבין הופעת המודעה השיווקית.

למידה מקוונת מהבית מה גורם לזה לקרות? איך אני יכול ללמוד באינטרנט מהבית?

הקורונה אתגרה את העולמות המסחריים והחינוכיים, לכן מוסדות רבים עברו להוראה דרך האינטרנט באינטרנט כדי לפתח נוכחות ושהקורונה לא תפגע בנוכחות בקצב הצפוי. בחמש עשרה השנים האחרונות מלמדים בבית הספר טכניקה זו של לימוד אחד על אחד דרך האינטרנט במסגרת פרטית ואישית. בית הספר מספק תוכנה המקשרת מחשבים באופן דומה או זהה לזום, ובתוכנת חיבור זו עשוי המדריך לראות את מסך התלמיד ולהסביר לו שלב אחר שלב כיצד ליצור גרפיקה שיווקית. במהלך השיעור לדוגמה, המורה יפתח את תוכנת הפוטושופ במחשב התלמיד ויסביר לו פקודות רבות באמצעות כללים גרפיים רבים כיצד ליצור מודעה. לאחר שהתלמיד ראה את כל חומר הלימוד, עליו להוכיח למורה שהוא מבין את כל החומר. אם מתעוררת שאלה במהלך הפגישה לגבי יצירת מודעה או פקודה מבלבלת או בתוכנות גרפיות כגון פוטושופ או אילוסטרייטור, המדריך יעבור על הנושא שוב ושוב עד שהתלמיד יבין היטב את כל הנושאים.

תרגול ושיעורי בית

לאחר סיום שיעור פרטי גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד, המדריך שלך ישאף לדחוף אותך ולהציע לך מספר משימות על סמך מה שלמדת בקורס. ניתן לעשות תרגילים המטפחים יצירתיות כדי לחזק את נושא העיצוב והמושגים המיתוג. אם יש נושאים מבולבלים במהלך שיעורי הבית, המדריך יחזור על כולם בשיעור הבא, וכמובן, התלמיד יכול ליצור קשר אישי עם המורה במהלך השבוע בין השיעורים באמצעות הודעות וואטסאפ או שיחת טלפון.

בית הספר רואה בלמידה פרטית ואישית מרכיב קריטי בהישגים לימודיים. אנו מחנכים באופן פרטני על מנת להעניק לתלמיד את הביטחון הדרוש לו לאורך כל לימודיו. בהשוואה ללימודים קבוצתיים, כאשר המדריך אינו יכול לשרת כל תלמיד באופן אישי, גישת הלימוד לא פרטנית. אנו יכולים לספר לכם שמחצית מהתלמידים הרשומים כעת לבית ספר למדו בעבר במוסדות אחרים, נכשלו, ולאחר מכן שילמו על שיעורי עיצוב גרפי על מנת ללמוד את הנושאים ואת תיק העבודות במסגרת פרטית ואישית. בפסקה הבאה תמצאו שיעור גרפי יוצא מן הכלל המתאר את כל התהליך של ביצוע תקני עיצוב תוך שימת דגש על בניית תקשורת חזותית בין הלקוח למותג תוך שימוש בתוכנה גרפית.

מאמצים וקמפיינים ברשתות החברתיות שהצליחו.

אנו יכולים לומר לכם שהצלחת קמפיין או אתר ומכירות מוצר קשורות לעיתים קשר הדוק לאופן שבו המותג והמוצר נראים ברשתות החברתיות. כולנו שמענו שלאופן שבו מוצר מופיע וארוז יש הרבה קשר למידת המכירות שלו. על הסטודנטים לתרגל את התוכן הרחב לאורך הקורסים שלהם כדי לבסס תיק עבודות מקצועי. תיק העבודות הוא הפריט המשמעותי ביותר שתשיג במהלך הלימודים, למרות שתזכה בתעודה מקצועית המעידה על סיום הקורס ללימודי עיצוב גרפי ושיווק. זה לא משנה אם אתה לומד לתואר ראשון בעיצוב גרפי או תואר שני בתקשורת חזותית; מה שמתעניינים בו לקוחות ומעסיקים הוא איך נראה תיק העבודות שלך. כל מראיין או אדם שיחליט לעבוד איתך ישאל מדוע בנית את הסגנון הזה בצורה כזו או אחרת, או מדוע בחרת את הצבע כדי להפיק את הרעיון ממקום זה או אחר במבנה הגרפי שלך.

אתה יכול להתקשר אלינו עכשיו לשוחח עם אחד מיועצי הלימודים שלנו על הקורסים הרבים העומדים לרשותך ללימוד פרטי ואישי אחד על אחד מהבית. עד לשיחתך עם היועצים שלנו, אנו מזמינים אותך לצפות בכל הסרטונים שהכנו במיוחד עבורך בעמוד זה כדי לתת לך מושג מהי גרפיקה שיווקית וכיצד תוכל לקדם את העסק שלך תוך שימת לב לפרטים הקטנים. יהיו למעשה הלקוחות שלך שיזכו לחוויית צפייה נעימה.