מהי בעצם פלטפורמת וורדפרס

בניית אפליקציות ואתרי אינטרנט –  הכנת אנימציות עם תוכנת פלאש

תוכנת פלאש היא אחת התוכנות הוותיקות במחשבים שממשיכות להתעדכן בכל שנה ודורות של מתכנתים, בוני אתרים, אנימטורים וחובבנים משתמשים בה בנאמנות רבה. זו תוכנה ידידותית שכיף להשתמש בה ויש לה המון יישומים. לימוד פלאש מתבצע כולו מול מחשב, עם מרצה מקצועי שפלאש זו ההתמחות שלו. כל תרגיל שהמרצה ייתן במהלך השיעור תוכלו לבצע על המחשב באופן מידי ולקבל משוב על עבודתכם.

בלימוד פלאש נראה לכם את כל השימושים לתוכנה המופלאה הזו: עיצוב

בעזרת לימודי פלאש תקבלו מושג על עולם העיצוב. כיצד לבחור צבעים שמתאימים ועונים על הצרכים הספציפיים שלכם (לשמח, להרגיע, להלחיץ או לקדם מכירה), כיצד למקם קומפוזיציה, כיצד לעצב פריטי לבוש, חפצים דוממים ודמויות.

אנימציה

לכל הציירים המוכשרים שרוצים להתחיל את צעדיהם בעולם האנימציה, חובה ללמוד לימוד פלאש. זו התוכנה החשובה ביותר שאנימטורים עובדים איתה. אצלנו בלימוד פלאש תקבלו שיטות לציור מהיר על המחשב ושיטות להנפיש את הדמויות והחפצים שתציירו בתוכנה. משחקי מחשב

באמצעות לימוד פלאש תקבלו ידע על בניית משחקים בסייסים. כל המשחקים הישנים ואלו המופעלים בחינם באינטרנט הם מבוססי תוכנת פלאש. אנו נלמד אתכם את כל שלבי בניית המשחקים בלימוד פלאש. תוכלו לקחת רעיון למשחק שעלה בכם וליצור אותו יש מאין בלימוד פלאש.

בניית אתרי אינטרנט

תוכנת פלאש מאפשרת גם בניית אתר ועיצוב מונפש שלו. תוך כדי לימוד פלאש נראה לכם כיצד ניגשים לבניית אתר באמצעות פלאש. נעמוד על היתרונות והחסרונות של בניית אתר באמצעות פלאש לעומת תוכנות אחרות לבניית אתרים.

  • לסיכום, עם כל-כך הרבה שימושים אפשריים לתוכנה אחת, אתם כבר מבינים את החשיבות שלה ואת הדרישה שיש למתכנתי פלאש בשוק העבודה. בזכות לימוד פלאש תקבלו תעודת מקצוע מבוקשת בעולם המחשבים וחברות ההיי-טק. תשדרגו את קורות החיים שלכם בקלות ותוכלו להיפתח בפני תחומים חדשים.

אבל לא רק מקצוע אנו מציעים לכם. תלמידים רבים מגיעים אלינו ללמוד פלאש כי התוכנה מאפשרת להם להעשיר את שעות הפנאי שלהם עם יצירת פלאש להנאתם. הירשמו עוד היום לקורס לימודי פלאש ונשמח להציע לכם הטבות מיוחדות.

איך אני יכול להיות מעצב אתרים?

מי יוצר את כל האפליקציות? מי יוצר את כל הפרסומות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם? מי מעניק סיוע מומחה לחברות בקידום אתרי האינטרנט שלהן ברשת מנועי החיפוש של גוגל? במאמר הבא, הפקנו הסברים פנטסטיים לגבי תעשיית התקשורת החזותית וכיצד גם אתם עשויים לפרסם את עצמכם בפלטפורמות דיגיטליות המשתוקקות לידיים עובדות. אם אתה מחפש עבודה באינטרנט, אין ספק שהמאמר הזה יעזור לך להגיע לפסגה.

עיצוב גרפי ותקשורת חזותית זוכים לפופולריות רבה בשנים האחרונות כתוצאה מהביקוש העצום מצד ארגונים דיגיטליים לשווק את החברה שלהם בכל פלטפורמה אפשרית. בפוסט הזה, יצרנו מדריכים מעולים רק בשבילך שמראים כיצד לבצע טרנספורמציות חזותיות באמצעות תוכנת. ההרצאות מדגימות את כל ההיבטים של חשיבה עיצובית, כמו גם כיצד לתפוס דברים בצורה יסודית יותר על ידי לימוד מהי שפה חזותית.

בשנים האחרונות תחום העיצוב הגרפי זכה לפופולריות רבה, לא רק בגלל שגרפיקאים עזבו את עולם הדפוס, אלא גם בגלל שהכניסה של עסקי הייטק למגזר הזה הפכה לגבוהה למדי. בעבר, רוב הבוגרים היו מסיימים בתי ספר לעיצוב גרפי והולכים לעבוד רק בדפוס. כיום אנו יכולים לראות שעולמות ההייטק והדיגיטל דורשים מהמעצבים לתת פתרון דיגיטלי ליצירת אתר או אפליקציות. יחד עם זאת, נראה שמנוע החיפוש של גוגל מאפשר ליותר חברות להשתלב בחינם במנוע חיפוש, וכתוצאה מכך, יש יותר דפדפני אתרים, מה שמוביל למכירות בעקיפין ובאופן ישיר. בקיצור, המשימה של מעצבים גרפיים היא לגרום לכל מה שהגולשים נכנסים או צופים בתצוגת המודעה להיראות מצוין.

מה קרה בתקופת הקורונה?

ניתן לראות בתקופת הקורונה שעסקים רבים הבינו שאם הם לא היו באינטרנט הם לא יכלו להתקיים, כלומר כל העסקים שהתבססו על עוברי אורח ברחוב שנכנסים לחנות וקונים מוצרים היום בתקופת הקורונה מדינת ישראל אמרה לאנשים להישאר בבית, מה שגרם לעסקים רבים להיכשל. הם מבוקשים מאוד מכיוון שהם היו אלה שנאלצו להתאים את כל החברות שלא היו מקוונות ולהתחיל להעביר אותן למדיה דיגיטלית בפלטפורמות שונות.

יצירת חנויות מקוונות

מעצבים גרפיים הם אלו שעושים את החנות המקוונת במערכת ההפעלה וורדפרס תוך שהם יוצרים את חווית המשתמש בתוכנהXD. בתקופת הקורונה, חברות רבות הבינו שכדי להישאר רלוונטיות, הן צריכות למכור באינטרנט ולפרוס מערך שיווקי כדי להפנות מבקרים לאתר. בניית אסטרטגיית שיווק זו מתחילה במערכת פרסומות ברשת החברתית פייסבוק או אינסטגרם ולאחריה פרסום גדול בבלוגים או באתרי מידע שונים בישראל באמצעות באנרים ופרסומות המתארות את המוצר.

אתרים רבים גם היו צריכים להבין את מנוע החיפוש של גוגל ככל האפשר. מכיוון ששיווק הוא פעילות מתמשכת ולא אירוע חד פעמי, מעצבים גרפיים חייבים להיות חלק מתמשך מעולם השיווק. תחומי השיווק הדיגיטלי והעיצוב הגרפי תמיד ילכו יד ביד, וניתן לראות שהביקוש היום הוא מסיבי, כאשר רוב הבוגרים שמסיימים קורסי עיצוב גרפי פותחים משרדי פרסום דיגיטליים משלהם ומעניקים שירותים לאתרי מידע ואפליקציות בעצמם.

מה לומדים מעצבי אתרים?

כדי להפוך למעצב אתרים, תחילה עליך לשלוט בכל השפה החזותית ובעקרונות רבים שעולם העיצוב הגרפי כולל, החל מבניית קומפוזיציות עיצוביות ועד הבנת עולם הצבעים וכל התיאוריה המקסימלית מאחורי הטיפוגרפיה. בטיפוגרפיה, אות האות וסגנון הכיתוב משמעותיים ביותר בהצלחת כל קמפיין. במקביל, התלמידים לומדים לעבוד על פלטפורמות וורדפרס לפיתוח אתרים.

מהי בעצם פלטפורמת וורדפרס?

מערכת וורדפרס נחשבת לתוכנה הפנטסטית ביותר המאפשרת לך לפתוח דפי אינטרנט תוך שהיא ידידותית להפליא במנוע החיפוש של גוגל. זה די קל במערכות ההפעלה של הטלפון של אנשים, ואפשר להציג רכיבים גרפיים ללא הגבלת זמן. התלמידים לומדים את כל התנאים וההגבלות שגוגל דורשת לפיתוח האתר. לבסוף, מנוע החיפוש של גוגל רואה רק את 10 התוצאות המובילות, ולכן זה קריטי לכל מעצב גרפי לשלוט בכל התקנות החדשות של גוגל שמתוקנות מדי שנה.

קשה להיות מעצב גרפי בלי שפה ויזואלית.

כדי להיות מעצב גרפי בימינו, עליך להבין את כל ההנחיות המניפולטיביות שגורמות לצופים לנקוט בפעולה. נוכחות דיגיטלית היא קריטית שכן היא הדרך היחידה לשפר את מערך השיווק והמכירות. מכיוון שפייסבוק היא פלטפורמה נהדרת ויש לה גם מנוע חיפוש של גוגל, מעצבים גרפיים משתפים פעולה עם ארגוני שיווק ודיגיטל.

כיצד אוכל ללמוד מהבית באמצעות האינטרנט?

הלמידה המקוונת נעשית עם מדריך שמקושר ורואה את מסך התלמיד ויכול להסביר לו שלב אחר שלב איך עושים גרפיקה פרסומית. אנו יכולים להבחין כי לאורך תקופת הקורונה, מעצבים גרפיים רבים עבדו קשה פי שניים מאשר בתקופות קודמות, ואוניברסיטאות רבות החלו לחנך דרך האינטרנט באינטרנט. אנחנו עושים זאת כבר למעלה מחמש עשרה שנה ומלמדים באופן מקצועי אחד על אחד דרך האינטרנט, ומאפשרים לתלמיד לתת את כל תשומת הלב שלו לשיעור הטעימות שלו.

סיוע בעיצוב גרפי.

התלמיד רשאי ליצור קשר עם המדריך לאורך כל השבוע בין השיעורים לקבלת מענה לכל פניה המתרחשת או לסריגה כדי לבקש הערות על העבודות שהפיק באופן מקצועי. סולו סקול רואה בלמידה אישית את ההיבט החשוב ביותר בקביעת הצלחתו של תלמיד. אין ספק שכיום, כדי להיות מעצב גרפי, כל מה שקובע זה תיק עבודות, כך שבעזרה אישית, ניתן לקשר לתיק עבודות שיפתח דלתות.

מה זה בעצם תיק עבודות?

כיום, תיק עבודות נחשב לאחד הדברים הבודדים שעשויים לשכנע חברת שיווק או כל אדם אחר שמחליט להתעסק איתך שאתה מעצב מקצועי אמיתי. תעודה או תואר ראשון לא פותחים דלתות שכן אי אפשר לדעת האם המעצב באמת מבין איך יוצרים אפליקציה או לחילופין מהי השפה העיצובית. תעודה יכולה רק להעיד על כך שלמדת את הנושא לעומק בסביבה נקייה. כתוצאה מכך, כדאי מאוד להשקיע בתיק במהלך הקורס שכן זה הדבר היחיד שיכול להצהיר שאתה מקצוען.

תחום העיצוב הגרפי ותוכנות גרפיות.

כדי ללמוד עיצוב גרפי, תחילה עליך להירשם לאדובי לכל תכנית פונקציה ייחודית בעולם השיווק הדיגיטלי, והשילוב של כולן הוא המאפשר את המשך החשיבה היצירתית לאורך כל הקורס. במהלך הקורס תצטרכו לשלם 70 שקלים מדי חודש עבור התקנת התוכנה על המחשב שלכם. תוכנה היא רק כלי, וכל חשיבה עיצובית צריכה להיצמד להנחיות הרבות הנלמדות במסלול המעצבים הגרפיים.

מסלול בתקשורת חזותית

לא ניתן ללמוד תקשורת חזותית ובניית אתרים ואפליקציות אם הסטודנט לא יודע את כל שפת העיצוב מהמסלול הראשון בלימודים, אז מה שחשוב זה להכין תיק עבודות מקצועי וללמוד את כל השפה העיצובית כי השתמש בכל מה שלמדת במסלול עיצוב גרפי במסלול השני לבניית אתרים.

עבור מעצבים גרפיים חסרי ניסיון, יש ארגון בית ספר שעוזר להם לקבל עבודה.

בבית הספר יש קבוצה מדהימה של למעלה מ-19,000 מחברות ההייטק המובילות בישראל, המגישות מאות פרסומות דרושים בעמוד הפייסבוק מדי יום. הקבוצה מקודמת בפלטפורמות אינטרנטיות רבות, וצירפנו את חברות הפרסום המובילות בישראל כדי לעזור לך לקבל את העבודה הראשונה שלך.

לסיכום, עיצוב גרפי הוא דיסציפלינה מאוד מבוקשת בתחום התקשורת החזותית ושותפות עם חברות פרסום דיגיטליות. אין ספק שהמגזר הזה יתרחב בשנים הבאות. יש לך צפייה נחמדה בסרטים הפנטסטיים שהם המדריכים שלנו שיכולים לתת לך אינדיקציה אם אתה כשיר לנושא זה או לא.