קורסים עיצוב גרפי ירושלים - חיפה - תל אביב - אילת

ללמוד מהבית קורסים עיצוב גרפי – לעתיד יצירתי יותר

בשנים האחרונות לא קשה להבחין שכולנו מוקפים בעיצובים שונים במשך רוב שעות היממה. בטלוויזיה ובעיתונים, על גבי מסך המחשב ועל שלטי חוצות בכביש הכל מעוצב ואטרקטיבי. אם עיצוב גרפי הוא תחום שמעניין גם אותך, לימודי עיצוב הם בדיוק בשבילך. בתחום התקשורת החזותית ניתן להתמקצע לא רק באחד אלא בכמה קורסים. עיצוב גרפי הוא המרכזי בהם, ולא בכדי הוא הענף המבוקש ביותר. בתקופה כמו שלנו שבה כל מוצר או רעיון הוא מעוצב וממותג, מוסדות לימוד רבים מציעים לך ללמוד את רזי המקצוע אצלם לאחר שתשלים כמות מסוימת של קורסים. עיצוב גרפי יכול להיות הצעד הראשון בדרך שלך להתמחות במקצוע אטרקטיבי שכזה.

האם יש עבודה בעיצוב גרפי?

נוכל להגיד לכם שעולם האינטרנט השתנה מקצה לקצה. כיום חברות הייטק לוקחות מעצבים גרפיים לעבודה שוטפת להכנת עיצובים למוצרים שחברות הייטק מייצרות לעולם כולו. סגנונות עבודה אלו לא היו קיימות לפני עשור ולכן הביקוש נעשה גבוה יותר מה שיוצר מחסור עצום בכוח אדם שייתן שירותי גרפיקה בתחום ההדפסה. שכר בעיצוב גרפי לבוגרים מתחילים ללא ניסיון יכול להתחיל ב 12 אלף שח. במידה ואתם בוחרים לעבוד בתחום זה בצורה עצמאית פרילנסרים השכר יהיה יותר גבוה בגלל שאתם לא מוגבלים לעבוד רק בנישה אחת אלא אתם יכולים לתת שירותי עיצוב ומיתוג לעולם הדפוס ובמקביל לעבוד עם מפתחים או מתכנתים כדי להכין אפליקציה או מוצר שחברת הייטק מפתחת.

אז מה כוללים הלימודים עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת? – יעילות הלימודים האישיים אחד על אחד מהבית אונליין

קורסים עיצוב גרפי לימודי העיצוב כוללים כאמור סוגים שונים של קורסים: עיצוב גרפי, עיצוב מוצר, עיצוב תעשייתי, עיצוב אופנה ועוד קורסים. עיצוב גרפי עוסק בשילובם של טקסטים ותמונות לצורך העברת מסר באופן שאינו רק מילולי. את התוצאות ניתן לראות באריזות של מוצרים, עלונים, שלטים, עיצוב ממשקים למחשב ולטלוויזיה ועוד. במסגרת לימודי עיצוב גרפי לומדים לא רק באופן תיאורטי על הסגנונות הקיימים והכללים שקשורים במקצוע, אלא גם מתנסים ביישום התיאוריות באופן מעשי כפי שנהוג בעוד קורסים. עיצוב גרפי הוא תחום דינמי שמתפרש כיום על המדיות השונות לרבות אלה הממוחשבות, ולפיכך הלימודים כוללים גם היכרות עם התוכנות הגרפיות השונות באילוסטרייטור ופוטושופ ותוכנות נוספות הנלמדות בעוד קורסים. עיצוב גרפי קשור לא רק לקריאטיביות אלא גם לטכניקה, ומסיבה זו מעצב גרפי מקצועי צריך גם לשלוט בתוכנות האמורות ואין די בכך שהוא יהיה בעל ראש יצירתי בלבד.  תוכלו לצפות כיצד מתבצעים שיעורים אונליין אחד על אחד לימודי תעודה ללא תלות במקום מגוריכם ירושלים, חיפה, תל אביב, אילת.

מעצבים את העתיד שלך תחום רווחי וכלכלי לעבוד בעיצוב בתחום ההייטק

אז אם אתה מרגיש שעיצוב גרפי או דפוס דיגיטלי מדבר אליך, זה הזמן למצוא באיזו מסגרת יתאים לך ללמוד ולהירשם לכמה שיותר קורסים. עיצוב גרפי דורש מיומנות ושליטה כאמור בתוכנות ובטכניקות השונות והדבר דורש תרגולים רבים לאורך זמן. לימודי המקצוע כוללים למעשה את לימוד השפה החזותית והתקשורתית שעומדת בבסיס התחום, ופרטיה של השפה הזאת נלמדים בלא מעט קורסים. עיצוב גרפי משמש בסופו של דבר למיתוג של מוצרים ושירותים שונים ולהעלאת המודעות אליהם גם בדרך שאינה מילולית ולכן הלימודים עוסקים גם בהיבטים מגוונים של הגרפיקה כמו איור, וידאו ואנימציה במבחר קורסים. עיצוב גרפי יעצב לך  עתיד ורוד, והעיקר – שיהיה בהצלחה!

התחנה הראשונה בדרך שלך להיות מעצב חזותי – ללמוד חווית משתמש UI – UX

מסלול זה הוא התחנה הראשונה בדרך שלך להיות מעצב חזותי עם מסר וסגנון אישיים משלך. קורס עיצוב גרפי יחשוף בפניך את ההיבטים המגוונים של המקצוע, החל משלב התכנון הראשוני וכלה בביצועו במדיות השונות. במסגרת לימודי קורס עיצוב גרפי תוכל להתנסות באופן מקצועי בפרויקטים וזאת על מנת שתוכל להתחיל להשתלב לאחר מכן בשוק העבודה.

ללמוד תקשורת חזותית אונליין

בוגרי מסלול לימודים עיצוב גרפי יכולים להמשיך ללמוד תקשורת חזותית הנקרא המשך לימודים של בניית אתר אינטרנט, אפליקציות וחוויית משתמש. אי אפשר ללמוד להיות מעצב גרפי לעולם האתרים ולבנות את האפליקציה אם אין לכם בסיס מספיק חזק בעיצוב גרפי. כל אפליקציה או אתר אינטרנט צריכים עיצובים גרפים כמו אלמנטים או כפתורים וכמובן לוגו. לכן מומלץ תחילה ללמוד את עולם העיצוב הגרפי ורק אחרי שאתם מספיק חזקים ומבינים את כל חוקי עיצוב לעלות לקורס השני. אנו שומעים שלפעמים לומדים את התחום הזה במקביל ולדעתנו זה טעות מאוד גדולה מה שיוצר לחץ במהלך הלימודים. לכן המלצת בית הספר ללמוד קורס עיצוב גרפי תחילה ורק לאחר מכן להמשיך למסלול תקשורת חזותית שכולל את בניית אתרים חווית משתמש UI UX ואפליקציות.

מה כולל הקורס בעיצוב תקשורת חזותית

כמו יתר לימודי העיצוב,  גם קורס עיצוב גרפי כולל לימוד ויישום של עקרונות עיצוב בסיסיים ושל מושגי יסוד בתחום. אלה כוללים לדוגמא מושגים כמיתוג, טיפוגרפיה, סלוגן ולוגו. אם המושגים האלה נשמעים לך כמו משהו שיכול לאתגר אותך זה הזמן להירשם ללימודי קורס עיצוב גרפי. במסגרת קורס עיצוב גרפי תוכל להכיר ולהתנסות באמצעים החזותיים הקיימים להבעת מסרים ולטקסטים שונים. לימודי קורס עיצוב גרפי יכשירו אותך לעצב למטרות מגוונות, בין אם מדובר בעיצוב עלונים או כרזות ואם בעיצוב אתרי אינטרנט וממשקים לטלוויזיה. במהלך הלימודים יושם דגש לא רק על פיתוח רעיונות מקוריים אלא גם על אופן הצגתם ושיווקם למטרות הספציפיות. זאת כיון שכמו בכל שאר מקצועות העיצוב, גם בעיצוב הגרפי חשוב בעיקר אופן העברת המסר.

אז למה זה כדאי ללמוד עיצוב וגרפיקה

בעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים חשיבותו של העיצוב הגרפי רבה לאין שיעור. רושם הוא חזות הכל ועיצוב גרפי מיועד להשגת המטרה הזאת על מנת ללכוד את תשומת ליבם של כמה שיותר צרכנים פוטנציאליים בכמה שפחות זמן. עולם המדיה, האינטרנט והתקשורת מוצף בעיצובים גרפיים, והביקוש לבעלי מקצוע בתחום רק ממשיך וגובר. לימודים סוללים עבורך את הדרך למשרות נחשקות בתחום, בין אם ברצונך להיות ארט דיירקטור, קופירייטר או מעצב. לימודי קורס עיצוב גרפי יכשירו אותך להתמחות בתחומי האיור והדפוס, לשלוט בתוכנות ממוחשבות גרפיות כפוטושופ ואילוסטרייטור ולהתנסות בפרויקטים קריאטיביים שונים. אז אם עיצוב גרפי מדבר אליך, זה הזמן להירשם ללימודי קורס עיצוב גרפי ולעצב את הדרך האישית שלך להצלחה. תוכלו לצפות כיצד מתבצעים שיעורים ולימודי עיצוב גרפי אונליין אחד על אחד לימודי תעודה וכל זה מהבית!

איך לומדים מהבית בצורה פרטית ואישית אחד על אחד זה?.

במסגרת לימודי עיצוב גרפי אונליין אתם מקבלים תוכנת חיבור וכך המורה יכול לראות את המסך שלכם. בית הספר סולו כבר קיים מעל 15 שנה ומלמד בשיטה זאת אונליין דרך תוכנות חיבור אחרות. השיעור הוא  פרטני אחד על אחד מה שמאפשר לך ללמוד בצורה פרטית ואישית ולקבל את כל היחס האישי שמופנה אליך בשיעור. בכל מהלך שיעור מתקבלים שיעורי בית ועבודות כדי לתרגל אתך את החומר הנלמד. אם במהלך השיעור בלייב יש נושא שלא  ברור המורה הפרטי שלך יחזור אתך שוב על החומר בצורה פרטנית. אחוזי ההצלחה הם גדולים מאוד לעומת לימודים בקבוצה שלא תמיד יש זמן למורה לחזור ולהסביר לכל אחד איזה נושאים הם לא ברורים.

פיתוח החשיבה והיצירתיות בעיצוב גרפי

פיתוח החשיבה והיצירתיות הם נושאים שמקבלים תשומת לב מלאה לכל אורך הדרך. במסגרת הלימודים תלמדו איך לחשוב כמעצבים גרפיים ולהבין את הלקוחות שלכם בצורה ברורה כדי להציג את המודעות או המיתוג של בעל העסק בצורה הנכונה לגולשים. הסוד בעולם העיצוב הגרפי זה תרגול ככל שתתרגלו יותר את חוקי העיצוב הגרפי הרבים תוכלו להפנות את הכוח שלכם בעיצוב ליצירתיות ולא להיות עסוקים באיך להפעיל דברים בתוכנות. העבודה היא במסגרת הדרכה אישית מה שמאפשר לך לקבל תמיכה מלאה גם מעבר לשיעורים.

האם זה משנה איפה המעצב גרפי או הגרפיקאי גר?

האם זה משנה איפה המעצב גרפי גר? כיום בעולם האינטרנט זה לא משנה איפה מעצב גרפי גר לדוגמא מעצב גרפי יכול לגור באילת והלקוח שלו יכול לגור בצפת בגלל רשת האינטרנט הכל עבר להיות אונליין.  תחום עיצוב גרפי אין לו גבולות או מגבלות כל עוד יש לכם מחשב ואינטרנט אתם יכולים להגיע לכל לקוח בישראל או בעולם כולו. נוכל לראות בשנים הבאות שתפקיד המעצבים הגרפיים ילך ויגדל בתחום האפליקציות וחוויית משתמש שיהיה התחום היחידי שמעצבים גרפים ישלטו בו ולא רק מפתחים או מתכנתים. הסיבה לעבודה משותפת בין מפתח או מתכנת מול מעצב גרפי זה בגלל שבתחום ההייטק  צריכים מעצבים גרפיים שייתנו את השפה העיצובית למוצרים שונים שחברות הייטק מפתחות.

איך אפשר להתחבר למקום עבודה עם אין לי ניסיון מספיק?

כיום בעולם התקשורת חזותית ועיצוב גרפי זה לא משנה אם יש לך ניסיון או לא. דווקא חברות הייטק ומשרדי פרסום מעדיפים לפעמים אנשים שיגיעו ללא ניסיון כדי להראות חשיבה חדשה או טרנדים חדשים מעולם העיצוב. ברשות בית הספר קבוצת פייסבוק מעל 19 אלף איש שבתוכם יש אינספור חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך מעצב גרפי מתחיל שתגיע עם נושאים חדשים וטרנדים שהולכים להיות ב-2022. כבר בתקופת הלימודים תוכל להתקשר עם חברות שונות ולהראות להם את יכולות הגרפיקה שלך. כמובן שמרבית הבוגרים בתחום העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד מהבית ולתת שירותי גרפיקה ועיצוב לשני העולמות. תוכלו להכין לכם מחירון אישי ולהתחיל לשווק את עצמכם כבר בתקופת הלימודים. חובתו של המורה בבית הספר להראות לכם את כל הדרכים המהירות ביותר איך אפשר להשיג עבודה כבר בתקופת הלימודים.

האם זה משנה איזה שם יש לבית הספר לעיצוב גרפי שבחרתי ללמוד בו?

כיום תעודות או תואר ראשון בעיצוב גרפי זה לא מה שיפתח לכם את הדלת לעבודה בתחום עיצוב תקשורת חזותית. מה שרוצים לראות זה אך ורק איך תיק העבודות שלך נראה. אם תיק העבודות שלך מכיל טרנדים חדשים מעולם העיצוב הגרפי ואתה מביא איתך רוח חדשה בהחלט תוכל להשתלב במקום עבודה. בתיק עבודות אתם צריכים להראות אינספור עבודות שונות שעשיתם החל מעיצובי  מוצר ועד הכנת אפליקציות ואתרי אינטרנט. בראיון עבודה ישאלו אותך איך אתה עיצבת את הנושאים האלה ובאיזה תוכנות השתמשת. מומלץ להסביר מהלכים שונים ולדבר בשפה המקצועית תוך מתן דגש לחוקים שהשתמשת בעיצוב גרפי. גם אם יש לך עבודות שלא נראות לך בצורה מקצועית תמיד אפשר להראות את זה כחלק ממהלך התקשרות עם לקוח או רעיון. תיק עבודות צריך לכלול את כל מה שעשיתם בתקופת הלימודים ולפי נושאים מסודרים.

שיעורי גרפיקה ועיצוב בחינם שהצגנו כאן

מה שרצינו להראות לכם כאן בעמוד זה איך מעצבים גרפיים חושבים. הראנו לכם שיעורי גרפיקה ועיצוב בתוכנות שונות אשר קשורות לחברת אדובי. היצירתיות בכל שיעור מורגשת על ידי שימוש בערבוב של פקודות שונות. המטרה בלימודים היא לא רק לימוד של הפקודות בצורה יבשה אלה לדעת מה אפשר לעשות איתם. תוכלו לראות דרכי אימון שונים של  מסלול זה ולדעת אם אתם באמת משתלבים לנישה הזו. בתחילת הלימודים תצטרכו לעשות מנוי בחברת אדובי כדי להשיג את כל התוכנות במחשב שלכם. המחיר הוא סמלי ובהנחה דרך חברת אדובי והתשלום ישירות אליהם. העדכונים של התוכנות נעשים בצורה אוטומטית ישירות למחשב של הסטודנט. צרו איתנו קשר עוד היום ושוחחו עם נציגי הלימוד על המועדים הנפתחים בקרוב, עד אז אנו מזמינים אתכם לצפות בכל מה שקשור לעולם העיצוב הגרפי, צפייה נעימה!