מכללת סולו לימודי תעודה אונליין אחד על אחד עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת לימוד פרטי קורס אישי עם מורים פרטיים 03-6202111 דרך האינטרנט 

סולו עיצוב גרפימכללת סולו לימודי עיצוב גרפי, גרפיקה,

סלבריטי בעולם הגרפיקה

דוגמאות משיעורי לימוד עיצוב גרפי - בניית אתרים - גרפיקה ממוחשבת אחד על אחד עם מורים פרטיים!

סרטון מדהים!! הטיפ השבועי בגרפיקה ועיצוב מחכה לכם בעמוד ממליצים עלינו כנסו...

שתפו את כולם :
הוסף למועדפיםשלח בטוויטרשתף בפייסבוק
צור קשר והזמן שיעור הדגמה חינם:

שם : טלפון : מייל :
 

סלבריטי בעולם הגרפיקה


 

לפני קצת יותר מ-10 שנה, קיבל אחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל את אחד הלקוחות הגדולים בישראל אז והיום, אסם. בקשת הלקוח הייתה ליצור לוגו חדש למוצר הדגל של החברה, במבה. על הפרויקט עבד צוות של מספר קופירייטרים וארט דיירקטורים בפיקוחו של סמנכ"ל קריאייטיב.


 

כל השאר, כמו שאומרים, היסטוריה. סיעור המוחות יצר את התינוק של הבמבה, שהפך במיידי לאחת ההצלחות הגדולות בהיסטוריית הפרסום במדינה. מילותיו "אימא, אבא, במבה!" הידהדו מכל פינה, פרצופו המחייך החל להופיע על אריזות החטיף, והברקה גרפיקאית אחת, מאחוריה מחשבה, ניתוח ובדיקות מעמיקות, העלתה את כוחה של יצרנית במבה במאות אחוזים.


 

הצלחה מוכרת נוספת בתחום הגרפיקה , דווקא מהעולם, קשורה לקוקה קולה, ולחיבור שבחרה לעשות עם האייקון הדתי נוצרי, אולי, החשוב מכולם (נו טוב, חוץ מישו) – סנטה קלאוס. בקמפיין רחב שיצא לקראת דצמבר 99', נראה סנטה קלאוס במודעות העיתון כשהוא אוחז בקבוק קולה בידיו, בפרסום הטלוויזיוני הוא נצפה אומר לילדה שישבה על ברכיו ש"נגמרו לו סוסי הפוני, אבל הוא יכול לתת לה שישיית קוקה קולה במקום", והיא בתגובה קופצת מאושר, וגם מה שמכונה "פרסום גרילה" לא פסח על הקמפיין, כשעשרות מעובדי החברה נשלחו לקניונים, מחופשים לסנטה, עם קוקה קולה ביד. סיכון אדיר שהפך להצלחה כבירה.


 

סלבריטי ב גרפיקה הינה טקטיקה הקיימת בעיקר בעולם הפרסום. לא זוכים לראות אותה לעיתים קרובות, כי היא טומנת בחובה סיכון לא קטן. במקרה של סנטה קלאוס, לא היה חסר הרבה שקול מחאתם של נוצרים אדוקים כנגד השימוש הציני של האייקון הדתי לצורך שיווק מוצר, יאפיל על הצלחת הקמפיין. מצד שני, היכן שיש סיכון, יש גם סיכוי. וכשיש הצלחה כשמדובר בסלבריטי בגרפיקה, תהיה זאת לרוב אחת שתהדהד למרחקים זמן רב אחרי שיצאה.


 

לעיתים השימוש ב"סלבס", לקוח דווקא מהמתחרים. זכור לטובה הקמפיין הפרסומי של ברגר קינג, במהלכו רואים את תור משתרך לקופות מסעדת המזון המהיר, כשלפתע בסוף התור, נמצא לא אחר מאשר הליצן המפורסם של "מקדונלדס..."


 

ישנן עוד דוגמאות רבות, שבמרבית המקרים או הצליחו בגדול, או נכשלו בגדול (כמו בתגובה של פפסי לקמפיין סנטה קלאוס של קוקה קולה). מה שבטוח, שמדי פעם, גם בעתיד, עוד יצוצו פרסומים וקמפיינים בארץ ובעולם תוך שימוש בדמויות מוכרות או יצירת כאלה חדשות, שיעוררו באזז של ממש, שיימשך בין חודשים לשנים, ומנגד, כאלו שישכחו שעתיים אחרי שיעלו לאוויר.


 

 


 


 

 

 
קישורים מהירים ומומלצים לגלישה מהירה באתר של מכללת סולו עיצוב גרפי
מסלולי לימודי תעודה בתחום גרפיקה ועיצוב:
© כל הזכויות שמורות למכללת סולו עיצוב גרפי 03-6202111 גרוזנברג 26 ת"א 65811