איך להפוך למעצב גרפי ללא תואר אילו שיעורים כדאי לקחת כדי להיות מעצב גרפי

איך להפוך למעצב גרפי ללא תואר אילו שיעורים כדאי לקחת כדי להיות מעצב גרפי? כל מה שצריך לדעת לקראת 2023!

תוכן עניינים הצג

תחום הגרפיקה מתפתח מאוד בשנים האחרונות, המסחר וההשקעה העצומה אשר נעשית על ידי חברות בפרסום גרם לשוק זה להתעורר ולהתפתח בצורות חסרות תקדים.

השוק צמא לעוד ועוד אנשי מקצוע טובים ואיכותיים אשר יתפסו מקומות לצד אותן תוכנות עיצוב וגרפיקה ויתחילו בעבודתם, אותן חברות אשר התפתחו בתחומים אילו תרות כל העת אחר מועמדים מוכשרים חדשים, ישנם קורסים רבים אשר מלמדים עיצוב גרפי וגרפיקה בכלל, אחד הקורסים הינו קורס גרפיקה ממוחשבת אשר מכשיר את בוגריו לקפוץ למים העמוקים של התעשייה מהרגע שתם הקורס.

  • עקב ההתפתחות הגדולה של תחום זה יכול כל אחד בעל שאיפות ואמביציה להיכנס לתחום זה. קורס בתחום גרפיקה ממוחשבת לרוב פרוס למגוון רחב של נושאים ואופציות לכל אדם, קורס גרפיקה הינו קורס איכותי ומועיל לכל אדם, כתחביב או כמקצוע. במהלך הקורס, לומד הסטודנט להשיג לעצמו ראייה חזותית ומחשבה עיצובית, קורס גרפיקה ממוחשבת יכול להמשך בין 3 חודשיים, כמו כן הקורס מספק את הכלים הבסיסיים ביותר לבין לימודים אקדמאיים הנמשכים בדרך כלל 4 שנים הנותנים כלים מקיפים ומקצועיים ביותר בתחום זה.

בקורס הגרפיקה – לימוד עיצוב בסיסי, פוטושופ ועוד

קורס גרפיקה ממוחשבת מציב דרישות תנאי מינימאליות, כגון, רצון להתקדם בתחום ושליטה בתוכנות הגרפיקה אשר נלמדו בקורס זה. קורס גרפיקה ממוחשבת מלמד נושאים רבים ומוסיף הרבה מאוד כלים וידע לכל סטודנט אשר לומד בו, בין אותם נושאים נמצא לימוד עיצוב בסיסי, מבנה צורה וקומפוזיציה, הבאה לדפוס, תוכנות מרכזיות בתחום, כגון, פוטושופ, אילוסטרייטור, וורדפרס, אלמנטור ועוד תוכנות שתפקידן להוסיף עוד ועוד ידע לסטודנט.

איך אני יכול להרוויח הרבה כסף בתור מעצב גרפי ב2022? כמה מרוויחים מעצבים גרפיים עצמאיים מה צריך כדי להיות מעצב גרפי?

סטודנטים רבים אשר יוצאים לשוק העבודה נקלטים בשוק זה יחסית בקלות ובאמתחתן שכר יחסית גבוה למתחילים, קורס גרפיקה ממוחשבת הינו בגדר התחלת קרירה טובה, מעניינת, איכותית ולא פחות חשוב מכניסה, לאחר טבילת האש הראשונה עולות המשכורות לאותם מסיימי קורס גרפיקה ממחושבת וזוכים הם לתנאים טובים ולעבודה מרתקת ואיכותית.

עולם גרפי נפתח בפני תלמידי הגרפיקה הממוחשבת במכללת סולו

סולו, הקולג’ ללימודי עיצוב וגרפיקה פותח בפניי תלמידיו עולם גרפי עשיר ואיכותי, תלמידי סולו זוכים ליחס מעולה, לשורת מרצים מהטובים בשוק ולדחיפה משמעותית לעבר הצלחה במקומות עבודה בשוק העבודה בעתיד הלא כל כך רחוק, סולו הקולג’ לעיצוב וגרפיקה מספק את הכלים הטובים ביותר לכל אחד ואחת אשר רוצים לעסוק ולהצליח בתחום הגרפיקה הממוחשבת, בין שורת קורסים ארוכה שנלמדת בסולו ישנו קורס גרפיקה ממוחשבת מהטובים בארץ, קורס זה מבטיח העברת ידע מקצועי ולימוד מיומן ביותר.

7 נושאים חשובים הנלמדים במסלולי קורס בניית אתרים – לימודי חווית משתמש – עיצוב אפליקציה UI UX

אם אתם מתגוררים באזור המרכז או באחת הערים הסמוכות, יש לכם מגוון חלופות לימודיות. מי שגר במרכז התברך ביופי הזה; יש אוניברסיטאות, מכללות, מוסדות מקצוע, סדנאות, קורסים וכדומה… זה פותח עולם חדש לגמרי של אפשרויות ומאפשר לך לבחור את מה שהכי מתאים לך. אבל יש בעיה אחת עם כל מה שקשור ללימודים באזור המרכז, כמו גם כמעט בכל מקום אחר… הגעה למקום הלימודים. מדובר בעיקר בעמידה בפקקים במרכז, בהסתבכות מהתנועה וכמובן במציאת חניה במקומות בעלי קשיי חניה ניכרים. זה גם יצטרך אותך לעזוב את העבודה מוקדם ולהפסיד שעות, כמו גם להגיע הביתה עייף והרוס. אם אתה רוצה ללמוד כיצד לבנות אתרים, השהה את החיפוש שלך אחר מיקום לימודים לזמן מה. אתה לא צריך לשבת בפקק ולא צריך לצאת מוקדם מהעבודה. אתה עשוי ללמוד מהבית עם מורה פרטי במכללת סולו אחד על אחד.

איך נלמדת עיצוב גרפי ועיצוב אתרים באינטרנט?

בהחלט שמעתם על גישת הלמידה המקוונת שבה אתם מקבלים סדרה של סרטים או חומרים אחרים, מצטרפים לקבוצת תמיכה בפייסבוק וממשיכים דרך סרטון אחר סרטון. סטודנטים במכללת סולו לומדים בדרך חדשה; השיעורים הם חיים, והם עובדים עם מורה פרטי אחד על אחד, אבל לא מול הכיתה. זה כרוך בישיבה בבית עם כוס קפה ביד אחת ועכבר מחשב ביד השנייה, תוך שימוש בתוכנת זום כדי ללמוד. דבר עם המדריך כאילו הוא יושב לידך, וראה את המסך שלו על המסך שלך וגם להיפך. זוהי גישת הוראה פנטסטית שהייחודיות שלה נעוצה בנוחות השימוש בה.

מה לומדים כשאתם מעצבים ובונים אתרים?

קורס בניית אתרים הוא קורס מסקרן בו לומדים הרבה תיאוריה אבל גם הרבה תרגול. תלמדו את הכלים הוויזואליים אילוסטרייטור ופוטושופ וכן תוכנות לבניית אתרים של אדובי – תוכנות וורדפרס, אלמנטור ותוכנות XD ליצירת אפליקציות. בפיתוח אתרים, אתה לומד על היררכיה של מידע, כמו גם תכנות וקודים ספציפיים, גופנים ודברים רבים אחרים. הכל במטרה להשיג כמה שיותר מידע והבנה של הנושא על מנת להתמודד איתו בהמשך.

למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי במכללת סולו?

כי מכללת סולו היא המכללה מספר אחת בישראל, מכללה ששמה לה למטרה להיות הטובה בארץ. מכללת סולו הפיקה מספר בוגרים מצליחים, ביניהם אנשים שעבדו עבור משרדי עיצוב אתרים, משרדי פרסום, מערכות עיתונים, הייטק, אתרי ענק ועוד רבים. במכללת סולו כל אחד לומד בקצב שלו, וגם אם יש לך בעיית קשב, זו הדרך האידיאלית ללמוד שכן היא בקצב של הסטודנט. מוסד סולו היא המכללה המובילה בישראל ללימודי גרפיקה ופיתוח אתרים, ואם תרצו ללמוד את המקצועות הללו, הגעתם למקום הנכון. אם יש לך שאלות כלשהן, צוות המכללה ישמח לעזור.

טיפים ללימודי עיצוב אתרים ועבודה עם תוכנות לבניית אפליקציות – עיצוב בניין למסחר – התאמה למסכים

סרטון פנטסטי שמראה לך כיצד להשתמש בתוכנת היישום הידועה של נוצרה באופן בלעדי עבורך. בסרטון תלמדו מדוע תוכנת חיונית כל כך בעיצוב אפליקציות ליצירת חווית משתמש עבור חנות מקוונת או יישומים מסחריים. הכל מפתיחת המסמך ועד התאמת התוכנית לגדלי מסך שונים. מאמר זה בוחן את חווית המשתמש וההגירה המסיבית של מעצבים גרפיים לעולם הדיגיטלי עבור שירותי תעסוקה ועיצוב גרפי, כמו גם מעורבות הדוקה עם חברות הייטק. הסברנו כיצד להוסיף גרפיקה וליצור מעבר מדף לדף באמצעות קישור בתוך האפליקציה בסרטון. הסרטון מתאים לאנשים שעובדים על תוכנת עיצוב אפליקציות או שרוצים להבין מהי אפליקציה ואיך ליצור חווית משתמש בתוכנת הייטק מקצועית.

מדוע פיתוח אפליקציות כל כך גוזל זמן?

השילוב של צגים וגאדג’טים נוכחיים הוא הסיבה העיקרית לכך שלא ניתן לייצר אפליקציות ביום אחד. לכל חברה, מאפל ועד פייסבוק, יש מפרטים מיוחדים מאוד לאופן יצירת האתר או האפליקציה. לא נוכל לקבל הרשאות מרשויות אלה אם לא נפעל לפי החוקים הרבים. הם צודקים בדרישת נושאים שונים מכיוון שהם מעניקים ערך גבוה לחוויית משתמש ונוחות אידיאלית עבור המשתמשים שלהם. אם אתה מפתח אפליקציה למכשירי אפל, עליך לבצע מספר קידודים כדי להבטיח שהיא תואמת למערכות שלהם. מכיוון שלעתים קרובות מתכנתים מודעים ומכירים את הנושאים הללו, עליכם לעבוד ללא הרף עם הרצון של הלקוח להתנגשות העתידית של איך האפליקציה או האתר ייראו בסופו של דבר. מעצבים גרפיים רגילים להתמודד עם קשיים מנוגדים מכיוון שלעתים קרובות יש הבדל גדול בין מה שמוצג במחשב לבין מה שמיוצא.

כדי לבנות אפליקציה, מעצב גרפי שעבר בית ספר מקצועי לפיתוח אתרים תמיד ישתף פעולה עם מתכנת או מפתח. בסיום המשימה, המעצב הגרפי עשוי לספק הזמנה שמאפשרת ולייצא לקודן, כדי להבטיח שכל הקידודים יתקבלו באופן אוטומטי וברצף. בעולם ההייטק, מעצבים גרפיים ימשיכו לקיים אינטראקציה עם מתכנתים שכן מעצבים גרפיים הם אלו שיודעים את השפה העיצובית המתאימה ללקוחות ונותנים משקלים מכריעים לפיתוח אתרי תדמית או מכירה.

ישנם קורסים מקוונים שמלמדים אותך כיצד ליצור אפליקציות ואתרי אינטרנט.

כולנו ראינו את השינוי המשמעותי בעסק של עבודה מקוונת במהלך השנה האחרונה. אפילו אלה שלא תכננו להיכנס לאינטרנט כדי למכור דברים כדי לעבור עוד תקופה קשה מצאו את עצמם עושים זאת. מעצבים גרפיים הפכו מבוקשים יותר כתוצאה מהכרה ציבורית במכירות מקוונות בשנים האחרונות מכיוון שהם אלו שצריכים לתת את השפה העיצובית לאפליקציית אתר מכירות על מנת להפוך את המותג למשכנע יותר עבור קידום מוצר או יצירת תמונה ויזואלית משכנעת של המותג. זוהי תעשייה מעט בולטת, כאשר רוב האנשים העובדים בה הם מעצבים גרפיים שמשתפים פעולה עם מתכנתים או מפתחים.

כמה מרוויחים מעצבים גרפיים ומפתחי אתרים בחברות הייטק ופרסום?

רמות ההכנסה של מעצבים משתנות בהתאם לנוסחת העבודה שהם בוחרים; עם זאת, מעצבים מתחילים עשויים להרוויח שכר נטו של 14,000 שקל אם הם נותנים שירותי עיצוב הן למדיה הדיגיטלית והן למגזר הדפוס. במקום להתרכז במקצוע אחד, רוב בוגרי תוכנות תקשורת חזותית ועיצוב גרפי מעדיפים לעבוד כפרילנסרים בתחומים אלו. חלק מהמעצבים, למשל, עובדים עם מדפסות על בסיס קבוע תוך שמירה על מספר רב של אתרים לאחר יצירתם. לקוחות בסופו של דבר רוצים לשלם למעצבים גרפיים תשלום חודשי כדי לספק את כל מגוון המודעות שהם רוצים עבור המדיות השונות.

אם מעצבים גרפיים יעברו לחברות הייטק, האחריות היחידה שלהם תהיה ליצור ממשקים למגוון אפליקציות או מוצרים. עבודה על הכנה ושדרוג של האפליקציה עשויה להביא לתגמול הרבה יותר טוב. העבודה כפרילנסר בתעשיות הללו היא פשוטה למדי, ומעצבים גרפיים רבים בוחרים לעבוד ישירות עם חברות הייטק ולקבל שכר באמצעות חשבונית.

בעולם התאגידים הישראלי יש ביקוש רב למעצבים גרפיים.

בשנים הבאות, מעצבים גרפיים יהיו מבוקשים מאוד בתעשייה הישראלית וברחבי העולם. עסקים הבינו, במיוחד לאחר הקורונה, שהכל נעשה כעת באינטרנט. אנו יכולים לראות שבתקופת הקורונה, מעצבים גרפיים נאלצו לעבוד קשה פי שניים ולמכור פי שניים כדי למלא את הצרכים הגבוהים של בניית אתרים ואפליקציות. תחום הדפוס ימשיך להעסיק מעצבים גרפיים מאחר והוא הענף הוותיק והמאובטח ביותר עם צורך מתמשך במעצבים. הביקוש המוגבר למעצבים גרפיים הן בתעשיית ההייטק והן בתעשיית הדפוס הביאה לעלייה גדולה בשכר בהשוואה לזמן הלימודים הקצר. קורס גרפיקה ממוחשבת במכללת סולו, בואו ללמוד מקצוע עם עתיד!

איך ללמוד באינטרנט בנוחות של הבית שלך

ניתן ללמד עיצוב גרפי ופיתוח אתרים באינטרנט תוך שימוש במשאבים המסופקים על ידי המכללה. תוכנית החיבור מאפשרת למורה לנטר את מסך התלמיד ולעבוד איתו מקוון צעד אחר צעד, תוך מתן הסברים יסודיים על עולם עיצוב אתרים וחווית משתמש. במכללה אנו מלמדים אחד על אחד, המאפשר לסטודנטים לקבל יחס אישי ותשומת לב לפרטים הקטנים, תוך התמקדות בפיתוח תיק עבודות שיסייע לסטודנטים להתקבל לתפקידים או לבחור לעבוד כפרילנסרים. מתן שירותי גרפיקה ועיצוב הן לשוק הדפוס והן לשוק האינטרנט. ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר המקוון ולשוחח עם אחד מנציגי הלימודים שלנו על מגוון הקורסים הקיימים, חלקם חלק מהמעבר מעולם הדפוס לעולם הדיגיטל באינטרנט.

מי שיכול ליצור אתרים ואפליקציות יוכל להרוויח הרבה כסף, בלשון המעטה.

לפני שנמשיך לתחומים מתקדמים יותר כמו הבנת מערכות עיצוב אתרים או אפליקציות מקוונות מסחריות, על התלמידים להיות בעלי בסיס בעיצוב גרפי או להשתתף בשיעורי מעצבים גרפיים. כל תוכנית או אתרי אינטרנט שנוצרו צריכים לעמוד בסט של סטנדרטים שנלמדו בתחום גרפיקה ממוחשבת ועיצוב, כמו בניית קומפוזיציות מתאימות ותקשורת והבנה של תורת הצבע, בין היתר. לא תוכל לבנות אפליקציה או אתר מקצועי שימכור את המותג ויעודד לקוחות לעסוק ולעבוד עם בעלי עסקים אם חסרות לך יכולות עיצוב.

כדי להתקבל לעבודה בחברות הייטק או במשרדי פרסום ושיווק בארץ ובעולם, כל מה שצריך הוא ההנחה שתבינו לעומק את כל כללי העיצוב הגרפי ושתיק העבודות שלכם מאוד מושך; מראיינים או לקוחות רוצים לראות דוגמאות ועיצובים שיצרתם במהלך הלימודים, לא רק אם יש לכם תעודה. לתעודות ולתארים יש משקל מועט בתקשורת חזותית; ארגוני ההייטק האלה רוצים לראות מקרים ושאתם או אתם באמת מוכשרים.

למה יש צורך כל כך גבוה במעצבים גרפיים? האם זה נכון שהצורך במעצבים גרפיים יישאר גבוה עד 2028?

למעצבים גרפיים יש ביקוש רב בתחום העיצוב הרב-תחומי, שכן כישוריהם מועסקים הן בתעשיית הדפוס והן בתעשיית ההייטק. אם בעשור האחרון לערך, רוב המעצבים עבדו בעיקר בתעשיית הדפוס, נוכל להבטיח לכם שזה כבר לא כך. אנו יכולים לראות שכדי לשפר את המכירות, כל בעל עסק צריך אתר אינטרנט או חנות מקוונת המציעים שירותים מרובים מדינות במקום להיות ממוקד במדינה אחת. זו הסיבה שמעצבים גרפיים עושים הכל, החל מפרסום קבוע בפייסבוק ועד ליצירת עיצובי אפליקציות.

העבודה באתר או באפליקציה אינה מסתיימת לאחר פרסומם ברשת. העבודה של מעצב ONLINE מתחילה לאחר השקת אתר אינטרנט מכיוון שיש לבצע עדכונים או תוספות על בסיס קבוע, ונוצר קישור בין בעלי מותגים למעצבים גרפיים לספק את כל תשתית העיצוב ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם .