טיפים למעצבים גרפיים – איך להציג תיק עבודות
עולם העיצוב גרפי השתנה וכיום מעצבי גרפיקה ומעצבי דיגיטל התאחדו לתחום אחד, בכתבה תוכלו לראות עבודות של מעצבים גרפיים הנחוצים מאוד בתיק עבודות של מעצבים גרפיים החל מעיצוב אפליקציות שזה חובה לתיק עבודות ועד איור ואילוסטרציה, אם אתה מעצב גרפי מתחיל בהחלט עמוד זה ייתן לך פרטים רחבים מה צריך היום שוק העיצוב גרפי בהייטק. כל מראיין או לקוח שיבחר לעבוד איתך כבר ראה אין ספור עבודות עיצוב של מעצבים אחרים לכן תוך 3-5 שניות אפשר לדעת אם אתה מקצועי או לא, שימו לב לכל הטיפים בעמוד, צפייה נעימה.
עיצוב ממשק משתמש ו-UX הוא אחד מהמערכות האקולוגיות העיקריות עבור מעצבים דיגיטליים. המשימות בהן מטפלים המעצבים נעות מ-wireframes, דגמי אתרים, עיצובי אפליקציות ועוד.
עליית תקציבי השיווק והפרסום הניעו חברות רבות להשקיע בעבודות עיצוב. זה גם הופך לשוק תחרותי עבור אנשי מקצוע צעירים לקבל את העבודה הראשונה שלהם כמעצבי UI או UX.
מכיוון שהביקוש למעצבים נמצא בעלייה, קיים מחסור באנשי מקצוע מוכשרים שיכולים לעמוד בציפיות. ישנם יתרונות רבים של תוכנה מתקדמת שיכולה לעזור למלא את הפער הזה, על ידי כך שהיא מאפשרת לחברות לגשת לעיצוב ממשק משתמש UX טוב בצורה מדויקת בקנה מידה.
מעצבי UX/UI אחראים על עיצוב ממשק, אתרים, אפליקציות ומוצרים דיגיטליים אחרים.
ככל שהעולם נוטה לקניות מקוונות, יש ביקוש למספר הולך וגדל של אתרים, אפליקציות ומוצרים דיגיטליים. כדי להתחרות בשוק זה, חברות חייבות למשוך לקוחות חדשים עם עיצובים חדישים העונים על הציפיות שלהם. שם נכנסים לתמונה מעצבי UX/UI – הם אחראים על עיצוב ופיתוח ממשקים ידידותיים למשתמש ואסתטיים.
ככל שהיבטים שונים של תוכנה הופכים לאוטומטיים יותר עם AI ולמידת מכונה, תפקידו של מעצב UX/UI משתנה.
עם השימוש המוגבר ב-AI ולמידת מכונה, תפקידו של מעצב UX/UI משתנה. כשהאוטומציה משתלטת על היבטים שונים של תוכנה, מעצבים מוצאים דרכים חדשות לבנות חוויות משתמש שיענו על הצרכים של הצרכנים של היום.
מעצבי UX מעצבים יותר ויותר במטרה לייצר ניתוח ותובנות טובות יותר.
חווית משתמש היא חלק מהותי בתהליך במגזרים רבים. חשוב ליצור עיצוב ידידותי למשתמש העונה על צרכי הלקוחות שלך. מעצב ה-UX עוזר בבחירות עיצוב רלוונטיות על ידי ניתוח גורמים מרובים כגון דמוגרפיה, ניתוח אינטרנט ונוף תחרותי.
השימוש בכלי עיצוב דיגיטליים גם סיפק למעצבי ui/ux דרך שבה הם יכולים ליצור תוכן עבור מכשירים דיגיטליים, כגון טאבלטים או טלפונים.
עיצוב UX הוא תהליך של יצירת ממשקי משתמש אינטראקטיביים, או החוויות הפיזיות והדיגיטליות שיש למשתמש עם מוצר. כלים חדשים הקלו על יצירת החוויות הדיגיטליות הללו. מעצבים רבים פונים לכלי עיצוב, כגון פוטושופ או אילוסטרייטור, כאשר הם צריכים ליצור תוכן עבור מכשירים כמו טאבלטים וטלפונים. . עיצוב UX הוא תהליך של יצירת ממשקי משתמש אינטראקטיביים, או החוויות הפיזיות והדיגיטליות שיש למשתמש עם מוצר. כלים חדשים הקלו על יצירת החוויות הדיגיטליות הללו. מעצבים רבים פונים לכלי עיצוב, כמו פוטושופ או אילוסטרייטור, כאשר הם צריכים ליצור תוכן למכשירים כמו טאבלטים וטלפונים.
מעצב UX/UI אחראי על תכנון ועיצוב מה שהמשתמש יראה על המסך שלו. הם צריכים להיות מסוגלים לאזן בין השימושיות ליופי, אסתטיקה ופונקציונליות.
תפקיד מעצב UX/UI התפתח מהאדם, שיצר עיצובים בעבודת יד ויציג אותם ללקוח, לתפקיד הרבה יותר שיתופי הכולל מחקר, יצירת קונספט, יצירת אב טיפוס ותהליך עיצוב איטרטיבי.
המעצבים צפויים כעת לעבוד על פני פלטפורמות שונות כולל אפליקציות אינטרנט, אפליקציות לנייד, מדיה אינטראקטיבית (טלוויזיות) וציוד לביש.
תפקידו של מעצב UX/UI הוא ליצור ממשק של חברה או פרויקט. למעצב חווית המשתמש יש חלק חשוב בהצלחתו של כל עסק. הם צריכים לעמוד בציפיות ולהתעלות עליהם ולהיות בעלי הבנה מעמיקה של הצרכים, המטרות וההעדפות של קהל היעד.
מעצבי UX/UI יכולים להשתמש בכלי AI כדי לעזור להם ליצור מוצרים ידידותיים למשתמש, אתרים, אפליקציות או ממשקים שהם גם ממוקדים באדם וגם ייחודיים בדרכם שלהם. – מפתחי APPS יכולים להשתמש בכלים כדי לעזור להם ליצור תוכן מותאם אישית, מונחה רגשות, ששומר על מעורבות המשתמשים *עם הצוות והמשאבים הנכונים, AI יכול להיות כלי יעיל לפיתוח מוצר.
תפקידו של מעצב UX/UI הוא להפוך רעיונות לרעיונות שניתן להשתמש בהם במוצר. מעצבי UX/UI אחראים גם לוודא שהמוצר יכול לעמוד בהבטחותיו ולעמוד בצרכי המשתמש.
אלו הם רק חלק מהתפקידים והאחריות של מעצב UX/UI. הם גם צריכים לעבוד על פי מערך הכישורים שלהם, וזו הסיבה שאנשי מקצוע צריכים תמיד להתעדכן בכל הטרנדים והשינויים העיצוביים החדשים.
ADOBE תעזור לעצב את העתיד של עיצוב גרפי בהייטק. התחרות על מעצבי ההייטק הגרפיים של היום הופכת קשה מתמיד. ככל שתעשיית הבינה המלאכותית ממשיכה לצמוח, חברות מתמצאות מסתמכות כעת על מעצבי ADOBE שיעזרו להן להשיג את מטרותיהן בפרק זמן קצר יותר ובדיוק רב יותר.
מעצבים גרפיים בהייטק משתמשים במחשבים ובטכנולוגיה כדי לייצר עיצובים יצירתיים תוך שמירה על מגע אמנותי. המגמה הדיגיטלית מתחילה להניע את השוק של מוצרים חדשים ומתקדמים ב-2023 מבחינת אופן היצירה וההפצה שלהם, ומאפשרת שינויים מהירים ותהליך עיצוב מונע דיגיטלי שמעולם לא היה קל או מהיר יותר.
האתגר העומד בפני משתמשי המדיה החברתית של היום הוא שהם רוצים יותר אינטראקציה עם מותגים תוך שמירה על מערכת יחסים אישית עם המשפיענים או היוצרים האהובים עליהם ברשתות החברתיות. מעצבים גרפיים בהייטק יכולים לעזור לעסקים להתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם כך שהמותגים הללו יוכלו לעמוד בציפיות המשתמשים.
בעשור האחרון הוחלף המעצב הגרפי המסורתי במעצב הייטק המתמקד בטכנולוגיה יצירתית. המגמות העיקריות שכדאי להיזהר מהן הן רובוטיקה, ADOBE והדפסת תלת מימד.
מעצב גרפי מסורתי הוא מישהו שיוצר גרפיקה לדפוס או עיצוב מבוסס אינטרנט. מעצב הייטק הוא מי שיוצר עיצוב שניתן לגלם באובייקט פיזי. ב-2023 לא יהיה דבר כזה הייטק או מעצבים גרפיים מסורתיים כי הם יתמזגו למקצוע אחד – מעצבים דיגיטליים.
ככל שהעולם מסתמך יותר על טכנולוגיה, יש צורך מוגבר במעצבים גרפיים. ככל שהעולם מתפתח ועובר לעידן הייטק, עסקים מתחילים להעביר את המשאבים שלהם לכיוון עיצוב גרפי הייטק.
הרעיון של עיצוב מינימליסטי מתיישן במידה רבה מכיוון שיש צורך הולך וגובר בעיצובים מפורטים יותר ויותר עם כלי תקשורת פופולריים כמו עיתונים ומגזינים. בשנת 2023, מגמה זו תימשך עם מקרי שימוש מורכבים יותר, כגון אתרים ואפליקציות מקוונות הדורשים עיצובים סמליים ואנימציות.
שילוב עבודת המעצב גרפי בין תוכנות הפוטושופ לאפליקציות ב2023 כחלק בלתי נפרד חובה לתיק עבודות של מעצב מתחיל ב2024
פיתוח גרפיקה ניידת הוא אתגר מרכזי לכל חברה שכן מדובר בתהליך יקר וגוזל זמן.
תוכנת אדובי יכולה לעזור לחברות לעצב גרפיקה מושכת, אינטראקטיבית וניתנת לשיתוף. זה גם עובד היטב עם המגמות האחרונות בעיצוב אתרים כמו עיצוב רספונסיבי.
גרפיקה ניידת המונעת אדובי יכולה להוות תוספת טובה לאסטרטגיית השיווק של החברה שלך מכיוון שהיא חסכונית ומספקת את היתרון של מעורבות.
גרפיקה ניידת הייתה צורת פרסום פופולרית בשנים האחרונות בשל העלות הנמוכה, האפקטיביות והמהירות שלה. זה הפך לכלי רב עוצמה לקידום חברות בערוצי שיווק מסורתיים ודיגיטליים כאחד.
עקב השימוש הגובר בגרפיקה ניידת, חברות רבות פיתחו סגנון משלהן כדי להציג את המוצרים והשירותים שהן מציעות. ישנם אינספור עיצובים שהם יכולים להתנסות בהם. עם זאת, דבר אחד שהם צריכים לזכור הוא שהגרפיקה הניידת שלהם צריכה להיות פשוטה כדי שניתן יהיה לשתף אותה בקלות בפלטפורמות מדיה חברתית או עלוני דוא"ל.
חברות חייבות גם לשקול מעבר לעותקים מודפסים בלבד עבור חומרי קידום מכירות כגון באנרים, קטלוגים או שלטי חוצות אם הן רוצות להגיע ליותר אנשים באינטרנט.
עיצוב מובייל התפתח במהירות בשנים האחרונות. אחת הטרנדים החדשים שצצו היא השימוש בגרפיקה ניידת לקידום המוצרים והשירותים של החברה.
תהליך זה עלול לקחת זמן ומאתגר מאוד. בעזרת אדובי, זה נעשה הרבה יותר קל על ידי כלי להזנת טקסט חזוי כדי להאיץ את התהליך.
- FIGMA היא סוכנות דיגיטלית המתמקדת בטיפול בצרכים דיגיטליים. הם משתמשים בכלים מבוססי AI כדי לייצר תוכן ללקוחות שלהם.
- FIGMA נמצאת בעסק מאז 1999 והיא אחת החלוצות בשימוש בכלים מבוססי אדובי. יש להם לקוחות גדולים והם דואגים לכל פיסת תוכן שמתפרסמת ברשתות חברתיות, אתרים ועוד.
- יש להם למעלה מ-3,000 עובדים ועובדים עם חברות כמו פורד, קוקה קולה, נסטלה, GE בין היתר.
- FIGMA הוא כלי מקוון המשמש כעוזר אישי למשווקים דיגיטליים. הוא נועד לעזור למשווקים דיגיטליים לכתוב תוכן יעיל יותר, לייצר רעיונות ולארגן את התוכן שלהם להשפעה מקסימלית.
- FIGMA עוזרת לעסקים לזהות את קהל היעד שלהם, בעזרת נתונים שנוצרו באדובי. זה גם מספק ניתוח על עד כמה התוכן התקבל על ידי הקהל שלו.
- FIGMA הוא כלי בעל יכולת הסתגלות גבוהה המקשר ישירות לחומרי העבודה שלך עם ממשק ייחודי.
- FIGMA חוסכת זמן ומשאבים על ידי מתן דרך מהירה וקלה להפקת מסמכים מגיבים. זה גם מאפשר מידה רבה יותר של שיתוף פעולה בין אנשים.
- חברות יכולות להשתמש ב-FIGMA כדי ליצור מערכת ניהול תוכן קניינית משלהן המותאמת לדרישות העסקיות שלהן.
אם בעבר לוגואים וכרטיסי ביקור היה חשוב להראות בתיק עבודות של גרפיקאי/מעצב מתחיל כיום צריכים להראות גלריות עיצוביות ובנייה של אתרי אינטרנט – תחום הדיגיטל במדיה השיווקית באינטרנט הוא הדבר שצריכים להראות שליטה היות ורוב העבודות שמוצעות למעצבים גרפיים זה אך ורק במדיות הקידומיות באינטרנט.
איור וסימולציות גרפיות – חלק חשוב בתיק העבודות
- מי אמר שאין עבודה בעיצוב גרפי ??? – עשרות משרות שמתפרסמות מידי יום בקבוצת הפייסבוק השייכת לבית הספר קרוב ל20000 חברות ומעסיקים שמחפשים אותך בוגר/ת מכללת סולו לעבודה מהבית או בעיצוב גרפי להייטק – מתאים במיוחד למתחילים ללא ניסיון להרשמה בקישור הבא קבוצת הפייסבוק של בית הספר מעל 12 שנה פורסמה בכל מקום וכל הבוגרים של בית ספר סולו כבר בתקופת הלימודים מוצאים עבודה על ידי חברות פרסום והייטק שלוקחים בוגרים ללא ניסיון לעבודה.
סגנונות איור וחשיבה רחבה בעולם העיצוב גרפי
סגנונות איור וציור גרפי מומלצים להכנסה לתיק עבודות
טכניקות של הצללה ואיורים המדגישים טכנולוגיה
כמה עבודות צריך להציג בתיק העבודות בעיצוב וגרפיקה דיגיטלית
להלן דוגמה למה התעודה היום בתחום העיצוב גרפי לא חשובה

עניין בתיק העבודות בעיצוב גרפי – לעבוד קשה בתקופת הלימודים ולהרוויח יפה אח"כ
לקוחות ומעסיקים רוצים עניין, גם אם ביקשו ממכם לעצב הזמנה לחתונה לא ממש יעניין את הכלה הטרייה איפה למדתם.
כל מה שהיא תרצה זה דוגמאות לעיצובי גרפיקה של הזמנות אלבומים או חתונה, במידה והתחברה אליכם היא תמשיך אתכם לעיצוב ההזמנה האישי שלה, היום מה שמדבר זה הטעם והריח, בדיוק כמו שאתם הולכים למסעדה לא ממש יעניין אתכם איפה השף למד, במידה והאוכל טעים אתם חוזרים במידה ולא טעים לא תחזרו שוב.
עוד דוגמה נוספת זה עולם הצלמים שכל הזמן מחפשים ידיים עובדות לעיצובי האלבום הדיגיטלי.
במידה ואהבו את מה ששלחתם להם להתרשמות יחזרו אליכם באין ספור עבודות שונות, פה ואוזן מאוד חזק בעולם זה, לקוח מביא לקוח וחבר שיש לו עוד חברים צלמים יביא את כל החברים שלו שתעצבו אלבומים דיגיטליים. לדעת לקלוע לעיצוב גרפי נכון נלמד במסגרת הלימודים, כל אחד יכול להצליח בעולם זה גם אם אין לו כישרון עיצובי מההתחלה.
אף אחד לא נולד מעצב או גרפיקאית, כל החוקים נלמדים בתקופת הלימודים, כמו שאומרים עם האוכל בא התיאבון אותו דבר בעיצוב גרפי, לומדים אפקט מסוים ועושים את אותו אפקט בעשרות דוגמאות שונות.
מאמרים חשובים לקריאה לכל מעצב גרפי או גרפיקאית טיפים לקראת 2022
- אל תישארו מאחור – מעצבים גרפיים עוברים לעבוד בהייטק – מה זה UI – UX חווית משתמש
- נתוני משכורות בעיצוב גרפי
- אפשרויות תעסוקה
- המלצות לתמחור 2023 – 2022 – מחירון עיצוב גרפי
- עיצוב גרפי ותקשורת חזותית האם המקצוע רווחי?
- איזה עבודות בתקשורת חזותית אפשר לעשות מהבית
- רעיונות לעבודות בעיצוב גרפי ב 2022 מה הולך להיות ב2023 רעידת אדמה תעסוקתית לכולם
מעצבים גרפיים עברו להייטק – לא מומלץ להישאר מאחור לכל הפרטים כנסו…
קומפוזיציה בשימוש מעצבים

תורת הצבעים – הקונספט העיצובי
בחירת אלמנטים גרפיים ושימוש נכון
העברת מסרים שיווקיים או נסתרים לעין
פנטונים בעיצוב – מיתוג גרפי למה זה חשוב
צבעי מחשב לעומת צבעי הדפסה מה מראים בתיק העבודות
עיצוב של תיק העבודות הדיגיטלי
איפה מציגים תיק עבודות בעיצוב

ריענון לתיק עבודות
