אחד התחומים החזקים ביותר כיום בתעשייה זה הדפסה על גבי זכוכית, ההדפסה מתבצעת באמצעות טכנולוגיית UV מוזרק צבע ישירות על הזכוכית על ידי מכונה והייבוש של הצבע מתבצע על ידי נורות UV נורות אלו מייבשות את הצבע והצבע יוצא בצורה חלקה ומדויקת בהתאם לאלמנטים הגרפיים אשר נמצאים בו, טכנולוגיית הדפסה זו נכנסה לישראל בשנים האחרונות ותופסת תאוצה רבה. טכניקות ביצירת חיפוי לזכוכית יכול להיות בכל סוג של גרפיקה ממוחשבת החל מתמונות ועד לעיצובים שונים בתוכנות גרפיקות וקטוריות, לרוב טכנולוגיה זאת שימושית בעיקר על ידי מעצבי פנים, אדריכלים ועוד, במאמר זה נסקור את התוכנות האחראיות על עיצובים גרפיים אלו נציג לכם שיעורי הסבר על יכולות התוכנות של חברת אדובי מערכות, ההסברים מוצגים בשפה העברית בצורה קלילה ופשוטה. בהמשך נסביר לכם איזה תוכנות גרפיות אתם תצטרכו לדעת כדי לבצע את העיצובים עם הסברים מעמיקים על כל תוכנה והיכולות שלה. ניצור לכם סדר ותקבלו מידע עם טיפים על עולם העיצוב הגרפי והחוקים שלו, נחשוף אתכם לטכניקות של מעצבים גרפיים וכמובן נסביר לכם איך לומדים את התוכנות הללו בצורה מקצועית.

תוכנות הגרפיות כלי העבודה שלכם – להכין עיצובים גרפיים בעצמכם על זכוכיות

באמצעות תוכנות הגרפיות תוכלו לעצב כל גרפיקה שרק תרצו החל מעיצוב תמונה ועד ליצירת סמלים גרפיים לכל סגנון עיצוב, לרוב הדפסות על זכוכית לא יהיו רק על חלק אחד של הזכוכית אלה לעתים תצטרכו לחלוק את הגרפיקה שלכם לחלקים, באמצעות תוכנת הגרפיקה תוכלו לבצע הדמיה איך תראה הזכוכית עם הגרפיקה המודפסת לפני שאתם שולחים את העיצוב שיצרתם להדפסה, היעילות ביצירת הדמיה גרפית מביאה לכם את האפשרות לבחור יחד עם הלקוח איך תראה הגרפיקה וכמובן גם את סגנון העיצוב שבחרתם בשיתוף פעולה. תוכנות העיצוב גרפי של חברת אדובי הנן התוכנות הבלעדיות היום בשוק העיצוב גרפי ליצירת גרפיקות דיגיטליות במיוחד על זכוכית. העיצובים שתלמדו לבצע יוכלו להיות גם עיצובים שנעשו מתמונות או ליצור בעצמכם גרפיקות דיגיטליות.

הדפסה על זכוכית
הדפסה על זכוכית

הדפסה על זכוכיתעיצוב גרפי שנעשה על ידי תוכנת פוטושופ

תוכנת פוטושופ מבית חברת אדובי נחשבת לתוכנה מספר אחת ביצירת מניפולציות על תמונות, באמצעות התוכנה תוכלו לעשות עיבוד גרפי לתמונה ולייצר כל מניפולציה שתרצו, החל מחלוקת התמונה לחלקים שווים ועד להטמעת פילטרים בתוכנה, אפקטים בתוכנה לתמונות איכותיות יאפשר לכם לתת תחושה או להעביר מסר מהתמונה במיוחד אם אתם רוצים למלא חלל ריק עם תמונה איכותית. תוכלו לקחת גם מספר תמונות וליצור שילוב מדהים או ליצור נפח מתוך חלקים בתמונה, בשיעורים שהבאנו כאן של יו טיוב תוכלו לראות את החשיבה שעומדת מאחורי שימוש בפקודות. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה להבין מהם יכולותיה של תוכנת העיצוב גרפי של חברת אדובי. התוכנה עובדת על סגנון של שכבות כל אלמנט גרפי או תמונה יופיע בתוך שכבה נפרדת מה שיאפשר לכם לעשות כל מה שאתם רוצים עם התמונות. התוכנה מאפשר לסגור קבצים במספר פורמטים והפורמט הכי איכותי להדפסה על גבי זכוכית או כל מוצר אחר יהיה לרוב פורמט PDF.

זכוכית הדפסה עיצוב גרפי
זכוכית הדפסה עיצוב גרפי

הדפסה על זכוכית עיצוב גרפי שנעשה על ידי תוכנת אילוסטרייטור

תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לתוכנה המרכזית בעולם העיצוב הגרפי, התוכנה עובדת מעולה עם גרפיקה וקטורית, גרפיקה וקטורית היא מבוססת על שטח של צבע ללא תחשיב של יחידת מידע לנקודות לכם איכות ההדפסה גבוהה מאוד, אין שום בעיה למתוח או להגדיל גרפיקה לכל גודל לא תהייה שום פגיעה בגרפיקה ואיכות ההדפסה תאפשר לכם להוציא כל עיצוב גרפי שתבצעו בתוכנה. התוכנה מאוד שימושית בהכנת גרפיקות מאוירות או עיטורים גרפיים. תוכלו על ידי כלי הנקודות בתוכנה ליצור אלמנטים גרפיים שמשתלבים עם אפקטים של צבעים היורדים בהדרגה. תוכנת אילוסטרייטור משרתת מעצבי גרפיקה אבל לא רק, אדריכלים ושרטטים מוצאים בתוכנה אפשרויות שתוכנות אחרות לא מצליחות לעשות מבחינת עיצובים גרפיים. בעמוד זה תוכלו לראות שיעורי יוטיוב שמסבירים לכם על האפקטים של התוכנה, אמנם זה דוגמאות ספציפיות בלבד אבל בהחלט יכולים לתת לכם להבין מה האפשרויות הרבות שאילוסטרייטור יכולה להציע לכם. חלק מהשיעורים הם למתקדמים בלבד אך עדיין זה יאפשר לכם לגלות את עולם המופלא של עיצוב הגרפי.

זכוכית הדפסה דוגמאות
זכוכית הדפסה דוגמאות

לימודים עיצוב גרפי – מה אני צריך ללמוד כדי להתחיל לעצב גרפיקה על זכוכית?

כיום לימודי עיצוב וגרפיקה כוללים לימודים של מספר תוכנות, לימודי עיצוב בתוכנות הפוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, כמו שכתבנו קודם לכל תוכנה יש יעוד אחר, אינדיזיין היא תוכנה להכנת חוברות וקטלוגים מעוצבים. אם אתם רוצים רק לעצב גרפיקות על מוצרים לא תצטרכו ללמוד את התוכנה הזאת. כדי לעצב תצטרכו ללמוד את עולם העיצוב בפוטושופ ואילוסטרייטור, במסגרת הלימודים לא נלמד רק תוכנה בצורה יבשה אלה נלמד את החשיבה שעומדת מאחורי עולם העיצוב. נלמד איך לשלב בין פקודות שלמדנו, חשיבות תורת הצבעים והמשמעויות, איך להבליט אזורים על פני אזורים אחרים וכמובן את חוקי העיצוב הגרפי. גם אם יש לכם ידע בסיסי בתוכנות הגרפיות תוכלו לשדרג את הידע שלכם להוצאת עיצובים גרפיים ברמה גבוהה. במסגרת הלימודים תקבלו שיעורי בית ומטלות כדי להטמיע בצורה רחבה יותר את החומר הנלמד.

הדפסה על זכוכית מאגרי עיצובים להורדה ברשת – לעשות את החיים יותר קלים

במידה ואתם רוצים לעצב או להוריד עיצובים מהרשת תוכלו לעשות את זה על ידי אתרים שמאפשרים את זה, לרוב הגרפיקות יורדות כקבצים של תוכנות גרפיות שבה הם נעשו, היעילות בידיעת התוכנות הגרפיות תאפשר לכם לקחת כל גרפיקה ממוחשבת שתורידו ולאפשר לכם לשנות את העיצוב לצרכים האישיים שלכם, לדוגמה אם הורדתם עיצוב מאויר ואתם רוצים לשנות את הצבעים שלו תצטרכו לפתוח אותו בתוכנה הגרפית לבצע פירוק לכל הגרפיקה ולבחור את האלמנטים שאתם רוצים לשנות. לעתים תרצו להוסיף עיצוב מיוחד או עיטור גרפי שילווה את העיצוב שלכם לכן תצטרכו להוריד גרפיקות וקטוריות שהם מוכנות ולשלב אותם ביחד עם העיצוב שלכם. יש אתרים שעל ידי עלות חודשית סמלית מאוד תוכלו להוריד ללא הגבלה עיצובים גרפיים ויש אתרים שמאפשרים חינם להוריד, מאוד חשוב לדעת שלכל עיצוב יש את רישיון ההורדה שלו ואת זכויות היוצרים, בכל אתר יש עמוד הוראות לשימוש שם תוכלו לקבל מידע על שימוש מסחרי של העיצובים שנמצאים באתר.

מכונות דפוס על זכוכית
מכונות דפוס על זכוכית

עיצוב גרפי לימודים אונליין אחד על אחד עם מורים פרטיים איך זה עובד?

לימודי הפוטושופ ואילוסטרייטור יהיו עם מורים פרטיים שחיים את עולם עיצוב גרפי המחוברים ישירות למחשב האישי שלכם. המורה יוכל להתחבר ישירות לתוכנת הגרפיקה שיש לכם במחשב ולעבוד לכם על העכבר, השיחה תתבצע דרך מיקרופון ואזניות, הלימודים יכולים להיות בכל שעות היום בתיאום מראש עם בית הספר, החל מלימודי בוקר, ערב וצהריים. בזמן השיעור המורה יראה לכם נושא מסוים ואתם תצטרכו לעקוב אחרי מה שהמורה לימד, במידה ואתם לא מבינים נושא מסוים בזמן התרגול תמיד תוכלו לשאול את המורה שוב ושוב עד שתבינו את החומר הנלמד. תוכלו לבקר בעמוד איך לומדים אונליין ולראות שיעורי הסבר איך סטודנטים לומדים דרך האינטרנט את מקצועות העיצוב הגרפי. צרו קשר עוד היום ושוחחו עם אחד מיועצי הלימוד שלנו על מגוון הקורסים וכמובן לקבל פרטים על שיטת הלימודים אונליין מהבית דרך האינטרנט במחשב, צפייה נעימה!