להרוויח כסף וקריירה בהייטק ולעבוד כמעצב גרפי הכנסה ממוצעת לבוגרי מסלול תקשורת חזותית

להרוויח כסף וקריירה בהייטק ולעבוד כמעצב גרפי הכנסה ממוצעת לבוגרי מסלול תקשורת חזותית

לכל מי שמעוניין להרוויח כסף מעולם ההייטק ולעבוד כמעצב גרפי לימוד קורס מקצועי של עיצוב גרפי יהיה כנראה החוויה החיונית שתעזור לך להשתלב בתעשייה שצמאה לידיים עובדות. מעצבים גרפיים משתלבים בחברות אתרי האינטרנט ובמקביל עובדים בעולם הטכנולוגי הייטק נותנים שירותי מיקור חוץ לעסקים.

תעשייה המובילה המזוהה ביותר בעולם השיווק

עיצוב גרפי נחשב לתעשייה המובילה המזוהה ביותר בעולם השיווק וכל טביעת רגל באסטרטגיית פרסום המוכרת למעשה נעשית על ידי הפקת עבודה חשיבתית באמצעות מעצבים גרפיים לאתרי האינטרנט ופרסום תודעתי בדיגיטל. כל שינוי תודעה וחשיבה על מותג מתבסס על תיאוריות רבות שמעצבים גרפיים נוהגים לבצע על ידי יצירות אמנות לשיפור תדמית עסקית דיגיטלית ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

הסבה מקצועית לתחום תקשורת חזותית ועיצוב גרפי.

בעמוד זה הראינו דרכים רבות לך המעצב הגרפי המתחיל ששוקל לבצע הסבה מקצועית לתחום תקשורת חזותית ועיצוב גרפי. עמוד זה מכיל פלטפורמות פורמליות ולא פורמליות כקורס ליבה במקצוע המעצבים הגרפיים. הראנו דוגמאות רבות על יצירת ויזואלים שיכולים להרשות לעצמך להבין אם כדאי לך להיות חלק ממסלול לימודי עיצוב גרפי. יצירת הויזואלי ילמד אותך מה מעצבים גרפיים עושים במקומות עבודה. אין ספק שקריאת עמוד זה לוקחת זמן אבל בהחלט יתן לך אינדיקציה במיוחד אם אתה נחוש וממוקד ללמוד את מקצוע תקשורת חזותית וחוויית משתמש.

מהי חשיבה ויזואלית ובמקביל נדבר בשיעורי היוטיוב על עדכון התוכנות

אם אתה מחפש טיפים שיעזרו לך בלימודים תוכל לעקוב תמיד אחר החידושים האחרונים והטרנדים שמעצבים חולקים את החוויות שלהם דרך אתרי אינטרנט וקבוצות בפייסבוק. גם בעמוד זה החלטנו לאפשר לך להבין מהי חשיבה ויזואלית ובמקביל נדבר בשיעורי היוטיוב על עדכון התוכנות והטכניקות שחברת אדובי יצאה בחודשים האחרונים כדי לאפשר לכל סגנון עיצוב גרפי וחשיבה גרפית כמובן להיות יותר מהירה ויעילה מה שבסופו של דבר נותן יותר זמן למעצב הגרפי לפתח את היצירתיות אותה הוא צריך להפגין בכל סגנון עבודה.

השפה הויזואלית תמצית מסילבוס קורסים מעצבים גרפיים:

שליטה ביסודות בעבודה בתוכנות הגרפיקה.  השפה הויזואלית היא אחד הדברים החשובים שגורמים למעצב גרפי להראות את תיק העבודות שלו בצורה הכי מקצועית. תיק העבודות מראה את ההבדלים בין מעצב גרפי לחובבן . טכניקות פשוטות ומורכבות במקביל את הסודות שאי אפשר להתעלם  מהם בעת משקל איזוני.
להתאמן ולתרגל את כל החוקים הרבים הנלמדים ביצירת ויזואלים לעיצובים גרפיים. תלמדו להבין מה הוא קהל היעד וכיצד לשלב את רצונות הלקוחות ליצירת קשר ויזואלית על ידי טכניקות שגורמות לדו-שיח דרך באנרים פרסומיים.  הגברת תודעה שיווקית וויזואלית למודעות מכירתיות שרצות ברשתות החברתיות. הבנת קהל היעד מול יצירת חוקתיות במשקל הצבעים על פי תורת הצבעים הנלמדת.

 

יסודות ההבנה הטיפוגרפית בעולם העיצוב הגרפי.

כדי לבצע סגנון העבודה טיפוגרפי נכון החל מהכנת קטלוג אינטרנטי או לסירוגין ספר אלקטרוני שכולל אינפוגרפיקות המעצבים צריכים לדאוג להעברת המסרים על ידי טיפים פשוטים ומורכבים כאחד.  על המעצב להשתמש בגופנים שמתאימים למותג עצמו. גופנים מעבירים מסרים שיווקיים ויוצרים תדמית אישית באתר אינטרנט. העברת מסרים ויזואליים לרוב מתקיימים על ידי שילוב של טיפוגרפיה ותמונות תוך עיבוד גרפי לתמונה עם משחק של אור וצל.

יצירת קומפוזיציות לעיצוב שיווקי נכון הבנת האיזון ומשקל גרפי במיתוג

קומפוזיציה ביסודות העיצוב הגרפי גורמות לכל עבודה לקבל את המסר השיווקי בצורה הכי נכונה למותג. על המעצב הגרפי לסדר את כל סגנון העימוד בתוך המודעה בפרסום ברשת כדי להחליט איך האיזון והמשקלים מועברים ברמה המקצועית שתיצור את הדיאלוג הויזואלי תוך שמירה על שפה גרפית אחידה על פי פרמטרים הנלמדים. במסלול הלימודים נותנים משקל חשוב לעומס והמינימליסטיות הנדרשת בכל סגנון עבודה. החוקים החדשים בעולם העיצוב הגרפי מדברים על סגנון עיצוב מינימליסטי ביותר כדי ליצור מיקוד ולשמור על היוקרתיות שהמותג רוצה להעביר.

סיעור מוחות

בכל עבודת עיצוב גרפי מתבצע סיעור מוחות בין המדריך לסטודנט כדי להבין את מוקד ההתחלה באפיון לקוח, שמקדם רעיון או וויזואל ספציפי שרוצים להעביר לקהל היעד. המטרה לחשוב על הקהל  המטרה בכובד ראש כדי להציג את המראה שאנחנו רוצים להציג עם טכניקות מקצועיות ליצירת הויזואל שתואם את הרושם הראשוני והשכנוע שהמותג רוצה להעביר.

מסרים חברתיים

מסרים חברתיים לרוב מתבצעים על ידי שילוב של תמונות עוקבים קונספט במיתוג תוך מתן דגש לפסיכולוגיה והשפעתה על הצופים דרך הגרפיקה. לצורות וצבעים יש כוח עצום וברגע שצופים במודעה זה גורם מייד למוח האנושי לחשוב בשניות מה הוא הרושם שמתקבל על המותג. אנשים שופטים בשניות בודדות אתר האינטרנט או פרסומות ולכן על המותג לשקול כל סגנון שמוגש לאישור בכובד ראש ולסמוך על אחריות המעצב הגרפי שיציג אותו בצורה הכי נכונה לקהל היעד.

צבעוניות.

כל עבודת גרפיקה ועיצוב או לסירוגין קידום מותגים מתחיל תמיד בעולם הצבעים. לצבעים יש כוח עצום ולכן הסטודנטים לומדים את כל תורת הצבעים לאורכה ולרוחבה כדי להבין מה הוא כוח הצבע.  כיצד הצבעים הקרים מתפקדים לשיווק עסק לקהל שמרני או לסירוגין איפה משלבים את הצבעים החמים כדי ליצור כל סגנון של יזמות בבניית רעיון עיצובי. מטרת המעצב הגרפי לקלוע בצורה הכי נכונה לקהל היעד היות ועסקים רבים משקיעים סכומי כסף עצומים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי לפרסם כל סגנון עיצוב שהמעצב הגרפי מחליט על הקונספטואליות הנדרשת.

שפה העיצובית דורש מאמץ ומחשבה

לשפה העיצובית יש משקל מאוד חשוב ולכן פירטנו בתמצות את נושא הלימוד. תוכלו לבקר בעמוד מסלול מעצבים גרפיים בתפריט העליון באתר זה ולקבל פרטים יותר רחבים על סילבוס הקורס מפורט לגורמים.  מאמץ ומחשבה על ידי המעצב הגרפי יגרום לתרגל את ההגדרה בבניית קונספטואליות למותג הנקרא מקדם חשיבה בוויזואליות נכונה. השפה העיצובית מתבצעת על ידי התוכנות הגרפיקה שהם פוטושופ אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין מבית חברת אדובי.

כמה עולה להשתמש בתוכנות גרפיקה של חברת אדובי?

חברת אדובי נחשבת לחברה היחידה שאיתה מעצבים גרפיים מבצעים את כל השירותים הדיגיטליים שאותם אנחנו רואים מדי יום. במסלול לימודי עיצוב גרפי הסטודנטים לומדים לעבוד על פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין. התוכנות בסופו של דבר הם אך ורק כלי עבודה העיקרים למעצבים גרפיים וכל החשיבה העיצובית ותיאוריות מיושמות ליצירת תיק עבודות. כדי להשתמש בתוכנות  חברת אדובי יש תשלום מנוי 70 שח בחודש בתור סטודנטים ולאחר שנה התשלום עולה למאה שח. במנוי מקבלים את כל הפלטפורמות הדיגיטליות מבית החברה. המחיר כולל שימוש בכל האפליקציות והורדת מאגר עצום של תמונות וגופנים שחברת אדובי מאפשרת.

תיק עבודות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב?

תיק עבודות הדבר היחיד שבאמת יכול להגיד אם המעצב גרפי הוא מקצועי או לא. אין ספק כשאתה מדבר על אפשרות התמזגות עם חברות ההייטק אתה מציג את העבודות שעשית בלימודים כתיק העבודות שלקוח או מראיון פוטנציאלי יתרשם. בתיק עבודות רואים מה עשית ומה היו המטרות העיצוב עבור המותג. כל מראיין או לקוח שרוצה לעבוד איתך כבר  ראה אינספור עבודות ולכן חשוב לשמור על מקוריות וחשיבה מעבר לקופסה כדי להצביע על אופי יצירתי וכישרון. אין צורך להגיע למסלול לימודי עיצוב גרפי עם ניסיון קודם היות והקורסים מתאימים למתחילים מאפס.

איך לומדים אונליין דרך האינטרנט?

לימודים אונליין מתקיימים דרך חיבור בין מסכים ועבודה משותפת בלייב עם המורה שלך מעבר לקו. הלימודים הם לימודי תעודה ותיק עבודות היות וזה הדבר החשוב ביותר כדי להתקבל למקומות עבודה. כולנו ראינו  מה קרה בתקופת הקורונה שעסקים רבים החליטו לעבור לעבודה אונליין מהבית כדי לשמור על הרלוונטיות בעולם העסקים. ולכן שיטת העבודה ולימודים אונליין מאוד פופולרית ואתה אנו עושים כבר מעל 15 שנה ולא רק בתקופת הקורונה.

איך מתנהל שיעור אונליין דרך האינטרנט?

נוצר חיבור בין מחשבים והשיעור פרטני לכל דבר בלימודי תעודה לתיק עבודות עם המורה שלך. במהלך השיעור המורה מסביר איך להשתמש בכלים רבים בעיצוב גרפי תוך שימוש בתוכנות חברת אדובי אם יש נושא שהוא לא ברור המורה חוזר על כל השלבים וההוראות בעיצוב עד שהסטודנט יבין את כל החומר בצורה מקצועית. שיעורי בית ועבודות מתקבלים בסיום כל שיעור כדי לפתח את היצירתיות והחשיבה הרחבה.

שיעורי בית הם הדבר היחיד שיקדמו אותך במקצוע.

שיעורי בית זה דבר היחיד שיכול לאפשר לך לחשוב מעבר לקופסה ולתרגל את כל היצירתיות הנלמדת. היות ותיק עבודות הדבר החשוב ביותר כדי להתקבל למקומות עבודה לכן לכל אורך הקורס אתם תתרגלו את שיעורי הבית כי זה הדבר הנחוץ שיפתח לכם את היצירתיות והכישרון העיצובי מול שינון טכניקות רבות הנלמדות במסלול לימודים מעצבי חווית משתמש ועיצוב גרפי UI UX. היות ותעודות כבר לא פותחות דלתות בעולם העסקים והשיווק על תיק עבודות להיות משכנע, טרנדי, ייחודי ומושך.

העבודה בתחום.

לבית הספר יש קבוצה מעל 19 וחצי אלף חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך המעצב הגרפי המתחיל לתת את כל השפה העיצובית. היום זה לא משנה אם יש למעצב גרפי ניסיון בעיצוב גרפי או לא. מה שחשוב שתיק העבודות יראה חשיבה מעבר לקופסה וטרנדים חדשים שעוד לא נראו. חברות הייטק מעדיפות לעבוד עם מעצבים גרפיים מתחילים כי הם מגיעים עם טרנדים חדשים שנלמדו במכללות עיצוב גרפי ובמקביל עולם ההייטק מעדיף חדשנות ולכן מעצבים גרפיים החדשים טריים בחשיבה בהחלט יכולים לעזור בכל הצד הויזואלי שאותו ההייטק צריך בלי סוף.

מסלול לימודי תקשורת חזותית

מסלול לימודי תקשורת חזותית נחשב למסלול לימודי המשך למעצבים גרפיים אי אפשר ללמוד איך לבנות אתר אינטרנט ולייצר אפליקציה אם הסטודנטים לא מבינים את כל השפה העיצובית.

מרבית הבוגרים בתחום העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד בתחום זה מהבית ולתת שירותי עיצוב לעסקים. שכר למתחילים הוא 18 אלף ש”ח בחברות הייטק ובמשרד פרסום שכר של 16 אלף ש”ח למתחילים. אנו ממליצים לכם כבר היום לשוחח עם רכזי המגמה ללימודים תקשורת חזותית וחווית משתמש UI UX על איך גם אתם יכולים ללמוד את התחום המבוקש ביותר בתקשורת חזותית ועיצוב בצורה פרטנית ואישית לתיק עבודות ותעודה המתקבלת בסוף.  הצפייה בסרטונים בעמוד זה יתנו לכם אינדיקציה מדהימה אם אתם מתאימים לעולם זה או לא.