מה לומדים במכללות לעיצוב גרפי והייטק? קורסי תקשורת חזותית מומלצים
מחפשים לעשות הסמכה מקצועית ולהיות חלק מעולם הנקרא תקשורת חזותית והייטק? איך להפוך למומחה עיצוב אתרי אינטרנט בתעשיית ההיי-טק ובעולם הדיגיטל? מעצבים גרפיים הם אלה שלומדים את כל השפה האינטרנטית כדי לשלוט בשוק האינטרנט כדי לתת למותגים את מרבית ההזדמנויות שעולם הדיגיטל מציע על ידי יצירת וויזואלים נכונים לקהל המטרה שלהם.
הכישורים הנחוצים בתקשורת חזותית
מסלול לימודי תעודה ותיק עבודות משלב אתכם למגוון רחב של משרות בתחום הדיגיטל ובמיוחד בעולם ההייטק. המיומנויות החיוניות ביצירת אסתטיקה ופונקציונליות של האתר הם אלה שגורמים לכל מותג להגביר את מודעות המותג על ידי מערך שיווק ובמקביל המכירות שמגיעות אחריו.
להצליח במקצוע תקשורת חזותית
הכישורים הנחוצים כדי להצליח במקצוע זה הוא לדעת את כל השפה העיצובית ובמקביל הבנת חוקי העיצוב הרבים באינטרנט שהם שפה שונה לגמרי מעולם העיצוב הגרפי המוכר והידוע. כדי לפתח מיומנות לתיק עבודות שפותח הזדמנויות בקריירה עליכם להשקיע במסלול עיצוב גרפי ולאחר מכן ללמוד את עולם הדיגיטל וחווית משתמש. תיק עבודות נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר ולא התעודה עצמה שבוגרים מקבלים כי מה שרוצים לראות היום בשוק זה אך ורק את הכישורים והיכולות העיצובים של אותו בוגר.
דוגמאות עיצוביות.
הכנו במיוחד בשבילכם שיעורי הסבר מדהימים על עולם השיווק האינטרנטי והקשר לגרפיקה ועיצוב. בשיעורים בהחלט תוכלו לקבל טעימות לקראת מה אתם הולכים, הראנו מניפולציות בבניית אפליקציה וכמובן את הכוח העצום של תוכנות אדובי בשימוש מעצבי דיגיטל. בוגרים רבים המסיימים תחום לימודים זה בוחרים במקצוע כעצמאים כדי שיהיה להם אפשרויות גמישות ועבודה יוצאת דופן מול כוח כלכלי הולם בתעשייה.
הזדמנויות עבודה בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית.
בוגרי מסלול לימודי תקשורת חזותית יכולים לעבוד בעולם הפרסום, חינוך, הייטק וכמובן עולם הדפסה שתמיד לוקח בוגרים רבים לתוכו. אם אתם מחפשים השתלבות עם התמחות בחברות עיצוב גרפי והפקה ובמקביל לתת מענה דיגיטלי לעולם ההייטק ולעבוד עם מפתח תוכנה או מהנדס מחשבים אין ספק שתקשורת חזותית זה הדבר החם הבא.
התאחדות המקצוע של עיצוב גרפי ואתרי אינטרנט.
בעבר היו שני פלטפורמות שונות, עולם הגרפיקה והעיצוב ובמקביל עולם אתרי האינטרנט. חברת אדובי החברה שמאפשרת למעצבים גרפיים לקבל פתרונות דיגיטליים באמצעות שימוש בתוכנות החברה איחדה את המקצוע למקצוע אחד כלומר נוכל לראות שהיא הכניסה את תוכנת האקס די XD המפורסמת לבניית אפליקציות. סגנונות עבודה שהיו שייכים אך ורק לעולם ההייטק היום שייכים גם לעולם הגרפיקה הממוחשבת ולכן מקצוע תקשורת חזותית הוא מגוון בשני מסלולים גם עיצוב גרפי אונליין וגם בניית אתר אינטרנט.
עולם הויזואל.
מעצב אתרי אינטרנט וגרפיקה צריך ללמוד חוקים רבים כדי לגרום לאתר להיות בעל מראה מקצועי או לסירוגין לכל מודעה שיווקית להיות משכנעת כדי לגרום לקשר בין הדיאלוג הויזואלי למותג מול לקהל היעד. כל המטרה לשכנע את קהל הלקוחות של אותו מותג ולכן המעצבים הגרפיים חושבים בכובד ראש איך להציג ללקוחות החדשים את האתר האינטרנט או את המודעה שיווקית שרצה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם בהתאם לחוקים כדי למשוך את תשומת לב המבקרים לביצוע הנעה לפעולה.
היתרונות הפוטנציאלים בפרסום אינטרנטי
אחד היתרונות הפוטנציאלים של פרסום אינטרנטי הוא שזה לא מוגבל למקום והגולש תמיד זמין בכל צורה או שיווק קונבנציונאלי לקבל מידע. לקוחות יבדקו את המותג ויעשו השוואות מחירים עד שהם יגיעו למסקנה. ולכן תפקיד המעצבים הגרפיים ללכוד את תשומת ליבם כבר בתקופת איתור המידע.
עולם הדיגיטל ואפשרויות העבודה.
תחום השיווק הדיגיטלי עבר רובו לאינטרנט במיוחד בתקופת הקורונה שעסקים רבים הבינו שאם הם לא יהיו באינטרנט הם לא יכלו להתקיים. כל הוצאה כספית של עסק לעולם השיווק 95 אחוז הולך אך ורק לעולם האינטרנט החל בבנייה של האתר ועדכונים או תשלום לפרסום בבלוגים מקומיים. אין ספק שהמעצב הגרפי צריך לשלוט בכל הידע הבסיסי והכלים כדי ליצור ויזואלים עם טכניקות שונות כדי לגרום לקהל היעד להיות משוכנע שהמותג אמין וטוב.
נושאי הלימוד בתקשורת חזותית.
תקשורת חזותית כוללת את עולם העיצוב הגרפי וההבנה המקצועית של מה זה חוקי העיצוב המיועדים לאתרי אינטרנט. אי אפשר ללמוד להיות מעצב גרפי אם הסטודנט לא יודע איך לבצע ויזואל נכון בשימוש טיפוגרפיות ותמונות כדי לקדם רעיונות לעיצוב משכנע ברשתות החברתיות או בבניית חווית משתמש נעימה וזורמת לאפליקציות ואתרים.
כיצד לגרום לצבע לעבוד עבור המותג ומה הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי כל נושא הטיפוגרפיה ואיזון משקלים.
מעצבים הגרפיים מתחילים לומדים לשלוט בכל המשמעויות הקשר בין קהל המטרה לקהל היעד כדי לקדם את מטרת המותג עצמו ליצירת דיאלוג ויזואלי נכון שמדבר על כל החשיבה על הצרכים של אותו מותג ברשת.
מיומנויות העיצוב החדשות עם adobe
מיומנויות העיצוב החדשות הנלמדות במסלול קורס מעצבים גרפיים הם אלו שגורמות להציג את המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות לפי הטרנדים החדשים. כל מודעה שיווקית או אפליקציה צריכים את אותו סגנון הטיפוגרפיה והצבע המשפיעות על תמונות שנמצאות גם בפלטפורמה דיגיטלית פרסומית וגם בתוך האפליקציה באותה שפה אחידה, כדי לייעל את רצונות המותג בבניית תהליך שיווקי נכון.
התוכנות הנלמדות בעולם העיצוב הגרפי.
תוכנות גרפיקה adobe הם בסופו של דבר אך ורק כלי עבודה הם לא יוצרות את כל ההזדמנויות התעסוקתיות אלא אך ורק את החשיבה העיצובית. לחשיבה העיצובית יש משקל מאוד חשוב כי על ידי חוקים רבים שלומדים במסלול זה יאפשר לבצע מניפולציות בכלי העבודה של חברת אדובי שהם: פוטושופ אילוסטרייטור תוכנת אינדיזיין. לכל תוכנה סגנון עבודה אחר. לכל אורך הקורס הסטודנטים בונים תיק עבודות היות וזה הדבר היחיד שיכול לאפשר להם להתקדם בעבודה.
תיק עבודות עיצוב גרפי למה כל כך חשוב?
היום זה לא משנה איזה הסמכה תעסוקתית יש לך או לסירוגין אם יש לך תואר ראשון ותואר שני בתקשורת חזותית רב-תחומית. לקוחות וחברות היי-טק לא מתרשמים מתעודות אלא אך ורק מתיק העבודות כי שם בהחלט אפשר לראות את כל החשיבה העיצובית ואם אתה באמת מבין את מה שאתה אומר שאתה יודע על עולם העיצוב. ככל שתיק עבודות ידבר את השפה המקצועית תוכל לעבוד כבר בתקופת הלימודים, אין ספק שמרבית הבוגרים יבחרו לעבוד בעולם ההייטק או לסירוגין מהבית.
מסלול תקשורת חזותית.
מסלול תקשורת חזותית כולל את כל הכלים הרבים שעולם העיצוב הגרפי מציעה תוך שילוב תוכנות מעולם האינטרנט שהם וורדפרס אלמנטור ותוכנת XD. בלימודי עיצוב אתר אינטרנט לומדים את כל החשיבה העיצובית שנלמדו בעולם העיצוב הגרפי ומטמיעים את זה בעולם חוויית המשתמש.
חוויית המשתמש בעולם התקשורת החזותית נושאי לימוד?
כל אדם שנכנס לאתר אינטרנט שופט תוך שניות בודדות כיצד הוא רואה את האפליקציה בעיניו ולכן תחום חוויית משתמש הוא זה שמאפשר למעצב הגרפי לתפעל ולעצב את אתר האינטרנט שיהיה נוח לגולשים. ככל שיש לאתר אינטרנט חוויית משתמש נעימה ונוחה להבנה אין ספק שהתחושה חיובית בסוף. אתרי אינטרנט היום זה הדרך היחידה של מותגים להגביר את מערך השיווק ולכן לכל אורך הקורס של תקשורת חזותית ובניית אתרים הסטודנטים לומדים על כל UI UX שכולל את התחושות והבנה המקצועית של איך להציג את הנושאים בצורה הכי יעילה שיש.
התוויית המדיניות והראייה העיצובית
התוויית המדיניות והראייה צריכה להיות מותאמת לצרכים והשאיפות של כל מבקר בצורה יעילה ופרודוקטיבית. מנוע חיפוש גוגל נותן חשיבות מאוד גדולה לUI UX כדי לרצות את המשתמש. כל האתרים שמככבים במקומות הראשונים במנועי החיפוש הם אלה שיש להם חוויית משתמש טובה. ש97 אחוז מהאנשים בעולם מקבלים את כל הנתונים שלהם מגוגל אין ספק שכל חברה רוצה להיות במקומות הראשונים בעמוד שגוגל מציג לשאילתת הגולשים.
יצירת הויזואלי
נושא הלימוד מבוססים על כל יצירת הויזואלי הנכון למותג והפסיכולוגיה שעומדת מאחורי כל צבע או צורה. מסלול לימודי עיצוב גרפי כולל את ההבנה מקצועית בחוקים יצירתיים בשימוש תוכנות אדובי פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין.
ללמוד מסלול תקשורת חזותית
אי אפשר ללמוד מסלול תקשורת חזותית אם הסטודנטים לא יודעים לבצע מניפולציות או לסירוגין להבין את כל עולם המיתוג הרב תחומי כי הכל קשור אחד לשני, לדוגמה האפליקציה קשורה לצבע של הלוגו ובמקביל האתר צריך לכלול את אותם הנתונים. זו אחת הסיבות שהיום לקוחות רוצים שכל הסגנון יהיה באותו מקום ולא לדלג בין מעצב גרפי למעצב אתרים אלה שהבנאדם שאחראי על תהליך המיתוג יידע לעשות את הכל.
השפה האינטרנטית נלמדת.
מסלול לימודי בניית אתרים ותקשורת חזותית כולל הבנה מעמיקה על מערכות הפעלה וורדפרס אלמנטור ומערכת בניית אפליקציות אקסדי. חווית משתמש בכל תהליך יורכב מרכיבים רבים הקשורים לנושאי UI UX כדי להקנות את התחושה הכללית בעת הגלישה באתר החל מיצירת תפעול של כל המידע שיושב באתר והזנת התכנים הדיגיטליים כדי לתת את המידע הנחוץ ביותר ובצורה מהירה בפונקציות הרבות שיש בתוך האתר.
הבדלים UI UX.
מעצב UX הוא זה שחוקר לעומק את כל הפוטנציאל העצום בהצלחה של אתר אינטרנט או אפליקציה. המטרה היא להפוך את השימוש לידידותי לא רק בהיבט של עולם העיצוב הגרפי. אין ספק שמעצב חושב על כל הצד הפסיכולוגי של המשתמש כדי להבין בדיוק מה הם הצרכים הנחוצים בסגנונות הניווט שיש במוצר עצמו.
למקסם את ההרגשה החיובית של ה UI UX
המטרה היא למקסם את כל ההרגשה החיובית שיש למשתמש בעת שימוש אפליקציה או אתר אינטרנט. המטרה בלימודי עיצוב גרפי לגרום להבנה מקצועית ולהיכנס לראש של המבקרים באתר ולהבין איך לעצב את סגנון מבנה UX ברמה הכי נוחה וידידותית למשתמש כי בסופו של דבר אנשים שופטים מוצרים ואתרים אך ורק על פי UX והנוחות ולא רק בגלל הצד הויזואלי.
עיצוב ממשק משתמש UI.
הצד הויזואלי בכל אפליקציה מגלם את כל הפוטנציאל ההצלחה של האפליקציה ולכן על המעצב ממשק משתמש לגרום לגולש להבין שהמוצר הוא בהחלט מוצר מזמין ומשכנע וגם לתת את הנוחות המקצועית שמזהה את הפוטנציאל באתר. שימוש בצבע המשמש לעיצוב הכלים מקצועיים על מנת לאפשר את כל הנוחות לאמצעים הויזואליים שעומדים לרשות המעצב.
תהליך השימוש במוצר מקבלת את כל תמצית העיצובית שהמותג רוצה לכוון.
כל סגנון עיצוב מוצר דיגיטלי חייבים להנגיש אותו בצורה מקצועית ללקוח כדי שיעשה בו שימוש רלוונטי למטרות אישיות. העבודה המשותפת בין המותג למעצב חוויית משתמש היא הדוקה כדי להבין בדיוק איך קהל המטרה שהוא כל היעד משתמש ולכן צריך לקבל את הנתונים על המוצר למכירה על ידי המותג.
חסות עולם הדיגיטל
בחסות עולם הדיגיטל כל הנושא של חוויית משתמש מקבל מקום מאוד חשוב במיוחד היום שהגולשים מאוד מהירים בהחלטות שלהם לגבי הבעת אמון למותג. תסכול וחוסר שביעות רצון מהאפליקציה לא זה שיגרום להצלחה. וכתוצאה מכך אם אתרים לא יהיו מקצועיים או לסירוגין לא ייתנו את מה שהגולשים מחפשים הם יעזבו את האתר במהירות מה שיגרום לנטישה משמעותית.
חוויית המשתמש ונטישת אתרים.
אחת הפרמטרים של חברת גוגל זה לקבוע עם האתר לא רלוונטי לגולשים זה על פי הזמן שהם מבלים בו. מרגע שגולשים נכנסים לאתר האינטרנט google נמצאת באתר והיא יודעת בדיוק מה הגולש עושה. אם הגולש עוזב את האתר במהירות גוגל מבין שהאתר לא רלוונטי לשאילתת החיפוש שהוא ביצע קודם וכתוצאה מכך אתרים שלא יהיה נוחים למשתמשים יהיו בעמודים 3 או ארבע מה שיגרום לכמות מבקרים מועטה מאוד.
מהי התוכנה wordpress?
תוכנת וורדפרס נחשבת לתוכנה שדרכה בונים דפי אינטרנט ומכניסים רכיבים גרפיים שבוצעו בתוכנות פוטושופ ואילוסטרייטור. היא נחשבת למערכת הפעלה הידידותית וגוגל מבין אותה במהירות ולכן היא שימושית היום בכל סגנון של בניית אתר. כלי התוכנה ידידותיים מאוד למשתמשים מה שגורם לחוויית משתמש טובה.
אלמנטור התוכנה מרכזית לבנייתUI UX יו איקס חוויית משתמש.
אלמנטור תוסף המוטמע בתוך מערכת ההפעלה וורדפרס מה שמביא את כל ההתייחסות בעולם הדיגיטל לבניית חוויית המשתמש נוחה יותר למפעיל. לתוכנת אלמנטור יש כלים מדהימים ליצירת הויזואל הנכון כדי לתת לגולש את החוויה שהוא יבין בדיוק לאן לנווט בקלות.
מעצבי אתרי אינטרנט באלמנטור
מעצבי אתרי אינטרנט באלמנטור לוקחים בכובד ראש את הרצונות של הגולשים ולכן על מנת לתת את המענה בעיצוב בכל בניית תהליך ליישם תכנון וחשיבה על המשתמשים. אין ספק שהשילוב של אלמנטור ומערכת ההפעלה וורדפרס גורמת לעיקריות נכונה והיצירתיות נכנסת לתמונה בעת עבודה על שני מערכות אלו. השפה הויזואלית אמורה להיות אחידה לכל אורך העבודה בתחום המיתוג אשר מקבל משקל מאוד חשוב ליצירת המרכיבים שגורמים לגולשים להרגיש בטוחים במקום שהם נמצאים בו.
תוכנת האפליקציות אקסדי. מה זאת התוכנה הזאת?
XD תוכנת פרוטוטייפ לעיצוב ובניית אפליקציות שימושית בקרב מעצבי דיגיטל. אם בעבר רוב עולם האפליקציות ועיצוב היה שייך אך ורק לעולם ההייטק נוכל לראות שהיום תוכנת XD מאפשרת למעצבים גרפיים לבנות בעצמם את סגנון האפליקציה ולעבוד בשיתוף פעולה עם מפתח תוכנה או מהנדס מחשבים כדי שיתאימו את כל התוכן הכתוב בתוכנה בויזואליות למערכות הפעלה של גוגל ואפל. נוכל לראות בעמוד זה דוגמאות רבות על איך לעבוד על תוכנת XD כדי לתת לכם הסברים מהו תחום התקשורת החזותית והקשר לUI UX.
חוויית המשתמש באפליקציות.
ההבדלים בנושא לימוד על חוויית המשתמש בין אתרי אינטרנט ואפליקציות הם מינורים מאוד כי בסופו של דבר זה אותו סגנון עבודה. על המעצב אתר אינטרנט ואפליקציות לשים לב שכל סגנון הכתוב בתוך האפליקציה באתר אינטרנט יהיו בהתאם למסכים השונים כדי לגרום לתוכנה להראות בצורה מקצועית וקריאה בלי כאבי עיניים לגולשים. אין ספק שלכל סגנון כמות הטקסט באתר האינטרנט ובאפליקציה הם חלק בלתי נפרד מחווית הגלישה האולטימטיבית.
אפשרויות העבודה בתחום.
לבית הספר יש קבוצה מעל 19 וחצי אלף חברות הייטק ממשרדי הפרסום שמחפשים אותך מעצב אתר אינטרנט וחוויית משתמש להשתלב לעבודה עם יזמים וסטארטאפים או לסירוגין לעבוד בחברות הייטק עם מהנדס מחשבים ומפתחי תוכנה לעיצוב מוצרים שחברות הייטק מפתחות. כבר בתקופת הלימודים בית הספר יחבר אתכם לקבוצה זו ויאפשר לכם להשתלב במקומות עבודה או לסירוגין למצוא את הלקוחות הראשונים שלכם במידה ואתם בוחרים לעבוד בצורה פרטנית.
תחום האפליקציות הפך להיות תחרותי
תחום האפליקציות הפך להיות תחרותי מאוד ומעצבי דיגיטל מבוקשים מאוד בתעשיית ההיי-טק ובמיוחד בעולם הפרסום שמוביל את השוק. כל עסק הבין בתקופת הקורונה שאם הם לא יהיו באינטרנט הם לא יוכלו להתקיים. השלב המכריע בכל פרויקט הוא שלב העיצוב ולכן כל סגנון הכנה מוקדמת בשיתוף הפעולה עם לקוחות ומותגים הוא מאוד חשוב כדי לגרום למותג להרוויח כסף. בזמן הלימודים בהחלט תצטרכו להשקיע זמן רב בהכנת תרגילים ופתרונות דיגיטלי ליישום אבני היסוד לכל פרויקט אשר יאפשרו לכם להבין את כל תהליך הפיתוח מהתחלה ועד סופו.
היתרון התחרותי של מי שלומד תקשורת חזותית
הביקוש לבוגרי מסלול לימודים תקשורת חזותית הוא בהחלט מאוד גבוה ולכן מרבית הבוגרים כבר בתקופת הלימודים מוציאים עבודה. אם אתם שואלים את עצמכם איפה אני יכול ללמוד קורס תקשורת חזותית מקצועי מומלץ אין ספק שזה לא משנה איפה תלמדו מה שחשוב שתשימו לב אך ורק לתיק העבודות כי זה הדבר היחיד שבאמת יכול להגיד אם אתם מקצועיים או לא.
קורס תקשורת חזותית מומלצים
קורס תקשורת חזותית מומלצים נמצאים באוניברסיטאות ובמכללות או לסירוגין דרך לימודים אונליין. בסופו של דבר כולם מלמדים את אותם התכנים ומה שחשוב הוא שבתיק עבודות תראו את החשיבה המקצועית והתאמה המירבית של המוצר שאותו אתם צריכים לעצב.
לתת דגש עיצובי מול המתחרים של אותו מותג
כל לקוח או מראיין שיבחר לעבוד איתכם ישאל שאלות רבות על למה עיצבתם בסגנון כזה או אחר ואיך נתתם דגש מול המתחרים של אותו מותג. אין ספק שסגנון האסטרטגיה שאתם עבדתם בו יראה את החוזקות והחולשות של תיק עבודות. לכל אורך הקורס אתם צריכים להבין בצורה הכי מקצועית את כל השחקנים בשוק ההייטק ובניית אתרים כדי לגרום לאפליקציה להיות מקצועית.
בוגרים קורסי תקשורת חזותית איפה מציגים תיק עבודות?
בוגרים קורסי תקשורת חזותית מציגים את תיק העבודות שלהם באתר אינטרנט או באפליקציה כדי להרשים ולהראות את כל סגנון המיתוג שהם מבינים בעצמם מיושם על ידם באתר או באפליקציה. במהלך הלימודים אתם תקבלו את כל האסטרטגיה המדהימה איך לשווק את עצמכם כדי לקבל הצעות עבודה ולהראות את הייחודיות העיצובית שנתתם בפתרון דיגיטלי שאתם מציעים לעסקים.
איך לומדים אונליין דרך האינטרנט?
תקופת הקורונה הייתה אחת התקופות המאתגרות ביותר בעולם ולכן מכללות רבות ובתי ספר החלו ללמד אונליין דרך האינטרנט דרך מערכות למידה זום. אנו מלמדים בשיטה זו כבר מעל 15 שנה ומאפשרים לימוד אחד על אחד בצורה פרטנית ואישית את מקצוע תקשורת חזותית ועיצוב גרפי.
איך מתקיים שיעור אונליין?
שיעור אונליין מתקיים בצורה פרטנית ואישית אחד על אחד עם חיבור בין מסכים באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור אחרת שמאפשרת למורה לראות את המסך של הסטודנט. במהלך השיעור תוכנות הגרפיקה או מערכת לבניית אתרים פתוחה במסך של הסטודנט והמורה מסביר איך לעצב סגנונות עיצוב ויזואלי תוך הקפדה על עולם חוויית המשתמש.
לשלוט בכל תהליך העיצוב
לאחר הסבר של המורה הסטודנט מתרגל את החומר הלימודי כדי לשלוט בכל תהליך העיצוב. אם יש שאלה או נושאים שלא ברורים הסטודנט מקבל תשובה מיידית. מטרת בית הספר לגרום לחזון של תיק העבודות להיות מקצועי ביותר כדי לאפשר לסטודנטים להתמודד בשוק העבודה עם הבקשות לתיק עבודות ודוגמאות שייראה מקצועי.
התמיכה בלימודים.
התמיכה בלימודים היא לא רק בשיעור פרטי אונליין אחד על אחד אלא גם מעבר לשעות הלימוד הסטודנט יכול ליצור קשר עם המורה הפרטי שלו ולקבל תשובה ומענה על כל סגנון עבודה שיש. בלימוד פרטני ואישי אתה הוא המרכז כך שתיק עבודות שלך בהחלט יהיה מקצועי.
לימודים דרך הבית באינטרנט
לימודים דרך הבית באינטרנט הם אלה שמאפשרים את הנוחות המקסימלית של אנשים שרוצים לשלב לימודים ועבודה. אין ספק בשיטת לימודים זו תוכלו להגיע למקומות מאוד גבוהים במיוחד בדגש לתיק עבודות. מאוד חשוב למצוא זמן להכין שיעורי בית ועבודות כי מקצוע תקשורת חזותית ועיצוב גרפי בהחלט דורש תרגול רב כי התוכנות מלאים מלאות בכלים רבים קיצור חזותיים ובמקביל עליכם לשנן את כל השפה העיצובית הרבה והבנה מה הוא דיאלוג ויזואלי בין המותג לקהל היעד.
השכר לבוגרי מסלול לימודי תקשורת חזותית
בוגרי מסלול לימודי תקשורת חזותית ועיצוב גרפי מתחילים עם שכר של 18 אלף שח בעולם ההייטק. בתחום ההייטק העבודה המשותפת עם מהנדס מחשבים ועם מפתח תוכנה כמעצבי דיגיטל אתם אלה שנותנים את כל השפה הויזואלית שעולם ההייטק צריך.
מהנדס מחשבים ומפתח תוכנה יודעים לעצב?
מהנדס מחשבים או מפתח תוכנה לא למדו בלימודי תואר ראשון שלהם איך לעצב גרפיקה או לסירוגין מהי השפעת הצבעים על הפסיכולוגיה האנושית, לכן מעצבים גרפיים הם אלה שצריכים לעצב את כל חוויית המשתמש והעיצוב של המוצר שחברות הייטק מפתחות לעולם כולו. מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות שמוכרות הייטק לכל העולם כולו ולכן הביקוש לכוח אדם מקומי הוא בין הגבוהים בעולם.
עיצוב אסטרטגיית שיווק לעסקים בדיגיטל.
עיצוב גרפי לדיגיטל ובניית אתרי אינטרנט להגברת המודעות למותג הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר בתעשיית השיווק והפרסום האסטרטגית. בוגרי מסלול תקשורת חזותית בהתמחות לעולם השיווק יכולים להתחיל עם שכר של 16000 שח נטו. מרבית הבוגרים בתחום זה בוחרים לעבוד מהבית ולאסוף לקוחות כבר בתקופת הלימודים כי הרווחיות הרבה יותר גבוהה מאשר לעבוד במשרד פרסום ודיגיטל ולחלוק עמלות.
עולם הדפוס והשכר.
אחד התחומים שסובל ממחסור בכוח אדם הוא עולם ההדפסה. אם בעבר רוב הבוגרים היו פונים אך ורק לעולם הדפוס כדי לעצב אריזות או לסירוגין מוצרים שמיועדים להדפסה אין ספק שהמצב השתנה והיום מרבית הבוגרים למסלול תקשורת חזותית ועיצוב גרפי פונים לעבוד בהייטק או לתחום הדיגיטל כי הביקוש שם יותר גדול. השכר בתחום ההדפסה בוגרי מסלול גרפיקה ממוחשבת הוא 12 אלף שח נטו.
השימוש בתוכנות הגרפיות כמה הם עולות?
כדי להשתמש בתוכנות גרפיות של חברת אדובי על הסטודנטים לבצע מנוי באתר החברה. חברת אדובי נחשבת לחברה שמספקת מערכות לפתרון דיגיטלי והתשלום החודשי הוא 70 שח בחודש ברגע שאתם מתחילים תהליך הלמידה.
לאחר שנת שימוש במערכות אדובי
לאחר שנת שימוש במערכות חברת אדובי עליכם לשלם 100 שח בחודש כדי להמשיך לקבל את כל העדכונים על האפליקציות שמעצבים גרפיים עובדים איתם. יעילות בעבודה עם חברת אדובי היא שהתוכנות מתעדכנות באופן שוטף ובמקביל אתם מקבלים גישה למאגר של תמונות ופונטים עצום שבהחלט יש שם כל מה שמעצב חווית משתמש או גרפיקה ועיצוב צריך.
איך יקבלו אותי לעבודה אם אין לי ניסיון?
בכל אסטרטגיה שיווקית ופרסומית לא עסוקים בניסיון של המעצב הדיגיטל. מה שחשוב היום שתיק עבודות שלך יראה את כל סגנון הצבעוניות והשפה השיווקית שמתאימה לכל ערוץ בדיגיטל. באמצעות המדיה החברתית או דרך קבוצת בית הספר תוכל לראות אינספור מודעות דרושים. חברות הייטק ומשרדי פרסום לא מתרשמים מניסיון שמציג מעצב דיגיטל כי חברות ההייטק דווקא מעדיפות לתת במה תעסוקתית למעצבים שכרגע סיימו לימודים.
הטרנדים החדשים והטכניקות החדשות המותאמות ל2022
מי שמסיים כרגע לימודים מעודכן בכל הטרנדים החדשים והטכניקות שאותם פרסום בדיגיטל צריך. בסופו של מה שיקבע אם תתקבל לעבודה או לא זה לא הניסיון רב השנים שלך אלא אך ורק הכללת הטרנדים והחוקים הרבים שהכנסת. על תיק עבודות לכלול עבודות שעוד לא נראו והסבר מפורט על כל החשיבה העיצובית למותג עצמו.
האמנות הדיגיטלית
בתקופת הלימודים אתם תשלבו ציור עסקי לאפליקציות מול מתן סגנונות עיצוב לעולם הגרפיקה הרב-תחומי. מי שאוהב את עולם האמנות הדיגיטלית בהחלט ימצא בתחום זה חוויה מדהימה וקריירה שכל הזמן מתקדמת ומתעדכנת לפי הצרכים השיווקיים שעולם הפרסום וצריך.
בקורונה הטכנולוגיה הקדימה את עצמה
תקופת הקורונה הייתה אחת התקופות שגרמה לטכנולוגיה להקדים את עצמה וכתוצאה מכך כל סגנון השיווק השתנה פלאים. נוכל לראות שבשנת 2021 היה עדכון גדול מאוד בעולם הפרסום הדיגיטלי וגוגל נתנה חשיבות מאוד גדולה לנושא חוויית המשתמש. אתרים שלא התאימו את עצמם לעדכונים אלו לא היו יכולים להמשיך במערך השיווק. תקופת הקורונה בהחלט גרמה לעסקים להבין שהעולם עובר אך ורק לדיגיטל.
לסיכום.
תחום הדיגיטל רק ימשיך ויגבר כי כל בניית קונספט בגרפיקה לאפליקציות ובאתר האינטרנט ימשיכו להיות מבוקשים. הדור הצעיר מקבל את כל הפתרונות והמידע שלו אך ורק דרך מנוע חיפוש גוגל או לסירוגין באפליקציות בשימוש יומיומי ולכן כל סגנון העברת המידע והניווט דרך הטלפונים יהיה בסגנון ויזואל שמעצבים גרפיים אחראים עליו.
קריירה שתאפשר לכם עבודה מהבית
אם אתם מחפשים קריירה שתאפשר לכם עבודה מהבית או לסירוגין רווח כלכלי מול שיתוף פעולה עם חברות הייטק אין ספק שתחום הדיגיטל הוא התחום הבא. אנו ממליצים לכם לצפות בכל השיעורים שהכנו במיוחד בשבילכם בעמוד זה כדי לתת לכם אינדיקציה שמתבססת על עולם העיצוב תקשורת חזותית אשר יאפשרו לכם בהחלט להבין אם אתם מתחברים לתחום זה או לא. תוכלו ליצור קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים איך גם אתם יכולים להשתלב בעולם הדיגיטל והפרסום שצמא לידיים עובדות.