טבלאות שכר בטכנולוגיה עילית: טבלת שכר בהייטק 2022 כמה מרוויחים מעצבים גרפיים עצמאיים? מה צריך כדי להיות מעצב גרפי?
עיצוב גרפי ועולם האינטרנט הם תחומים משמעותיים ביותר בימינו, וכל המניפולציות שכוללות עיצובים גרפים וציורים שאנו רואים בפייסבוק ובאינסטגרם הם הדבר הגדול הבא בשיווק. כל תהליך שיווק של חברה מצריך בימינו מותג המחפש חשיבה עיצובית על מנת לתת תהליכי שיווק אטרקטיביים לגולשים. הכנו עבורכם שפע של מידע על מה גרפיקאים עושים כדי לצמוח בתחומי הדיגיטל וההייטק במאמר, במיוחד בעמוד זה. אם אתם רוצים לעבוד במגזר שישמח אתכם ולהתחיל קריירה באמנות דיגיטלית, אין ספק שתחום התקשורת החזותית וחווית המשתמש הוא השלב הבא. שיתפנו שלבים רבים בשיעורים באתר זה שעשויים לעזור לך להתחיל מקצוע מהבית או מהצד אם יש לך אהבה לאמנות אין ספק שהיצירה הבאה תעזור לך להבין האם אתה מתאים לעולם הזה או שלא.
מיומנותו של המעצב הגרפי
כל עבודה יצירתית בעיצוב גרפי מעידה על מיומנותו של המעצב הגרפי, שלמד רבות כיצד לפתח כל סגנון עיצוב מוכשר ומעמיק להביע מידע רב על עולם השיווק. כל עסק שרוצה לשפר את נתיב המכירות שלו צריך לדחוף נהלי שיווק מובהקים בכל פלטפורמה דיגיטלית, ומותג צריך להיות המקום שבו נמצאים הלקוחות שלו כדי לבנות סגנון ייחודי עם הפרופורציות הנכונות לספק מידע שיווקי בכל מצב בו הגולש נמצא. גרפיקאים / מעצבים שולטים בשפת העיצוב ובמקביל מפתחים את כל הקשרים הטכניים שלהם על ידי ערבוב של אמנות דיגיטלית עם כלים גרפיים של אדובי.
תעשיית הדיגיטל היצירתית
תעשיית הדיגיטל היצירתית המעבירה מסרים לגולשים דורשת ממעצבים גרפיים שיעבירו את זרימת העבודה בצורה מקצועית ויצרו דיאלוג ויזואלי הכולל פילוסופיות עיצוביות ודימויים להעברת מסר חברתי או שיווקי בכל פלטפורמה דיגיטלית, כפי שאנו יכולים לראות היום עם פלטפורמות פייסבוק, אינסטגרם אחראיות למידע וחשיפה של תהליכי שיווק מותגים. במקביל, קשה להתעלם ממנוע החיפוש של גוגל. מנוע החיפוש משמש 97 אחוזים מאוכלוסיית ישראל ומכל העולם למציאת כל סוג של מידע. לכן באחריות המעצבים הגרפיים לוודא שהמותג יופיע נכון בכל פלטפורמה דיגיטלית.
תוכנת הגרפיקה של אדובי
תוכנת הגרפיקה של אדובי היא הכלי היחיד שבו גרפיקאים חייבים להשתמש על בסיס יומי. על הסטודנטים לשלם דמי חבר כדי להשתמש בתוכנת Photoshop Illustrator ועוד במהלך הלימודים, הסיבה שהם בוחרים בקורס תקשורת חזותית כי הם באים מתחום העיצוב גרפי הנלמד קודם. הם חייבים ללמוד כיצד להשתמש בתוכנית XD. דובי מאפשר כחלק מהצרור השיווקי. תאגיד אדובי גובה בתחילת הלימודים 70 שקל לחודש ולאחר שנה משלמים הסטודנטים 100 שקל לחודש כדי להמשיך לקבל את כל שדרוגי התוכנה מחברת אדובי. אדובי הוא הארגון היחיד בעולם המספק פתרונות דיגיטליים למיליוני אנשים, ולכן מעצבים גרפיים מחפשים את המיקום הבטוח והמהיר ביותר לבניית כל סגנון ויזואלי.
השפה חזותית הנלמדת ב2022:
- שפה חזותית קשורה למיומנויות בינאישיות, הנלמדות לאותם תלמידים לאורך הקורס. אחריותם של מעצבים גרפיים היא להבין כיצד אפיון הצרכן מסייע למטרות המותג.
- במהלך הקורס, התלמידים ילמדו איך לבנות נכון עיצובים שניתן לשתף במהירות ברשתות החברתיות, תוך שימת דגש על כל הרכבי העיצוב והכרת עקרונות הרעיון של המותג עצמו כדי לייצג את כל חומר התוכן שהמותג רוצה להעביר.
- מיתוג הוא יותר מסתם קידום עסקים ברשתות החברתיות; סביר להניח שהם משתפים פעולה עם תאגידי היי-טק כדי ליצור את כל הממשקים והמוצרים הדיגיטליים שהם מציעים לכל העולם.
- התוכנה הגרפית שנלמדה לאורך ההכשרה. התלמידים לומדים כיצד לבנות חשיבה חזותית בכלי Photoshop Illustrator InDesign כדי לפתח יכולות עיצוב.
- לכל תוכנית יש סגנון עיצוב גרפי ייחודי, ועל ידי שילוב כל התוכנה, יהיה לך את כל הכלים שגרפיקאים צריכים. פוטושופ ידועה בתור תוכנת מניפולציית התמונות החזקה ביותר בעולם.
- אילוסטרייטור היא זו שמפעילה את כל התהליכים בשל המיתוג המורכב אליו אנו נחשפים כי היא עובדת על קווים וצורות.
- אינדיזיין מאוד שימושי בתחום עולם קטלוגי הספרים והמידע האלקטרוני המועבר באתר.
- הכרת התוכנה מבלי להוסיף את השפה העיצובית זה לא משהו שמעצב גרפי יכול להציג בתוכנה הקונספטואלית שמותג רוצה לבטא.
- על המותג להפעיל פילוסופיה ותרבות כדי לבנות רעיון עיצובי המשולב בתורת הצבעים ושסטודנטים לומדים להבין אותו ביסודיות על מנת להתאים כל סוג של דיאלוג ויזואלי בדיון לקוח-מותג באמצעות מדיה מקוונת.
- התלמידים נדרשים ליצור תיק עבודות המכיל את כל שפת העיצוב המשמשת את מוצרי אדובי.
ההשקעה האישית בתחום העיצוב הגרפי.
כדי להיות מעצב גרפי מקצועי, עליך להכיר היטב את היתרונות והחסרונות של תעשיית העיצוב הגרפי. כדי להצליח בתעשייה זו, עליך להבין שאתה חייב להקדיש זמן משמעותי לתרגול כל הדברים הפנטסטיים שיש לעולם העיצוב הגרפי להציע. לתכנית יש שפע של כלים, ועל הסטודנטים ללמוד באופן מקצועי את כל השפות החזותיות על מנת לרכוש את המיומנות האישית הדרושה להקניית הדחף הנדרש ולהטיית מסלולו של המעצב הגרפי להצלחה בעבודה. רק מסירות תניע מעצב גרפי לעבוד עם חברות הייטק במשרדי פרסום. אין קסם בעולם העיצוב הגרפי; זו שפה לדבר, וכדי לספוג את כל מה שיש לעולם הדיגיטלי להציע, עליך להכין שיעורי בית שהמורים שלך יקצו לך כדי לפתח את כל היצירתיות והחשיבה שלך מחוץ לקופסה.
למידה מקוונת דרך האינטרנט.
ללימודים מקוונים יש ביקוש רב, במיוחד בתקופת הקורונה, כאשר חברות ועסקים רבים החלו לעבור ממשרד פיזי למשרד אינטרנט מהבית. אנו מלמדים גישות עבודה אלו דרך האינטרנט כבר למעלה מ-15 שנה, עם מורה המקושר לכל תלמיד באופן אישי. ללא ספק, לימוד מהבית מעלה את הנוכחות והיתרונות משמעותיים מאחר והתלמיד אינו בלחץ.
איך אני יכול ללמוד אונליין עם מורה לעיצוב גרפי דרך האינטרנט?
ניתן לקבל קורסי תעודה אישיים בנושא עיצוב גרפי. למדריך יש גישה למסך התלמיד. במהלך הקורס, המדריך מתאר מספר תנועות המבוססות על הנחיות עיצוב גרפי תוך שילוב תוכנה בתמונות. מטרת המורה היא לסייע לתלמידים לקבל את היכולות והניסיון הנדרשים לעבודה עצמאית כגרפיקאים. אם נושא או נושא אינם ברורים לאורך כל השיעור, המדריך לא יכול להמשיך לנושאים אחרים עד שהתלמיד הוכיח שהוא מכיר את כל התכנים בצורה יסודית ומסודרת.
שיעורי בית ומטלות ניתנות כדי לעזור לתלמידים להבין את מהלך הלימודים.
בסיום כל קורס, שיעורי בית ופעילויות מוקצים כדי שהתלמיד יוכל להבין את כל החשיבה היצירתית מחוץ לקופסה. אין ספק שכאשר הסטודנט מגיע להישגים גדולים, יש יותר זמן לצמיחת היצירתיות. מטרת הקורס היא לא רק ללמד אותך כיצד להשתמש בתוכנות גרפיות, אלא גם להקנות לך מיומנויות מקצועיות להתמודדות עם צרכי הלקוח. במהלך השבוע, התלמידים מקבלים סיוע פרטני מהמדריך בין השיעורים. הם רשאים להגיש מטלות מוכנות על מנת לקבל הערות והכוונה להכנת שיעורי בית עתידיים. בית ספר סולו לוקח בחשבון את תיק העבודות של לאחר סיום הלימודים כפריט החשוב ביותר להתמודד איתו הוא התלמיד. כל מה שהוא יבקש ויסיים הוא סמל להתאמה עיצובית שהפקת, ולא התואר שתקבל.
המשמעות של תיק עבודות ותעודה.
לימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית מלמדים כיצד ליצור מערכות הדמיה ללקוחות. במהלך הקורס תהיו עסוקים ביצירת לוגואים בתהליך הייצור של ממשקי תוכנה שחברות היי-טק בונות מאחר וחשוב שתיק העבודות שלכם יראה בצורה מקצועית שזה הדבר היחיד שתתמודדו איתו ברגע שהם ירצו את שירותי העיצוב שלכם. כל לקוח או מראיין שיבחר בך לתפקיד יכול לדעת אם אתה מעצב גרפי מיומן או לא תוך מספר שניות, לכן עליך להדגיש את כל החשיבה היצירתית לאורך הקורס.
יש גירעון אדיר בכישרונות בענף העיצוב הגרפי.
חברות הפרסום בתעשיית השיווק אינן עוסקות בהסמכות ובקווי מתאר, אלא יותר באיך היצירתיות הפנימית שלך באה לידי ביטוי באמצעות עיצובים ותקשורת חזותית מודגשת כראוי. כל עוד תיק העבודות שלכם דובר בשפה המקצועית, תוכלו לראות שאתם מחוברים היטב לתחום השיוק לעבוד עם הראש.
מעצבים גרפיים במגזר ההייטק גורמים למחסור קשה באנשים בענף העיצוב הגרפי הרב תחומי במדינת ישראל.
מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות המפותחות ביותר בתחום ההיי-טק והיא מייצאת טכנולוגיה לכל העולם, ולכן הביקוש המקומי די חזק. כתוצאה מכך, בוגרים מרוויחים שכר גבוה. אם האפשרויות היחידות של מעצבים גרפיים בעבר היו לעבוד בענף הדפוס, כיום אנו יכולים לראות שיש הרבה יותר אפשרויות עבור מעצבים גרפיים, מה שמעלה את הצורך האדיר במקצוע זה. בישראל בוגרי עיצוב גרפי מעדיפים לעבוד מהבית בתחום זה, תוך מתן שירות עיצוב עצמאי לחברות במגוון מטרות וכלים להגברת היכולות השיווקיות והחברתיות שלהן במדיות השונות.
בעידן ההייטק, מה עושים מעצבים גרפיים?
מכיוון שהם לא למדו את זה בתואר ראשון במדעי המחשב, מעצבים גרפיים בעולם ההייטק מספקים סגנונות עיצוב לשימוש במגוון תוכנות שחברות הייטק מייצרות עבור השוק תוך עבודה בשיתוף פעולה עם מתכנת ומפתח תוכן מקודד. מתכנתים לומדים כיצד לתקשר שפות באמצעות מספרים וקודים, ולכן מעצבים גרפיים חייבים להפגין את כל כישורי הציור והעיצוב הגרפי שלהם לאורך כל הדרך על ידי יצירת רשתות עיצוב ודיאגרמות כדי להבטיח שכל סגנון טכני של חברות היי-טק יהיה נכון מבחינה ויזואלית בעולם, וכולי.
יוצרי גרפיקה עובדים בשיתוף פעולה עם מתכנתים
יוצרי גרפיקה בשיתוף פעולה עם מתכנתים לעיצוב דברים בסיסיים תוך שימוש בגישות ויזואליות ברמה גבוהה. מכיוון שתחום ההיי-טק הוא תמיד תחרותי, כל התרשימים המורכבים שאנו רואים במוצרים של עסקי היי-טק הם אך ורק עבודתם של מעצבים גרפיים.
לימודים תקשורת חזותית המעבר מקמעונאיות רחוב לקמעונאיות מקוונת
מכיוון שמעצבים גרפיים מפקחים על היווצרות אתר אינטרנט בקמעונאיות מקוונת ובמקביל גם לומדים את הנושא המלא של חווית משתמש UIUX, לימודי תקשורת חזותית נחשבים לאחת מהדיסציפלינות המבוקשות ביותר בעולם ההיי-טק והפרסום הדיגיטלי. נעשה שימוש בתוכנת אדובי XD. אזורי עבודה אלו לא היו קיימים בעבר, ואנחנו יכולים לראות שבשנים האחרונות, מעצבים גרפיים שלטו בכל עסקי ההיי-טק על מנת לטפח שיתוף פעולה.
סולם השכר בתחום העיצוב הגרפי.
בוגרי מסלול תקשורת חזותית וחווית משתמש יכולים להתחיל את דרכם בהייטק עם הכנסה נטו של 18,000 ש"ח ותעריף שעתי של 120 ש"ח לשעה, עם אפשרות להגדלה ל-150 ש"ח לשעה. אם יבחרו לעבוד בפרסום דיגיטלי, ירוויחו 14,000 שקל נטו. השכר בענף הדפוס נמוך למדי ועומד על 10000 ש"ח נטו. רוב הבוגרים מעדיפים לעבוד בתחומי היי-טק לא בגלל השכר הגבוה, אלא בגלל האפשרויות הטכנולוגיות החדשות שמאפשרות למעצבים גרפיים להתקדם במהירות בענף שצמא לנתונים. מכיוון שהוא עובד עם מפתח תוכנה למקודד מחשבים, עיסוקו של מעצב גרפי מבוקש מאוד בתעשיית ההייטק ולכן אינו זוכה להרבה כבוד.
בעולם ההייטק, אינטגרציה חיונית.
בעבר, רק מתכנת או מפתח תוכנה היה אחראי לפיתוח אפליקציות; עם זאת, אדובי הוציאה תוכנת XD כתוכנה מקצועית לבניית יישומים, וכתוצאה מכך, הצד הוויזואלי המלא והכנת האפליקציה היא כעת באחריותם של מעצבים גרפיים. שיתוף הפעולה הוא הדוק ביותר, ולאחר יצירת האפליקציה, מעצבים מגישים את הסגנון הוויזואלי הבלתי מוגבל למפתח תוכנה, שיציע את כל קנה המידה ומקסימום התאמה וסמנים לחברות גוגל ואפל כדי להתאים אותו ולמקם אותו בחנויות המקוונות שלהם.
סגנונות העבודה בהייטק
מכיוון שסגנונות העבודה בהייטק הם חדשים, מעצבים גרפיים עשויים להשתלב מהר כל עוד תיק העבודות שלהם משלים את כל סגנון העבודה בעסקים בהייטק. כדי לשרוד את המתח או התחרות של חברות ההיי-טק, חברות היי-טק לא עובדות רק עם כוח אדם מקומי בישראל, שלא מספיק להן, אלא גם שוכרות מעצבים גרפיים מכל רחבי הגלובוס.
מי מסוגל ללמוד תקשורת חזותית?
בוגרי מסלול מעצבים גרפיים מתחילים עשויים לעבוד בעסקי התקשורת החזותית מאחר והמידע שנצבר במסלול הראשון ניתן להעברה לשני. לא ניתן ליצור אתר אינטרנט או לפתח אפליקציה אם הסטודנטים אינם מבינים את שיטת העיצוב המשמשת בתפקיד. במסלול המעצבים הגרפיים תלמדו להבין ויזואלית או רעיונית את כל השפה העיצובית לאורכה ולרוחבה. כל סגנון עיצוב באפליקציה צריך להכין צורות ושיפועים המקבילים פילוסופיות עיצוביות שסטודנטים לומדים במסלול הראשון, וכדי להתקבל למסלול תקשורת חזותית, על התלמידים להציג תיק עבודות המוכיח באמת שהם מבינים את העיצוב כולו ואת העיצוב המותאם להייטק.
לתחום יש ביקוש רב.
לבית הספר רשת של למעלה מ-19.5 אלף משרדי הייטק ומשרדי פרסום שמחכים לך, המעצב הגרפי שרק מתחיל בתעשייה שתהיה אסיר תודה על השקעתך בלימודים. כבר במהלך שנות השכלתך, בית הספר יציג בפניך אפשרויות עסקיות שיסייעו לך להשיג את המטרות שלשמן התחלת ללמוד מקצוע זה. אם אתה רוצה לעבוד כמעצב עצמאי בתעשייה הזו, אין ספק שתגלה שם את הלקוחות הראשונים שלך. אם אתה רוצה לעבוד כשכיר בתעשיית ההייטק, יש ללא ספק מאות מודעות דרושים שמתפרסמות על בסיס יומי. בכל הפרסומות החיוניות, אנו יכולים לראות שכולם מבקשים רק תיק עבודות מקצועי בו הוא יכול לראות את כל המחשבות היצירתיות של המעצב הגרפי.
לאן יפנה עיצוב גרפי ותקשורת חזותית בשנים הבאות?
מעצבים גרפיים יישארו מבוקשים מכיוון שהם האמצעי היחיד לתקשר מידע לכל העולם. אנשים לומדים לא רק על השימוש הבטוח באתר או על שימוש מדי פעם בעיצוב נייד באמצעות פלטפורמות עיצוב אלא לומדים את כל הצרכים הנוספים בתקשורת חזותית. מכיוון שהעידן של היום משיג את כל המידע שלו רק דרך מנוע החיפוש או האפליקציות של גוגל, מעצבים גרפיים שעובדים בחוויה המרחבית של הגולשים יהפכו פופולריים למדי. עיצוב משתמש וגרפי ימשיכו להיות הקווים המרכזיים בתעשייה ובשיווק.
המגזר הבא לשקול אם אתם מחפשים עבודה בהייטק
אין ספק שעיצוב גרפי הוא המגזר הבא לשקול אם אתם מחפשים עבודה שתעזור לכם להשתלב בענף שצמא לידיים עובדות. אתה יכול לצפות בכל השיעורים שהכנו עבורך כדי לקבוע אם אתה מתאים לתעשייה המתפתחת או לא. רכזי מגמת הלימודים מחכים לכם מעבר לקו כדי לספר לכם איך גם אתם יכולים ללמוד את התחום המבוקש ביותר מנוחות ביתכם לתיק עבודות ותעודה המתקבלת בסיום הלימודים.