מהם הכללים של עיצוב לוגו ב2022? מהם שלושת העקרונות החשובים ביותר של עיצוב לוגו?
לוגואים מוצלחים עוסקים לא רק במדיית עיצוב גרפי או בשיווק עסקים לתדמית זהות מותג, אלא גם בערכי החברה. הלוגואים הטובים ביותר לא רק מצליחים כי הם נראים טוב ומושכים את תשומת הלב של אנשים. הם מצליחים כי הם מייצגים את ערכי החברה ויוצרים קשר רגשי עם הקהל שלהם. לוגואים מוצלחים נוצרים באיזון של יצירתיות ודיוק. לוגו הוא חלק חשוב במיתוג החברה. זה הרושם הראשוני שאנשים מקבלים כשהם רואים את החברה. לוגו מצליח הוא כזה שבולט וניתן לשייך אותו בקלות למותג. ללוגו מצליח יש איזון של יצירתיות ודיוק שמושך אליו אנשים. ההיבט היצירתי כולל את העיצוב, הצבע והגופן המשמשים בלוגו. היבט הדיוק כולל עד כמה העיצוב נקי או ייחודי, בכמה צבעים הוא משתמש, כמה הוא פשוט או מורכב וכו’.
שלושה עקרונות חשובים של עיצוב לוגו הם:
- סִמלִיוּת.
- פשטות.
- עיצוב פשוט קל להבנה ולזכור. זה גם עוזר בהעברת המסר של המותג במהירות וביעילות.
מה הם חוקי הלוגו? רלוונטיות:
הלוגו חייב להיות רלוונטי לחברה או למוצר שהוא מייצג. המשמעות היא שעליו להיות מסוגלים לייצג את שם החברה או המוצר של החברה ללא כל בלבול. סִמלִיוּת:
ללוגו צריך תמיד להיות משמעות מאחוריהם המתייחסת למותג או לעסק שלהם. המשמעות יכולה להיות פשוטה כמו מילה, סמל או תמונה המייצגים את ערכי המותג והצהרת הייעוד של המותג. . עוצב ויצר על ידי: יוצר הלוגו צריך להיות מזוהה על המותג. האם זה עסק שעיצב ויצר את הלוגו? האם זה לקוח שיצר את הלוגו? אם כן, מה תפקידם עם העסק או המותג הזה? אם חברה שכרה מעצב כדי ליצור את הלוגו שלה, היא הייתה רוצה להיות מזוהה על ידי אותה חברה כיוצרת הלוגו.
מה ההבדל בין לוגו לסמל? איך אני יכול ליצור לוגו שהוא ייחודי, בלתי נשכח ונחשק?
לוגו הם הרושם הראשוני של החברה שלך. הם דרך רבת עוצמה ליצור קשר עם הלקוחות שלך ולגרום להם להרגיש טוב עם ההחלטה שלהם לבחור בך על פני המתחרים שלך. יצירת לוגו יעיל היא לא רק עיצוב מעולה, אלא גם איך אתה משתמש בו. הדרכים השונות שבהן חברות משתמשות בלוגו ניתן למצוא באינפוגרפיקה, הדרכים הנפוצות ביותר לשימוש בלוגו הן: – לוגו בשם החברה (למשל, אפל, גוגל) – לוגו על מוצר (למשל, אייפון) – סוג לוגו על מוצר (למשל, לוגו אפל עם טקסט “אפל” מתחתיו) – לוגו על אריזת מוצר.
תורת הצבע 2022
- תורת הצבע היא חקר היחסים בין צבעים והשפעותיהם הפסיכולוגיות על התפיסה האנושית. ישנם שלושה עקרונות צבע המשמשים להנחות את בחירת הצבעים.
- העיקרון הראשון הוא גלגל הצבעים, המורכב מצבעים ראשוניים, משניים ושלישוניים. העיקרון השני הוא צבעים משלימים, המופיעים זה מול זה בגלגל צבעים. העיקרון השלישי הוא צבעים אנלוגיים, שנמצאים זה ליד זה בגלגל צבעים אבל יש להם שמות שונים כי יש להם משמעויות שונות.
- השימוש בעקרונות אלו יכול לעזור לנו להבין כיצד צבעים מסוימים משפיעים על אנשים בדרכים מסוימות וכיצד עלינו לעשות בהם שימוש בפרויקטי העיצוב שלנו כדי ליצור מצבי רוח או רגשות מסוימים עבור המשתמשים שלנו.
- לדוגמה: הצבע האדום מעורר רגשות של תשוקה, אהבה ותוקפנות; כחול מעורר רגשות של אמון, שלווה ושלווה; צהוב מעורר תחושות של אושר וחיוביות; ירוק מעורר תחושות של טבע וצמיחה.
- צבע הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב. זה יכול להשפיע על איך מוצר נראה, מה הוא מייצג ואיך אנשים מרגישים לגביו.
- תורת הצבעים היא מדע החוקר כיצד צבעים משפיעים על רגשות אנושיים. פסיכולוגיית הצבע היא המחקר של האופן שבו צבעים משפיעים על ההתנהגות והקוגניציה האנושית.
כיצד אוכל להפוך את הלוגו שלי למושך יותר לדמוגרפיות שונות?
לוגו אטרקטיבי יכול לעזור לחברה לבלוט מהקהל. כמו כן, הוא יכול למלא תפקיד משמעותי במשיכת לקוחות ובפיתוי שלהם למותג החברה. לוגו טוב הוא גם נכס חשוב לאסטרטגיית השיווק של החברה. ישנן דרכים רבות להפוך את הלוגו שלך לאטרקטיבי יותר, אבל תמיד צריך לזכור שזה לא קשור רק לאסתטיקה – אלא על איך זה גורם לאנשים להרגיש. בכתבה מצורפים שיעורי הסבר וטיפים למעצבים גרפיים.
יצירת לוגו היא אחד השלבים החשובים ביותר ביצירת מותג.
מה המטרה של חוקי הלוגו בעולם תקשורת חזותית לעסקים ועיצוב אפליקציות UI UX? עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות למעצבים, זה יכול להיות קשה למתחילים לדעת היכן להתחיל. הנה כמה טיפים מעולים ליצירת לוגואים שיהדהדו עם הקהל שלך ויעזרו לך לבנות בסיס לקוחות נאמן.
1. שמור על זה נקי ופשוט. ככל שהלוגו שלך פשוט יותר, כך קל יותר לזכור אותו. לוגו הוא ייצוג ויזואלי של החברה שלך, אז וודא שאתה מפתח אחד שמשקף את ההתמקדות שלה באיכות, פשטות ואמינות. התרחק מעודף פרטים – העיצוב שלך לא צריך לתפוס הרבה מקום או להשתמש ביותר מדי צבעים – וודא שהלוגו שלך כולל את שם החברה שלך, גודל וכל מידע אחר שעשוי להיות רלוונטי.
2. שמור על זה פשוט, אבל לא פשוט מדי. אתה צריך לשמור את זה לא יותר משלושה צבעים ולוודא שיש נקודת מיקוד ברורה לעיצוב שלך. הימנע משימוש ביותר מדי שטח שלילי – אתה רוצה להתמקד בתוכן העיקרי של העיצוב שלך . צבעים – הימנעו משכפול צבעים בעיצוב שלכם, והקפידו לכלול את שם החברה שלכם, מידה, מידע רלוונטי אחר שעשוי להיות רלוונטי.
מהן הדרכים הטובות ביותר לשפר את המשיכה והנראות של הלוגו שלי?
לוגו נהדר הוא הצעד הראשון לבלוט על פני המתחרים שלך. זה צריך להיות אטרקטיבי וגלוי ללקוחות פוטנציאליים. להלן כמה טיפים כיצד לשפר את האטרקטיביות והנראות של הלוגו שלך:
1) הפוך את זה לפשוט: יותר מדי לוגואים עמוסים מדי, עמוסים ומורכבים מדי. לוגו פשוט שקל להזדהות איתו יש סיכוי גבוה יותר שיבחינו בקהל היעד שלך.
2) הפוך אותו לבלתי נשכח: הלוגו של המותג שלך צריך להיות בלתי נשכח כך שאנשים יוכלו לזכור בקלות מה אתה עושה או מה אתה מייצג.
3) וודאו שהוא משתלב במיתוג החברה: עיצוב הלוגו שלכם צריך להשלים את עיצוב האתר, הבניין או חומרים שיווקיים אחרים כדי שהכל ייראה מגובש ומקצועי.
4) השתמש בצבעים בחוכמה: צבעים יכולים לשמש להעברת אישיות של מותג באופן מיידי. צבעים מסוימים יכולים להסיח את הדעת ולהגביל את יכולת הקהל שלך לזכור או להתייחס ללוגו שלך.
5) ודא שהוא ייחודי: הלוגו שלך הוא אחד הדברים הראשונים שאנשים יראו כשהם מבקרים באתר האינטרנט שלך, אז וודא שהוא בולט ויושם לב! 6) ודא את זה : ישנם אתרים רבים המוקדשים לעזור לך למצוא השראה ללוגו.
מתי חלים חוקי הלוגו? איך חברה פועלת לפי כללי הלוגו?
- לוגו חברה הוא ייצוג של המותג והערכים של החברה. זוהי דרך של חברה לתקשר את זהותה ללקוחותיה.
- לוגו צריך להיות ייחודי, בלתי נשכח ומשמעותי. לוגו צריך להיות מסוגל לבטא את מטרת החברה ואת ייעודה במבט אחד בלבד. ללוגו צריך להיות גם רמה מסוימת של בלעדיות כך שיוכל לשמש רק את החברה שהוא מייצג.
- הכללים של הלוגו חשובים מכיוון שהם עוזרים לאנשים לזהות אילו חברות קשורות זו לזו ומה הן מייצגות. . מאז שנות ה-50, הלוגו של נייקי הוא ייצוג של אלילה מכונפת. קל לזהות אותו והוא מייצג מצוינות אתלטית באמצעות כוח ומהירות.
- ללוגו היו הרבה וריאציות במהלך השנים, אבל הוא לא השתנה הרבה במהלך כל השנים הללו, כי הוא מגלם את הפשטות וגם את אורך החיים שלו.
- הלוגו של נייקי חשוב במיתוג ושיווק החברה. הוא משמש לייצוג הערכים שלהם, כגון חדשנות וביצועים המבוססים על כוח, מהירות ומצוינות אתלטית. הלוגו גם עזר להסב את תשומת הלב לחברה באמצעות השימוש בו בקמפיינים פרסומיים.
מהן כמה דוגמאות להפרות כללי לוגו?
הפרות לוגו הן סוג של הפרת זכויות יוצרים שבה נעשה שימוש לא מורשה בסימן מסחרי או בסימן שירות.
כמה דוגמאות כוללות שימוש בלוגו ללא רשות, שימוש בלוגו באופן שאינו קשור לתפקודו ושימוש בלוגו ללא אישור מתאים למטרות מסחריות.
כמה דוגמאות להפרות לוגו הן כאשר חברות משתמשות בלוגו שלהן על חולצות טריקו, כובעים ופריטי לבוש אחרים ללא רשות. , או כאשר חברה מנסה להשתמש בלוגו ללא רשות ברכוש פרטי. הפרת סימן מסחר היא שימוש בלתי מורשה בסימן מסחרי מבוסס על ידי גורם אחר במסחר. כמה דוגמאות כוללות יישומים של סימנים מסחריים בצורה לא מתפקדת כגון שימוש בסימנים מסחריים על מוצרים שאינם קשורים למוצרים ולשירותים, שימוש בסימן מסחרי ללא אישור מתאים למטרות מסחריות, או השימוש בסימן מסחרי ללא אישור מתאים.
כיצד יכולה חברה להימנע מהפרת חוקי הלוגו?
על מנת להימנע מהפרת חוק הסימנים המסחריים, חברות צריכות לוודא שהלוגו שלהן לא דומה מדי למותגים אחרים. כמו כן, עליהם להימנע משימוש בכל לוגו שכבר רשום על ידי חברה אחרת. הדבר הכי חשוב לחברה הוא להיות מודע למראה הלוגו שלה ולוודא שהוא לא מפר שום חוקי זכויות יוצרים או סימנים מסחריים. על מנת לדעת האם החברה שלך מפרה או לא את החוקים הללו, הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות הוא לדבר עם עורך דין. הם יוכלו לעזור לך להבין כיצד הלוגו שלך נופל תחת החוקים הללו וכיצד הכי טוב להמשיך משם.
- תוכנת לוגו משמשת לעיצוב לוגו מקצועי. תוכנה זו מקלה על מעצבים ליצור לוגו ולעזור להם בתהליך העיצוב.
- תוכנת לוגו קיימת כבר זמן רב, אך לאחרונה, היא ראתה עלייה בפופולריות כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים שירותי עיצוב לוגו. כמה מהסיבות העיקריות לכך הן קלות השימוש שלו, עלות-תועלת ויכולת הרחבה.
- תוכנת לוגו משמשת בדרך כלל מעצבים גרפיים שרוצים ליצור לוגו משלהם או לעבוד על פרויקט שצריך לוגו מעוצב. זה יכול לשמש גם חברות שצריכות ליצור את זהות המותג של החברה שלהן מאפס או פרילנסרים שרוצים לפתוח עסק משלהם או קריירה עצמאית בעיצוב לוגואים.
תעשיית האיור צומחת במהירות. זאת בשל הביקוש הגובר לאיורים, במיוחד בעידן הדיגיטלי. עם העלייה בביקוש, גדל גם הצורך במאיירים. עם זאת, זו עשויה להיות עבודה קשה עבור אנשים רבים ודרושות שנים של תרגול כדי להפוך למאייר.
Illustrator תוכנה מספר אחת להכנת לוגואים מבית אדובי – כלי שעוזר לך ליצור גרפיקה וקטורית, תמונות רסטר והנפשות.
השימוש העיקרי בכלי זה הוא ליצור איורים לאפליקציות אינטרנט ולנייד. הוא משמש גם על ידי אמנים ליצירת יצירות אמנות דיגיטליות.
ניתן להשתמש בו בדרכים הבאות:
- צור איורים עבור עיצובים או חומרים שיווקיים של העסק שלך
- יצירת יצירות אמנות דיגיטליות
- צור קוד עבור תבניות או אפליקציות של אתר אינטרנט
- הוסף אנימציות לאתר שלך
- אילוסטרייטור הוא כלי המאפשר למשתמשים ליצור גרפיקה וקטורית במגוון פורמטים.
- הוא משמש בעיקר לעיצוב אתרים, לוגואים, אייקונים ואיורים מודפסים ודיגיטליים.
- אילוסטרייטור קיים כבר שנים רבות, אך לאחרונה הוא הפך פופולרי יותר עם עליית העיצוב והאיור הדיגיטלי.
- בעזרת אילוסטרייטור, מעצבים יכולים ליצור איורים בקנה מידה בפחות מאמץ.
- הכלי גם עוזר להם ליצור איורים מהר יותר ממה שהם יכלו ביד.
להבין את הקשר בין צבעים והשפעותיהם על מצב הרוח
תורת הצבעים היא דרך להבין את הקשר בין צבעים והשפעותיהם על מצב הרוח, הרגש והרגשות. זה קיים כבר אלפי שנים ובמאמר זה, נלמד על ההיסטוריה של תורת הצבע, התיאוריות השונות שפותחו עם הזמן, וכיצד הן מיושמות בעיצוב. השימוש המתועד הראשון בתורת הצבע היה על ידי מצרים שהשתמשו בה כעזר לחניטה. על מנת לשמר את הגוף לאחר המוות, הם ערבבו יחד צבעים שונים כדי ליצור גוון ספציפי שלא ידהה או יתפרק עם הזמן. האזכור הכתוב הראשון של תורת הצבע ניתן למצוא בספרו של אריסטו “על הצבעים” שבו הוא מדבר על איך האור מוחזר מעצמים ומתערבב עם חלקיקי אוויר כדי לייצר את כל הצבעים שאנו רואים.
תורת הצבעים היא דרך להבין את היחסים בין צבעים והשפעותיהם על אנשים
- זוהי דיסציפלינה באמנות, עיצוב ופסיכולוגיה עם שורשים באסתטיקה אירופית מסורתית.
- תורת הצבעים היא תחום מחקר המשתנה ללא הרף עם תיאוריות ופרקטיקות שונות. אחת התיאוריות הפופולריות ביותר שעלו מתוך דיסציפלינה זו היא תורת הקליידוסקופ מאת יוהנס איטן.
- תורת הקליידוסקופ קובעת שיש שלוש הרמוניות צבע בסיסיות: אדום-ירוק-כחול, צהוב-כתום-סגול ושחור-לבן-אפור. ניתן לערבב הרמוניות אלו ליצירת צבעים אחרים כגון ירוק-אדום או כחול-צהוב או אפור-שחור.
- התיאוריה יושמה באופן נרחב בעיצוב פנים, עיצוב אופנה, עיצוב גרפי, פרסום, בימוי סרטים וצילום.
תורת הצבעים היא מחקר מדעי של התפיסה האנושית לגבי צבעים.
הוא מבוסס על התכונות והתגובות של האור, עם מקורותיו בפילוסופיה ובמדע המודרניים המוקדמים. השימוש המתועד הראשון בתורת הצבע היה על ידי המצרים הקדמונים בשנת 3500 לפני הספירה. לאחר מכן הגיעו היוונים שהשתמשו גם בתורת הצבעים כדי להסביר כיצד הם יכולים ליצור צבעים חדשים על ידי ערבוב פיגמנטים שונים יחד. תורת הצבע יושמה בתחומים שונים כמו אמנות, עיצוב, פסיכולוגיה ולאחרונה בשיווק, שם היא משמשת כדי לעזור למותגים לזהות טוב יותר את קהל היעד שלהם. ולפתח אסטרטגיות מיתוג.
שימוש בצבעי Pantone
תחום השיווק הפך את השימוש בצבעי Pantone, שהיא מערכת התאמת צבעים המשתמשת בקוד מספר/אות לכל אחד מהצבעים במערכת Pantone Matching (PMS) שלהם. בניגוד לתורת הצבעים, עיוורון צבעים הוא חוסר בתפיסה חזותית הנגרם עקב רגישות חריפה מועטה או ללא רגישות חריפה לטווחים מסוימים. באמצעות גלגל הצבעים, ניתן לזהות אילו צבעים משלימים, אנלוגיים או ניטרליים מפוצלים. להלן תרשים של צבעי היסוד והצבעים המשניים המתאימים להם: צבע ראשוני (משלים) צבעים משניים אדום, כתום, צהוב, ירוק כחול, סגול אולטרה סגול (סגול) צבע ניטרלי שָׁחוֹר , אפור, לבן , חום היסטוריה של תורת הצבע.
תורת הצבעים היא נושא עצום שיכול להיות קשה להבנה.
חשוב לדעת את היסודות של תורת הצבע לפני שתתחיל להשתמש בה בפרויקטים העיצוביים שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של תורת צבעים, אך הנחת יסוד אחת היא שצבעים מוגדרים על ידי הגוון, הרוויה והבהירות שלהם. ניתן גם לסווג אותם לפי הטמפרטורה שלהם והאם הם חמים או קרירים. תורת הצבעים הפופולרית ביותר היא מודל ה-RGB שמשתמש באדום, ירוק וכחול כדי להגדיר את כל הצבעים. מערכת זו משמשת לעיצוב אתרים מכיוון שהיא מקלה על מחשבים לתרגם צבעים לקוד.
תורת הצבע היא קבוצה של מאפיינים, עקרונות וכללים השולטים ביחסים בין צבעים.
עליך להשתמש בצבע הלוגו שלך כדי לייצג את האישיות והערכים של המותג שלך. מהי האישיות של החברה שלך? מהם הערכים שלו? לאחר מכן תוכל לבחור צבע לוגו שמתאים לשני ההיבטים הללו.
להלן כמה דוגמאות לצבעים הקשורים לחברות מסוימות:
- כחול – רוגע, שלווה, ביטחון, יציבות, מהימנות
- ירוק – אהבה טבע
- אדום – תשוקה, אהבה, אנרגיה, דם, חיים
- צהוב – אופטימיות, אושר, חום – שחור – תחכום, מסתוריות (בשילוב עם אדום וכחול)
- לבן – טוהר, פשטות, אלגנטיות— אדם מוחצן, פתוח ופעיל עשוי להיות קשור לצבע כמו ירוק. אדם מופנם, שמרני ושמור עשוי להיות קשור לצבע כמו חום. אדם הרפתקני, ספונטני ויצירתי עשוי להיות קשור לצבעים כמו כחול או צהוב. ולבסוף, אדם שמרן עשוי להיות קשור לצבע השחור.