קורסי תקשורת חזותית במכללות לעיצוב גרפי ועיצוב להייטק אילו נושאים נדרשים ללמידה כדי להפוך למעצב גרפי
מה יהיה הקורס הטוב ביותר לעשות עבור קורסים בעיצוב גרפי כדי להתחיל נכון בשוק? איך אני הופך למעצב גרפי מקצועי בהייטק? היכן ניתן למצוא חומרי הסבר על עיצוב גרפי רוצים לעשות הסמכה מקצועית ולהיות חלק מתחום התקשורת חזותית והייטק? רוצים לדעת איך להפוך למומחים בעיצוב של אתרי אינטרנט ולהשתלב בהייטק? בכתבה הבאה תקבלו את כל המידע על התחום המרתק הזה. כיום חוויית משתמש ותקשורת חזותית הם תחומים המיועדים עבור מעצבים גרפיים שלומדים את כל השפה האינטרנטית שיווקית כדי לשלוט בשוק האינטרנט ולאפשר למותגים לנצל את ההזדמנויות שעולם הדיגיטל מציע כיום. המעצבים הגרפיים עושים זאת באמצעות גרפיקה וויזואלית המותאמת לקהלי מטרה שונים.
להכיר דוגמאות עיצוב לפני הלימודים
תוכלו להתרשם מהסרטונים שלנו במיוחד עבורכם שיתנו לכם הצצה על גרפיקה בעולם השיווק האינטרנטי. שיעורים שיעזרו לכם להבין מהן מניפולציות בבניית אפליקציות. ואיך משתמשים ביתרונות שיש לתוכנות של חברת אדובי. זהו תחום קסום עם המון אפשרויות ובוגרים יכולים לבחור האם להיות שכירים או עצמאיים.
איך מצליחים בתקשורת חזותית?
כדי להצליח בתחום חייבים כישורים חשובים המשלבים שפה עיצובית וכללי עיצוב מגוונים. כדי להצליח במקצוע חייב המעצב הגרפי לדעת את כל השפה העיצובית ולהבין את חוקי העיצוב הרבים באינטרנט שהם שפה שונה לגמרי מעולם העיצוב הגרפי המוכר והידוע. כל אלו יעזרו למעצב לפתח מיומנות לתיק עבודות שפותח הזדמנויות בקריירה. כסטודנטים עליכם להשקיע במסלול עיצוב גרפי ולאחר מכן תוכלו להתחיל ללמוד את עולם הדיגיטל וחווית משתמש. במהלך הלימודים תכינו תיק עבודות שנחשב לפריט מרכזי וחשוב על מנת לעסוק בתחום. המעסיקים לא מחפשים תעודת גמר, אלא תיק עבודות וכישרון.
הכישורים החשובים עבור מעצבים גרפיים בתקשורת חזותית
מסלולי לימודי תעודה ותיק עבודות מאפשרים לכם להתקבל למגוון רחב של משרות בתחומי הדיגיטל ובעולם ההייטק. כל מעצב גרפי חייב מיומנויות בעיצוב של גרפיקות אסטטיות בשילוב עם פונקציונאליות שתהפוך את המותגים השונים להיות במודעות של קהלי המטרה השונים. כל מותג כזה מחייב מערך שיווק מקצועי הכולל באופן מרכזי את עבודת המעצבים הגרפיים.
שוק העבודה בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית.
בוגרים המסיימים מסלול לימודי תקשורת חזותית, מתקבלים לעבודות בעולם הפרסום, החינוך וההייטק. בכל העולמות צריכים את המעצבים הגרפיים. העבודה משתלבת עם מהנדסי תוכנה ומפתחי תוכנה וביחד הם נותנים מענה לעסקים בעולם הדיגיטלי. תקשורת חזותית זה ללא ספק המקצוע החם כיום והוא כאן כדי להישאר.
איחוד עולמות – אינטרנט ועיצוב הולכים יחד
בעבר, אינטרנט וגרפיקה היו שני עולמות נפרדים. בשנת 2005 חברת אדובי פרסמה את תוכנות העיצוב המוכרות כיום והתרחשה מהפכה שבה עולם האינטרנט החל לעבוד בשיתוף פעולה עם עולם העיצוב הגרפי ולמעשה הם לא נפרדו עד היום. עולם האינטרנט זקוק למעצבים הגרפיים כיום וחברת אדובי סיפקה את הפתרונות הדיגיטליים שחיברו בין התחומים. החברה מאפשרת שימוש בתוכנות החברה המוכרות ובתוכנת XD המפורסמת לבניית אפליקציות. אם פעם עבודה זו הייתה שייכת רק למתכנתים, הרי שהיום זו עבודתו של המעצב הגרפי שהכניס לתחום המון צבע, ייחודיות וסגנונות עיצוב שעד כה לא היו מכירים בעולם ההייטק.
ויזואליות זה כל הסיפור
כדי ליצור אלמנטים וויזואליים בגרפיקה, חייב המעצב ללמוד חוקים רבים כדי לגרום לאתר להיות מקצועי במראה שלו ובעיקר שיווקי. כל מודעה שיווקית שיוצאת תחת ידיו של המעצב הגרפי, חייבת להיות משכנעת כדי שיהיה דיאלוג בין המותג לקהל המטרה. המטרה היא לשכנע את קהל היעד כי המותג של המעצב הוא המותג שכדאי להם להשתמש בו. בשל כך מעצבים גרפיים מבצעים תהליך חשיבה עמוק לפני יצירת גרפיקה, אתר או אפליקציה. המטרה היא למצוא את דרך ההצגה שתהיה הכי מושכת עבור קהלי היעד השונים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם.
היתרונות הטמונים בפרסום באינטרנט
לפרסום אינטרנטי יש יתרון מאוד גדול שהוא חוסר התלות בזמן ומקום. גולשים יכולים להיכנס לאתרי אינטרנט מכל מקום ובכל שעה ללא הגבלה. זוהי צורת שיווק שזמינה כל הזמן ומאפשרת קבלת מידע. התחרות בשוק זה עצומה ולכל מוצר יש כמות גדולה של מותגים שהתחרות בניהם היא על הנראות שמשפיעה על לקוחות לרצות להיכנס דווקא לאתר או האפליקציה שלהם. התפקיד של המעצבים הגרפיים לגרום לזה לקרות.
אפשרויות העבודה בעולם הדיגיטלי
כבר עשור שעולם הדיגיטל מתפתח ללא היכר ובשנתיים האחרונות, עקב וירוס הקורונה אנו רואים עליה חדה ומשמעותית בכניסת עסקים לעולם האתרים והאפליקציות. בעלי עסקים הבינו שאם הם לא שם הם לא קיימים. מי שלא הבין זאת התפוגג ונסגר. כיום 50 אחוזים מהזמן של עסקים הולך על שיווק בדיגיטל ו-25 אחוזים מההוצאות הכספיות הולכות לעולם השיווק הדיגיטלי. אלו מספרים עצומים המתרכזים בתחום של בניית אתרים ואפליקציות שאותם מעצבים לא אחרים מאשר המעצבים הגרפיים.
מהם נושאי הלימוד במסלול תקשורת חזותית?
מסלול תקשורת חזותית כולל לימודי עיצוב הגרפי והבנה מקצועית של חוקי העיצוב עבור אתרי אינטרנט. אי אפשר ללמוד להיות מעצב גרפי בעיצוב אתרים ואפליקציות מבלי שהסטודנט יידע איך לבצע וויזואל נכון. וויזואל נכון נעשה בשימוש בטיפוגרפיות ותמונות המקדמים רעיונות ומייצרים עיצוב משכנע הפועל על לקוחות פוטנציאליים ברשתות החברתיות בעת בניית חוויית משתמש ידידותית.
הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי מותגים
מעצבים גרפיים לומדים במסלול תקשורת חזותית לעבוד על הקשר בין המוצג לקהל היעד. המטרה ליצור דיאלוג בין השניים ולגרום להם לרצות להישאר באתר מסוים או אפליקציה. כאשר יש דיאלוג בין השניים, נוצר מותג איכותי וטוב. יצירת הדיאלוג מתרחשת באמצעות צבע, טיפוגרפיה ועוד חוקי עיצוב שמעבירים מסרים דרך הגרפיקה.
מיומנויות עיצוב ומגמות עיצוב חדשות עם התוכנות של אדובי
בעידן של היום נלמדות מיומנויות עיצוב חדשות במסלולי קורס מעצבים גרפיים. המיומנויות החדשות פועלות על המותג והן אלו שגורמות להציג את המותג בכל הפלטפורמות הדיגיטליות לפי הטרנדים החדשים. כל מודעה שיווקית או אפליקציה צריכים שימוש בסגנון עיצוב מתאים, טיפוגרפיה וצבע. כל אלו משפיעים על תמונות שנמצאות גם בפלטפורמה דיגיטלית פרסומית ובתוך האפליקציה המדברת שפה אחידה בבניית המותג.
תוכנות הגרפיקה בשימוש כלל עולמי
תוכנות הגרפיקה של חברת אדובי נמצאות כיום בשימוש כלל עולמי. מדובר בכלי העבודה של המעצבים הגרפיים כיום. כמובן שיש ללמוד אותן על מנת ליישם את חוקי העיצוב, אך הן לא מה שיגרום לכם להתקבל לעבודה כזו או אחרת. מה שכן יהיה חשוב זו החשיבה העיצובית שעומדת בבסיס עיצוב הגרפיקה. לחשיבה העיצובית יש משקל מאוד גדול כי על ידי חוקים רבים שלומדים במסלול זה יאפשר לבצע מניפולציות בכלי העבודה של חברת אדובי שהם: פוטושופ אילוסטרייטור תוכנת אינדיזיין. לכל תוכנה סגנון עבודה אחר. הסטודנטים בונים את תיק העבודות שלהם באמצעות התוכנות של אדובי ויוצאים לחפש הזדמנויות בשוק העבודה. לכל אורך הקורס הסטודנטים בונים תיק עבודות היות וזה הדבר היחיד שיכול לאפשר להם להתקדם בעבודה.
למה תיק העבודות הוא אלמנט מרכזי וחשוב?
נהוג לחשוב כי הסמכה ותעודה הם מה שיעזור לכם למצוא עבודה. בתחום העיצוב הגרפי זה קצת שונה. לא משנה אם יש לך תואר או תעודה, מה שמשנה זה תיק העבודות שעיצבת. תיק עבודות מגוון הוא זה שבאמצעותו תוכלו למצוא לקוחות ולהתקבל לעבודות בתחום ובהייטק. הלקוחות והמעסיקים יבדקו שאתם יודעים מהי חשיבה עיצובית ואיך לשלב אותה בגרפיקה. ככל שתיק עבודות ידבר את השפה המקצועית תוכל לעבוד כבר בתקופת הלימודים.
מהו מסלול תקשורת חזותית?
מסלול תקשורת חזותית הוא מסלול שבו תלמדו את כל הכלים המעולים שעולם העיצוב הגרפי מציע וכל זה בשילוב של תוכנות העיצוב מהעולם האינטרנטי שהם וורדפרס אלמנטור ותוכנת XD. בלימודי עיצוב אתרי אינטרנט לומדים הסטודנטים את כל החשיבה העיצובית שעומדת מאחורי עיצוב גרפי מקצועי וחוויית משתמש מעולה.
מה לומדים במסלול חוויית משתמש?
אדם שנכנס לאתר אינטרנט או אפליקציה יודע מיד האם היא נוחה לו לשימוש. כאשר זה לא כך, תוך שניות בודדות הוא יעזוב אותה ויחפש אלטרנטיבה נוחה יותר. במסלולי חוויית משתמש הסטודנטים ילמדו להשתמש בכלי העיצוב הגרפי וחוקי העיצוב על מנת לגרום לאדם להישאר דווקא באפליקציה או אתר מסוים. הסטודנטים ילמדו איך ליצור חוויית UX -UI ידידותית ונוחה.
התווית מדיניות השיווק וחווית המשתמש בחרת גוגל
חברת גוגל היא למעשה מנוע החיפוש הגדול בעולם. במנוע החיפוש הזה מתקיימת התחרות הגדולה בעולם בין כל אתרי האינטרנט של כל העסקים. איך תבחר גוגל בין האתרים ותדע את מי לשים במעלה התוצאות? גוגל יודעת שכדי שהיא תהיה רלוונטית, עליה לאפשר לגולשים לקבל תוכן איכותי וחוויית משתמש מצוינת ולכן היא מקדמת למקומות הראשונים את האתרים שלהם חוויית המשתמש הטובה ביותר. איך הם יודעים? הרי הם לא בודקים כל אתר שנכנס בעצמם. מה שהם עושים הוא מאוד פשוט, הם נותנים לקהל להצביע ברגליים. אתרי אינטרנט שבהם הגולשים נשארו יותר זמן, כנראה שנתנו ערך ולכן נמצאים במעלה התוצאות. כל עסק רוצה להיות במעלה התוצאות ולכן כל עסק חייב מעצב גרפי שייצר לו חוויית משתמש לא פחות ממעולה ובסטנדרטים שמציבה גוגל.
ליצור וויזואל – איך עושים זאת?
יצירת וויזואל מתבססת על הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי המוצר. כל מעצב גרפי יחליט על צבעים, טיפוגרפיה ושימוש באלמנטים מסוימים על סמך מה שעומד מאחורי המוצר. נושא הלימוד מבוססים על מסלולי לימוד בעיצוב גרפי כוללים את ההבנה מקצועית בחוקים יצירתיים בשימוש תוכנות אדובי פוטושופ אילוסטרייטור ואינדיזיין.
הבדלים בין מעצבי UI UX
מיהם מעצבי UX UI? מה המאפיינים של כל אחד מהם? אז בואו נעשה סדר אחת ולתמיד. מעצב UX אחראי על אפיון חוויית משתמש ידידותית. מעצב UI אחראי על עיצוב ממשק המשתמש. כאשר הם עובדים יחד הם יוצרים אתר או אפליקציה שהגולשים יכולים ליהנות מהם. בתחום זה לפעמים יש מעצב שעושה את שתי העבודות יחד ולפעמים מדובר באנשים נפרדים.
חווית משתמש בחסות עולם הדיגיטל
עולם הדיגיטל הופך את התחום של חוויית משתמש למקובל, נפוץ ואף חשוב מאוד עבור הגולשים במדיות החברתיות ובעולם האינטרנט. המטרה לייצר אמון אצל הגולשים. כאשר אין את יצירת האמון בין הגולשים לחוויית המשתמש, האתר או האפליקציה יהיו נטושים ולא תהיה להם הצלחה.
מהי תוכנת וורדפרס?
תוכנת וורדפרס היא תוכנה לבנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט. המעצב הגרפי עושה שילוב בין תוכנות העיצוב לבין תוכנת הוורדפרס ויחד הוא יוצר אתרי אינטרנט עם חוויית משתמש ידידותית ונוחה לגולשים.
אלמנטור בתוך וורדפרס
בתוכנת הוורדפרס יש מיליוני תוספים שהופכים את האתרים להיות טובים יותר הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חוויית המשתמש. אחד התוספים הוא האלמנטור שהפך את עיצוב האתר למתקדם בכל קנה מידה. מעצבים גרפיים שעושים שימוש בתוסף זה נהנים ממהירות עיצוב וכלי עיצוב עם אפשרויות מתקדמות מאוד.
תוכנת XD, מהי?
תוכנת XD גם היא תוכנה מעולה של חברת אדובי. התוכנה נבנתה במיוחד עבור מעצבים גרפיים שבונים ומעצבים אפליקציות. מדובר בתוכנה שהזרקור שלה הוא יצירת חוויית משתמש נוחה וידידותית. הסטודנטים שלומדים את התוכנה מקבלים כלי עבודה בעל יכולות מעולות ביצירת חוויית משתמש.
חוויית המשתמש החשובה בעיצוב של אפליקציה
בשנתיים האחרונות אנו רואים מגמת מעבר לשימוש באפליקציות בקנה מידה עולמי. חברות ועסקים הבינו כי בעידן הקורונה הם חייבים שתהיה להם פלטפורמה המאפשרת הסתכלות נוחה וידידותית המאפשרת הזמנת מוצרים בצורה נוחה. כאשר משתמש מגלה נוחות באפליקציה מסוימת, הוא יישאר בה ואף ימליץ עליה לאחרים.
למצוא עבודה בתקשורת חזותית בקלות
הסטודנטים שלומדים במכללת סולו נהנים מקבוצת הפייסבוק שלנו שהיא למעשה קבוצת דרושים עם 19.5 אלף חברים ועשרות משרות שמתפרסמות בה בכל יום. בקבוצה נמצאים המעסיקים הפוטנציאליים שלכם ובמידה ויש לכם תיק עבודות מקצועי ואיכותי, הסיכוי שלכם למצוא עבודה כבר במהלך הלימודים הוא גדול מאוד.
התחרות בעולם האפליקציות
עולם האפליקציות הביא איתו תחרות מאוד גדולה. עכשיו שלכל עסק יש אפליקציה משלו, התחרות נמדדת באיזו אפליקציה יבחר הלקוח הפוטנציאלי להשתמש. המבחר הוא עצום ויש אפליקציות שדומות אחת לשנייה ועם זאת שונות. הנוחות היא זאת שתקבע באיזו אפליקציה הלקוח יבחר.
היתרון שיש לבוגרי תחום תקשורת חזותית
בוגרי מסלול תקשורת חזותית למעשה מחזיקים נתח שוק בלתי נגמר הכולל עסקים ולקוחות פוטנציאליים. כולם צריכים את המעצבים הגרפיים כיום וזה נותן להם יתרון עצום כאשר הם עוסקים במקצוע מאוד מבוקש.
איזה קורס תקשורת חזותית מומלץ יותר
יש כיום המון מסלולי לימוד בתחום. כולם דומים כי כולם מלמדים את אותם חוקי עיצוב שהם חלק בלתי נפרד מהמקצוע.
השוני בין מסלולי הלימוד זו ההעמקה בתחום. ככך שמקום הלימודים יותר מעמיק, הסטודנט זוכה לדעת יותר אפשרויות על התחום. כאשר אתם מחפשים מקום לימודים בתקשורת חזותית חפשו את המקום שמעמיק בתחום ומאפשר לכם לקבל ידע על הטרנדים החמים ביותר שהם הקובעים.
דגש עיצובי במותג שווה יתרון תחרותי
מעסיקים ולקוחות יבדקו את תיק העבודות שלכם במטרה לראות האם אתם המעצבים שתוכלו לייצר עבורם יתרון תחרותי בעיצוב המותג. הם יבדקו איך אתם מתייחסים לחוויית משתמש ולחשיבה העיצובית ואיך את משתמשים בה ובכלי העיצוב בגרפיקה. על המעצבים הגרפיים להבין מי השחקנים שעומדים מולם ואת זה לומדים בקורס תקשורת חזותית במכללת סולו.
איך לומדים אונליין מהבית?
למידה אונליין מהבית היא הלמידה החדשה כיום ומתחילת עידן הקורונה אנו רואים אותה יותר. אנו במכללת סולו מלמדים כך כבר 15 שנים ויש לנו הצלחה רבה בתחום במיוחד בזכות הלימוד הייחודי אחד על אחד עם מורה פרטי.
למידה אונליין מהבית כוללת למידה מול מחשב כאשר בין המורה לתלמיד מקשרת תוכנת חיבור בזום או תוכנת חיבור אחרת. יש כיום כל כך הרבה אפשרויות שאין סיבה ללא ללמוד אונליין מהבית בנוחות שלכם.
שליטה בתהליך העיצוב – הדבר החשוב בלימודים
כאשר אתם לומדים במקום עבודה, אתם רוצים להגיע לשליטה בכל תהליך העיצוב. במכללת סולו דבר זה מתאפשר אודות ללמידה אחד על אחד שבה ניתן לשאול שאלות בכל זמן נתון ולקבל מענה מקצועי ממורה מקצועי ומומחה בתחום. בצורה כזו מקבלים שליטה והבנה מלאה של כל התהליך עד כדי יישום.
האם מהנדסי תוכנה יכולים לבצע את עבודת העיצוב?
מהנדס מחשבים או מפתח תוכנה לא לומדים בלימודי תואר ראשון איך לעצב גרפיקה הם גם לא לומדים את הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי כל אתר אינטרנט או אפליקציה. זו עבודה ללא ספק למעצבים גרפיים ומהנדסי התוכנה ללא ספק משתמשים במעצבים גרפיים לאחר שהם מבצעים בנייה של קוד באתר אינטרנט או אפליקציה. המעצב הגרפי עושה עבורם את התהליכים המשלימים והחשובים.
איך מעצבים את אסטרטגיית השיווק של עסקים?
עיצוב גרפי לדיגיטל ובניית אתרי אינטרנט הם אלו שמייצרים את המותג. כדי להגביר את המודעות למותג בוגרי מסלול תקשורת חזותית בהתמחות השיווק מעצבים את המיתוג עבור העסקים השונים. מדובר בתחום רחב המאפשר כר התחלתי גבוה של 14000 שח נטו. מרבית הבוגרים בתחום זה בוחרים לעבוד מהבית ולאסוף לקוחות כבר בתקופת הלימודים ורק אחר כך להתקבל למשרות בהייטק.
עיצוב לדפוס והשכר שלו
עיצוב לדפוס הוא העולם הישן בתחום העיצוב הגרפי, גם בו יש כיום עבודה, אך מכיוון שמעצבים גרפיים רבים נטשו אותו לטובת ההייטק, הוא סובל ממחסור חמור של עובדים. בעולם ההדפסה יוכל מעצב גרפי להרוויח כמתחיל 10,000 שקלים. שכר לא רע. כמובן שהוא לא מתקרב להייטק, אך הוא בהחלט מכבד.
כמה עולה להשתמש בתוכנות גרפיות?
העלות של תוכנות הגרפיקה היא חודשית. בתקופת הלימודים סטודנטים משלמים 70 ₪ לחודש ונהנים מהתוכנות ללא העדכונים. לאחר שנה מסיום הלימודים, עלות התוכנות של אדובי עולה למאה שקלים בחודש והמעצבים מקבלים את כל העדכונים החשובים של התוכנות. היעילות בעבודה עם חברת אדובי היא שהתוכנות מתעדכנות באופן שוטף ובמקביל אתם מקבלים גישה למאגר של תמונות ופונטים עצום שבהחלט יש שם כל מה שמעצב חווית משתמש או גרפיקה ועיצוב צריך.
האם חייב ניסיון לקבלה לעבודה?
בכל העולם של העיצוב לא עוסקים בניסיון הדיגיטלי של המעצב הגרפי, אלא בעיצוב עצמו. מעסיקים רוצים לראות סגנון, שימוש בצבע, חשיבה על טיפוגרפיה, יישום נכון של חוקי העיצוב וכדומה. חברות הייטק ומשרדי פרסום לא מתרשמים מניסיון שמציג מעצב דיגיטל כי חברות ההייטק דווקא מעדיפות לתת במה תעסוקתית למעצבים שכרגע סיימו לימודים.
טרנדים וטכניקות של 2022
כל מי שמסיים לימודים בתחום כיום, הוא הכי מעודכן בכל הטרנדים החדשים והטכניקות שהפרסום בדיגיטל זקוק להן. בשורה התחתונה, מה שיקבע אם תתקבל לעבודה זה בטח לא הניסיון הרב בתחום, אלא מה אתם מביאים בתיק העבודות שלכם. תיק העבודות הוא החשוב ביותר בקבלה לעבודה. ככל שיהיה מעודדכן בטרנדים החמים ביותר, כך הוא יראה למעסיקים שאתם מעודכנים בבמה שנכון כיום, מושך תשומת לב ויוצר מותג חזק.
ציור דיגיטלי כאמנות
האמנות הדיגיטלית היא למעשה העיסוק בציור הדיגיטלי. תחום מקסים במיוחד בעיצוב גרפי. העוסקים שתחום זה מעצב איורים עבור אפליקציות ואין ספק שמדובר בייחודיות מדהימה שמתעדכנת כל הזמן. בתחום זה ניתן ליצור קריירה מאוד מעניינת שהיא ללא ספק חלק מעולם הפרסום כיום.
הקורונה והטכנולוגיות העיצוביות במיתוג עסקים
הקורונה היא התקופה שגרמה לכל העסקים להתקדם לעבר טכנולוגיות שלפני היו בשימוש, אך בקצב יותר איטי. הקורונה הביאה לכך שהטכנולוגיה הקדימה את זמנה וחייבה בעלי עסקים לייצר לעצמם אתרים ואפליקציות שיאפשרו להם להמשיך להתקיים. אתרים שלא התאימו את עצמם לעדכונים אלו לא היו יכולים להמשיך במערך השיווק. תקופת הקורונה בהחלט גרמה לעסקים להבין שהעולם עובר אך ורק לדיגיטל.
לסיכום, תחום הדיגיטל כאן כדי להישאר והוא רק ממשיך להתפתח מידי יום בקצב מסחרר. דבר זה ללא ספק מבטיח עבור המעצבים הגרפיים היצע רחב של עבודה שלא הולכת לצאת מהעולם בקרוב. מי שיבחר לעסוק בעיצוב גרפי וחווית משתמש ללא ספק בוחר את המקצוע החם ביותר בשוק כיום הפועל באתרי האינטרנט, ברשתות החברתיות בסמארטפונים ואי אפשר לדעת אילו עוד פלטפורמות צפויות לנו.
מי שמחפש קריירה נוחה וגמישה שתאפשר לו עבודה מהבית, רווח כלכלי, עבודה בהייטק ועוד אפשרויות, ללא ספק צריך לבחון את האפשרות לעבוד בעולם הדיגיטל כמעצב גרפי. לשם העולם הולך ובו הוא נמצא כעת. אם העולם הזה מעניין אתכם, זה הזמן ליצור עמנו קשר. יועצי הלימודים שלנו מחכים לכם ויוכלו לענות לכם על כל השאלות ואיך גם אתם יכולים להשתלב בעולם הדיגיטל והפרסום שצמא לידיים עובדות.