איך אני יכול לעצב את אינספור הפוסטים שלי בפייסבוק איך לפרסם בפייסבוק עם מודעות בעיצוב יפות

איך אני יכול לעצב את אינספור הפוסטים שלי בפייסבוק? איך לפרסם בפייסבוק עם מודעות בעיצוב יפות

אם עוד לא פתחתם לעצמכם פרופיל אישי בפייסבוק, כדאי שכבר תעשו את זה. העולם היום סובב סביב האינטרנט והרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק הן אלו שמובילות את דעת הקהל. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם שמונה מעל למיליארד משתמשים ברחבי הגלובוס ומתוכם מעל ל-4 מיליון גולשים ישראלים. אם יש לכם עסק אתם חייבים לפרסם גם אותו בפייסבוק בכדי שהוא יגיע לכמה שיותר עיניים ועוד כאלו רלוונטיות. פרסום העסק בפייסבוק יאפשר לכם להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול יותר ומשמעותי יותר, ובעיקר ממוקד יותר. אך איך לפרסם בפייסבוק? מהן האפשרויות? מסתבר שיש 2 כאלו…

פתיחת דף עסקי ופעילות בו

פרסום העסק בפייסבוק מתחיל עם פתיחת דף עסקי ויצירת פעילות בו. הדף העסקי צריך כמובן להיות מעוצב ונעים לעין והוא יכלול פוסטים שלכם בתחום העסק שלכם. אלו יכולים להיות פוסטים אינפורמטיביים בהם אתם משתפים את הגולשים במידע חשוב, אלו יכולים להיות פוסטים שיווקיים עליכם ועל למה לקנות מכם, אלו יכולים להיות סרטונים מצחיקים או תמונות משעשעות שקשורות לתחום העניין של הגולשים שלכם, ויכולים להיות פוסטים מרגשים על לקוחות שחייהם השתנו מהרגע שהם רכשו את המוצר או השירות שלכם. אתם יכולים גם לעשות תחרויות נושאות פרסים או כל דבר אחר שנראה לכם שיסייע לעסק שלכם. העיקר שהוא יהיה פעיל ברשת החברתית והוא ייצור עניין.

פרסום ממומן

פרסום ממומן כשמו כן הוא, פרסומות שמגיעות לגולשים רבים שמתעניינים בתחום העיסוק שלכם. על כל הקלקה על המודעה שלכם תשלמו, וככה הגולשים יוכלו להגיע לאתר שלכם, דף הנחיתה או לכל מקום אחר אליו תרצו שהם יגיעו. פרסום ממומן בפייסבוק הוא קודם   פרסום ממוקד לגולשים ספציפיים מאוד על פי פרמטרים שונים כמו: מין, גיל, מקום מגורים, מצב סוציואקונומי, תחומי עניין ואחרים. פרסום ממומן בפייסבוק צריך להיות מקצועי בכדי שהוא יהיה יעיל והוא צריך לכלול גם תמונות שימשכו את העין. אך איך יוצרים פרסומות בפייסבוק שנראות מקצועיות גם ללא איש מקצוע? איך פותחים דף פייסבוק לעסק שיהיה מעוצב ומזמין? בשביל זה יש את פוטושופ!

פוטושופ לעיצוב הפרסום בפייסבוק

אז איך לפרסם בפייסבוק? קודם כל להתחיל לעבוד עם פוטושופ. פוטושופ היא תוכנה לעיצוב ועריכת תמונות אך היא לא כמו שאר התוכנות שפותחו בשנים האחרונות אלא תוכנה מקצועית מאוד. עם פוטושופ תוכלו לעצב את תמונת הקאבר של הדף שלכם, תוכלו לעצב את תמונת הפרופיל, את תמונות הפוסטים שלכם וכמובן את התמונות בפרסומים שלכם. לימוד פוטושופ בצורה מעמיקה יאפשר לכם לעשות שימוש בעוד ועוד כלים ויאפשר לכם לעצב כל חומר שיווקי שתרצו. התוכנה קלה ללימוד ומצריכה רק השקעה של זמן ותרגול של התוכנה עוד ועוד עד שמגיעים לרמה מקצועית.

כיצד אוכל לקדם בפייסבוק באמצעות מודעות בלבד?

כפי שאמרנו בפסקה הקודמת, שיווק בפייסבוק הוא קריטי לכל ארגון. נראה בתקופת הקורונה שעסקים רבים נתנו אמון בפלטפורמת האינטרנט שלהם והצליחו לקדם את העסק שלהם למרות שהסגירה הייתה קשה וחנויות פיזיות עם חלונות ראווה נאלצו להתחיל למכור באינטרנט, מה שחייב אותם לבנות אתר אינטרנט משווק ברשת עם תקציבים ממומנים, קניות מכירות מקוונות, וכמובן, פלטפורמות אחרות ברשת. ספציפית, מעצבים גרפיים המעצבים של תוכנית הפוטושופ אחראים על סגנון העיצוב הכולל.

אם תרצו לעשות עבודת עיצוב קלה ובסיסית עם פוטושופ, בהחלט תוכלו ללמוד כיצד להשתמש בתוכנה תוך התמקדות בשפת העיצוב. כיום, לא מספיק לדעת להכניס תמונה או ליצור שילוב של תמונות; צריך גם לדעת איך לבחור את התמונה כדי שלא תפגע במיתוג עצמו. תוך שיפור איכות התמונה ושקופיות רבות, התמונות צריכות להיות חדות וללא פיקסלים. מכיוון שתוכנת פוטושופ היא מניפולטיבית ביותר ופועלת על רבדים רבים, עדיף ללמוד נושא זה עם מומחים המוסמכים ללמד את השיטות המפורטות להלן. בפסקה הבאה, תוכלו לראות שינוי מדהים בפוטושופ שהכנו במיוחד עבורכם.

איך אני יכול לעצב את אינספור הפוסטים שלי בפייסבוק?

עולם הפייסבוק והרשתות החברתיות הוא כלי מדהים לקידום כל מוצר או חברה בחברה המודרנית שלנו. רוב המידע שמקבלים גולשים בימינו מתקבל בעיקר ממנועי החיפוש של גוגל או רשתות חברתיות. כמובן שאם אתם רוצים למכור או לפרסם את המוצר שלכם, אין פלטפורמה טובה יותר מפייסבוק, לכן בפוסט הבא נראה לכם איך ליצור גרפיקה בצורה מקצועית רק באמצעות תוכנת פוטושופ. כיום, לא מספיק ליצור פוסט פרסומת עם רק טקסט בתוכו, אלא כולנו יודעים שתמונה שווה אלף מילים, ואם תרצו שהצרכנים שלכם ילכו אחריכם, תצטרכו להשתמש בשפע של אסטרטגיות שיווקיות. באתר זה צירפנו שפע של סרטונים ועצות בתחום העיצוב הגרפי, ובמיוחד תוכנת הפוטושופ, ונוכל להבטיח לכם שאם פשוט תשלטו בפוטושופ, ללא ספק תגיעו לרמות גבוהות בעיצוב גרפי. תוכנת פוטושופ היא תוכנה מניפולטיבית ביותר לעריכת תמונות שיכולה לבצע כל טכניקה מניפולטיבית למכירה או קידום של מוצר. כל בעל חברה מבין את ההבחנות בין מכירות לשיווק, עליהן נדון בפסקאות הבאות. החומר נתמך בסרטונים שנוצרו על ידי גדולי המדריכים בישראל.

באילו שיטות אתה משתמש כדי ללמוד לעצב פוסטים לפייסבוק אונליין בבית?

כיום, זה לא משנה אם אתה גר באילת או בצפון הרחוק; כל עוד יש לך גישה לאינטרנט ולמודם מהיר, אתה יכול ללמוד מהנוחות של הבית שלך. בגלל הקורונה, עולם המחקר עבר לאינטרנט. אין ספק שמוסדות ומכללות רבים בוחרים כיום ללמוד וללמד באופן מקוון לחלוטין. Solo בית הספר לעיצוב גרפי אונליין מלמד כבר חמש עשרה שנה דרך האינטרנט בצורה אינדיבידואלית ואישית, כלומר מלמדים אחד על אחד, כלומר המורה יושב בסטודיו שלו והתלמיד יושב בבית, והמורה יכול לראות את מסך התלמיד דרך תוכנת חיבור דומה מאוד לתוכנת הזום או לזום עצמו. במהלך הקורס, המדריך ידגים תנועות שונות ויעביר את העכבר לתלמיד תוך לימוד כיצד להשתמש בפקודות פוטושופ כדי לציית להנחיות העיצוב הגרפי. בעקבות הוראת המדריך, על התלמיד להוכיח למורה שהוא באמת מכיר ושולט בתכנים. אם יש הבנה מלאה, המדריך ימשיך לחומר חדש; עם זאת, אם הנושאים אינם ברורים לך, המורה לא יוכל לעבור לתחומים אחרים. כל שיעור נמשך שעה וחצי, מה שמאפשר ללומד לשלוט בשפע של פריטים מקצועיים לתיק העבודות שלו ולרכושו האישי. הסיוע הוא לא רק בכיתה, אלא לתלמידים יש גם מספר טלפון אישי של המורה לפנות אליו בכל אמצעי לקידום הלימוד. אנו יכולים להודיע ​​לך שאתה עשוי ללמוד פוטושופ במהלך הלימודים שלך עבור האינטרסים שלך או עבור מקצוע מגוון.

בפוטושופ, הנה דוגמה לסגנון עבודה:

בעמוד זה תמצאו מגוון סגנונות עבודה שיעזרו לכם ללמוד כיצד ליצור פרסום שיווקי בפייסבוק או לקדם מכירה באינסטגרם. יכולות התוכנה הן רבות ומתפקדות בתוך תוכנת הפוטושופ בגישה שכבה על שכבה, מה שרומז שהעיצוב הגרפי נעשה ברמה גבוהה. הכנס תמונה שנפתחת בפוטושופ באופן אוטומטי כשכבה, ואז פתח שכבה בעצמך והחל שם כל שינוי גרפי, כגון הוספת צבע עליון, כגון כתום, כך שהתמונה למטה תקבל את כל הצבע הכתום העליון, וכתוצאה מכך בתמונה כתומה. אלו הם רק מקרים בודדים של מה שפוטושופ יכולה להשיג, אבל האם רק הבנת תוכנת פוטושופ יכולה לסייע לתלמיד להבין כיצד לפתח פרסומות או מודעות? לא

כדי לפרסם מודעות ופרסומות למיתוג ולקידום עסקי, יש ללמוד את כל הכללים הרבים שעולם העיצוב הגרפי דורש, החל מאיך לעשות את המודעה בצורה סימטרית, מה שנקרא קומפוזיציה, או לחילופין איזה צבע לעשות. בחר שיתאים למוצר שלך. מכיוון שקהל היעד שלך, או הקהל שאתה רוצה למכור לו, הוא קהל משתנה, פסיכולוגיות הצבע בהרמוניה ומה המשמעות של כל צבע זוכה לתשומת לב רבה במהלך תקופת הלימודים. במהלך הלימודים אתה יוצר מגוון יצירות שיעזרו לך לשפר את היצירתיות והחשיבה הרחבה שלך.

שינויים בגודל העיצוב לפייסבוק עבור רזולוציות שונות:

פייסבוק, כמו גם כל פלטפורמה אחרת של אתר אינטרנט או בלוג, מחייבות למעצבי תוכנה פלטפורמות מדויקות שיתאימו את התמונה לחומר שלהם. מכיוון שהעבודה נעשית לרוב בפיקסלים, חיוני להבין כיצד לבנות את הקובץ הגרפי במידות שפייסבוק דורשת מלכתחילה. מכיוון שהתמונה תהיה מקובצת ותמרח, לא נוכל לפתוח שום סגנון קובץ ואז לשנות אותו בפייסבוק. פוטושופ עובד עם חומר המכונה ריבוי נקודות ביחידות שטחים, מה שאומר שהנקודות מייצגות את הצבעים המרכיבים את התמונה כשהן נראות ברזולוציות גבוהות.

אנחנו הורסים את החומר השיווקי אם אנחנו מרחיבים את התמונה או מארגנים את העיצוב בצורה לא הולמת. אף גולש או לקוח לא ירצה לראות את המשרד שלו מפורסם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת עם מודעה לא איכותית או תמונה מרוחה ומטושטשת. שופטים בימינו גולשים עיצובי מודעות בשניות, וזו הסיבה שתחום העיצוב הגרפי הופך למשמעותי יותר. במהלך הקורס עליכם לדאוג להתאים את החומר שלכם לתוכן השיווקי. באתר זה תמצאו שפע של סרטים שיצרנו עבורכם בקפידה. תוכלו גם ליצור קשר עם יועצי הלימודים ולדון איתם על מה שאתם רוצים ללמוד. אתה יכול להתאים את ההדרכה לדרישות שלך ולעצב בקורס את העסק שלך.