אסטרטגיית פרסום ושיווק לעסק

בניית אתרי אינטרנט אנימציה

פלאש היא כבר מזמן לא עוד תוכנה מיני תוכנות עיצוב רבות, אלא תוכנה בה נעשה שימוש תדיר כמעט בכל דבר שקשור למדיה. אם אתם צופים בסרטון זה ואתם רוצים לדעת יותר על התוכנה אתם עושים את הדבר הנכון, והסרטון יוכל לסייע לכם לעלות עוד צעד בדרך למקצוענות ברמה גבוהה. הסרטון פשוט וברור להבנה וכל מה שצריך הוא להקשיב לו ולעקוב אחר ההוראות, ואם אתם כבר אנשי מקצוע בתחום או שאתם מתחילים שבודקים את התחום הוא בדיוק בשבילכם. הוא יוכל להכניס אתכם "לראש" ויגרום לכם להבין על מה מדובר ומה צריך לעשות בכל שלב ושלב.

פלאש לבניית אתרים

העולם בו אנו חיים הוא עולם של אתרי אינטרנט. כל מידע שנחפש סתם כך בשביל להעשיר את הידע, כל שירות או מוצר שנרצה לעשות בהם שימוש, או כל דבר אחר נמצא בעיקר ברשת. יש מיליוני אתרי אינטרנט ובכל יום קמים כמה אלפים חדשים, ויש ביקוש רב לבוני אתרים כמו גם למעצבים, מתכנתים וכל מי שמסביב. להיות מעצב אתרי אינטרנט מחייב גם לדעת את תוכנת הפלאש, מכיוון שאלמנטים זזים רבים שקיימים באתר, החל בכפתורים שונים ועד באנרים, זזים ומקבלים חיים על ידי התוכנה.

פלאש להכנת פרסומות

רוצים לעבוד במשרד פרסום? רוצים לדעת איך להכין פרסומות? אתם חייבים להכיר את תוכנת פלאש על בוריה. בין אם זה בשביל להכין פרסומות על ידי סרטונים, בין אם זה להכין אנימציות ובטח כשמדובר על באנרים ברשת, אתם חייבים ללמוד לעשות אותם על ידי תוכנת פלאש. תוכנת פלאש היא אומנם תוכנה שצריך לעבוד איתה בשילוב תוכנות אחרות כמו פוטושופ או אילוסטרייטור לדוגמא, אך בשביל להפיח חיים בפרסומת, אנימציה וכדומה צריך את התוכנה בשביל זה.

פלאש לאנימציות

גם אנימציות מפתחים על ידי תוכנת פלאש. אנימציה היא "הנפשה" מה שאומר הכנסת חיים בתמונות. לוקחים רצף של תמונות, ציורים וכדומה שכל תמונה או ציור הם צעד אחד קדימה, ומצלמים אותם אחד אחרי השני ויוצרים אנימציה.
אם אתם חושבים להיכנס לתחום או שאתם בתחום ורוצים להיכנס בו יותר לעומק, הסרטון הזה הוא בדיוק בשבילכם, סרטון ברור שכל מה שצריך הוא להבין אותו וליישם בעבודה.

הכשרת מעצב גרפי לשילוב עבודה והייטק

לתעשיית ההייטק יש הרבה חובות מכיוון שהם רוצים לשווק את הסחורה שלהם בכל רחבי הגלובוס. הקידמה והטכנולוגיה תמיד הגיעו ממגזר ההייטק, וישראל נחשבת כאחת המדינות הפופולריות ביותר שמייצרות היי-טק לכל העולם. כתוצאה מכך, מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד ברחבי העולם, במיוחד בישראל. מכיוון שהשוק המקומי אינו מספק מספיק אנשים לתעשיית ההייטק, מפעלי הייטק ישראלים שוכרים מעצבים גרפיים מכל העולם.

סרטונים המעניקים ידע

בפוסט הבא הפקנו עבורכם סרטי חינוך מצוינים כיצד גם אתם עשויים להשתלב בשוק הפרסום הדיגיטלי, ונדון כמובן בחובתו המשמעותית של מעצב גרפי לכל מותג תאגידי.

השינויים

המניפולציות הגרפיות שעשינו בסרטים בעמוד זה ללא ספק מדברות על הכלים הגרפיים של ואינדיזיין, כמו גם על כל החשיבה החזותית שגרפיקאים חייבים לרכוש במהלך השכלתם. אילו כישורים רוכשים מעצבים גרפיים?

מעצבים גרפיים מבינים את כל היבטי העיצוב וכיצד להתאים אותו לקהל המיועד. החל מיצירת לוגואים ועבודות הקשורות לעיצוב הזקוקות להתפתחות נפשית ניכרת על מנת למשוך תשומת לב. עבודתם של מעצבים גרפיים חייבת להיות איכותית ומסודרת על מנת שהמותג ייראה בכל אפליקציה או אתר ברמה גבוהה.

תפקידים של מעצבים גרפיים

חובתם של מעצבים גרפיים היא לשלוט בטיפוגרפיה, בעקרונות העיצוב הגרפי, וכמובן, בכוח המהות של הצבע. פסיכולוגיית Hue נחקרה רבות בתחומי התקשורת החזותית והעיצוב הגרפי מכיוון שלכל צבע יש מאות חוקים השולטים כיצד ניתן ואי אפשר להשתמש בו.

לבסוף, תוכנה גרפית היא כלי עבור מעצבים גרפיים שצריכים לעשות מניפולציות שיווקיות על מנת לפתח שיחה שיווקית בין הצרכנים למותג עצמו.

השפה החזותית.

שפת העיצוב נלמדת תוך אופטימיזציה מתמדת לאורך הקורס כדי לשפר את כל החשיבה העיצובית הדרושה לסטודנט המתחיל כדי לנהל עבודה שלאחר התואר, החל מפיתוח גרפיקה בתנועה ועד משקלים של איזו תמונה להשתמש בסגנון טיפוגרפי מתאים.

שפה גרפית עקבית

כדי למצוא את הדיוק והדקויות המתאימים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, החל מפרסום מודעה בסגנון מובהק ברשת החברתית פייסבוק ועד לרשת החברתית אינסטגרם, הנחשבת לרשת חברתית צעירה יותר, למדו לבנות שפה ויזואלית מאוחדת.

עיצוב גרפי הוא מקצוע.

תחום העיצוב הגרפי לא הולך להיעלם בקרוב, כפי שניתן לראות בהשתלבות גוברת של מעצבים גרפיים בתחומי ההייטק, אתרי אינטרנט ואפליקציות בשנים האחרונות. המחסור חמור מכיוון שבעבר רוב הבוגרים הלכו לעבוד אך ורק בעולם הדפוס, ויצרו גרפיקה לנייר. כיום המצב שונה ויותר מעצבים גרפיים פונים להייטק כי השכר גבוה בהרבה ויש אפשרות לעבוד בממשקים שפותחו על ידי חברות הייטק. כמה מרוויחים מעצבים גרפיים בימינו?

בעסקי ההייטק, מעצבים גרפיים בוגרי תחום התקשורת החזותית עשויים לצפות להרוויח 19,000 ₪. הם עשויים להרוויח שכר של 12,000 שקל נטו אם הם עובדים בתעשיית הדפוס או במשרד פרסום דיגיטלי. בגלל השכר הירוד בענף הדפוס, אין זה מפתיע שרוב הבוגרים מעדיפים לעבוד מהבית או לספק שירותי שיווק בתחום הדיגיטלי.

חינוך מבוסס אינטרנט בתקשורת חזותית ועיצוב מובייל.

סביבת העיצוב הגרפי של היום התפתחה, וכך גם טכניקות הלמידה. עידן הקורונה לימד את כל העולם שאפשר לעשות הכל באינטרנט דרך האינטרנט, החל מעבודה על מחשב ועד שימוש בפלטפורמות דיגיטליות שהן עכשיו לגמרי מקוונות. בית ספר סולו מכשיר מעצבים גרפיים באינטרנט לעולם האינטרנט ויישומי למידה מקוונים אחד על אחד בצורה של שיעורים אישיים כבר למעלה מ-15 שנה.

עבודה מהבית במקצוע זה בצורה עצמאית ואישית.

כל היחס ותשומת הלב ממוקדים לחלוטין בתלמיד, מה שמביא לתיק עבודות מקצועי ביותר. במהלך המפגש, המדריך מסביר כיצד לפתח חומרים שיווקיים, ועל התלמיד לתרגל את התכנים בעקבות הסבר המורה. אם בעיה לא ברורה, המדריך יחזור עד שהתלמיד ידע את כל הפעולות. בשיעור חי אחד על אחד, התלמיד פותר משימות חשיבה בתוכנת הגרפיקה של אדובי ומקבל פתרון מיידי אם נושא לא ברור. כתוצאה מכך, לבוגרים יש תיק מקצועי המותאם למגזר ההייטק. כיצד השכלה יכולה לסייע לך בהשגת העבודה הראשונה שלך?

בבית הספר יש מאגר של 19,000 עסקים מובילים בישראל בתחום הפרסום וההייטק בקבוצתו הפרטית. המועדון פעיל כבר כמעט עשור, וניתן לראות שמאות גרפיקאים קיבלו את העסקתם הראשונה או בנו שותפויות מסחריות עם משרדי פרסום. כבר בבית הספר, בית הספר שלך ישקם אותך בקבוצה זו כדי לאפשר לך להבין מה הם קריטריוני הסיום כדי לקבל אישור לקריירה המושלמת בהייטק או לפנות למשרד פרסום דיגיטלי.

עבודה מהבית במקצוע זה בצורה עצמאית ואישית.

97 אחוז מבוגרי עיצוב גרפי רוצים לעבוד במגזר זה מהבית, באופן עצמאי ופרטי. הם ללא ספק יגלו את הצרכנים הראשונים שלהם דרך הארגון. אנו מציעים לך ליצור פרופיל פייסבוק בתחילת הלימודים ולהתחיל להעלות את כל העבודה שהשגת במהלך הלימודים כדי להדגים חשיבה יצירתית ואת כל ההתקדמות בעבודה.

חובת בית הספר ליצור תיק עבודות מקצועי.

אין ספק שאם תבנה אתר ותפתח קטגוריות עיצוב וגלריות, אנשים יהיו מרוצים יותר מהמומחיות שלך. תפקידו של בית הספר לפתח תיק עבודות מקצועי שתכלול בסיום הלימודים כדי להוכיח לענף שאתה מקצוען אמיתי. המדריך האישי שלכם יסייע לכם בהשתלבות בעבודה וכמובן בחשיפה למקורות תעסוקה, כמו איך לאתר את הלקוחות הראשונים שלכם.

אסטרטגיית פרסום ושיווק לעסק

כל תכנית פרסום ושיווק של החברה מתחילה במחשבה היצירתית של המעצב הגרפי, מאילו תמונות להשתמש ועד אילו רכיבים וטפסים כלולים בתוכנת הגרפיקה של אדובי. למעצב גרפי יש אחריות רבה שכן הצלחתה של פרסומת באינטרנט תלויה לחלוטין במעצב הגרפי. כתוצאה מכך, ההבחנות בין מעצב גרפי לגרפיקאי מתחיל משמעותיות. העבודה על תיק עבודות מתבצעת לאורך הקורס מכיוון שזו הדרך היחידה להתקבל למגזר זה. תיק עיצוב גרפי מה העניין הגדול בזה?

תיק עבודות מדגים אם המעצב הגרפי הוא מקצועי או לא. זה לא משנה אם אין לך מומחיות רבה בעיצוב גרפי. תעודות אינן מרשימות חברות הייטק, והן אינן מתאפיינות אך ורק על סמך תיק הסטודנטים. תאגידי הייטק מעריכים חדשנות, ומשרדי פרסום דיגיטליים מעריכים את הבוגרים כי הם מביאים טרנדים חדשים ורוח יזמית חדשה ורעננה לתחום העיצוב. זו ללא ספק אחת הסיבות לכך שמעצבים גרפיים מקצועיים מלפני שנים רבות ממשיכים להתעדכן בפיתוחים הטכנולוגיים העכשוויים.

לבסוף, הרשו לנו לומר. העולם הדיגיטלי לא הולך ונעלם, ובעתיד, כל המעצבים הגרפיים יעבדו אך ורק בדיגיטל שכן העידן של היום מסתמך על אפליקציות ואתרים כמקור המידע העיקרי שלהם.

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו מיד.

בין אם אתה אוהב אמנות דיגיטלית ותקשורת חזותית, אנו מזמינים אותך לצפות בכל הקורסים בעמוד זה כדי לקבוע אם אתה באמת מתאים לעולם ההיי-טק והשיווק הדיגיטלי האולטימטיבי. אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו עכשיו ולשוחח עם רכזי מגמות התקשורת החזותית כדי ללמוד עוד כיצד תוכל ללמוד את המקצוע המבוקש ביותר במגזר הישראלי ולהשתלב בתעשיית ההייטק.