מה חשוב לדעת על קידום אתרים

מה חשוב לדעת על קידום אתרים

מזל טוב! בניתם אתר אינטרנט חדש ועכשיו אתם יכולים להתחיל לפנות ללקוחות פוטנציאליים, להעלות את השירותים והמוצרים שלכם, לקשר בין האתר לעמוד העסקי בפייסבוק וכמובן שכל זה אמור לעזור בתהליך קידום המכירות שלכם.

יחד עם זאת, כמעט כל בעל אתר יודע שחובה להשקיע גם בתהליך של קידום בגוגל. אז מה חשוב לדעת על קידום אתרים?… על כך בפוסט הבא!

 

  1. השקיעו בתוכן – לא סתם זכה התוכן לכינוי ״התוכן הוא המלך״. לתוכן באתר שלכם יש משמעות גדולה. מצד אחד, כגולש מחפש שירות, מידע או מוצר דרך האתר שלכם, לתוכן יש השפעה בתהליך הקידום שלו בגוגל ומצד שני, התוכן אמור לספק לגולש את אותו מידע שאותו הוא חיפש, במידה והוא שאל למשל שאלה. לכן, חשוב להשקיע בתכנים איכותיים, לבנות בלוג שיעניק לגולש ערך מוסף ויסייע בקידום של האתר במנוע החיפוש.
  2. בחרו במקדם מקצועי – כמו תחומים רבים אחרים, גם תחום קידום האתרים הוא תחום פרוץ והיום כמעט כל אחד שסיים איזה קורס בסיסי באיזו מכללה שכוחת אל, קורה לעצמו מקדם אתרים. עוד מידע על איך עובד תהליך קידום בגוגל.
    לכן, לפני שאתם בוחרים בחברה לקידום אתרים או במקדם פרילנסר, חשוב לבדוק קצת את השטח, לבחון את העובדות ורק אז לקבל החלטה. כדאי להתייעץ עם לקוחות קודמים ולא לשפוט רק על פי ניסיון או ותק. בנוסף, מבחינת העלות, כן כדאי שתדלק נורה אדומה אם הקידום זול במיוחד, אבל אין סיבה להוציא אלפים של שקלים על שירות הכולל קידום אורגני בלבד. סקר שוק בסיסי, בהחלט יכול לעזור לכם כאן ואין כמו נתונים מהשטח.
  3. תחום דינמי שכל הזמן משתנה – גוגל כל הזמן מוסיפה עדכונים ושינויים, מוסיפה קריטריונים שמשפיעים על תהליך הקידום של האתר ולכן חשוב לוודא שאתם בוחרים במישהו שמבין מה שהוא עושה, נוטה להתעדכן כל הזמן באותם שינויים ואפילו עושה בדיקות על אתרים פקטיביים. בנוסף, כדי לא להישאר בורים לגמרי, כן כדאי לקרוא קצת על התחום, לראות מה חדש ומה השתנה וכך תדעו שאכן אותם עדכונים נעשו גם באתר שלכם.
  4. רשתות חברתיות – נוכחות ברשתות החברתיות תורמת לתהליך הקידום האורגני וזו עובדה מוכחת. דף פייסבוק, פרופיל אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב – אלו רק יתרמו לאתר שלכם בתהליך הקידום. כמובן שהכל צריך להתבצע ולהתנהל בצורה מקצועית, שכן כל נוכחות בערוץ שכזה משפיעה מאוד על היחס שנבנה בין המותג לבין הלקוחות שלכם, תורמת להעלאת הנוכחות ברשת וכמובן לאחוזי המכירות שלכם.

בנוסף, יש המון מושגים הקשורים לעולם הזה של קידום אתרים כמו למשל בניית קישורים, ביטויי מפתח, מפת האתר, עיצוב רספונסיבי, מהירות טעינה ועוד… טרם אתם מחליטים מי יקדם את האתר שלכם, נסו להכיר קצת את העולם הזה, זה יכול מאוד לעזור ולהקל עליכם בתהליך הבחירה…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-08-06T12:38:19+00:00