איך מעצבים גרפיים לומדים עיצוב גרפי מהר יותר ליצור לוגו אילוסטרייטור למתחילים
ללמוד קורס מבוקש, זה לא תמיד הכי קל, במיוחד כשלאחר שמסיימים את הקורס, עבודה רבה מחכה במיוחד למי שטוב בתוכנת האילוסטרייטור הווקטורית, מדובר בתוכנה מיוחדת במינה, וקטורית שמאפשרת לבצע יצירות ועיצובים מרהיבים ונוחים לשינויים בכל רגע נתון וללא כל בעיה, לימוד של קורס אילוסטרייטור מקצועי ומקיף יאפשר לתלמיד להכיר את התוכנה ולדעת לעבוד איתה בצורה מקצועית ביותר.
איך אפשר ליצור לוגו באמצעות תוכנת האילוסטרייטור
בראש ובראשונה לפני שיוצרים לוגו עבור לקוח צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים, מיהו קהל היעד, אילו צבעים ניתן להשתמש כדי שיעבירו את המסר הכי טוב על השירות שהלקוח מעוניין להציע לצרכנים, המוצר וכו'. להכיר את המוצר כמה שיותר טוב, לתשאל את הלקוח על מוצרי דגל נוספים, האם הוא רוצה שהלוגו החדש ימשיך את הכיוון העיצובי או יפנה לכיוון עיצובי אחר לגמרי.
לאחר שקיבלתם את התשובות הרלוונטיות, מגיע שלב הסקיצות, מומלץ ביותר לשרבט כמה רעיונות על דף נייר בעזרת עיפרון פשוט, זה השלב שבו אתם יכולים להעלות על כתב ולשרבט כל רעיון שנראה לכם שיוכל להעביר את המסר הרצוי ללקוח.
אנו חיים היום בעידן של אינטרנט, ידע זה כוח, גוגל הוא חברינו הטוב ביותר ולכן מאוד מומלץ להתחיל ולחפש תמונות מתאימות שאתם חושבים שיכולים לעזור לכם לפתח את הרעיונות והכיוונים לעיצוב שעליהם חשבתם קודם לכן ביצירת הסקיצות על נייר. מומלץ ביותר לחפש ב google images ולהשתמש במילות חיפוש בעיקר באנגלית, שאתם חושבים שיכולים לעזור לכם להתחיל ולפתח את הרעיון,למשל נרצה אולי לעצב ללקוח לוגו של פנסיון לחתולים, תתחילו לחפש תמונות של חתולים, תמונות של פנסיונים, נכון שאסור להעתיק מיצירות של אחרים אבל תמיד אפשר להסתכל מה אחרים עשו ולנסות לשאוב מאותה יצירה רעיונות, תחילת כיוונים יצירתיים, אולי אהבתם את הצורה, הצבעים וכו'.
בבואכם לעבוד על תוכנת האילוסטרייטור ולאחר ששמרתם מספיק תמונות בתיקיה ייעודית, תוכלו לפתוח דף חדש באילוסטרייטור, ובעזרת place לשים איזו תמונה שתבחרו בדף העבודה שיצרתם, זאת תלמדו לעשות בשיעורים הראשונים של קורס אילוסטרייטור. לאחר שמיקמתם את התמונה שממנה אתם חושבים שתוכלו להפיק רעיון ולפתח לוגו, מומלץ מאוד לנעול את התמונה או את השכבה שעליה היא נמצאת ובשכבה מעליה עם כלי העט להתחיל לעבור על קווים של התמונה, אתם יכולים לסמן איזה חלק שתרצו בתמונה, התמונה נעולה ואין חשש שתזוז לכם. מומלץ ביותר לעבוד עם צורות סגורות כדי שצביעתן תהיה יותר נוחה.
לאחר שסיימתם ליצור עיצוב כלשהו, אתם יכולים לצבוע אותו, בחרו איזה צורה סגורה בעיצוב שתרצו ותבחרו צבע מתאים בספרית הצבעים שנקראת swatch המשיכו כך אם תרצו לצבוע את שאר הלוגו,לאחר שסיימתם מומלץ לחשוב על עוד כיוון עיצובי כי ברגע שזה יוגש ללקוח יהיה נחמד לתת לו לבחור בין 2 סקיצות שונות שמה שיבחר יהיה הכיוון לפיו הלוגו הסופי יעוצב.
איך אני יכול לדעת אם אני מתאים לעולם העיצוב הגרפי?
מי מכין את כל הפרסום הממומן בפייסבוק שאנחנו רואים מידי יום? מי בונה את חנויות האונליין? מי מעצב את כל הפליירים שאנחנו מקבלים בתיבות הדואר? מי מכין את כל העטיפות לאריזות שאנחנו קונים בספר מרקט? התשובה היא כמובן מעצבים גרפיים. למעצבים גרפיים יש תפקיד מאוד חשוב בעולם הדיגיטל כי הם אלה שיוצרים את כל אסטרטגיות הפרסום שאנחנו נחשפים אליהם מידי יום.
בכתבה הבאה הכנו לכם שיעורים מדהימים על עולם העיצוב גרפי שבהחלט יכולים לתת לכם טיפים וטכניקות מדהימות שמסבירים על התקשורת חזותית. אם אתה שואל את עצמך איך את יכול לדעת אם אתה מתאים לעולם העיצוב הגרפי אין ספק שבכתבה הבאה תקבל פרטים מדהימים. תחום העיצוב הגרפי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם העיצוב רב תחומי כי אך ורק באמצעות מעצבים גרפיים אפשר לתקשר עם קהל המטרה.
לקהל המטרה חש הבחנות בסיסיות והם מוקפים מידי יום באין ספור פרסומות שיווקיות ומכרתיות ולכן קהל המטרה שהוא קהל היעד של אותו חברה או מותג צריכים המותגים לדעת איך לגעת ולגרום למשיכת תשומת לב מקהל המטרה. התפקידים של מעצבים גרפיים צריכים להתמקד בכל חברת הוויזואליות באמצעות טקסט ושילוב תמונה והחל מהשפעת הטיפוגרפיות של סגנון הכיתוב.
עולם הפרסום.
לעולם הפרסום תהליך חשוב מאוד בכל תהליך שיווקי כי תהליך שיווק לוקח זמן לחלחל עד שמתרחש תהליך מכירה. היום הקהל מקבל את כל המידע שלו אך ורק דרך אפליקציות וברשתות החברתיות אז מן הסתם רואים כל הזמן פרסומות רבות. על המותג להתבלט על פני השטח ולהתאים את הפרסום שלו שיהיה ממוקד לכל שיתוף פעולה עם הצרכנים.
מהו שיתוף פעולה עם צרכנים?
תחום הדיגיטל הוא תחום מאוד רחב ולכן כל מותג יש לו אתר אינטרנט. מנוע חיפוש גוגל מאפשר להכניס מאמרים טכניים בשילוב מודעות וכתוצאה מכך גולשים שהם מחפשים מידע על המוצר הם יכולים לקבל מידע על ידי מנוע חיפוש גוגל שמוביל בסופו של דבר אל האתר של אותו מותג. תהליך שיווק קובע בסופו של דבר איך תהליך המכירות יהיה לאותו מותג. מעצבים גרפיים יש להם אחריות מאוד גדולה כי הם אלה שצריכים לעיתים קרובות לקחת את כל האחריות איך לבנות את הקונספט העיצובי שיתאים לאותו קהל יעד החל מאיזה צבעים להשתמש ואיזה תכנים גרפיים כדאי להציג לאותו קהל. מעצבים גרפיים הם אנשים מאוד יצירתיים שלומדים לכל אורך הקורס לקדם את המטרות המשותפות של אותו מותג על ידי למידת חוקים רבים בשילוב תוכנות גרפיות.
תפקיד המעצב בעולם הפרסום תוך שימוש בהשראה.
מעצבים גרפיים בועלם הפרסום משתמשים בהשראה גרפית ליצירת קמפיין פרסומי על ידי חקר על קהל היעד. איזה חומרים מגוונים כדאי להציג? האם קהל היעד משתמש ביותר עיצוב מודפס או במודעות בטלוויזיה? או לסירוגין מהי המטרה העיקרית של אותו מותג כדי לקדם את הסחרוה או השירות של אותו חברה ללקוחות. התפקיד הוא חשוב מאוד כי מעצבים גרפיים לומדים א כל נושא העבודה העיצובית תוך שימוש בתוכנות גרפיות אדובי. לכל אורך ההדרכה בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית הסטודנטים לומדים להכין תיק עבודות מקצועי איתו הם יצטרכו ללמוד ולהציג לכל מי שרוצה לעבוד איתם בשוק.
הלמידה דרך האינטרנט אונליין איך היא מתרחשת?
לימודים אונליין מתרחשים היום דרך האינטרנט באמצעות שיתוף מסכים עם תוכנת זום או כל תוכנה אחרת. נוכל לראות שבתקופת הקורונה העולם ביקש ריחוק חברתי ומשרד החינוך ומכללות רבות החלו לעבוד אך ורק דרך התקשורת המקוונת. בית הספר מלמד דרך תקשורת מקוונת כבר מעל חמש עשרה שנה ונותן שיעורים פרטיים ללימודי תעודה ותיק עבודות דרך הבית.
איך מתקיים שיעור עיצוב גרפי לעולם הפרסום בדיגיטל מהבית?
לימודים אונליין מתרחשים עם מורה שיושב איתך מעבר לקו ומסביר לך צעד אחר צעד כיצד לפתח את החשיבה הוויזואלית תוך שימוש בתוכנות גרפיקה של חברת אדובי. במהלך השיעור המורה מסביר עם איזה חומרים מגוונים להשתמש כדי שתקבל את ההשראה העיצובית ולאחר מכן אתה צריך לתרגל את החומר הפרסומי כדי להראות אם אתה באמת שולט בתוכנה הגרפית תוך שימוש בפסיכולוגיה השיווקית ושימוש וויזואלי ביצירת פלטפורמות דיגיטליות החל משימוש של תמונה בצורות ועד בניה קונספטואלית של חוקים רבים.
שיעורי בית ותרגילים
כל סטודנט בסיום כל שיעור עם המורה הפרטי שלו הוא מקבל תרגילים כדי לפתח את כל החשיבה היצירתית החל מהכנת ציור דיגיטלי או תחומים רבים שעולם העיצוב צריך. כדי לפתח את כל הנושא של הקומפוזיציות הוויזואליות שמעבירות קונספט הסטודנט מקבל תרגילים עיצוביים שבסופו של דבר יהיו בתיק העבודות. התמיכה בלימודים היא לא רק בשיעור עצמו והסטודנט יכול ליצור קשר עם המורה במהלך השבוע כדי לקבל ביקורת בונה על כל סגנון עיצוב גרפי שהוא עשה החל מאם המודעה באמת כוללת את כל החוקים עם טיפוגרפיה מקצועית או איזה תמונות באמת כדאי לשתף. כשלומדים בצורה פרטנית ואישית יש יותר חשק להתקדם ובטחון לתעסוקה.
עבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי יצר מחסור עצום
תחום העיצוב הדיגיטלי לא היה קיים לפני עשור ונוכל לראות שחברות הייטק רבות משתמשים במעצבים גרפיים כדי לעבוד לצד מהנדס מחשבים או מפתח תוכנה כדי שמעצבים גרפיים יתנו את כל הרעיון של איזה גישה להעביר למוצר שחברות הייטק מפתחות. כל קונספט עיצובי הוא לאו דווקא הולך לבניה של מודעה שיווקית באינסטגרם או בפייסבוק אלא קונספט עיצובי אנחנו יכולים לראות באפליקציה או בכל תוכנה שחברות הייטק מפתחות. מהנדס מחשבים ומהנדס תוכנה לא למדו בלימודי המחשבים איך לגרום לגרפיקה להראות בצורה מקצועית או מהם הרעיונות היצירתיים להכנת ממשק שחברת הייטק מפתח. פיתוח הרעיונות היצירתיים של איזה אלמנטים או רכיבים לשים בתוך מוצר שחברות הייטק מפתחות זה אך ורק באחריות של המעצבים הגרפיים.
תיק העבודות בעיצוב גרפי למה הו כל כך חשוב היום?
תיק העבודות בעיצוב גרפי מסביר בהחלט אם המעצב הגרפי הוא חובבן או מקצועי. בשניות בודדות כל חברת הייטק או מראיין שיצפה בתיק עבודות שלך יוכל לדעת אם השתמשת בכל החוקים למודעות מודפסות ואם ביצעת את האפליקציה לפי החוקים הרבים שעולם הוויזואל צריך מול יצירת מהלכים שיווקים לקידום המוצרים בכל מדיה שיווקית. תיק העבודות הוא הדבר החשוב ביותר שיאפשר לך להתקבל לחברות הייטק או לסירוגין להתקבל למשרדי פרסום שצריכים גרפיקאים לשיתוף פעולה תמידי לפרסום בדיגיטל. כיום זה לא משנה איזה תעודה יש לך תואר ראשון אותואר שני בתקשורת חזותית אינטרקטיבית מה שחשוב זה אך ורק שתגיע עם רקע והבנה בעולם העיצוב.
הביקוש בעולם העיצוב הגרפי למעצבים גרפיים כיום יש אפשרויות רבות להתקדם במיוחד בעולם הפרסום הדיגיטלי
השכר בתחום של המעצבים גרפיים שעובדים בחברות הייטק מתחיל בתשע עשרה אלף שח נטו. במידה ואתה בוחר לעבוד במשרד פרסום דיגיטלי תוכל להתחיל בשכר של חמש עשרה אלף שח נטו. בעולם הדפוס המשכורות הם מאוד נמוכות ומעצבים מתחילים שם באחד עשרה אלף שח נטו ללא ניסיון. כמובן שעולם ההייטק לוקח את רוב המעצבים הגרפיים כיום בשוק בגלל השכר הגבוה והאפשרויות שאפשר להתקדם.
קבוצת פייסבוק מדהימה מעל תשע עשרה אלף חברות הייטק
בבית הספר קבוצת פייסבוק מדהימה מעל תשע עשרה אלף חברות הייטק ומשרדי פרסום שמחפשים אותך המעצב הגרפי המתחיל כדי שתכין טקטיקות שיווק ופרסום לעסקים רבים. זה לא משנה אם יש לך ניסיון רב שנים בתחום העיצוב הגרפי חברות הייטק רוצות לעבוד עם מעצבים גרפיים מתחילים כ הם באים עם רעיונות חדשים וטרנדים שעוד לא נראו כל תאגיד וארגון הייטק שמשתמש במעצבים גרפיים במחלקות הפרסום והשיווק שלהם רוצים לראות מערכות חשיבה נכונות בכל המוצרים שהם מפתחים.
תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים איך גם אתם יכולים ללמוד את התחום המבוקש ביותר מהבית שנקרא מולטי מדיה רב תחומית. אין ספק שהסרטונים שהכנו בעמוד זה יתנו לכם אינדקציה איך להשתמש בצבע ומהי טיפוגרפיה ואיך אפשר לבצע שילובים של צילומים תוך מתן טכניקות עיצוביו לעיבוד תמונה. שיהיה לכם צפייה מהנה.
