חינם לימוד הצרת היקפים בתוכנת פוטושופ

עולם הפוטושופ ועיצוב גרפי מה הקשר?

אנחנו יכולים לראות עיצוב גרפי במגזינים, אפליקציות ואין ספור תחומים ששם יש עיצוב מניפולטיבי על ידי תוכנת הפוטושופ. תוכנת הפוטושופ נחשבת לאחד התוכנות המרכזיות ביותר בעולם עיצוב גרפי אותם מעצבים גרפיים עושים סימולציות שונות והדמיות גרפיות שונות. בעמוד זה תוכלו לראות אין ספור שיעורים מקסימים שנעשו על ידי מיטב המרצים על עולם העיצוב הגרפי שמסבירים איך אפשר לעבוד בתוכנת הפוטושופ בצורה קלה ופשוטה. נוכל להגיד לכם שאם אתם אוהבים את עולם האומנות הדיגיטלית בהחלט תוכלו להיכנס לתחומים כמו עיצוב אפליקציות, שיווק עסקים בפייסבוק, פרסומות למוצרים שונים באינסטגרם ועוד.

חינם לימוד הצרת היקפים בתוכנת פוטושופ

תוכנת הפוטושופ נחשבת לתוכנה המרכזית ביותר בלימודי עיצוב גרפי כלומר היא התוכנה הראשונה שלומדים אותה מעצבים גרפיים תוך הטמעת חוקי עיצוב גרפי רבים. כיום אם אתם יודעים את תוכנת הפוטושופ אך ורק להשתמש בפקודות או בשימוש של מדריכים זה לא יעזור לכם לבצע קריירה מקצועית. שימוש במדריכים ביוטיוב היא דרך טובה לעבוד בתוכנה בצורה חובבנית. כדי ללמוד את השפה העיצובית עליכם ללמוד תחילה מהם עקרונות העיצוב הגרפי וכיצד אפשר להעביר מסרים מכרתיים ושיווקיים דרך תמונות.

נוכל להגיד לכם שהיום נוכחות דיגיטלית היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת מכירות לעסקים. במיוחד בתקופת הקורונה ראינו את המעבר המסיבי של עסקים לאונליין החל ממעבר מחלונות ראווה למכירת מוצרים באינטרנט דרך פתיחת חנות אונליין התאמת עיצובים חדשים לאתרי אינטרנט ועוד. עסקים שלא יהיו ברשת בצורה קבועה וברורה לא יוכלו להגביר את המכירות במיוחד בתקופת הקורונה שהיא תקופה מאתגרת לכל בעל עסק. אם אתה אוהב את עולם העיצוב הגרפי נוכל להגיד לך שיהיה לך שפע של עבודה לאחר סיום לימודים כי המחסור בתחום זה הוא עצום. תוכנת הפוטושופ או תוכנות אחרות של תוכנת אדובי הם התוכנות העיקריות שאיתם עובדים מעצבי מותג בכל תחום החל מעבודות פרסום ועד עבודות רב תחומיות לקולגות שונות.

מה זה עקרונות עיצוב גרפי וכיצד יוצרים שפה גרפית אחידה?

שפה גרפית אחידה זה אומר שאם הלוגו שלנו בצבע כחול שאר העיצובים שהולכים להיות באינטרנט או באפליקציה אמורים להיות באותם גוונים כלומר עליי להכין מודעה שיווקית בביסוס של תמונה על ידי צבעי הכחול כדי לא לחרוג מצבעי הלוגו. נוכל לראות אפילו באתר האינטרנט של חברת אל על שכל הכפתורים והפרסומות שלהם מקבלים את הצבעוניות של הלוגו שלהם זאת שפה גרפית אחידה כדי לתת לגולש לזכור תמיד את המותג באותו צבע. ברגע שיש צבעוניות יתר זה מבלבל את הגולש וגורם לשפה גרפית לא אחידה מה שבעתיד מראה שהחברה היא לא מקצועית ואטרקטיבית. לכל אורך הקורס אתם תלמדו כיצד לתת תשומת לב לפרטים הקטנים בעיצוב גרפי כי הם אלה שקובעים אם המודעה השיווקית תצליח או לא תצליח.

ללמוד ליצור דיאלוג וויזואלי בין הצרכן למותג עצמו.

דיאלוג וויזואלי הוא יצירת מודעות ופרסומות מכרתיות ושיווקיות יחדיו. יש הבדל עצום בין מיתוג של מודעה פרסומית שאמורה למכור מוצר לבין מודעה פרסומית שאמורה להחדיר את התודעה למותג עצמו. במהלך הלימודים תלמדו כיצד ליצור שפה גרפית אחידה תוך מתן דגש על חוקתיות. לכל אורך הקורס אתם תלמדו ליצור את הדו שיח דרך מודעות ופרסומות בין הלקוחות לצרכנים בעולם האינטרנט שמושתת על גלישה של גולשים אין לנו דרך לדעת איך הם חושבים וכיצד הם מגיבים אלא אך ורק על ידי פרמטרים שקובעים עם המודעה היא מצליחה או לא מצליחה שזה אומר אם אנחנו מוכרים יותר את המוצר או אם השיווק עובד ותורם לאגף המכירות. לכל אורך הקורס תלמדו את כל עקרונות השפה הגרפית תוך מתן דגש ליצירת דיאלוג ודו שיח ביניכם לבין המותג עצמו.

ללמוד את תוכנת הפוטושופ ועיצוב גרפי יחדיו.

עולם העיצוב הגרפי בשנים האחרונות יצר אין ספור דרכים ללמוד את תחום זה. נוכל לראות שבתקופת הקורונה אוניברסיטאות רבות ומכללות החליטו לעבור ולעבוד דרך הרשת כדי לשמור על רצף של עבודה. בית ספר סולו מלמד בשיטה אינטרנטית כבר מעל חמש עשרה שנה דרך תוכנות חיבור שונות וגם באמצעות זום. מהלך השיעור הוא שונה ממכללות ואוניברסיטאות כי אנחנו לא מלמדים קבוצות אלא מלמדים בצורה פרטנית ואישית אחד על אחד.

מה זה לימודים אחד על אחד?

לימודים פרטניים אחד על אחד מתבצע דרך שיתוף מסכים בין המורה לסטודנט כלומר המורה יכול לראות את המסך של הסטודנט במהלך השיעור ולהסביר לו איך לעצב גרפיקה תוך מתן דגש לתשומת לב לפרטים קטנים בשימוש פקודות בתוכנת אדובי. לכל אורך השיעור בלייב המורה עסוק בפיתוח היצירתיות לסטודנט לעבודה ביישום הכלים הרבים שיש בתוכנת הפוטושופ. לאחר ההסבר של המורה הסטודנט צריך להראות למורה שהוא הבין את החומר על ידי פתרון תרגיל שהמורה נותן לו. במידה ועולים שאלות המורה חוזר על כל החומר שלב אחר שלב כדי לגרום לסטודנט להבין את החומר במלואו. בסיום כל שיעור והדרכה פרטנית בלייב הסטודנט מקבל תרגילים רבים כדי לפתח ולאתגר את החשיבה היצירתית שזה אומר יצירת קולאז או מודעה פרסומית ושיווקית.

אם יש שאלות במהלך השבוע הסטודנט יוכל ליצור קשר עם המורה בכל פלטפורמה דיגיטלית שניתנת או דרך שיחה טלפונית. בית הספר סולו מאמין בלימוד עם יחס אישי להצלחת הקורס. ברשות בית הספר מחצית מהסטודנטים למדו במקומות אחרים וכשלו מכל מיני סיבות כי היה קשה להם ללמוד בקבוצות, לפעמים המורה בקבוצה רץ בחומר בצורה מהירה יותר והסטודנטים לא הצליחו לקלוט או שהקבוצה הייתה אישית כי עלו יותר מידי שאלות וכך הסטודנט ששילם ממיטב כספו הפסיד חומר רב.

תיק העבודות:

לכל אורך ההדרכה הפרטנית בגרפיקה ועיצוב בתוכנת הפוטושופ תכינו תיק עבודות כי זה הדבר החשוב ביותר לכל אורך הלימודים. תיק העבודות הוא הדבר שאותו אתם מציגים בצירוף התעודה שלכם ללקוחות או חברות שיווק אינטרנטיות שירצו לעבוד איתכם. בתיק העבודות בודקים עד כמה אתם קונספטואליים ואיך אתם יכולים ליישם את עקרונות העיצוב דרך מודעות עיצוביות שעשיתם למתן פתרונות דיגיטליים לחברות שצריכות מיתוג ללקוחות שלהם. נוכל להגיד לכם שמרבית בוגרי מסלול זה בוחרים לעבוד בתחום זה מהבית לתת שירותי פרסום ודיגיטל ללקוחות רבים. תוכלו בסיום הקורס וגם כבר באמצע הקורס לפתוח לכם דף פייסבוק עסקי שאותו תפרסמו בכל מקום שהוא בפייסבוק. בדף הפייסבוק העסקי אתם תציגו עבודות שונות שעיצבתם במהלך הלימודים.

תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם רכזי הלימודים איך אפשר ללמוד את התחום הזה מהבית. מומלץ להדגיש לרכז הלימודים אם אתם רוצים ללמוד את תוכנת הפוטושופ לעולם האופנה, ציור ואיור עסקי או שיווק עסקים. עד אז אנחנו מאחלים לכם צפייה נעימה וטעימות מעולם האומנות הדיגיטלית שנקראת פוטושופ ועיצוב גרפי רב תחומי.

 חינם לימוד הצרת היקפים בתוכנת פוטושופ

חינם לימוד הצרת היקפים בתוכנת פוטושופ אם היה צריך להצביע על תוכנה גרפית עיקרית אחת שעשתה באמת שינוי משמעותי לעולם הגרפיקה והעיצוב, זו אכן יכולה להיות תוכנת הפוטושופ, תחשבו כך מאז שהומצאה התוכנה הזו כל תמונה בעיתית היה אפשר לתקן, להוסיף טקסטים תמונות נוספות חלקים של תמונות, חשוב להכיר את התוכנה על בוריה כדי לחוות בניסים ונפלאות שהיא מסוגלת לחולל.

איך מכינים הזמנה לאירוע בפוטושופ

למישהו מהמשפחה יש יום הולדת, יש אירוע מיוחד של חברים והייתם רוצים לעצב עבורם הזמנה יפה מיוחדת ומעוצבת בפוטושופ, אין קל וקסום מזה, דבר ראשון, תדאגו שיהיו לכם מספר תמונות של בעל האירוע, תשאלו אותו מה הוא אוהב, צבעים, תחביבים, רקעים שונים, האם הוא אוהב רקע ים, שמים כחולים, ואולי אפילו חלל וכו'. תנסו לחשוב אלו סוגי כתב יתאימו לאירוע, נניח מדובר באירוע מדהים של יום הולדת לילדי הגן, תחשבו על אלמנטים נוספים שמתאימים לילדים, בלונים, צעצועים ליצנים, גלידה וכו'.

העלמת פצעים קמטים

לאחר שאספתם מספיק חומר ורשמתם לעצמכם הערות מה צריכה ההזמנה לשדר לגבי יום ההולדת ומה יגניב את הילדים שמוזמנים לאירוע, תדאגו לשמור את החומר הסרוק והדיגיטלי בתיקיה ייעודית במחשבכם, חשוב להיות מאוד מסודרים ומקצועיים ולשים כל פרויקט בתיקיה מסודרת, זהו אתם מוכנים לעבודה פתחו קובץ פוטושופ והתחילו.

קובץ הפוטושופ שתפתחו יהיה צריך להיות מוגדר בגודל המבוקש, נניח שתרצו שההזמנה תהיה ריבועית בגודל של 20X20 ס"מ וכיוון שזה מיועד לדפוס תבחרו בפורמט של cmyk רזולוציה גבוהה כ 300 dpi וזהו, תלחצו על אישור.

יפתח לכם דף חדש מוגדר לפי הפרמטרים שהגדרתם מראש, תוכלו לשמור על פרמטרים אלו לעבודות הבאות ע"י לחיצה על save presets, בדף הלבן החדש שנוצר, תתחילו להגדיר שכבות עבודה, פתחו את ה background ע"י לחיצה כפולה ואישור, זה יהיה הרקע של ההזמנה, מעליו תשימי עוד שכבה קראו לה תמונות ומעל עוד אחת תקראו לה טקסט, בינתיים תנעלו את השכבה של הטקסט ותתחילו עם הרקע, מדובר הרי בהזמנה לילדים, לפעוטות, אז צריך לחשוב לתת רקע מתאים, צבעים עדינים של משחקי gradiant כחול ולבן או ירקרק תסתכלו בהזמנות קיימות בגוגל, בנושא ימי הולדת לפעוטות ונסו לשאוב משם רעיונות נוספים.

לאחר שיש את הרקע, תוסיפו כמה תמונות, לא חייבים את כולם, אולי אפילו רק אחת, תמקמו את התמונה ותראו אם היא משרתת אתכם למה שתצטרכו או שאולי צריך לעבד אותה קצת, והרי לכך נועדה תוכנת הפוטושופ, תוכלו לקחת את כלי המחק, לתת לו קצוות מטושטשים מעט ולהתחיל למחוק בעדינות מסביב לתמונה את האלמנטים הלא רצויים בה, תעבדו בעדינות איכותי ולאט, תעשו עבודה טובה ולא חפוזה, אח"כ אתם יכולים להוסיף מסגרות יפות למיניהן בעזרת כלי ה select ותנו למסגרת ריכוך קצוות feather עדין ביותר, אתם יכולים לעשות מסגרת ע"י החסרת צורה בצורה או מסגרת ע"י הגדרתborde r גדול יחסית וזהו. תוסיפו את המלל הרצוי ויש לכם הזמנת ארוע ליום הולדת לפעוט הקטן.