Heading תגית והקשר לניקוד שגוגל מביא לאתר במקום ראשון בגוגל

2019 – תגית HEADING והקשר לניקוד שגוגל מביא לאתר במקום הראשון בגוגל והקשר לניקוד Heading תגית לפחות h1 מאמר טכני/עמוד בלי

עודכן 2019- אם יש לכם אתר אינטרנט זה מצוין. היום כל עסק חייב אתר, חייב ייצוג און ליין ומי שלא יהיה לו אתר ימצא את עצמו הרחק מאחורי המתחרים שלו. אבל לא מספיק שיהיה אתר אינטרנט אל הוא גם צריך להיות מיוצג במנועי החיפוש מה שאומר שברגע שמקלידים ביטוי שרלוונטי לאתר, הוא יהיה אחד הראשונים והשאיפה הראשון שיוצג. ומי הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם? גוגל כמובן… רוב הגולשים מחפשים בו ואתם צריכים להופיע בו כי אם לא, העסק שלכם פשוט לא יהיה קיים. אבל איך מופיעים בתוצאות הראשונות? יש לא מעט עבודה לעשות כדי שזה יקרה ואחת מהן היא הכנסת תגיות

קידום אתר בצורה אורגנית

תוצאות החיפוש של גוגל מתחלקות לשניים – לתוצאות ממומנות מה שאומר שמפרסמים משלמים בשביל להיות בהן, ולתוצאות אורגניות, טבעיות. בשביל להופיע בתוצאות האורגניות צריך לעשות פעולות שונות ובין השאר להבהיר לגוגל במה האתר או העמוד הספציפי עוסק. איך עושים את זה? בין השאר באמצעות הכנסת תגיות, תגיות ש”מספרות” לגוגל מהי הכותרת הראשית, מהן הכותרות המשניות, מהי תמונה ואחרות. לעניינינו, התגית HEADING היא תגית חשובה מאוד מכיוון שהיא מכריזה מהו התחום בו העמוד עוסק. כך גוגל יכול לקרוא את העמוד בצורה מיטבית וכשגולש יחפש ביטוי ספציפי שרלוונטי לאתר, גוגל “ישדך” לו את האתר.

SEO – עבודה משתלמת אבל כזו שלא נגמרת

בשביל לקבל ניקוד בגוגל כזה שיעלה את האתר במעלה תוצאות החיפוש צריך לעשות עבודה, ולא מעט ממנה. עבודה כזו צריכה להיות בתוך האתר ומחוצה לו, כשבתוך האתר זו הטמעת תגיות כפי שציינו כמו גם הטמעת תוכן בכלל, יצירת קישורים פנימיים, יצירת היררכיה לתוכן ועוד הרבה דברים אחרים. מחוץ לאתר זה יצירת קישורים נכנסים, עבודה ברשתות החברתיות ופעולות נוספות.

קידום אורגני הוא עבודה של ממש שלא נגמרת אף פעם. למה? כי גם המתחרים עושים עבודה כל הזמן ואם גם הם עושים עבודה ומדביקים את הפער, צריך שוב פעם לפתוח עליהם פער בתוצאות החיפוש.

לא יקבל גולשים מגוגל מכוון את גוגל להפנות גולשים לאתר h1 ה אסור לחזור בעמוד מספר פעמים רב על אותה מילה בצורה מגמתית שלב א׳ בקידום אתר .בעמוד חיבות להיות כותרות. כל כותרת אמורה להיות עם 4 שורות

  • כל עמוד חייב להיות עם 300-400 מילים קישור ותמונה מקבלים ניקוד התוכן הוא הקובע- אם ניתן לגוגל את כל התשובות שהגולשים שלו מחפשים בנישה שלי יגיעו לאתר יותר גולשים על מנת ליצור עניין אצל גוגל וכדי שהאתר שלנו יופיע באפשרויות הראשונות חייבים להכניס מאמרים, הפניות, קישורים וכדומה בנושא שלנוניתן לשלב הפניה גם מנושאים משניים למשל לימודי גרפיקה בעיר מסויימת , העיר תהיה גורם להפניה למאמר
  • כל אפשרות כזו יכולה להיות מאמר באתר Searches related כשמסתכלים על או דף קישור ואז אנחנו מעלים את הסבירות שיגיעו לאתר שלנו אתר צריך להיות ״חי״ כדי שגוגל יתייחס לאתר- חשוב לעדכן את האתר כל הזמן וכן ליצור כניסות הכניסות צריכות להיות ממקומות שונים לא ממקום אחד היא מילה מאוד אהובה על גוגל רצוי להשתמש במילה בכותרת How המילה גוגל מקדם יותר אתרי נישה לעומת נושאים כלליים כאשר הוא מזהה נושא אחד הוא מקדם אותו על פני אתרים שמדברים על הרבה דברים בו זמנית כל עמוד חייב לקבל כותרת אחת לפחות גם אם זה עמוד עם תמונה אחת או משהו שולי צריך ליצור הרבה עמודים באתר כדי שיהיה נפח. אפשר לעשות את זה על ידי קישור מעמודים אחרים כותרת + תמונה= עמוד למשל – עיצוב לוגו למכוניות יהיה הכותרת + תמונה
2019-08-22T12:36:27+03:00