איך להכין כרזה  שיווקית עם פרסומת מקצועית לפייסבוק, שיעורי הסבר מקצועיים חינם

//איך להכין כרזה  שיווקית עם פרסומת מקצועית לפייסבוק, שיעורי הסבר מקצועיים חינם

איך להכין כרזה  שיווקית עם פרסומת מקצועית לפייסבוק, שיעורי הסבר מקצועיים חינם

אחת מן הגרפיקות אשר מעצבים גרפיים עובדים עליה מידי פעם עבור שיווק עסקים היא כרזה. אם גם אתם מעוניינים לדעת איך לעצב פרסומת מקצועית אשר תשמש אתכם למטרות שיווק של העסק, הכנו עבורכם מספר סרטונים אשר מסבירים באופן מקצועי איך תיצרו פרסומת לפייסבוק או אינסטגרם בתוכנות המקצועיות של המעצבים הגרפיים. כמו כן, מעבר לסרטונים, אנו נסביר לכם על תהליך עיצוב הכרזה ואיך ניתן באמצעותה לעשות תהליכי שיווק בעסקים.

איך תכינו בעצמכם פרסומת אשר תעשה עבורכם את העבודה השיווקית לעסק

בתחילת כל תהליך של הכנת פרסומת או כל גרפיקה המיועדת עבור שיווק העסק, עליכם לדייק ולהבין מה הנושא של הכרזה. החלק הזה של הבנה ודיוק של נושא הכרזה הוא למעשה החלק הקונספטואלי. לאחר שתעברו את החלק הזה, תוכלו לעבור לחלק של התכנון, העיצוב ושימוש בטכניקות העיצוב בתוכנות הגרפיות. בכרזות משתמשים גם בעולם העסקים, גם בעולם הפרסום ואף עבור מחלקות של מכירות. מכיוון שהכרזות הן גרפיקה אשר לרוב מיועדת להדפסה, יש לבקש מראש מבית הדפוס את דרישות ההדפסה ולהתאים את הגרפיקה למה שביקשו על מנת שהיא תצא איכותית גם בהדפסה.

העברת מסר באמצעות פרסומת

כאשר עושים פרסומת , המטרה הראשונית והעיקרית היא העברת מסר. הכרזה היא אינה מודעה רגילה, המסר שלה צריך להיות קצר וקולע. בעניין פרסומת המעצבים הגרפיים צריכים להפעיל את היצירתיות הרחבה שלהם על מנת שהפרסומת תהיה מדויקת. לאחר שכבר יש להם רעיון גרפי יצירתי עבור הכרזה, מפה הדרך כבר קלה יותר, כעת זה הזמן להשתמש בתוכנות הגרפיות וליצור באמצעותם את הרעיון. על מנת שגם אתם תוכלו לעשות זאת, תוכלו לצפות במספר מהלכים בסרטוני הוידאו ולראות איך יוצרים גרפיקה של כרזה בתוך התטכנות הגרפיות המקצועיות. מעבר לסרטונים, חשוב שכאשר אתם יוצרים כרזה תשמרו על קו נקי ולא עמוס עבור הצופים ותמיד תזכרו שעליכם להעביר מסר מדויק, קצר וקולע.

למה כדאי להשתמש בתוכנות גרפיות מקצועיות?

הרשת מוצפת כיום בתוכנות גרפיות חינמיות להכנה פרסומות ועיצובים גרפיים מכל מיני סוגים, אך מעצבים גרפיים משתמשים בתוכנות גרפיות מקצועיות של חברת אדובי. אלו תוכנות שבהם הגרפיקה גם נראית מקצועית יותר. עבור פרסומות בסיסיות, באמת תוכנה גרפית יכולה להתאים, אך אם אתם מחפשים ליצור כרזה עם מסר חזק, מומלץ מאוד להשתמש בתוכנות המקצועיות. מעצבים גרפיים בהכנת פרסומת יכניסו אלמנטים הקשורים לשפת העיצוב. הם יקפידו על חוקי העיצוב, העימוד הנכון ותורת הצבעים. הם מבינים בדיוק מה סוג הכרזה שהם הולכים לבנות, האם זו כרזה שתהיה מורכבת ממשפט כתוב או שמדובר בציור או אלמנטים חזותיים שמעבירים מסר. את כל הידע הזה למדו המעצבים הגרפיים בעת לימודיהם.

פרסומת טובה היא כרזה אשר מיישמת בתוכה את חוקי העיצוב הגרפי

כמו שאמרנו קודם, למעצבים הגרפיים יש שפה וחוקים אשר בה הם משתמשים לצורך העיצובים הגרפיים השונים. לרוב כאשר ניצור כרזה ללא שימוש בשפת העיצוב, היא תיראה לא מקצועית. כרזה שאינה מקצועית עלולה לעשות נזק לעסק במקום לשווק אותו. יש המון חשיבות לשימוש בצבעים הנכונים עם המסר הנכון על פי תורת הצבעים, יש חשיבות לסגנון הכיתוב אשר יתאים לקהלי היעד שאליהם אתם פונים. בכל אלמנט שנמצא בכרזה הייתה קודם חשיבה על פי השפה העיצובית. כמו כן, בכרזות חשוב העיצוב הנקי והלא עמוס ומעצבים גרפיים דואגים לשמר את העיקרון הזה.

ההשפעה של הצבעים על קהל היעד – שיווק נכון

צבע הוא אלמנט שמעביר מסר לקהל היעד שלנו. בגלל ההשפעה הגדולה של צבעים על קהל היעד, יש חשיבות מאוד גדולה לבחירת הצבעים עבור הכרזה. בחירת צבעים נכונה יכולה להעביר מסר חזק, אולם בחירת צבעים שאינה נכונה עלולה להזיק מאוד לעסק. כאשר אנו בוחרים צבעים עבור כרזה או כל גרפיקה שהיא, עלינו להכיר שחלק מן השפה העיצובית קיימת גם תורת הצבעים אשר בה לכל צבע יש מסר. לכן חשוב להתאים את הצבע למסר שאתם מעוניינים להעביר. כך למשל מסר של יוקרה יועבר בצבע כסף, כרזה שמשדרת ילדות תועבר בצבעים ורוד וכתום וכרזה שיש בה מספר מסרים סביר שיהיו בה מספר צבעים.

תוכנות אדובי לעיצוב פרסומות ועיצוב גרפי

מעצבים גרפיים בלימודיהם מגיעים עם מחשבה יצירתית אשר מתפתחת לאורך הקורס, הם פחות מגיעים עם ידע על תוכנות העיצוב ולכן מלמדים אותם בקורס את השימוש בהן. התוכנות הגרפיות הן למעשה כלי העבודה של המעצבים הגרפיים, איתו הם למעשה יוצרים את הגרפיקות השונות. תוכנות העיצוב הפופולאריות כיום הן פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, כולן מבית היוצר של חברת אדובי. על המעצבים הגרפיים ללמוד את תוכנות אלו היטב על מנת לדעת להשתמש בכל הפקודות. ככל שהידע יהיה טוב יותר בתוכנות, כך סביר שהם יצליחו ליישם יותר טוב את היצירתיות בכרזה. שליטה בפקודות היא תוצאה של עבודת תרגול.

תוכנת הפוטושופ בעיצוב פרסומת

בתוכנת  פוטושופ ניתן למעשה ליצור מניפולציות על תמונות. בתוך התוכנה יש המון פקודות וכלים אשר תפקידם ליצור אפקטים על התמונה, דרמטיות, רקעים מסוימים ועוד הרבה אפשרויות. כאשר רוצים ליצור מניפולציות על תמונות יש צורך להפעיל את החשיבה היצירתית שמתפתחת בלימודי העיצוב. בפוטושופ למעשה תעבדו עם תמונות תעשו להן עיבוד תמונה ולאחר מכן תשלימו את עבודת העיצוב באילוסטרייטור או האינדיזיין.

כרזה  שיווקית עם פרסומת מקצועית לפייסבוק

כרזה  שיווקית עם פרסומת מקצועית לפייסבוק

תוכנת האילוסטרייטור כתוכנה מרכזית בלימודי העיצוב

אילוסטרייטור היא תוכנה מאוד מרכזית בלימודי העיצוב, התוכנה מאפשרת למעשה ליצור אלמנטים וגרפיקות על קווים וצורות. המעצבים הגרפיים באמצעות האילוסטרייטור יוצרים עיטורים גרפיים ויכולים למעשה ליצור גרפיקה מעניינת לתמונה שנעשה לה עיבוד בפוטושופ. סביבת העבודה של האילוסטרייטור דומה מאוד לפוטושופ, אך יש בה חידושים, היא יותר קלילה ובשונה מהפוטושופ שעובדת על פיקסלים, האילוסטרייטור עובדת על וקטורים ומסוגלת ליצור אלמנטים. שילוב  בין התוכנות ייצר גרפיקה מקצועית מאוד.

אינדיזיין, תוכנה לעיצוב ספרים וחוברות דיגיטליות

אינדיזיין היא תוכנה להכנת ספרים ותוכנות דיגיטליות, התוכנה בניגוד לשתיים הקודמות היא אינה תוכנת עיצוב. תוכנה זו תעסוק בכיתוב של הגרפיקה וגם אליה ניתן להעביר גרפיקה מהתוכנות השונות. לימודי גרפיקה כוללים לימוד של שלושת התוכנות יחד. בהכנת כרזות, אין ממש צורך בתוכנה זו.

דגשים בהדפסת פרסומת

חוקי הגרפיקה הממוחשבת, שונים מחוקי הגרפיקה להדפסה. כאשר גרפיקה הולכת להדפסה, עליה להיות ברזולוציות גבוהות. ככל שהרזולוציה תהיה גבוהה יותר כך האלמנטים יראו נקיים יותר וחלקים. כחלק מהגדרות ההדפסה נזדקק לעבודה עם צבעי CMYK אשר הם למעשה הדרישה בבית הדפוס. העיצוב הגרפי שרואים במחשב יראה קצת שונה מן ההדפסה ולכן על המעצבים הגרפיים להיות בשקיפות עם הלקוחות ולהסביר להם לאורך כל העבודה כי בהדפסה התוצר הסופי יראה מעט שונה.

עיצוב כרזות ומודעות פרסומת מוכרת ושיווקית לאינטרנט

כאשר יוצרים עיצובים למחשב או לאינטרנט, סגנון העבודה יהיה דומה מאוד כמו שיוצרים גרפיקה להדפסה, רק שיהיו מספר שינויים. הצבעים במחשב יהיו מוארים יותר וחדים. תמיד כאשר תדפיסו את הגרפיקה היא תיראה מעט שונה. כאשר מעצבים כרזה באינטרנט כדאי להתאים בין המקום שבו הולכת להתפרסם הכרזה לבין עיצוב הכרזה. יש לשקול היטב את בחירת הצבעים ולהשתמש בתורת הצבעים וחוקי הגרפיקה. יש צורך כמובן להתאים את צבעי הגרפיקה לצבעי האתר שבו תתפרסם הכרזה.

לימודי אונליין בעיצוב גרפי

במכללה לעיצוב גרפי אונליין מהבית, תוכלו ללמוד את כל התחום של עיצוב גרפי בלימודים מקוונים דרך האינטרנט. בית הספר ילמד אתכם את התחום באמצעות מורה פרטי אחד על אחד אשר תתחברו אליו באמצעות תוכנת חיבור, כך למעשה הוא יראה את המסך שלכם, תוכלו לשמוע אחד את השני ולבצע שימוש דו צדדי בעכבר. לימודי עיצוב גרפי במכללת סולו אונליין מהבית הם לימודי תעודה אשר בסופם תצאו עם תיק עבודות. כחלק מהקורס תלמדו את שלושת התוכנות של אדובי ועוד נושאים אשר קשורים לשפה העיצובית. השיעורים מתנהלים כאשר המורה מסביר חומר מסוים, לאחר מכן אתם מתרגלים ומקבלים שיעורי בית על הנושאים שלמדתם. הסוד להצלחה הוא התרגול, ככל שתתרגלו יותר תוכלו להיות יותר מקצועיים.

באתר של מכללת סולו תוכלו לגלוש בכל הקורסים ולקבל פרטים בעמוד איך לומדים אונליין איך זה בדיוק מתרחש תוך צפייה בסרטוני הסבר מפורטים. אנו נשמח שתיצרו איתנו קשר וכבר היום תשוחחו עם אחד מיועצי הלימודים שלנו. היועץ יוכל לתת לכם את כל הפרטים אודות הקורס וגם פרטים על קורסים נסופים בתחום.

2020-04-22T11:50:05+03:00