איך נגרום ללקוח לקבל את סגנון העיצוב שלנו איך ניישם את החוקים שלמדנו בלימודי עיצוב גרפי?

חוקים בעיצוב גרפי 2019 

מי שנמצא פה ככל הנראה למד עיצוב גרפי, השקיע את מיטב זמנו ומרצו וסביר להניח שגם את מיטב כספו, ורגע אחרי סיום הלימודים הוא רוצה כמובן להתפרנס מזה. יש לא מעט מעצבים גרפיים שהולכים לאחר הלימודים לחפש עבודה כשכירים, לעבוד בחברות בניית אתרים ועיצוב אתרים, חברות פרסום או סטודיואים לעיצוב והאמת, היום לא חסר עבודה בתחום לשכירים. אבל יש גם לא מעט שמעדיפים להיות עצמאיים, מעדיפים לספק שירות ישיר ללקוחות שלהם. אז איך הלקוח יקבל את סגנון העיצוב ואיך מיישמים את חוקי העיצוב. רגע לפני שנענה על זה נבין מהם היתרונות של עבודה כמעצבים עצמאיים.

להיות מעצבים גרפיים עצמאיים 2019 יתרונות

אם אתם רוצים להיות אדונים לזמן שלכם, להחליט מה יהיה סדר היום שלכם, אתם חייבים להיות מעצבים גרפיים עצמאיים. גרפיקאים עצמאיים מקבלים פרויקטים וגם תשלום לפיהם, והם יכולים לעבוד בכל אחת משעות היממה. יתרון נוסף הוא ההחלטה על סגנונות העיצוב. כשעובדים כשכירים תמיד יכול להיות מישהו למעלה שלא אוהב או מכתיב את הסגנון, מה שלא קורה כעצמאיים. אתם מביאים את מי שאתם והלקוח צריך לאהוב או שלא. יש לזה גם חסרונות אבל היתרונות עולים על זה. אבל איך גורמים ללקוח לקבל את סגנון העיצוב שלנו?

אתם והלקוחות.

התשובה היא פשוטה. ברגע שהוא יראה שאתם רציניים בתחום, ברגע שהוא יראה שיש לכם את הניסיון הדרוש, ברגע שהוא יראה עבודות אחרות שעשיתם אתם על הגל. הוא יראה שאתם יודעים מה אתם עושים ובעיקר אם תייעצו לו מה טוב לו יותר ומה פחות. 

ומה לגבי יישום החוקים? פשוט צריך להכיר אותם. יש חוקים שונים בעיצוב גרפי, חוקים שיכולים להיות קריטיים להצלחת העיצוב. צריך לעמוד בהם וצריך לקיים אותם, צריך לתרגל אותם וצריך ליישם אותם. יישום החוקים מביא בסופו של דבר לתוצאות הרצויות. הוא מביא לעיצובים שעושים את העבודה שלהם, מביא ללקוחות מרוצים ובסופו של דבר גם להגדלת המוניטין שלכם ולהצלחה שלכם בקרב הלקוחות.

כשאתם מתחילים את שלב הסקיצות ללקוח מין הסתם מידי פעם תתקלו בלקוח שרוצה סגנון עיצוב גרפי אחר, הלקוחות מידי פעם מתעקשים על יצירת עיצוב גרפי אחרת מהסגנון ששלחתם להם או שמפנים אתכם לסגנונות עיצוב שלהם כדי שתעשו להם עבודות עיצוב דומה, לרוב המעצב הגרפי מתחיל לאחר לימודי עיצוב גרפי יחשוב שזה לא ישרת את המטרות העיצוביות שלו ויתחיל ליצור מניפולציות כדי שהלקוח יקבל את דעתו,
לכן הדרך הטובה להתמודד עם לקוח עקשן שמסרב לקבל את סגנון העיצוב הגרפי שביצעתם היא להסביר ללקוח את כל ההחלטות שעמדו לפני התחלת העיצוב ולהסביר לו נקודתית ובסבלנות מה כל אלמנט ואלמנט בעיצוב אמור להעביר למתבונן בדיוק כמו שלמדתם את הקורסים בלימודי עיצוב גרפי,

  • עליכם לבוא עם נקודות בעיצוב גרפי שלמדתם בלימודי עיצוב גרפי והסברים מפורטים כדי לגבות את התחלת עבודתיכם, בחירת הצבעים שבחרתם, תמונות שעיצבתם ועוד גורמים נוספים שגרמו לכם להחליט היכן כל אלמנט יושב מבחינת איזון ויזואלי קונספטואלי.
  •  לאחר הסבר מפורט ויעיל הלקוח יתייחס לעיצוב הגרפי שביצעתם בצורה טובה יותר, מה שיגרום לתדמית העסק שלו להראות יותר טוב, לעיתים אתם תמצאו את עצמכם מסבירים ללקוח את העלויות העתידיות שחסכתם לו מבחינת הדפסה, שקלול עלויות עתידיות בפרסום באתרים, שקלול בחירת הצבעים כדי להוריד עלויות בכמות הגלופות במכונת ההדפסה ועוד… בתקווה שלאחר כל ההסברים הללו שתפרטו, הלקוח יצא יותר חכם ומבין את מהות הדברים יקבל ברוח טובה את סגנון העיצוב הגרפי שלכם תוך כדי שמירת חוקי העיצוב המקובלים שלמדתם בלימודי גרפיקה בתעשיית העיצוב הגרפי.

איך נגרום ללקוח לקבל את סגנון העיצוב שלנו איך ניישם את החוקים שלמדנו בלימודי עיצוב גרפי

2019-08-21T13:38:55+02:00