איך נגרום ללקוח לקבל את סגנון העיצוב שלנו איך ניישם את החוקים שלמדנו בלימודי עיצוב גרפי?

כשאתם מתחילים את שלב הסקיצות ללקוח מין הסתם מידי פעם תתקלו בלקוח שרוצה סגנון עיצוב גרפי אחר, הלקוחות מידי פעם מתעקשים על יצירת עיצוב גרפי אחרת מהסגנון ששלחתם להם או שמפנים אתכם לסגנונות עיצוב שלהם כדי שתעשו להם עבודות עיצוב דומה, לרוב המעצב הגרפי מתחיל לאחר לימודי עיצוב גרפי יחשוב שזה לא ישרת את המטרות העיצוביות שלו ויתחיל ליצור מניפולציות כדי שהלקוח יקבל את דעתו,
לכן הדרך הטובה להתמודד עם לקוח עקשן שמסרב לקבל את סגנון העיצוב הגרפי שביצעתם היא להסביר ללקוח את כל ההחלטות שעמדו לפני התחלת העיצוב ולהסביר לו נקודתית ובסבלנות מה כל אלמנט ואלמנט בעיצוב אמור להעביר למתבונן בדיוק כמו שלמדתם את הקורסים בלימודי עיצוב גרפי,
עליכם לבוא עם נקודות בעיצוב גרפי שלמדתם בלימודי עיצוב גרפי והסברים מפורטים כדי לגבות את התחלת עבודתיכם, בחירת הצבעים שבחרתם, תמונות שעיצבתם ועוד גורמים נוספים שגרמו לכם להחליט היכן כל אלמנט יושב מבחינת איזון ויזואלי קונספטואלי.
אני בטוח שלאחר הסבר מפורט ויעיל הלקוח יתייחס לעיצוב הגרפי שביצעתם בצורה טובה יותר, מה שיגרום לתדמית העסק שלו להראות יותר טוב, לעיתים אתם תמצאו את עצמכם מסבירים ללקוח את העלויות העתידיות שחסכתם לו מבחינת הדפסה, שקלול עלויות עתידיות בפרסום באתרים, שקלול בחירת הצבעים כדי להוריד עלויות בכמות הגלופות במכונת ההדפסה ועוד…
בתקווה שלאחר כל ההסברים הללו שתפרטו, הלקוח יצא יותר חכם ומבין את מהות הדברים יקבל ברוח טובה את סגנון העיצוב
הגרפי שלכם תוך כדי שמירת חוקי העיצוב המקובלים שלמדתם בלימודי גרפיקה בתעשיית העיצוב הגרפי.

2017-09-04T18:41:11+00:00