איך אני יכול לדעת אם אני מתאים לעולם העיצוב הגרפי

איך אני יכול לדעת אם אני מתאים לעולם העיצוב הגרפי? איך עושים חלוקה של עיגולים אבסטרקט – שיעורי אילוסטרייטור חינם אונליין 2022

אנחנו רואים הרבה מודעות ממומנות בפייסבוק מדי יום. מי מייצר אותם? חנויות מקוונות נוצרות על ידי אנשים שעובדים עליהן אנחנו מקבלים הרבה פליירים בתיבות הדואר שלנו. מי מייצר אותם? מי מייצר את כל העטיפות לאריזות שאנו קונים ב-Market Book? אנשים שעוסקים בתחום העיצוב, כמובן שאנו רואים הרבה אסטרטגיות פרסום כל יום בזכות עבודתם של מעצבים גרפיים. הם מעלים את כל הרעיונות המשמשים באסטרטגיות אלה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על עולם העיצוב הגרפי, יש לנו כמה שיעורים נהדרים עבורך בפסקה הבאה. הם יתנו לך טיפים וטכניקות מעולות שיכולות לעזור לך להבין איך עובדת תקשורת חזותית.

במאמר הבא, אין ספק שתלמדו רבות כיצד לדעת האם אתם יכולים לעבוד בתחום העיצוב הגרפי. בעולם העיצוב הרב תחומי, עיצוב גרפי הוא תחום פופולרי מכיוון שרק באמצעות מעצבים גרפיים אדם יכול לתקשר עם האנשים שהולכים לראות את עבודתו. קהל היעד יכול לעשות הבחנות פשוטות והוא מופגז במודעות שיווק ומכירות מדי יום. קהל היעד, שהוא קהל היעד של אותה חברה או מותג, צריך לדעת לגעת ולקבל את תשומת הלב שלו. תפקידו של מעצב גרפי הוא לחשוב כיצד טקסט ותמונות עובדים יחד כדי להפוך כל חברה ויזואלית לייחודית. זה מתחיל בטיפוגרפיה של סגנון הכיתוב.

עולם הפרסום.

אנשים בעולם הפרסום חושבים שתהליך חשוב מאוד בכל תהליך שיווקי. הסיבה לכך היא שלתהליך השיווק לוקח זמן להתפשט לפני שתהליך מכירה יכול להתרחש. הם מקבלים את כל המידע שלהם מאפליקציות ומרשתות חברתיות עכשיו, כך שהם צפויים לראות הרבה פרסומות כל הזמן עכשיו. אם המותג רוצה לעבוד עם לקוחות, זה צריך להיות גלוי על פני השטח. היא גם צריכה לשנות את הפרסום שלה כדי למקד כל שיתוף פעולה עם לקוחות.

האם יש אפשרות לצרכנים לעבוד ביחד אחד עם השני?

יש הרבה מה לעשות בעולם הדיגיטלי ולכן לכל מותג יש אתר אינטרנט. כתוצאה מכך, אנשים שמחפשים מידע על מוצר יכולים להשתמש במנוע החיפוש של גוגל כדי למצוא מידע על המוצר שמוביל לאתר של אותו מותג. בגלל תהליך השיווק, תהליך המכירה של אותו מותג יהיה איך שהוא. למעצבים גרפיים יש אחריות רבה מכיוון שלעיתים קרובות הם צריכים להבין איך לבנות קונספט עיצובי שיעבוד בצורה הטובה ביותר עבור אותו קהל יעד, מאילו צבעים להשתמש ועד איזה תוכן גרפי להציג את הקהל הזה. מעצבים גרפיים הם אנשים מאוד יצירתיים שלומדים הרבה כללים וכיצד להשתמש בתוכנות גרפיות במהלך הקורס כדי לעזור לאותו מותג להגיע ליעדים שלו.

תפקידו של המעצב בעולם הפרסום הוא לקבל רעיונות מאנשים אחרים.

מעצבים גרפיים בעולם הפרסום משתמשים בהשראה גרפית כדי ליצור קמפיין פרסומי על ידי לימודים על קהל היעד. איזה סוג של דברים צריך להראות? האם קהל היעד משתמש ברוב עיצובי הדפוס או מודעות הטלוויזיה? או לחילופין מהי המטרה העיקרית של אותו מותג לקדם את המסחר או השירות של אותה חברה ללקוחות. התפקיד חשוב מאוד מכיוון שמעצבים גרפיים לומדים הרבה על איך לעשות עבודת עיצוב עם תוכנות גרפיות של אדובי, וזה מאוד חשוב. תיק עבודות מקצועי נעשה על ידי הסטודנטים במהלך הכשרתם בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית. הם צריכים ללמוד על זה ולהשוויץ בעבודתם כדי שמישהו אחר ירצה לעבוד איתם בשוק.

למידה באינטרנט איך זה קורה?

תוכנת זום, למשל, או כל תוכנה אחרת, יכולה לשמש כדי לשתף מסכים עם אנשים אחרים באינטרנט. כשאנחנו מסתכלים אחורה על ההיסטוריה, אנחנו יכולים לראות שהעולם חיפש מרחק חברתי בתקופת הקורונה. משרד החינוך ומכללות רבות החלו לעבוד רק באינטרנט. בית הספר מלמד באמצעות תקשורת מקוונת כבר למעלה מחמש עשרה שנה ומעביר שיעורים פרטיים ללימודי תעודה ועבודת תיק עבודות דרך הבית.

זה מתרחש בעולם הפרסום הדיגיטלי

הלמידה המקוונת מתקיימת עם מורה שיושב איתך מעבר לקו ומסביר לך צעד אחר צעד כיצד לפתח חשיבה חזותית באמצעות תוכנת גרפיקה של אדובי. במהלך השיעור, המורה אומר לך באילו חומרים שונים אתה יכול להשתמש כדי לקבל רעיונות עיצוב. לאחר מכן, עליך לתרגל את החומר הפרסומי כדי להראות שאתה יודע להשתמש בפסיכולוגיה שיווקית ובוויזואליה ביצירת פלטפורמות דיגיטליות, משימוש בתדמית בצורות ועד לבנייה רעיונית של כללים רבים.

תרגילים ושיעורי בית הם מה שאתה צריך לעשות

כל תלמיד בסוף כל שיעור עם המורה הפרטי שלו מקבל תרגילים לפיתוח כל החשיבה היצירתית החל מהכנת שרטוט דיגיטלי או תחומים רבים שעולם העיצוב צריך. התלמיד מקבל תרגילי עיצוב שיגיעו בסופו של דבר לתיק העבודות שלו כדי לעזור להם לחשוב על כל הנושא של הקומפוזיציות הוויזואליות שהם הולכים לעשות. המורה לא עוזר רק לתלמיד במהלך השיעור. התלמיד יכול לפנות למורה במהלך השבוע כדי לקבל משוב בונה על כל סגנון עיצוב גרפי שעשה, החל מהאם המודעה עומדת בכל הכללים לטיפוגרפיה מקצועית ועד אליהם כדאי לשתף תמונות. כאשר אתה לומד לבד ובאופן אישי, יש רצון גדול יותר לעלות ותחושת ביטחון גדולה יותר לעבודה שלך.

העבודה בעולם הפרסום הדיגיטלי הובילה למחסור עצום באנשים.

אנשים שעובדים בעסקי היי-טק משתמשים כעת במעצבים גרפיים כדי לעבוד עם מהנדסי מחשבים ומפתחי תוכנה כדי שהם יכולים לתת את כל הרעיון של איזו גישה לתת למוצר שהם מייצרים. תחום העיצוב הדיגיטלי לא היה קיים אפילו לפני 10 שנים. כל רעיון עיצובי לא ישמש ליצירת מודעה שיווקית באינסטגרם או בפייסבוק. במקום זאת, מדובר ברעיון עיצובי שאנו יכולים לראות באפליקציה או בכל תוכנה שחברות הייטק מייצרות. אנשים שלומדים מחשבים לא לומדים איך לגרום לגרפיקה להיראות טוב או איך לגרום לממשק שחברת הייטק עולה להיראות טוב כשהם לומדים אותה. תפקידם של המעצבים הגרפיים הוא להעלות רעיונות יצירתיים לאילו אלמנטים או רכיבים לשים במוצרים שחברות הייטק מייצרות.

זוהי דוגמה מעבודה בתחום זה. כי זה כל כך חשוב עכשיו.

תיק העבודות בעיצוב גרפי הוא דרך טובה לדעת אם המעצב הגרפי הוא חובבן או מקצוען. תוך מספר שניות, כל חברת הייטק או מראיין שיסתכל על תיק העבודות שלך, ידע אם השתמשת בכל הכללים למודעות מודפסות ואם השתמשת בכללים הרבים שהעולם הוויזואלי צריך כדי להפעיל את האפליקציה. אם אתה רוצה לעבוד בחברת הייטק או במשרד פרסום שזקוק למעצבים גרפיים שיעבדו יחד על מודעות דיגיטליות, תיק העבודות שלך הוא הדבר הכי חשוב שיש לך. כל עוד יש לך רקע בעיצוב, זה לא משנה איזה תעודה יש ​​לך. הכי חשוב לבוא לעבודה רק עם רקע והבנה בעיצוב.

בעולם העיצוב הגרפי יש ביקוש רב לעבודה.

כיום, למעצבים גרפיים יש הרבה דרכים להתקדם, במיוחד בעולם הפרסום הדיגיטלי. מעצבים גרפיים שעובדים בחברות הייטק מתחילים עם שכר של תשעה עשר אלף שקל נטו בשנה. בחברת פרסום דיגיטלי, אתה יכול להתחיל עם שכר של חמישה עשר אלף שקל נטו. כמעצב ללא ניסיון, אתה יכול להתחיל באחד עשר אלף שקל בחודש. זה לא מפתיע שעולם ההייטק לוקח את רוב המעצבים הגרפיים בשוק היום, כי הם יכולים להרוויח הרבה כסף ויש להם יותר אפשרויות.

לבית הספר קבוצת פייסבוק עם יותר מ-19,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום. הם רוצים שאתה, המעצב הגרפי המתחיל, לעזור להם באסטרטגיות השיווק והפרסום שלהם. לא משנה כמה שנים אתה עובד בתחום העיצוב הגרפי, זה לא משנה הם רוצים לעבוד עם מעצבים גרפיים חדשים כי הם מעלים רעיונות וטרנדים חדשים שטרם נראו כמותם.

בעתיד, תוכל ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעזור לך ללמוד את התחום החדש והחם ביותר שנקרא מולטימדיה רב תחומית. אתה יכול גם לדבר עם יועצי הלימודים שלנו על איך אתה יכול לעשות את אותו הדבר. אם תסתכלו על הסרטונים בעמוד זה, סביר להניח שהם יתנו לכם תחושה של איך להשתמש בצבע ומהי טיפוגרפיה, כמו גם איך לעשות שילובים של תמונות ולהראות לכם איך להשתמש בטכניקות עיבוד תמונה.