גרפיקה ממוחשבת ביתר עילית מה זה מיתוג?
מעצבים גרפיים אחראים ליצירת האלמנטים הוויזואליים של אתר האינטרנט של החברה, החומרים השיווקיים ותקשורת אחרת. הם עשויים לעבוד עם לקוחות כדי ליצור עיצובים חדשים או לשנות עיצובים קיימים, בהתאם לפרויקט. למעצב גרפי יש בדרך כלל תעודה בעיצוב גרפי, אך לחלקם אולי יש ניסיון בפרסום או בצילום.
מה זה גרפיקה ממוחשבת?
גרפיקה ממוחשבת היא תמונות וסרטוני וידאו שנוצרים באמצעות מחשבים. הם יכולים לשמש למגוון מטרות, כגון פרסום, בידור וחינוך. ישנם מספר סוגים שונים של גרפיקה ממוחשבת, כולל גרפיקה דו-ממדית, גרפיקה תלת-ממדית ואנימציה. גרפיקה דו מימדית היא תמונות פשוטות שנוצרות באמצעות דו מימד. גרפיקה תלת מימדית היא תמונות מורכבות יותר שנוצרות באמצעות תלת מימד. אנימציה היא תהליך יצירת תמונות נעות. ניתן ליצור גרפיקה ממוחשבת באמצעות מגוון תוכנות, כגון Adobe Photoshop, Adobe Illustrator ו-Autodesk Maya.
מה זה עיצוב גרפי?
עיצוב גרפי הוא תהליך של תקשורת חזותית ופתרון בעיות באמצעות שימוש בטיפוגרפיה, צילום ואיור. מעצבים גרפיים יוצרים את הגרפיקה בעיקר עבור מדיה שפורסמה, מודפסת או אלקטרונית, כגון עלונים ופרסום.
עיצוב גרפי מתייחס לרוב הן לתהליך (עיצוב) שבו נוצרת התקשורת והן לתוצרים (גרפיקה) שנוצרים. עיצוב גרפי משמש גם להעברת מסרים או רעיונות.
מה זה מיתוג?
מיתוג הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, גדול או קטן. מותג טוב יוצר נאמנות ויכול להשפיע רבות על המכירות. אבל מה זה בעצם מיתוג?
באופן הבסיסי ביותר, מיתוג הוא שימוש בשם, מונח, עיצוב, סמל או תכונה אחרת כדי לזהות מוצר או שירות ולהבדיל בינו לבין אלו של יצרנים אחרים. מיתוג כולל לרוב יצירת לוגו ייחודי ושימוש בגופנים, צבעים ומסרים עקביים בכל החומרים השיווקיים.
מותג חזק יוצר חיבור רגשי עם לקוחות, שיש להם סיכוי גבוה יותר להיות נאמנים ולחזור בעתיד. זה גם מקל על הלקוחות לזכור את החברה שלך ואת מה שהיא מוכרת. בקיצור, מיתוג הוא מה שעוזר ללקוחות לזהות במהירות את העסק שלך כאמין ושווה את זמנם וכספם.
Photoshop, Illustrator, InDesign
למעצבים יש מגוון רחב של תוכנות העומדות לרשותם ליצירת אמנות דיגיטלית, כולל פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. למרות שלכולם יש תכונות ייחודיות משלהם, ניתן להשתמש בכולם ליצירת איורים דיגיטליים, לוגואים ופריסות.
פוטושופ היא אחת מתוכנות העיצוב הפופולריות ביותר מכיוון שהיא כל כך מגוונת. זה יכול לשמש ליצירת תמונות יפות, אבל זה נהדר גם ליצירת איורים דיגיטליים וגרפיקה. אילוסטרייטור תוכנן במיוחד ליצירת אמנות וקטורית, מה שהופך אותו למושלם עבור לוגואים ואיורים עם קווים נקיים ופרטים חדים. InDesign היא תוכנת פריסה המאפשרת ליצור דפים מפורטים עם טקסט ותמונות.
Adobe Photoshop
Adobe Photoshop היא תוכנת עריכת תמונות המשמשת מעצבים גרפיים בכל רחבי העולם. Photoshop מציעה מגוון רחב של תכונות לעריכה, שיפור ויצירת תמונות דיגיטליות. מעצבים גרפיים משתמשים בפוטושופ כדי לגעת בתמונות, ליצור לוגואים וגרפיקה, ולפרוס דפים להדפסה או לפרסום באינטרנט.
למרות ש-Adobe Photoshop היא תוכנה יקרה, היא שווה את ההשקעה עבור מעצבים גרפיים רציניים. ידע טוב בפוטושופ יכול לתת לך יתרון תחרותי בשוק העבודה. ישנם מדריכים מקוונים רבים זמינים כדי לעזור לך ללמוד את היסודות של פוטושופ.
Illustrator
מאייר הוא מעצב גרפי המתמחה ביצירת תמונות לליווי תוכן כתוב. בניגוד למעצבים גרפיים אחרים, מאיירים בדרך כלל עובדים עם תמונות מצוירות ביד או ממוחשבות. הם עשויים להשתמש במגוון מדיה, כולל עט ונייר, כלים דיגיטליים, ואפילו טכניקות ציור וציור מסורתיות. כמה מאיירים יוצרים גם אנימציות או גרפיקה בתנועה.
תפקידו של מאייר הוא להביא רעיונות לחיים על ידי פרשנות ויזואלית של דברי הכותב. הם חייבים להיות מסוגלים לתרגם מושגים מורכבים לתמונות קלות להבנה, ועליהם להיות בעלי הבנה חזקה של קומפוזיציה חזותית ועקרונות עיצוב. בנוסף ליכולת ליצור יצירות אמנות יפהפיות, מאיירים חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות ומשתפי פעולה.
מאיירים מתבקשים לעתים קרובות לעבוד על מגוון רחב של פרויקטים, כולל כריכות ספרים, מאמרי מגזינים, קמפיינים פרסומיים וחומרים חינוכיים.
InDesign
InDesign הוא יישום תוכנה לפרסום שולחני המיוצר על ידי Adobe Systems. ניתן להשתמש בו ליצירת פליירים, פוסטרים, חוברות, מגזינים וספרים. InDesign משמש גם מעצבים גרפיים ליצירת פריסות דיגיטליות עבור אתרי אינטרנט ואפליקציות.
הממשק של InDesign מחולק לפאנלים. הפאנל בצד שמאל של המסך נקרא לוח הבקרה והוא מכיל כלים המאפשרים לך להתאים אישית את המסמך שלך. החלונית בצד ימין של המסך נקראת חלונית הדפים והיא מציגה תמונות ממוזערות של דפי המסמך שלך.
InDesign מאפשר לך להוסיף טקסט, תמונות, צורות ואובייקטים אחרים למסמך שלך. אתה יכול גם לעצב את הטקסט שלך באמצעות גופנים, גדלים, צבעים ואפשרויות אחרות. InDesign מספק מספר דרכים ליצור רשתות פריסה שעוזרות לך ליישר את התוכן שלך כראוי. אתה יכול גם ליצור רשתות מותאמות אישית אם אתה צריך משהו ספציפי.
טיפים לעיצוב גרפי
אם אתה מעצב גרפי, או שואף להיות כזה, אתה יודע שהענף תחרותי ביותר. זה יכול להיות קשה ליצור לעצמך שם, ואפילו קשה יותר להתעדכן בטרנדים האחרונים. אבל עם קצת עבודה קשה וכמה עצות מועילות, אתה יכול לשפר את הכישורים שלך ולהישאר לפני העקומה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל:
- הישאר מעודכן בטרנדים. עולם העיצוב הגרפי משתנה כל הזמן ולכן חשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים. קרא מגזינים ואתרי עיצוב, השתתף בתערוכות והשתתף בפורומים מקוונים ובקבוצות דיון.
- פתח את הסגנון שלך. חשוב שיהיה לך סגנון ייחודי משלך אם אתה רוצה להתבלט מהמתחרים. התנסה עם גופנים, צבעים ואלמנטים עיצוביים שונים עד שתמצא משהו שמייצג אותך כאמן.
תחומי האחריות של מעצב גרפי
מעצב גרפי אחראי על המראה הכללי של המוצר. זה כולל את הפריסה, הטיפוגרפיה והצבע. הם חייבים ליצור עיצוב שהוא גם מושך ויזואלית וגם קל להבנה. על מנת לעשות זאת, עליהם להיות בעלי הבנה חזקה הן בעקרונות העיצוב והן בשימושיות. מעצב גרפי חייב להיות מסוגל לעבוד עם מגוון מדיה, כולל דפוס ואינטרנט. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר את הרעיונות שלהם ביעילות לאחרים.
מהם חוקי העיצוב הגרפי?
עיצוב גרפי הוא חלק חיוני בתקשורת אפקטיבית. כללי העיצוב הגרפי עוזרים להבטיח שהעיצובים יהיו יעילים ומושכים מבחינה ויזואלית. אמנם אין כללים קשיחים ומהירים, אבל יש כמה הנחיות כלליות שיש לפעול לפיהן בעת עיצוב גרפיקה.
אחד ההיבטים החשובים ביותר של עיצוב גרפי הוא יצירת היררכיה ויזואלית. המשמעות היא שכדאי להתמקד בהצבת המידע החשוב ביותר במקומות הנראים ביותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בגופנים, גדלים וצבעים שונים כדי למשוך תשומת לב לאלמנטים ספציפיים.
עקרון מפתח נוסף של עיצוב גרפי הוא שימוש בניגוד ליצירת עניין ויזואלי. ניתן ליצור ניגודיות באמצעות הבדלי צבע, מרקם, צורה וגודל. בשימוש נכון, ניגודיות יכולה להפוך את העיצוב למושך יותר מבחינה ויזואלית וקל יותר לקריאה.
פריסה היא גם שיקול חשוב בעת יצירת גרפיקה.
מהן הטעויות שמעצבים גרפיים עושים?
יש הרבה טעויות שמעצב גרפי יכול לעשות. אולי הנפוץ ביותר הוא אי התחשבות בצרכי הלקוח. הדבר עלול להוביל לעיצובים שאינם מתאימים כראוי למיתוג החברה או שאינם משקפים כראוי את המסר הרצוי. טעות נפוצה נוספת היא שימוש ביותר מדי פונטים או צבעים, מה שעלול לגרום לעיצוב להיראות עמוס ולא מקצועי. בנוסף, מעצבים עשויים לפעמים ליצור תמונות עמוסות או מורכבות מדי, מה שמקשה על קריאה או הבנה. כמו כן, חשוב להיות מודעים לבעיות פוטנציאליות של זכויות יוצרים, ולהימנע משימוש בחומר המוגן בזכויות יוצרים ללא רשות.
מה זה עיצוב אתרים?
עיצוב אתרים הוא תהליך יצירת אתרים. זה כרוך בתכנון, יצירה ותחזוקה של האלמנטים החזותיים של אתר אינטרנט. מעצבי אתרים משתמשים במגוון כלים ליצירת אתרי אינטרנט, כולל תוכנות גרפיות, עורכי טקסט ודפדפני אינטרנט.
עיצוב אתרים הוא תחום צומח. ככל שיותר ויותר עסקים עוברים לאינטרנט, יש ביקוש מוגבר למעצבי אתרים. יש הרבה התמחויות שונות בעיצוב אתרים, כך שיש הרבה הזדמנויות להתמחות.
מעצבי אתרים חייבים להיות מסוגלים לחשוב בצורה יצירתית ובעלי כישורים טכניים חזקים. הם חייבים גם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות עם לקוחות וחברי צוות אחרים.
מה ההבדל בין מעצב למעצב אתרים?
כשרוב האנשים חושבים על מעצבים גרפיים הם חושבים על מעצבי אתרים. הסיבה לכך היא שהקווים בין שני הדיסציפלינות הללו הלכו והיטשטשו עם השנים. עם זאת, ישנם עדיין כמה הבדלים מרכזיים בין שתי העמדות.
מעצב אתרים אחראי על עיצוב המראה והתחושה של אתר אינטרנט. הם עובדים עם תמונות, טיפוגרפיה, פלטות צבעים ואלמנטים גרפיים אחרים כדי ליצור עיצוב שהוא גם מושך ויזואלית וגם ידידותי למשתמש. מעצב אתרים יהיה אחראי גם על יצירת פריסת האתר וקביעת אופן האינטראקציה של אלמנטים שונים זה עם זה.
לעומת זאת, מפתח אתרים אחראי לבניית הפונקציונליות של אתר אינטרנט. הם עובדים עם קוד כדי ליצור דפים שמשתמשים יכולים לגשת אליהם ושמגיבים לאינטראקציות של משתמשים. מפתחי אתרים גם בונים את המערכות האחוריות שגורמות לאתרים לעבוד (למשל, מסדי נתונים, מערכות אימות וכו'). מה ההבדל בין עיצוב דפוס לעיצוב אתרים?
מאילו טעויות מעצבים גרפיים צריכים להימנע?
כשאתה מעצב גרפי, יש כמה דברים שאתה צריך להימנע מהם. אחד לא עומד בקצב הטרנדים האחרונים. זה יכול לגרום לעבודה שלך להיראות מיושנת ואף אחד לא רוצה את זה. אתה גם לא רוצה להשתמש באותם גופנים שוב ושוב כי זה יכול להיות משעמם עבור הצופים. ולבסוף, הימנע מביצוע שינויים רבים מדי בעבודה שלך לאחר פרסום. לפעמים פחות זה יותר!
מה עושים מעצבים גרפיים?
מעצבים גרפיים אחראים על יצירה והפקה של גרפיקה חזותית ותמונות למטרות פרסום, שיווק ופרסום. הם עובדים עם טקסט, צורות, צבעים ותמונות כדי ליצור עיצובים שמושכים את העין של הצופה ומעבירים מסר. מעצבים גרפיים עשויים לעבוד על בסיס עצמאי או עבור חברה או ארגון.
חלק מהמשימות שגרפיקאים מבצעים בדרך כלל כוללות יצירת לוגו וזהויות מותג, עיצוב פרסומות וחומרי שיווק, פיתוח גרפיקה וממשקים של אתרים ויצירת פוסטרים, פליירים וחומרי קידום מכירות אחרים. הם חייבים להיות מסוגלים לחשוב בצורה יצירתית וויזואלית, להיות בעלי כישורי עיצוב חזקים, להיות מסוגלים לתקשר את הרעיונות שלהם ביעילות, ולהיות מסוגלים לעבוד היטב בתוך צוות.
מעצבים גרפיים חייבים להיות בעלי הבנה טובה כיצד להשתמש במחשבים למטרות עיצוב, שכן רוב עבודתם נעשית כיום באופן דיגיטלי.
חווית משתמש
חווית משתמש היא החוויה הכוללת שיש לאדם בעת שימוש במוצר. זה כולל הכל מכמה קל להשתמש בו ועד כמה זה משביע רצון. חווית משתמש טובה היא חווית משתמש אינטואיטיבית וקלה לשימוש. זה גם צריך להיות מושך ויזואלית ולספק אינטראקציה מספקת. חווית משתמש גרועה עלולה להיות מתסכלת ומבלבלת. זה יכול להיות גם מכוער ולא נעים לשימוש. חווית משתמש היא שיקול חשוב בעת עיצוב כל מוצר.
מה זה עיצוב UX של ממשק משתמש?
עיצוב UX הוא תהליך של עיצוב ממשקי משתמש תוך התמקדות בחוויית המשתמש. מדובר ביצירת ממשק אינטואיטיבי ויעיל העונה על צרכי המשתמש. המטרה היא להפוך את ממשק המשתמש לפשוט וקל ככל האפשר. זה כרוך בהבנת המשתמשים, הצרכים שלהם והמטרות שלהם. זה כולל גם להבין איך הם מתקשרים עם המערכת ומה מתסכל אותם. עיצוב UX טוב לוקח בחשבון את המשוב של המשתמש ומבצע שינויים בהתאם.
עקרונות עיצוב גרפי
כאשר מתחילים בעיצוב גרפי, חשוב ללמוד את העקרונות הבסיסיים השולטים כיצד גרפיקה נבנית ומסודרת. עקרונות אלה יעזרו לך ליצור עיצובים מאוזנים ומושכים חזותית. הנה כמה מהחשובים ביותר לדעת:
אחדות: עיקרון זה קובע שיש להתייחס לעיצוב כמכלול, כאשר כל מרכיביו פועלים יחד ליצירת שלם מאוחד. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בערכת צבעים עקבית לאורך העיצוב כדי ליצור אחדות.
איזון: איזון הוא המפתח ליצירת עיצוב מושך מבחינה ויזואלית. אתה רוצה להשיג איזון על ידי שימוש בסימטריה או אסימטריה, כמו גם על ידי שינוי הגודל, הצורה והמשקל של האלמנטים שלך.
קרבה: קרבה מתייחסת לכמה קרובים או רחוקים אלמנטים זה מזה. בעת העיצוב, נסה לקבץ אלמנטים קשורים יחד ולהרחיק אלמנטים שאינם קשורים זה לזה.
מה ההבדל בין גרפיקה ממוחשבת לעיצוב אתרים?
גרפיקה ממוחשבת נוצרת באמצעות שימוש בתוכנה המבצעת מניפולציות בתמונות דיגיטליות. עיצוב אתרים, לעומת זאת, מתייחס לפריסה ולאסתטיקה של אתר אינטרנט. מעצבים גרפיים עובדים לעתים קרובות עם מעצבי אתרים כדי ליצור מראה מגובש לאתר. ניתן להשתמש בגרפיקה ממוחשבת באתרי אינטרנט, בפרסום או בחומרים מודפסים אחרים.
מיומנויות קומפוזיציה חזקות והבנה בטיפוגרפיה.
למרות שמעצב גרפי לא תמיד אחראי לטקסט בתוך העיצובים שלו, הוא חייב להיות בעל הבנה חזקה בטיפוגרפיה כדי ליצור קומפוזיציות מושכות חזותית וגם קריאות. טיפוגרפיה טובה יכולה ליצור או לשבור עיצוב, ויש לקחת בחשבון בעת יצירת כל סוג של פריסה. בנוסף, על מעצב להיות בעל אחיזה איתנה בקומפוזיציה על מנת למקם טקסט ותמונות בצורה יעילה ונעימה חזותית. הבנה כיצד להשתמש ברווח לבן, לאזן אלמנטים וליצור נקודות מוקד תעזור להפוך את העיצובים שלך לבעלי השפעה רבה יותר.
מה זה טיפוגרפיה?
טיפוגרפיה היא האומנות והטכניקה של סידור הכתב כדי להפוך את השפה הכתובה לקריאה, קריאה ומושכת. סידור הכתב כולל בחירת גופנים, גדלי נקודות, אורכי שורות, מרווח בין שורות ומרווח בין אותיות. טיפוגרפיה משמשת בכל צורות התקשורת, מעיתונים ומגזינים ועד ספרים, פרסום ועיצוב אתרים.
גופי דפוס הם האלפבית או התווים המרכיבים משפחת גופנים. ישנם שני סוגים עיקריים של גופנים: סריף ו-sans-serif. לגופני Serif יש קווים דקורטיביים קטנים בסוף כל אות (למשל, Times New Roman), בעוד לגופני sans-serif אין (למשל, Arial). גודל הנקודה הוא גובה הגופן בנקודות. נקודה היא 1/72 אינץ'. אורך השורה הוא מספר התווים בכל שורה.
מה זה תורת הצבע?
תורת הצבע היא חקר אופן השימוש בצבעים באמנות ובעיצוב. זה מבוסס על הרעיון שצבעים מסוימים יכולים ליצור מצבי רוח או רגשות מסוימים. לדוגמה, אדום מזוהה לעתים קרובות עם התרגשות או תשוקה, בעוד כחול קשור לעתים קרובות עם רוגע או שלווה.
יש כמה תיאוריות שונות של תורת הצבע, אבל כולן בדרך כלל מסכימות על העקרונות הבסיסיים. תיאוריה אחת, הנקראת תיאוריית שלושת הצבעים, קובעת שיש שלושה צבעי יסוד: אדום, צהוב וכחול. ניתן לשלב צבעים אלה ליצירת כל שאר הצבעים. תיאוריה אחרת, הנקראת תיאוריית ארבעת הצבעים, מוסיפה ירוק כצבע ראשוני.
רוב תיאוריות הצבע גם מסכימות שיש שני סוגים של צבעים: צבעים חמים וצבעים קרירים. צבעים חמים קשורים בדרך כלל לאושר או לאנרגיה, בעוד שצבעים קרירים קשורים בדרך כלל לעצב או שלווה.
וורדפרס עיצוב אתרים
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) המאפשרת לך ליצור אתר או בלוג מאפס, או לשפר אתר קיים. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח בחינם שהופצה תחת GPL.
קל לעדכן ולתחזק אתר וורדפרס. אתה יכול להוסיף דפים ופוסטים חדשים בבלוג, לשנות את מראה האתר שלך ולהוסיף פונקציונליות באמצעות תוספים. ישנם אלפי תוספים זמינים, גם חינמיים וגם פרימיום.
וורדפרס משמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם, כולל ארגונים גדולים רבים, כמו הגרדיאן, פורבס והניו יורק טיימס. ישנם מעצבי אתרי וורדפרס רבים שיכולים לעזור לך ליצור אתר יפה ופונקציונלי.
תיק עבודות עיצוב גרפי
כשאתה מחפש מעצב גרפי חדש, המקום הראשון לחפש בו הוא תיק העבודות שלו. תיק עבודות הוא אוסף של העבודות הטובות ביותר של מעצב, וזו הדרך הטובה ביותר לראות מה הם יכולים לעשות.
תיק עיצוב גרפי טוב יציג את כישוריו של מעצב בכל תחומי העיצוב, מעיצוב אתרים ועד עיצוב דפוס. זה גם צריך להיות מאורגן היטב, כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא בקלות את סוג העבודה שהם מחפשים.
אם אתה מחפש מעצב גרפי חדש, הקפד לבקש לראות את תיק העבודות שלו. ואם אתה מעצב גרפי, הקפד ליצור תיק עבודות מרשים שיציג את הכישורים והכישרון שלך.
תוסף אלמנטור וורדפרס
כשזה מגיע לוורדפרס, תוספים הם רע הכרחי. לא משנה כמה אתה מנסה לשמור על האתר שלך קל ומהיר, תמיד יהיה צורך בתוסף כזה או אחר. אבל זה לא אומר שכל התוספים נוצרו שווים. חלקם חיוניים, בעוד שאחרים יכולים להאט את האתר שלך עד לסריקה.
אחד התוספים החיוניים ביותר עבור כל אתר וורדפרס הוא התוסף Elemental. תוסף זה נועד לעזור בביצועים ובמטמון, שני דברים שחיוניים לשמירה על פעילות אתר וורדפרס שלך במהירות ובחלקה. זה עושה זאת על ידי צמצום ושילוב של קבצים, כמו גם שמירה במטמון של קבצים סטטיים. זה לא רק מאיץ את זמני הטעינה, אלא גם מקטין את כמות רוחב הפס המשמש את האתר שלך.
התוסף Elemental זמין להורדה בחינם ממדריך התוספים של וורדפרס, וזה אחד התוספים שהורדת ביותר בכל הזמנים.
פרילנסר מעצב גרפי
מעצב גרפי עצמאי הוא איש מקצוע שיוצר גרפיקה ויזואלית עבור עסקים, ארגונים או אנשים פרטיים. הם עשויים לעבוד באופן עצמאי, או דרך סוכנות עיצוב. למעצב הגרפי העצמאי יש בדרך כלל תיק עבודות של עבודות קודמות שלו כדי להראות ללקוחות פוטנציאליים. זה יכול לכלול לוגואים, מיתוג, פרסום, עיצוב אתרים ואיורים. כדי להפוך למעצב גרפי עצמאי, בדרך כלל צריך להיות בעל תעודה בעיצוב גרפי, למרות שחלק מהמעצבים הם אוטודידקטיים. כמו כן, חשוב להיות בקיא בתוכנות עיצוב גרפי כגון Adobe Photoshop ואילוסטרייטור.
למעצבים גרפיים יש ביקוש רב למומחיותם בתקשורת חזותית.
ניתן למצוא אותם עובדים במגוון תעשיות, מפרסום ושיווק ועד עיצוב ופרסום אתרים. מעצב גרפי עצמאי הוא מישהו שעובד על בסיס חוזה עבור מגוון לקוחות.
עבודתו של מעצב גרפי עצמאי יכולה להיות מגוונת ביותר. יום אחד הם עשויים לעבוד על לוגו לחברה חדשה, ולמחרת אולי הם יוצרים קמפיין פרסומי. הם עשויים גם להיות אחראים על עיצוב ממשקי אתרים, עלונים או אריזות מוצרים.
אחד היתרונות של להיות מעצב גרפי עצמאי הוא שלעתים קרובות אתה יכול לבחור לקוחות ופרויקטים משלך. זה מאפשר לך לעבוד על משימות שמעניינות אותך ושמתאימות עם הכישורים והניסיון שלך. זה גם אומר שיש לך יותר שליטה על עומס העבודה וההכנסה שלך.