פייסבוק יש כוח אדיר בכל מה שקשור לחיזוק הקשר בין המותג לבין קהל היעד החשיבות של עיצוב גרפי למודעות פייסבוק
מאות אם לא אלפי עסקים בישראלים נעזרים ברשת החברתית פייסבוק במטרה לקדם את העסק שלהם, ליצור חשיפה גבוהה, להגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים חדשים ולשפר את אחוזי המכירות של העסק. פייסבוק כידוע נחשב לכלי חזק ויעיל המסייע לחזק את הקשר בין הלקוח למותג ומעולה לצורך של קידום מכירות ופרסום.
היופי בפייסבוק שאנו יכולים כל הזמן לעשות קישור בין הגלישה בו לבין גלישה ברשתות חברתיות נוספות כמו יוטיוב למשל, מה גם שכאשר אנו משקיעים בקידום בפייסבוק, הדבר בא לטובתנו בתהליך של קידום אתרים של האתר שלנו. אז מהי החשיבות של עיצוב גרפי למודעות פייסבוק?
- חיזוק התדמית של העסק – שיווק זה שם המשחק כך אומרים ולא סתם… ברגע שהמודעה שלנו מושקעת, מעוצבת עם קשר בין המסר שאנחנו רוצים להעביר לבין קהל היעד שלנו, המודעה תורמת לחיזוק התדמית ויוצרת בצורה כזו הזדהות עם העסק שלנו אצל הלקוחות שלנו. גם אם אותו לקוח שראה את המודעה לא הגיב אליה בשום צורה בין אם זה תגובה, לייק או שיתוף, עדיין ככל שהזמן יעבור ונקפיד על עיצוב מחושב בתהליך הפרסום, בסוף זה ישפיע על אותו גולש או לפחות ייצור רושם חיובי למותג שאנו מפרסמים. למידע נוסף על פרסום בפייסבוק.
- הגדלת הנוכחות – מודעה טובה היא מודעה שעוברת הלאה. מודעה טובה היא מודעה שמשתפים, מודעה שמגיבים אליה, מודעה שבה הגולשים שואלים שאלות וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להשיג כשאנחנו מפרסמים מודעה מעוצבת בפייסבוק. הרי יש כל כך הרבה מתחרים בפייסבוק ובכלל ברשת האינטרנט ולכן עלינו לשמור על ייחודיות ולהיות שונים מהאחר, ללכוד את עיניו של הגולש ולעודד כמה שיותר תגובות.
- קהל יעד – לכל שירות או מוצר שאנו מפרסמים ברשת החברתית פייסבוק יש לפחות קהל יעד אחד. הודעה מושקעת ומעוצבת בצורה חכמה, היא מודעה שקולעת בדיוק לקהל היעד הזה, מודעה שתכבוש את קהל היעד הזה ולמעשה כאמור גם כאן תעודד תגובה או הנעה לפעולה.
לסיכום, לרשת החברתית פייסבוק יש כוח אדיר בכל מה שקשור לחיזוק הקשר בין המותג לבין קהל היעד שלנו ולכן שווה לבחור בחברה המתמחה בעיצוב באנרים ומודעות באופן שוטף כדי שהתהליך יתבצע בצורה מקצועית ובסופו של דבר ייצור תגובה חיובית וטובה עבור המותג שלנו. זה לא משנה אם אנו מפרסמים במודעה מוצר חדש, הנחה או מבצע, יוצאים עם סניף חדש או כל דבר אחר, המודעה חייבת להיות מעוצבת בצבעים נעימים, כתובה בשפה נכונה ולהתאים למסר שאנחנו רוצים להעביר.
לאנשים שמייצרים גרפיקה יש הרבה עבודות שונות שהם יכולים לעשות.
כיום תחום העיצוב הגרפי יכול להוביל להמון הזדמנויות משתלמות בתחום העיצוב החזותי וכמובן לעסקים וארגונים העושים שימוש בכלים דיגיטליים. תחום העיצוב הגרפי הוא אחת העבודות המבוקשות בעסק כיום, כך שגם השכר גבוה מאוד. שיעורים מדהימים על עיצוב גרפי ואתרי אינטרנט מגיעים במאמר הבא רק בשבילך. הם מראים לך כיצד שני השדות הללו יכולים לעבוד יחד וכיצד ניתן להשתמש בהם יחד.
למה מעצבים גרפיים מבוקשים עכשיו?
בימים אלה, מעצבים גרפיים עובדים בעולם ההייטק ובמשרדי פרסום בדרכים חדשות שלא היו קיימות מזמן. פעם היה שהרבה אנשים שסיימו את הלימודים נכנסו ישר למשרדי פרסום כדי להדפיס דברים כמו פליירים או פליירים. אבל עכשיו המצב שונה מאוד, ואנחנו יכולים לראות שהתחום הדיגיטלי הולך ונהיה יותר ויותר פופולרי.
יש דרכים לעבוד מהבית.
בתחום העיצוב הגרפי, יש כיום דרכים רבות לעבוד מהבית. מעצבים גרפיים רבים לא רוצים לעבוד במשרד פרסום או בחברת הייטק כי הם לא צריכים לחלוק את הכסף שהם מרוויחים. למשל, אם חברת פרסום גובה ארבעת אלפים שקל עבור לוגו ומעצב גרפי, המעצב הגרפי לא צריך לחלוק את הכסף הזה. אנשים שעובדים במאה שקל לשעה מרוויחים הרבה כסף, אבל בגלל שהם צריכים לעבוד רק חמש שעות, הם מרוויחים הרבה יותר ממשרד הפרסום.
אנשים רוצים לעבוד בעיצוב גרפי אינטרנט מכיוון שעסקים צריכים הרבה מעצבים גרפיים כדי להראות דברים רבים ושונים. וורדפרס ו-software.XD הן שלוש התוכנות הפופולריות ביותר כיום, אך תחום האפליקציות הוא תחום חדש ששולח מידע דרך שלוש התוכנות הפופולריות ביותר כיום:
איך אני יכול ללמוד מהבית בעזרת האינטרנט?
באמצעות תוכנה המחברת מחשבים מתבצעת למידה מקוונת. זה מאפשר למורה לעבוד על כל סגנון עיצוב שיש לך במחשב במקביל ללמידה. במהלך השיעור, המורה מראה לתלמיד כיצד ליצור גרפיקה או כל סוג אחר של אפליקציה. לאחר מכן התלמיד עושה את אותו הדבר. יש תרגילים מניפולטיביים בסוף כל הדרכה כדי לעזור לך ללמוד איך לחשוב על עיצוב גרפי בצורה רחבה.
תפקידו של מעצב גרפי הוא לעשות דברים שנראים טוב.
מעצב גרפי צריך להמציא קומפוזיציות ויזואליות שמעבירות מסרים דרך קונספט שחשבו עליו הרבה. הם צריכים לכלול את כל המותג ואת הכללים הרבים שהם חלק מהטיפוגרפיה העיצובית על ידי שימוש בפלטות צבעים יפות כדי לגרום למותג להיראות כמו נכס ויזואלי גדול. אתר אינטרנט צריך לכלול הרבה גרפיקה כדי שתלמידים יוכלו ללמוד הרבה כללים ולהשתמש בתוכנת בו-זמנית. כל התוכנות של אדובי הפכו פופולריות מאוד בשנים האחרונות:. מעצבים שמשתמשים בטיפוגרפיה כדי ליצור אפקטים מדהימים הם אלה שיוצרים או שוברים את הקריירה שלהם.
מה עושים היום מעצבים גרפיים בעבודתם כגרפיקאים?
כשמשרד פרסום דיגיטלי או חברת הייטק שוכרים מעצב גרפי, הם משתמשים באותם כלים שהם משתמשים בהם כדי ליצור גרפיקה. השימוש בתוכנת הגרפיקה עולה שבעים שקלים מדי חודש, וסטודנטים צריכים לשלם כדי להשתמש בתוכנה מתוצרת חברת אדובי העולמית. לאחר שנה, התלמידים צריכים לשלם 100 שקלים בחודש עבור שימוש בתוכנות.
תוכנת גרפיקה משמשת כדי לגרום לדברים להיראות טוב.
תוכנות לעיצוב גרפי הן פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין כאשר השלושה הללו עובדים יחד, הם יוצרים את הקריירה העיצובית ואת תיק העבודות שאיתם מעצב גרפי צריך להתמודד בסוף שיעור התקשורת החזותית שלו. פוטושופ נחשבת לתוכנה מאוד מניפולטיבית מכיוון שהיא מאפשרת ליצור תמונות וטיפוגרפיות שניתן להשתמש בהן כדי להציג מסרים חזותיים באמצעות שכבות.
אילוסטרייטור היא תוכנה שמאפשרת לך ליצור דברים עם שלך
תוכנת אילוסטרייטור נחשבת לתוכנה החשובה ביותר בעיצוב גרפי מכיוון שהיא משמשת לכל דבר, החל ממיתוג ועד יצירת ויזואליות עם קווים וצורות. כל הדברים האלה קורים במקביל עם התוכנה. חברות הייטק רבות משתמשות בתוכנת אילוסטרייטור כדי ליצור אינפוגרפיקה מסובכת. זו התוכנה הטובה ביותר לייצור אותם. כאשר נעשה שימוש בתוכנת אילוסטרייטור, היא פועלת רק עם קווים וצורות. זו הסיבה שהיא נקראת רק תוכנה וקטורית.
אינדזיין תוכנה שעוזרת לך ליצור דברים
אינדזיין משתמש בספרים וחוברות להכנת ספר אלקטרוני שניתן להוריד מאתר אינטרנט. התוכנה לא תוכננה, אבל היא מאפשרת לקבל גרפיקה רק מפוטושופ ומאילוסטרייטור עם תוכנה זו.
זה נקרא “תקשורת חזותית”. מה מכסים הלימודים?
סטודנטים לא יכולים ללמוד היום איך לתקשר ויזואלית אם הם לא יודעים את כל השפה והחוקים העיצוביים הנלווים ללימודי עיצוב גרפי. יש גם הרבה כללים לגבי הבנת המותג ומיהו קהל היעד.
זה נקרא “תקשורת חזותית”.
אדם שלומד תקשורת חזותית לומד את כל המילים והביטויים של האינטרנט לפני שהוא לומד על מה זה מנוע חיפוש ואיך עובד שיווק דיגיטלי. במסגרת הלימודים תלמדו כיצד להכניס אלמנטים גרפיים שיצרתם בתוכנתתוך וורדפרס אלמנטור ומערכות תוכנה נוספות בהן אתם משתמשים לכתיבת דפי אינטרנט. XD תוכנת אדובי הידועה.
במקרה זה, מהו כלי לבניית אתרים בוורדפרס?
וורדפרס היא מערכת לבניית אתרים המאפשרת למעצבים דיגיטליים לפתוח דפי אינטרנט ולהכניס חלקים אלקטרוניים שהם יצרו בתוכנת פוטושופ או אילוסטרייטור. במקביל, הם מוסיפים תוסף בשם Elementor שמאפשר להם לעצב גם את כל חווית המשתמש. כדי שיהיה קל לשימוש: UIUX
SoftwareXD הם רוצים לדעת: מהי התוכנה הזו?
SoftwareXD היא התוכנה הפופולרית ביותר שאדובי יצרה בשנים האחרונות. זה מאפשר לך ליצור אפליקציות ואתרים עבור אפליקציות. כאשר אתה משתמש בתוכנה, אתה יכול לעשות חווית משתמש ומעברי עמודים ועיצובים לטלפונים ואייפונים שעובדים היטב על מסכים קטנים. SoftwareXD הן חלק מתוכניות ההייטק הפופולריות ביותר. מעצבים גרפיים עובדים עם מהנדס מחשבים או אדם שמייצר תוכנה כדי לוודא שמנוע החיפוש של גוגל ומחשב אפל עובדים ביחד.
לסולו סקול יש קבוצה בפייסבוק לאנשים חדשים. זה יעזור לך?
אם אתה רוצה לעבוד כמעצב גרפי, לבית הספר יש קבוצת פייסבוק עם יותר מ-19,000 חברות ומעסיקים שמחפשים מישהו כמוך. אתה יכול להתחיל לבנות אתרים או לעבוד על פרויקטים שיווקיים מורכבים במקביל! אין ספק שתמצא את הלקוחות הראשונים שלך בקבוצת האנשים הזו.
דור הצעירים יקבל את כל האלטרנטיבות הדיגיטליות שלו דרך אפליקציות
בשנים הקרובות תחום העיצוב הגרפי רק יגדל ונראה שדור הצעירים יקבל את כל האלטרנטיבות הדיגיטליות שלו דרך אפליקציות או אתרים בלבד. אנשים גם אם הם עובדים באמנות דיגיטלית צריכים לדעת שהדור הבא עוסק כולו בדיגיטל.
תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הטרנדים של המסלול לתקשורת חזותית כיצד תוכלו להתפרנס נהדר כגרפיקאי ולעבוד מהבית בו זמנית. אין ספק שהסרטונים בעמוד זה יתנו לכם מושג טוב אם אתם רוצים לעבוד בדיגיטל או בפיתוח אתרים או בהייטק. בשיעורים תראו מניפולציות גרפיות מדהימות שמדברות על הרבה תוכנות שונות וכיצד ניתן להשתמש בהן בעבודה מהבית. יועצי הלימודים רוצים לדבר איתך איך גם אתה יכול לקבל את העבודה הכי משתלמת בעבודה ולעשות הכל מהבית. תהנה מהזמן שלך כאן.