הליך עיצוב כרטיס ביקור

//הליך עיצוב כרטיס ביקור

הליך עיצוב כרטיס ביקור

כרטיס ביקור הוא אחד הדברים החשובים בשיווק של עסק. כרטיס הביקור כולל בתוכו פרטי התקשרות בסיסיים שיעזרו ללקוח לחזור ולרכוש את שירותי העסק או המוצרים שלו. אך מעבר לפרטי ההתקשרות, כרטיס הביקור הוא הפריט הקטן ביותר שמעביר מסר על העסק שלכם ולכן עליו להיות מעוצב בקפידה.

הליך עיצוב כרטיס ביקור

הליך עיצוב כרטיס ביקור

מה זה אומר כרטיס ביקור מעוצב בקפידה?

אנשים שאינם עוסקים בעיצוב גרפי, ודאי יחשבו כי כרטיס ביקור מעוצב, הכוונה בעצם לכרטיס ביקור יפה. עיצוב כרטיס ביקור ב2021 צריך להיות מתוחכם עם טרנדים מתאימים לרוח התקופה, כיום מי שעוסק בעיצוב גרפי יודע כי לא היופי הוא זה שמשחק תפקיד, אלא עיצוב גרפי נכון שמעביר מסר באמצעות צבעים, פונט, פרופורציה וסידור האלמנטים במרחב. מי שחשב אי פעם על איך מעצבים כרטיס ביקור בצורה נכונה, שיישאר אתנו להמשך הכתבה. בכתבה זו נסביר באיזו תוכנה מעצבים כרטיסי ביקור, למה חשוב לשים לב ואיך עושים שימוש נכון בצבע ופונט.

באילו תוכנות מעצבים כרטיסי ביקור?

מי שמעצב כרטיסי ביקור לעסקים הוא כמובן המעצב הגרפי. למעצבים גרפיים קיימות תוכנות ייחודיות לעיצוב של כרטיסי ביקור. לרוב, המעצב ישתמש תחילה בפוטושופ ולאחר מכן, יעבור לאילוסטרייטור.  פוטושופ יאפשר שימוש בתמונה או רקע מסוים עבור כרטיס הביקור,  אילוסטרייטור יאפשר למקם את הלוגו בגודל קטן מבלי לפגוע באיכותו וגם טקסטורות שונות ומגוונות שיהפכו את כרטיס הביקור למקצועי וייחודי. ללא שילוב של שתי התוכנות, עבודת העיצוב על כרטיס הביקור תהיה חסרה.

אילו צבעים בוחרים עבור כרטיס ביקור?

אנשים רבים חושבים שבחירת צבעים לשיווק ולכרטיס הביקור נבחרת באמצעות העדפה של צבע מסוים או שילוב צבעים שנראה יפה בעין, אך האמת היא שלא כך בוחרים צבעים עבור גרפיקה ובפרט גרפיקה של כרטיסי ביקור. המטרה שלנו בבחירת צבע היא לגעת באדם שיחזיק את כרטיס הביקור שלנו. אנו רוצים למשוך אותו באמצעות הצבעים שמעבירים מסר מסוים על העסק. כיום כל מעצב גרפי בלימודיו לומד את תורת הצבעים. תורה זו מאפשרת להתאים צבעים ללוגו ולגרפיקות של עסק לפי ערכיו. כך לדוגמא, הצבע הכחול הוא צבע המשרה ביטחון. לכן כל עסק שרוצה לבטא ערך של ביטחון ללקוחותיו, ישתמש עבור הגרפיקות בצבע הכחול. אם עסק מסוים רוצה לשדר יוקרה, סביר שכרטיס הביקור שלו יהיה בצבעים שחור, כסוף או זהב שהערך שהם מעבירים הוא יוקרה.

טקסטורה בכרטיסי ביקור

כרטיס ביקור הוא גרפיקה שנחשבת לקטנה מאוד. עליה להכיל פרטים וטקסטורות נקיות על מנת לא לגרום ללקוחות עומס בעיניים שכלל לא מושך. לכן בבחירת טקסטורות לכרטיסי ביקור, יש לעשות זאת בעדינות. ניתן לעשות טקסטורה עדינה כרקע לכרטיס וניתן גם ליצור טקסטורה שתוחמת אותו. הבחירה תיעשה לפי מה שרוצים לשדר. אם אתם רוצים לשדר שהעסק שלכם נותן מעטפת ללקוחות שלו, כנראה שמסגרת לכרטיס הביקור תהיה נכונה מאוד. אך אם אתם רוצים לשדר תחושה של חופש, עדיף לעצב טקסטורה כרקע שאינה תחומה במסגרת.

שימו לב שלכל אלמנט בתוך כרטיס הביקור יש משמעות סמלית המשפיעה על הלקוח ולכן יש לשים על כך דגש גדול ועיקרי.

בחירת הפונט עבור כרטיס הביקור

מעבר לצבעים ומעבר לטקסטורות קיים הפונט של הכתב. הכתב בכרטיסי ביקור הוא דבר עיקרי. באמצעותו אנו מעבירים ללקוחות את פרטי ההתקשרות. חשוב להבין כי גם לסגנון הכתב וגודלו יש משמעות. אנו רוצים שהפונט לא יהיה גדול מידי ומעמיס על העין ומצד שני שגם לא יהיה קטן מידי ולא קריא. עלינו להתאים אותו באופן פרופורציונאלי לגודל של כרטיס הביקור. מעבר לכך, עלינו לחשוב על צורת הכתב. יש היום אלפי סגנונות של פונטים שניתן לבחור. יש כתב שהוא יותר עגול, כתב יותר מרובע, כתב שפיצי ואף כתב מסולסל. הכתב צריך לשרת את אופיו של העסק שלכם. אם אתם עסק שמציע טיפולי פינוק לנשים, הרי שתחפשו כתב שיש בו זרימה, כתב יותר עגול. אם העסק שלכם הוא לדוגמה משרד רואי חשבון, סביר שהכתב יהיה יותר נוקשה, יותר מרובע.

איך ניתן ללמוד לעצב כרטיסי ביקור?

כרטיס ביקור הוא גרפיקה אחת מתוך אלפים של גרפיקות שלו זקוק עסק מסוים. על האדם שמעוניין ללמוד לעצב כרטיסי ביקור, לדעת כי יש ללמוד מספר תוכנות גרפיקה שיאפשרו לו לעצב גרפיקות שונות בניהן כרטיסי ביקור. ההמלצה היא ללמוד קורס עיצוב גרפי שמלמד את שלושת התוכנות של אדובי- פוטושופ, אילוסטרייטור,  אינדיזיין. שלוש תוכנות שמאפשרות לעצב גרפיקות בדרך מקצועית.

איפה לומדים עיצוב גרפי כיום?

יש המון מקומות המלמדים את התחום, כאשר ההבדל העיקרי הוא בהיקף הלימודים. יש כיום המון מרכזי לימוד המלמדים את התחום לתואר ראשון או במספר ימים בשבוע. אלו תכניות גדולות ומקיפות, אך מצריכות לעצור את החיים לכמה שנים לצורכי לימודים. במקום לעצור את החיים, יש כיום מסלול נוח יותר, למידת התחום עיצוב גרפי אונליין מהבית, שעה וחצי בשבוע. למידה כזו היא למידה ממוקדת לעבודה. בלמידה זו לא לומדים מבואות שלא זקוקים להם בשוק העבודה.

מכללת סולו היא מכללה שמלמדת את התחום אונליין מהבית כבר 15 שנים והיא מאפשרת לתלמידים שלה להמשיך בשגרת העבודה והפנאי שלהם, תוך כדי למידת מקצוע מבוקש, שעה וחצי בשבוע במשך עשרה חודשים.

האם ללמוד אונליין מהבית זו למידה איכותית?

לא כולם מכירים את האפשרות ללמוד אונליין מהבית ולכן אחת השאלות היותר שכיחות היא האם מדובר בלמידה איכותית. אז קודם כל התשובה לשאלה זו היא כן, מדובר בלמידה סופר איכותית. מה שהופך את השיטה לאיכותית זו העובדה שהתלמיד לומד אחד על אחד עם מורה שלוקח אותו צעד צעד ומלמד את המקצוע בהתאם לצרכים של שוק העבודה. למידה אחד על אחד במכללת סולו היא למידה שבה התלמיד והקצב שלו הם המרכז. התלמיד יכול לשאול שאלות בכל רגע נתון והוא אינו תלוי באף תלמיד אחר. כמו כן, קיים היתרון הגדול בלמידה אונליין, שלא צריך לצאת מהבית ולו לשנייה. לא תצטרכו לעמוד בפקקים בדרך למכללה, לא תצטרכו לחפש חנייה וגם לא תצטרכו לשלם כסף רב על כך. אלו יתרונות שלא קיימים בלמידה במקום פיזי.

האם מדובר בתחום לימודים מבוקש?

התחום של עיצוב גרפי הוא אחד התחומים היותר מבוקשים כיום ויש לו היצע רחב מאוד בשוק העבודה גם כשכירים וגם כעצמאיים. כל עסק כיום חייב שיהיה לו מעצב גרפי שיעצב עבורו את מיתוג העסק ויעצב עבורו את האתר האינטרנט באופן מקצועי. זהו תחום שנע קדימה וככל שהטכנולוגיות הממוחשבות מתפתחות, כך התחום הזה ממשיך להתפתח ולא מפסיק להפתיע.

אז אם גם אתם מחפשים תחום שתמיד יש בו עבודה והרבה, תחום שבו תוכלו להביע את היצירתיות שלכם ולעצב כרטיסי ביקור וגרפיקות נוספות, עיצוב גרפי הוא התשובה עבורכם. כמו ששמתם לב בתחום יש נגיעה רבה בפסיכולוגיה של האדם. אילו צבעים נוגעים בו, איזה פונט מושך אותו ואילו טקסטורות. זה הזמן שלכם להיכנס לאתר של מכללת סולו, להתרשם מהסרטונים המקצועיים, להתקשר אלינו ולקבל את כל הפרטים עבור קורס עיצוב גרפי שלאחריו תוכלו לעצב כרטיסי ביקור סופר מקצועיים.

2021-04-06T11:28:15+03:00