לחתוך תמונות בפוטושופ CS6 למתחילים

לחתוך תמונות בפוטושופ CS6 למתחילים

תוכנת פוטושופ היא תוכנה מדהימה, הן למי שעוסק בגרפיקה כמקצוע והן למי שרוצה לעשות דברים יפים עם התוכנה הזו סתם כחובבן. בין אם אתה או את עושים שימוש בתוכנה כחובבנים ובין אם אתם מתחילים ונכנסים לעולם הגרפיקה, תוכנת פוטושופ וספציפית כלי החיתוך הם משהו שאתם צריכים ללמוד. בסרטון זה תוכלו לצפות בהסבר איך עושים שימוש בכלי החיתוך, ולמה הוא מתאים, איך מנצלים אותו לטובתנו ואיך הוא משתלב בעבודת הגרפיקה. הסרטון הינו פשוט וברור לביצוע וכל מה שצריך לעשות הוא לצפות בו ולעקוב אחר ההסברים, כמו גם לתרגל את הנאמר בו כמה שניתן. בסופו של דבר הוא מרחיב את הידע והוא מאפשר לבצע פעולות שונות בתוכנה.

מהו כלי החיתוך?

כלי החיתוך בתוכנת פוטושופ כשמו כן הוא, כלי המאפשר לחתוך תמונות. את החיתוך ניתן לבצע באופן יחסי לגודל התמונה כך שחלקים סימטריים מהשוליים שלה ייחתכו, וניתן לעשות בו שימוש בשביל לחתוך חלקים מאוד ספציפיים מן התמונה כך לדוגמא דמות מסויימת שצריך לחתוך מתמונה בשביל לעשות בה שימוש בגרפיקה מסויימת, וכך לדוגמא רקע של תמונה בשביל לעשות בו שימוש כרקע לתמונה אחרת. מי עושה שימוש בכלי זה? כל מי שעוסק בתמונות, בין אם הוא מעצב גרפי שצריך את כלי זה למטרות שהזכרנו עכשיו, ובין אם זה צלם שרוצה לחתוך מתמונות חלקים מיותרים שנכנסו לפריים, ובין אם זה חובבן העוסק בצילום ורוצה לשפר את התמונות שלו.

מה היא תוכנת פוטושופ?

איך לחתוך תמונות בפוטושופ CS6 למתחילים

תוכנת פוטושופ היא התוכנה הפופולארית ביותר בעולם לעריכת תמונות. התוכנה היא פרי פיתוחה של חברת אדובי, אשר פיתחה לא מעט תוכנות גרפיקה, וביניהן: אילוסטרייטור, אינדיזיין, פלאש, דרימוויבר וכמובן פוטושופ המדוברת כאן. תוכנת פוטושופ משמשת צלמים, גרפיקאים וכל מי שעוסק בצילום ועיצוב מכל כיוון שהוא, ושימוש נכון בה יכול לעשות פלאים. התוכנה משתדרגת בכל שנה ושנה ומי שרוצה לדעת לעשות בה שימוש נכון חייב לעקוב אחרי השינויים והשדרוגים שנכנסים בכל גרסה בה.

לימוד סרטון זה כמו גם סרטונים אחרים, מהווה אומנם נקודה אחת בים הכלים שמציעה התוכנה, אך אם אתם מתחילים בתחום אתם חייבים בין השאר להכיר את הכלי הזה.

כיום קל למעצבים גרפיים להתחבר לעולם ההייטק ולחברות הפרסום.

יש היום הרבה משרות למעצבים גרפיים בעולם ההייטק וניתן לראות את משרד הפרסום הזה לפי כמות המשרות שמתפרסמות בבלוגים ובעיקר בקבוצת בית הספר המונה מעל 19 וחצי אלף חברות הפרסום הגדולות במדינת ישראל כרגע,

יש צורך בעבודה רב תחומית כדי להגיע לתוכנית שיווקית.

עסקים רבים שוכרים מעצבים גרפיים ואנשים שעושים הרבה דברים שונים כדי להמציא אסטרטגיה שיווקית שעובדת על כל פלטפורמה דיגיטלית. עסקים הבינו, במיוחד בעידן הקורונה, שהם צריכים להיות במדיה המקוונת היכן שהלקוחות שלהם נמצאים, כדי שיוכלו להעביר אליהם את המסר שלהם. אין קיצורי דרך בכל הנוגע לסוגים אלה של שיווק מסחרי. חברות צריכות להיות מקצועיות עם אסתטיקה ומסר נכונים על מנת להעביר את המסר ללקוחות שלהן.

מעצבים גרפיים הם אלה שיוצרים את סגנונות העבודה האלה, ובמאמר זה, יש לנו הרבה סרטונים כדי להראות לך איך הם חושבים על עסקים.

מה לומדים מעצבים גרפיים כשהם הולכים לבית הספר?

כמעצב גרפי, אתה לומד להסתכל על מותג כאינדיבידואל. אתה גם לומד איך לספר את הסיפור של העסק באמצעות תמונות והטיפוגרפיות הנכונות. המטרה של כל דפוסי החשיבה העיצוביים היא לספר סיפור טוב ללקוחות. תוכנת גרפיקה ממוחשבת של אדובי משמשת מעצבים גרפיים לביצוע שינויים בתמונות. כולנו יודעים שניתן להשתמש בתמונות לשיווק ויכולות לשמש גם למטרות דרמטיות. כל מעצב גרפי שרוצה להראות הרבה דברים שונים צריך להשתמש בתוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. יש הרבה תיאוריות שמעצבים גרפיים לומדים. הם גם צריכים תיק מקצועי כי רק ככה אנשים יכולים לדעת כמה הם טובים בשוק.

מכיוון שתיק עבודות כל כך חשוב בעולם העיצוב הגרפי, חשוב שיהיה כזה.

תעודה לא עוזרת לך להתקבל לעבודה. קבלת תעודה יכולה רק להראות שלמדת את התחום בצורה הגיונית. על מנת להראות שאתה באמת מעצב מקצועי, אתה צריך להשוויץ בהרבה עבודה ועיצובים שמראים איך אתה משתמש בחוקי המותג כדי לבנות תדמית של חברה ארוכה ורחבה. אין ספק שהם יסתכלו על המסר שאתם מנסים להעביר בכל סוג של עבודה גרפית כדי לראות אם זה מעניין ואם הוא מעודכן. ההבדל בין מעצב גרפי מקצועי לחובב הוא עצום כי איש מקצוע מגיע עם הרבה ביטחון כי הוא או היא עשו הרבה עבודה ומניפולציות בזמן הלימודים. אם אתה רוצה לעבוד בתחום שמחובר להייטק, תצטרך הרבה אנשים שיעזרו.

לחברות שמייצרות דברים בהייטק יש הרבה מה לעשות עם עולם העיצוב.

אנחנו יכולים גם לראות איך מעצבים גרפיים עובדים יחד עם מהנדסי מחשבים ומפתחי תוכנה בחברות הייטק, שם הם עושים הרבה דברים שונים כדי לעזור למותג להיות מוכר יותר בכל מיני מקומות שונים. בחברות הייטק, יש המון ממשקי תכנות ומוצרים שונים שאנשים בכל העולם משתמשים בהם. מעצבים גרפיים צריכים לוודא שכל השפה הוויזואלית זהה.

זה מתחיל באילו צבעים משתמשים בתוכנה הנמכרת ולאחר מכן איך האפליקציה או החנות המקוונת אמורה להיראות. חשוב שהטיפוגרפיה תעביר את המסר הנכון ושהעיצוב יהיה התאמה טובה למותג. זה אומר שמהנדס תוכנה או מפתח קוד לא לומד איך לעבוד עם השפה החזותית בשיעור מדעי המחשב. לכן העבודה של מעצב גרפי ועולם ההייטק חשובים ביחד.

יש הרבה דרכים ללמוד באינטרנט.

הוכח לכולנו בעידן הקורונה שבלחיצת כפתור אפשר לחבר בין אנשים. ניתן לבצע שיחות וידאו למדינות אחרות ולחבר מחשבים ומסכים זה לזה בו-זמנית. עברו 15 שנים שבית הספר סולו מלמד אנשים כיצד ללמוד מקוון מהבית באמצעות למידה אחד על אחד. בית ספר סולו עושה זאת כבר 15 שנה. המורה יכול לראות את המסך שלך ולהראות לך איך לשפר את כישורי העיצוב שלך בגרפיקה.

כל הדברים השונים שאתה צריך לעשות בתורת הצבעים

כללים רבים בתורת הצבע נלמדים על ידי התלמיד. במקביל, הוא או היא גם לומדים כיצד ליישם את הפסיכולוגיה של עיצוב גרפי על ידי מניפולציה של תמונות עם תוכנת אדובי. כסטודנט לומד בעצמו, כל תשומת הלב והיחס מתמקדים בו בלבד. לאורך כל הלימודים, התלמידים עובדים על שיעורי בית ומשימות לבניית תיק עבודות המדבר על המותג ועל עבודת הכנת אפליקציות ומערכות לאתר וורדפרס. הם גם צריכים לכתוב על עבודתם.

בעולם העיצוב הגרפי יש הרבה רעיונות שהעולם העסקי צריך.

כל בעל עסק שרוצה לגרום לאנשים לקנות את המוצרים שלו הוציא הרבה כסף על עיצוב אלה. הם מנסים להשתמש בכל התיאוריות והאסטרטגיות השיווקיות בכל דרך אפשרית. הם הבינו שאם הם לא היו באינטרנט, הם לא יכולים להתקדם. הדור של היום מקבל את כל המידע שלו מאפליקציות באתרי אינטרנט, כך שחברות שוכרות מעצבים גרפיים שיעשו את כל הסלוגנים השיווקיים וימציא אסטרטגיות פרסום עם תוכנת אדובי.

דרישות מול ידע מקצועי בוויזואליה

מול הבנה מקצועית של חזותי, התלמידים לומדים כיצד להבין את הלקוחות שלהם ומה הם רוצים, וזה חשוב. הסטודנטים עושים הרבה סימולציות עסקיות במהלך הקורס, והם מראים זאת בתיק העבודות שלהם על ידי יצירת לוגו ומוצרי פרסום. זה מראה לעולם שהם יודעים על מה הם מדברים.

כשחושבים על זה, עיצוב גרפי הוא שפה שכולם צריכים להיות מסוגלים לדבר. כסטודנט בתחום היי-טק, עליך לפעול על פי כל הכללים שהמורים שלך מספרים לך עליהם. תהליכי שיווק בעולם הדיגיטלי לא ייפסקו כי הם רק משתפרים ממה שהיו בעבר. אין ספק שעידן הקורונה דחף עסקים רבים לעבור לדיגיטל ולהיות איפה שהלקוחות שלהם נמצאים, שם נמצאים הלקוחות שלהם.

בית הספר יכול לעזור לי למצוא את העבודה הראשונה שלי.

בבית הספר יש קבוצה נהדרת של אנשים שנמצאים ביחד כבר יותר מ-12 שנים. אנחנו יכולים לראות את כל חברות השיווק הגדולות בישראל וגם את חברות ההייטק שם. בקבוצה נראה כל יום הרבה משרות לגרפיקאים. הם מחפשים אנשים שיכולים לעזור לשפר את כל מגוון אסטרטגיות השיווק בכל פלטפורמה אפשרית. הקבוצה מתאימה לאנשים שרק מתחילים את דרכם, כמו גם לאנשים שלא ממש טובים בעיצוב או עיצוב גרפי. בזמן שאתה לומד, אין ספק שתהפוך לחלק מהקבוצה הזו. תוכל לראות את הצרכים של כל בעלי העסקים.

הקבוצה היא מהגדולות במדינת ישראל וגדלה מאוד ב-12 השנים האחרונות. זה מאפשר למעצבים לקבל את העבודה הראשונה שלהם. אם תבחר לעבוד מהבית כפרילנסר, תוכל למצוא גם את הלקוחות שלך.

יתרון בלהיות מעצב גרפי הוא שאתה יכול לעבוד בהרבה תחומים שונים

אחד היתרונות בלהיות מעצב גרפי הוא שאתה יכול לעבוד בהרבה תחומים שונים. הסיבה לכך היא שעולם העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית האינטראקטיבית מאפשר למעצבים גרפיים לעבוד בהרבה תחומים שונים. הם רוצים להשתמש במומחיות ובכישורי העיצוב שלהם כדי שלעולם תהיה כל סוג של שפה שיווקית ועיצובית שהוא צריך. סרטונים בדף זה יעזרו לך להבין אם אתה טוב לתפקיד הזה. יועצי הלימודים יכולים לשוחח איתך עוד היום כיצד תוכל למצוא עבודה בפרסום מהבית מחר. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת קשר עוד היום.