מדריכי לימוד אנימציית פלאש על טקסט לפרסומות לאתרים.
הסרטון שלפניכם הינו סרטון פשוט וקל להבנה העוסק בתוכנת פלאש. תוכנת פלאש היא  עוד תוכנה מבית חברת אדובי, החברה הגדולה והפופולארית בעולם לתוכנות עיצוב ועיבוד, תוכנה אשר אף אחת מהתוכנות שפותחו בשנים האחרונות לא משתווה לה בתחום זה. הסרטון הינו פשוט כפי שציינו והוא עוסק בפרסומות לאתרים ואיך עושים אנימציות פלאש בצורה נכונה על טקסט. כל מה שדרוש מכם הוא צפייה בסרטון הזה כמו גם הפנמה שלו ותרגול של החומר הנלמד, ותוך זמן לא רב תדעו גם אתם לעשות את זה בצורה נכונה ומדויקת.

האינטרנט ששינה הכול….

בעבר, פרסומות היו רק במדיות כמו הטלוויזיה או העיתונים, וכמובן שפרסומות זזות היו רק בטלוויזיה. אבל אז הגיעה רשת האינטרנט וטרפה הכול, והיום כולנו נמצאים ברשת שעות רבות במהלך היום שלנו, והמפרסמים מצידם רוצים לנצל את זה ו"לדחוף" לנו מוצרים או שירותים. אם אנו צרכנים, כל מה שזה אומר לנו זה רק עוד ניסיונות למכור לנו, ואם אנו מעצבים זה אומר לנו עוד המון עבודה. היום מי שיודע לפתח ולעשות פרסומות בפלאש שמיועדות לרשת האינטרנט, ימצא אין סוף עבודה, וכמובן מי שיודע לעשות את זה בצורה מקצועית ומושלמת יקבל את העבודות היותר טובות והיותר משתלמות.

למה צריך בכלל אנימציות?

פרסומת נמדדת בהצלחה שלה לפי איך שהיא משפיעה על מי שצופה בה או שומע אותה. ובשביל לדעת איך היא משפיעה צריך שהיא תתפוס תשומת לב בכדי שיהיו כמה שיותר כאלו. פרסומת שלא זזה תופסת הרבה פחות תשומת לב ואם היא לא במרכז המרקע סביר להניח שלא ייחשפו אליה בכלל, לעומת פרסומת זזה שיכולה גם להיות ממוקמת באיזו שהיא פינה אך היא תתפוס את תשומת הלב הדרושה.
אם אתם כבר מעצבים גרפיים אתם חייבים להוסיף לעצמכם את האופצייה הזו, האופציה של לעסוק גם באנימציות ובפרסומות ולארגן לעצמכם הרבה יותר עבודה. אם אתם בתחילת דרככם בעולם העיצוב, אתם חייבים ללמוד את הכול כולל כמובן התוכנה הזו.

זמינים קורסים בעיצוב גרפי רב תחומי. מהו עיצוב גרפי רב תחומי?

כיום, עולם העיצוב הגרפי הוא לא רק בעולם המיתוג והפרסום העסקי. הוא משמש גם במקומות רבים אחרים. אנחנו יכולים לראות מעצבים גרפיים עובדים בהרבה מקומות שונים, עליהם נדבר במאמר זה. סרטונים וטיפים על עיצוב גרפי רב-תחומי נמצאים בכל עמוד זה. הם מדברים על איך זה לעבוד בתחום הזה. מי שעובד בבית הספר לימד את השיעורים כדי להראות לכם מהי חשיבה חזותית וכיצד ניתן לעבוד בתחום זה. תחום העיצוב הגרפי הרב-תחומי הוא תחום פופולרי מאוד, אך לא בכל המכללות בישראל מלמדים אותו. במקום זאת, הם מלמדים רק עסקי פרסום ושיווק. מאמר: במאמר זה תלמדו כיצד לעבוד עם תוכנות מחשב מבית אדובי, כמו פוטושופ ואילוסטרייטור. במקביל תלמדו כיצד לעבוד עם תוכנות לתקשורת חזותית.

ישנם סוגים רבים ושונים של עיצוב גרפי.

יש כיום הרבה דרכים עבור מעצבים גרפיים לעבוד בתחום הודות לעיצוב גרפי רב תחומי, שהוא תחום חדש. יש כיום אלפי מקומות עבודה בישראל ובכל העולם בגלל העולם הדיגיטלי. אנו יכולים לראות שמעצבים גרפיים עובדים בתחומים רבים ושונים. בוגרי עיצוב גרפי רבים עבדו בעבר רק בתעשיית הדפוס, אך כיום התחום שונה מאוד. כיום ישנן הזדמנויות רבות נוספות לאנשים שרוצים לעסוק בתחום.

נוכל לראות מעצבים גרפיים שעובדים עם מעצבי אופנה כדי ליצור את כל הגרפיקה לעולם הטקסטיל, מעיצובים גרפיים ואיורים ועד לציורים וסדינים וכריות. הם עושים זאת ביחד, והם מייצרים את כל הגרפיקה לעולם הטקסטיל. מעצבים גרפיים עובדים בעולם האדריכלות, והם עובדים עם אדריכלים כדי ליצור ייצוגים גרפיים של מבנים ומקומות שאנשים יוכלו לראות ולהבין כשהם מסתכלים עליהם. לפני או אחרי הצגת הבית, מעצבים גרפיים עובדים עם מעצבי פנים כדי ליצור מודל ומודל של איך הוא יראה. אלו הן רק חלק מהדוגמאות הרבות של עיצוב גרפי רב תחומי שמעצבים גרפיים משתמשים בהם כיום.

עיצוב גרפי כללי.

במהלך תקופת הלימודים לומדים הסטודנטים כיצד לשווק ולמתג עסקים. יחד עם זאת, תפקידו של בית הספר הוא ללמד אותך על דברים אחרים, ולא רק על מיתוג. כל מי שהוא מעצב גרפי ועובד לאחר סיום הלימודים יצטרך להתמודד עם משרות פנויות. מעצב גרפי צריך לשים הרבה דברים שונים בתיק העבודות שלו כדי להראות שהוא יכול לחשוב מחוץ לקופסה. באחריות בית הספר להתאים את מערכי השיעורים בהתאם למתרחש בשוק כדי לאפשר לתלמיד להתמודד במהירות ולהתקבל לעבודה.

זוהי דוגמה לעבודה בעיצוב גרפי רב תחומי מה צריך להיות?

אם אתם רוצים לעבוד רק עם מיתוג וגרפיקה, אין ספק שכדאי שיהיו לכם מודעות שיווקיות או לוגו עסקי כחלק מתיק העבודות שלכם. אם אתה רוצה לכלול הרבה דברים שונים ולקבל עבודה מהר אחרי שתסיים את הקולג', אין ספק שאתה צריך הרבה קטגוריות שונות בתיק העבודות שלך. אם אתה רוצה להשוויץ בתיק העבודות שלך כשתסיים ללמוד, לא רק את התעודה שלך, אתה צריך להשוויץ גם בזה. בשיווק, תעודות והיתרים כבר לא יפתחו דלתות. אנחנו יכולים לראות את זה בקבוצת בית הספר סולו, המונה למעלה מ-19,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים שמבקשים רק תיק עבודות של מעצב ולא שואלים על תעודת המעצב.

כשאתה הולך לבית ספר לעיצוב גרפי, מה אתה לומד

החל מהאיור והציור הדיגיטלי באילוסטרייטור, לומדים כיצד להתאים גרפיקה לסגנונות שונים וכיצד לגרום לה להיראות טוב בדרכים שונות. רישום ואיור עסקי לעולם השיווק העסקי, רישום ואיור דיגיטלי למשחקי מחשב ואופנה ועוד רבים וטובים. במקביל תלמדו איך לעבוד עם תוכנת פוטושופ ולבצע שינויים בתמונות תוך התמקדות בשיווק עסקי עם תמונה. תלמדו כיצד להשתמש בפוטושופ ובאילוסטרייטור כדי ליצור תמונה שתשמש לשיווק עסקי על ידי הצגת מודעות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

בקורס זה תלמדו כללים רבים שהם עקרונות העיצוב הגרפי וכיצד להשתמש בהם ליצירת לוגו ושפה חזותית טובה לעסק שלכם. תלמדו גם איך להשתמש בכללים האלה כדי ליצור מותג טוב.

התוכנה שעוזרת לך ליצור גרפיקה:

אנשים טובים בתוכנות גרפיות לא מתכוונים שהם יודעים לעצב. זה לא נכון שאנשים שיודעים להשתמש בתוכנות גרפיות בצורה מקצועית יודעים גם לעצב. כאשר אתה לומד כיצד לעצב, אתה צריך לדעת כיצד להשתמש בפסיכולוגיה של צבע וצבע כדי להתאים את כל האלמנטים בתוכנת הגרפיקה של אדובי, כמו פוטושופ. תוכלו להכין את תיק העבודות המקצועי שלכם בעזרת מורים בעזרת תוכנות שונות.

בית ספר מקצועי

בית ספר סולו הוא בית ספר מקצועי כבר יותר מחמש עשרה שנים. הוא מלמד את התלמידים כיצד ליצור גרפיקה וסוגים אחרים של תקשורת חזותית. בית הספר מלמד דרך האינטרנט ללימודי תעודה ועבודת תיק עבודות באופן אחד על אחד. אם אתה רוצה לעשות גרפיקה פרסומית, המורה שלך יכול להראות לך איך לעשות את זה צעד אחר צעד עם תוכנה שנראית הרבה כמו תוכנת זום או תוכנת זום עצמה. הם יכולים להזיז את העכבר על המסך ולהראות כיצד להשתמש בתוכנת הגרפיקה בשיעור אחד על אחד.

הם גם מדברים על חוקים בעולם העיצוב הגרפי. תלמידים יכולים לשאול את המורה כל מה שהם רוצים אם יש להם שאלה או נושא שהם לא מבינים.

המורה ישמח לעזור להם. לאחר כל עונת שיעורים ניתנים שיעורי בית ומשימות כדי לעזור לתלמידים ללמוד יותר על שפה גרפית וכיצד לחשוב מחוץ לקופסה, וכן כיצד להשתמש בהם. כשאתה לומד אתה מקבל הרבה שיעורי בית שאומרים לך לשים לב היטב לדברים קטנים שהלקוחות או המעסיקים שלך ירצו.

הרבה ממה שאתה לומד בבית הספר נמצא לעתים קרובות בשיעורי הבית שלך, וזה יהיה בתיק העבודות שלך. זה מה שתלמד: תלמד כיצד להשתמש בתמונות כחלק ממסר מכירתי או שיווקי.

למשרות בתקשורת חזותית להייטק הצטרפו לקבוצה בפייסבוק מבית הספר שאליו למדתם.

בבית הספר יש קבוצה נהדרת של אנשים שיכולים לעזור לאנשים למצוא עבודה במשרות הייטק ובמשרדי פרסום דיגיטליים באמצעות כישוריהם בתקשורת חזותית. דרך קבוצה זו סטודנטים יכולים למצוא עבודה במהירות מכיוון שיש בקבוצה למעלה מ-19,000 וחמש מאות עסקים שמחפשים ביחד עשרות מעצבים גרפיים מדי יום כדי להיכנס לתעשייה. למשל, אנחנו יכולים לראות שמעצב גרפי בהייטק יכול להתחיל עם שכר של שישה עשר אלף שקל נטו בלי שיהיה לו ניסיון.

הסיבה לכך היא שעיצוב גרפי הוא אחד התחומים המבוקשים בעולם העיצוב. רוב בוגרי התכנית לתקשורת חזותית ועיצוב נייד בוחרים לעבוד בתחום כפרילנסר. הם עושים זאת בזמן שלהם.

יש הרבה חברות הייטק שמשתמשות בפרילנס כדי ליצור גרפיקה עבור משרדי פרסום דיגיטליים או סוגים אחרים של אפליקציות. הם אנשים שעובדים לבד ולא עובדים דרך גוף. אין ספק שככל שתלמדו הכל על עיצוב גרפי, תגיעו רחוק מאוד בעולם העיצוב. יש הרבה סרטונים בעמוד הזה שמראים לך איך להיות מעצב גרפי רב תחומי טוב. אתה יכול לצפות בהם כדי לראות אם יש לך את הכישורים לבצע עבודה מסוג זה. אנו מציעים לך לדבר עם אחד מיועצי הלימוד שלנו היום על נושאים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם.