כמה כסף מרוויחים מעצבים גרפיים בתחום

אנימציות פרסומות זזות – פלאש למתחילים שיעור הכנת פרסומות

אם אתם לומדים עיצוב גרפי או מתעדים ללמוד את המקצוע הזה, ואתם מגששים את דרככם באפילה, יש לנו סרטון שיכול בהחלט לסייע לכם בכל מה שקשור לתוכנת פלאש. הסרטון מוסבר בצורה פשוטה ואתם יכולים ללמוד צעד אחר צעד איך מכינים פרסומות כמו שלא חשבתם שאפשר. תוכנת פלאש היא תוכנת חובה לכל מעצב גרפי כמו גם אנימטור, וזה בדיוק המקום להתחיל עם התוכנה וללמוד עליה בצורה פשוטה. אך מי בכלל צריך פרסומות שהוכנו עם תוכנת פלאש? מה רע בתוכנת פוטושופ?

פלאש – להזיז את הפרסומת….

אין שום רע בתוכנת פוטושופ, להיפך, זו תוכנה גרפית מדהימה והיא הבסיס בעיצוב גרפי, ואתם חייבים ללמוד אותה בשביל להתקדם. אך תוכנת פוטושופ יודעת לעשות דברים מדהימים בקבצים דוממים, קבצים עם תמונה, כיתוב או כל דבר אחר, בלי שהקובץ "יתעורר לחיים". תוכנת פלאש לעומת זאת היא תוכנה שעובדת על גרפיקה וקטורית וזו תוכנה שיודעת "להזיז" קבצים או במילים אחרות – להפוך אותם לבאנרים. הכנת פרסומות היא עבודה מורכבת ומצריכה לא מעט יידע וכמובן גם לא מעט ניסיון, אך כשתתנסו ותראו את התוצר הסופי שהגעתם אליו תידהמו מה יש לתוכנה הזו להציע ועד כמה היא חשובה.
גרפיקאי ברמה גבוהה

להיות גרפיקאי ברמה גבוהה…

אם אתם רוצים להיות גרפיקאים ברמה גבוהה, אתם חייבים בין השאר ללמוד גם את תוכנת פלאש. כל משרדי הפרסום הגדולים והחשובים בישראל מעסיקים גרפיקאים שיודעים בין השאר לעבוד עם תוכנת פלאש ברמה גבוהה, ואם אתם רוצים להצטרף לחבורה של מנצחים, חבורה של גרפיקאים ברמה אחת מעל כל השאר אתם חייבים להכיר את התוכנה הזו ולדעת לתפעל אותה כמו שצריך.
אין סוף עבודה…
למי שילמד את התוכנה על בוריה ויתרגל אותה, תהיה ככל הנראה עבודה טובה עם שכר טוב. יש ביקוש רב לגרפיקאים אך ככל שעולה הביקוש כך עולה גם הדרישה לרמה גבוהה, ואתם חייבים להיות שם. הלימוד שלכם מתחיל פה עם הסרטון ומכאן אתם יכולים להתקדם לאן שאתם רק רוצים ומנסים.

אפשר להתפרנס בגרפיקה

רוצה ללמוד איך לעבוד על מחשב כדי שתוכל לעשות את העבודה שלך? יש הרבה אנשים שרוצים להתחיל לעבוד בתחום הזה. אדם: מי המציא את כל הדברים שאנחנו רואים בסופר כל יום? מי מייצר את האפליקציות שבהן אתה משתמש מדי יום? כשאנחנו מסתכלים על דברים, מעצבים גרפיים הם אלה שמחליטים איזה סוג של דברים אנחנו רואים. במאמר הבא תלמדו רבות על עולם התקשורת החזותית והעיצוב הגרפי. ריכזנו עבורכם הרבה שיעורים נהדרים. אנשים העוסקים בתחום העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית יכולים לעבוד מהבית או להצטרף לעולם ההייטק אם ירצו, אבל אין בכך ספק.

כאשר אנו מסתכלים על גרפיקה, היכן אנו מוצאים אותה?

הסיבה לכך היא שאנו רואים היום עבודה רבה בעיצוב גרפי. אנשים מחפשים אנשים שעובדים בתחום הזה כי יש לו ביקוש גבוה. דפוס הוא עבודה של מעצבים גרפיים כבר הרבה מאוד זמן, ובמקביל עולם ההייטק לוקח בחשבון מעצבים גרפיים. יש הרבה אנשים בעולם הפרסום הדיגיטלי עכשיו כי המותג עצמו הבין שכדי לגרום לאנשים להיכנס לאתרים שלהם, הם צריכים להפעיל מודעות שיווקיות.

מי זו החברה הזו? מי המטרה?

אנשים שרוצים לקנות את המוצרים של המותג הזה רוצים לראות אותם בכמה שיותר פלטפורמות שונות. יש קבוצה של אנשים שהם קהל היעד למוצרים או למותג עצמו שיימכר לו. כיום, כדי לגרום לאנשים להכיר מותג או להמשיך בתהליכי שיווק, חברות צריכות להיות מאוד יצירתיות ולתמרן את הרשתות החברתיות ואפילו את גוגל עצמה כדי לגרום לאנשים לשים לב.

בשיווק, איך גורמים לאנשים לקנות דברים שהם לא רוצים?

כשאנשים רואים פוסטים מעניינים בפייסבוק או באינסטגרם, הם יעברו לאתר אינטרנט או לחנות מקוונת. זה נקרא "מניפולציה שיווקית". כל סגנונות העבודה האלה שדיברנו עליהם כאלה שמי שמכין את כל הפלטפורמות הדיגיטליות זה אך ורק מעצבים גרפיים שלומדים את השפה הגרפית לאורכה ולרוחבה כדי להתאים את כל הנושאים הויזואליים לקהל היעד שהוא בסופו של דבר הלקוחות. אנשים העוסקים בתחום הפרסום הדיגיטלי לשיווק עסקי צריכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים גרפיים כי הם אלו שמגיעים עם כל הפתרונות הדיגיטליים והשפה החזותית למודעות.

יש הרבה דברים שונים שמעצבים גרפיים לומדים

מעצב גרפי לומד על כל סוגי השפה החזותית השונים מהשימוש בטיפוגרפיה וכיצד צבעים גורמים לאנשים לחשוב. התלמידים לומדים על הכוח של כל צבע וכיצד ניתן להשתמש בו בשיווק כדי לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר. יש הרבה דרכים להשתמש בתוכנה הגרפית כדי לגרום לדברים להיראות אחרת. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בתמונה שמשנה את השקיפות והגוונים שלה כדי ליצור מסר חברתי או שיווקי, או שאתה יכול ליצור צורות גיאומטריות  כדי להראות את כישוריך. התוכנה הטובה ביותר לציור וקטורים. כל זאת במקביל: התלמידים לומדים כיצד להשתמש בתוכנה כדי להקליד ולעצב ספרים וקטלוגים. בקורס זה תכין תיק עבודות. הסיבה לכך היא שרק תיק העבודות יכול להראות אם המעצב הגרפי מקצועי או לא.

יש כמה דברים לומר על תיק העבודות שלך כאן.

היום זה לא משנה היכן למדת לעיצוב גרפי או אם יש לך תעודה עם הרבה כוכבי זהב עליה. אתה צריך לוודא שבתיק העבודות שלך יש הרבה דברים שמראים מה זה פרסום ושיווק היום. מיצירת אפליקציות ועד יצירת אתרים שתואמים את המותג שלך. במקביל, יש מודעות למוצרים לקידום ובאנרים שאמורים לגרום לאנשים לעשות משהו. כשחברות הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים מסתכלים על תיק העבודות שלך, לא אכפת להם מתעודות או תואר ראשון. במקום זאת, הם רוצים לראות איך הרווחת כסף על ידי שינוי דברים בעסק. פעמים רבות במהלך כל ראיון עבודה, תישאל מדוע השתמשת בצבע קר או חם בעיצוב שלך, וכיצד הקפדת על כללי העיצוב של שליש ושני שליש.

אפשר ללמוד מהבית דרך האינטרנט.

לפני יותר מעשור השתמש בית הספר באינטרנט כדי ללמד תלמידים באופן פרטי, אחד על אחד, עם מורה שיכול לראות את מסכי התלמידים. ראינו בתקופת הקורונה שעסקים ומכללות רבות החלו לעבוד באופן בלעדי באינטרנט כדי להישאר רלוונטיים בשוק. מדינות רבות ברחבי העולם נסגרו וניתקו קשר חברתי, כך שתוכנת הזום הפכה לפופולרית מאוד. באינטרנט, אנחנו מלמדים כבר יותר מחמש עשרה שנים. אתה יכול לקחת שיעורים אחד על אחד וללמוד על עיצוב גרפי באמצעות תקשורת חזותית.

איך זז שיעור חי באינטרנט?

יש מורה שיכול לראות את המסך של התלמיד ולהראות לו איך יוצרים אתר או אפליקציה על מסך התלמיד. במהלך השיעור התלמיד מקבל הסברים רחבים על עולם העיצוב הגרפי הרב תחומי או התקשורת החזותית ולאחר הסבר המורה על התלמיד לתרגל את החומר הנלמד. המורה לא יכול להמשיך לנושאים חדשים בעיצוב גרפי או בתקשורת חזותית עד שהתלמיד יאשר בהחלט שהבין את כל חומר הלימוד.

כך זה הולך:

סיום שיעור מקוון נעשה באופן שהמורה מביא תרגילי יצירה וחשיבה כדי לפתח לתלמיד את כל החשיבה העיצובית וההבנה של עולם השיווק והפרסום. אתה צריך לדעת שאם אתה רוצה לעבוד בתחום הזה, יהיו לך הרבה שיעורי בית. תצטרך גם לזכור את כל הכללים לסוגים שונים של עיצוב גרפי ולעבוד על תוכנות גרפיות כמו ועיצוב שיש בו הרבה פקודות.

תמיכה בלימודי תקשורת חזותית בפירוט כך זה עובד.

לאחר כל שיעור, התלמיד צריך להכין את שיעורי הבית כדי להתכונן לשיעור הבא. אם יש שאלות או טכניקות שלא מצליחות, או אם התלמיד רוצה לקבל משוב ומשוב על איך הם עובדים על העיצובים שלו, הם יכולים לשאול את המורה שלו בכל עת. סולו סקול מאמינה בלמידה אישית ואישית כדרך היחידה המאפשרת לתלמידים להתקבל לעבודות. בלימוד פרטי ופרטני, התלמיד הוא היחיד שזוכה לתשומת הלב. זה מאפשר יעילות גבוהה מאוד.

כמה כסף מרוויחים מעצבים גרפיים בתחום?

בוגרי המסלול לתקשורת חזותית ועיצוב גרפי מרוויחים שכר נטו של תשעה עשר אלף שקל ואם יבחרו לעבוד בעולם הדפוס וביצוע הדפסות על ניירות, הם מרוויחים שנים עשר אלף שקל נטו. רוב בוגרי העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד מהבית ולספק שירותי שיווק ופרסום לעסקים בעצמם, במקום לעבוד בחברה.

בית הספר יכול לעזור לך לקבל את העבודה הראשונה שלך בתחום העיצוב הגרפי. זו הסיבה שאתה צריך ללכת לבית הספר.

בבית הספר יש קבוצה מדהימה של למעלה מתשעה עשר אלף חברות פרסום דיגיטלי לחברות הייטק שמחכות לך המעצב הגרפי שמתחיל להשתלב בתעשייה בגלל הביקוש האדיר נוצרו אינספור קבוצות בפייסבוק ובכל רשת חברתית לחשוף מעצבים גרפיים מתחילים. בזכות הקבוצה נמצאו אלפי משרות לבוגרי בית הספר. זה נמשך כבר 12 שנים.

תעבוד לבד.

אם אתם רוצים לעסוק בתחום הזה לבד, אין ספק שקבוצת הגרפיקאים המתחילים שאתם צריכים תוכל לעזור לכם להתחיל מצוין בתחום. אפשר ליצור קשרים עסקיים בקבוצה זו, מה שיעזור לך להגדיל את העסק ואת בסיס הלקוחות שלך.

 מידע רק דרך יישומי אינטרנט ומנוע החיפוש של גוגל

הדור של היום מקבל מידע רק דרך יישומי אינטרנט ומנוע החיפוש של גוגל בשאילתות רבות ושונות. תחום העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית יהיה מבוקש רק בשנים הקרובות. ככל שיעבור הזמן, יותר ויותר אנשים יעבדו בעולם ההייטק, מה שאומר שיהיה צורך רב במעצבים גרפיים. מדינת ישראל נחשבת לאחת המדינות הפופולריות ביותר שמוכרת טכנולוגיה לכל העולם ולכן ההיי-טק זוכה לביקוש רב.

שוק כוח האדם המקומי אינו מספק את מה שעולם ההייטק צריך ולכן חברות הייטק רבות משתמשות ולוקחות שירותי עיצוב גרפי מכל העולם. אם אתם מחפשים תחום להשתלב עם רווחה כלכלית אין ספק שתחום העיצוב הגרפי הוא התחום שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם יועצי הלימודים ולקבל פרטים רחבים מעולם התקשורת החזותית והמולטימדיה שתזכו לצפייה נעימה.