טיפים לעיצוב לוגו

טיפים לעיצוב לוגו – עדכון 2019 

הלוגו הוא אחד הנכסים היקרים ביותר עבור כל עסק. הוא הפנים שלו והוא מייצג אותו בכל מקום, הוא אמור להעביר מסרים וליצור תחושות אצל הלקוחות הפוטנציאליים כמו גם אצל כל מי שבא במגע כלשהוא עם העסק. זו הסיבה שעיצוב שלו צריכה להיות עם מחשבה רבה, עם חשיבה רחבה ועם לא מעט יצירתיות. הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם.

מיתוג עסקים מה עשו המתחרים שלכם?

היום קל מאי פעם לדעת לא מעט על המתחרים, וזאת כמובן בעיקר בזכות של רשת האינטרנט. אם אתם רוצים לקבל רעיונות לעיצוב הלוגו שלכם או של הלקוחות שלכם, אתם צריכים להגיע ללוגואים של המתחרים שלכם או של הלקוחות שלכם, אלו שעוסקים באותו תחום ולנסות להסביר מה הם גורמים לכם. האם הם יוצרים בכם עניין? האם הם גורמים לכם לרצות לדעת יותר? האם הם יוצרים תחושת שייכות? משיכה חזקה אליהם או הירתעות. כשתמצאו לוגו אחד או יותר שגורמים לכם להרגיש את התחושות הרצויות, תוכלו לקבל כיוון ולפעול לפיו.

טיפים לעיצוב לוגו

מה קורה עם הלוגו בקטן?

יש לא מעט מעצבים שמעצבים לוגואים אבל לא חושבים על האופציה שהוא יהיה בקטן ובודקים רק שהוא נראה טוב בגדול. אבל לוגואים היום נמצאים בכל מקום ובכל אלמנט שיווקי של העסק כמו ניירות מכתבים,  מעטפות, פוטרים של אתרים (החלק התחתון והקבוע של האתר) ובעוד מקומות רבים והם בשימוש בגדלים שונים. כשאתם מעצבים לוגו, תקטינו אותו עד כמה שאפשר ובדקו שהוא נשאר ברור.

טיפים לעיצוב לוגו - עדכון 2019 

בדיקת נראות בצבעים גרפיים שונים

עוד משהו חשוב שצריך לתת עליו את הדעת כשמעצבים לוגו הוא שלא רק אתם אוהבים את הצבעים אלא שהוא נראה טוב בצבעים מנוגדים כמו גם בשחור לבן. האפשרות לעשות מניפולציות שונות עם לוגו קיים פותחת לא מעט אפשרויות, ואתם חייבים לוודא את זה.

בדיקת נראות בצבעים גרפיים שונים

לשמור על עיצוב גרפי נקי עם טיפוגרפיה נכונה לא יותר משני גופנים!

אל תהיו יצירתיים מידי. אם אתם עושים שימוש ביותר מגופן אחד בתוך הלוגו, אל תשתמשו ביותר משני גופנים! עיצוב לוגו מצריך חשיבה וסבלנות אבל התוצאה יכולה להיות מדהימה ובעיקר לשרת את העסק.

עיצוב לוגו - עיצוב גרפי נקי עם טיפוגרפיה נכונה

טיפים למעצבים גרפיים מתחילים כולל סרטונים 2019

  •  כעושים מיתוג לעסקים מחדש לוגו זה לפעמים מורכב מאוד, מכיוון שהלוגו צריך להיות מחובר גם לחברה שאותה אנחנו מייצגים וגם לכלל הציבור, להלן מספר כללים שיעזרו לכם בעיצוב לוגו על ידי תוכנות וקטוריות כגון תוכנת אילוסטרייטור.
  •  לא לברוח מן המראה של החברה, כאשר מעצבים מחדש את הלוגו יש לשמור על הצבעים שבה החברה מייצגת את עצמה.
  • לא להעתיק סמלים אחרים ממקומות שונים, אפילו אם הלוגו הישן בעל עיצוב מיושן יש לחשוב על רעננות למיתוג גרפי מחדש ולשמור על שימוש בצבעים גרפיים מלאים.
  •  כשמעצבים לוגו צריך לדעת שהוא צריך להשתלב עם מספר עיצובים גרפים שונים כגון אתרי אינטרנט, כרזות, כרטיסי ביקור, המדיה הדיגיטלית, טלוויזיה ועוד.
  •  לא לעצב לוגו מורכב מידי, לפעמים תוספות קטנות ללוגו יכולים לגרום ללוגו להראות פשוט ולא מקצועי. תשמרו על חוק הפשטות והסדר הוויזואלי בעיצוב הגרפי.
  •  איפיון – תשתדלו בעת עיצוב לוגו לדבר עם הלקוח שלכם, לערוך מחקרים לפני שמעצבים לקרוא קצת על החברה, לראות מה באמת המוצרים שלה משקפים, כל זאת כדי לעזור לכם לעצב מחדש את עיצוב הלוגו .
  • תשמרו על חוק המקוריות תבדקו מה אנשים מרגישים כשהם מסתכלים על הלוגו, שאלו את עצמכם שאלות לגבי עיצוב הלוגו ותנו לקהל להעביר ביקורת בונה על עיצובכם.
  • בעת עיצוב הלוגו תשמרו על אלמנטים מוכרים , אלמנטים שיעזרו לחברה למכור יותר, בעת עיצוב והחידוש של הלוגו תחשבו גם אם התוכן של העיצוב כולו שונה. האם גם התוכן של החברה משתנה? זאת כדי מתן דגש על שמירה של הלוגו הקודם מבחינת ערך.
  • לא לנסות לעשות עיצובים רחוקים מהלוגו המקורי שהיה, תשתדלו תמיד להישאר מחוברים וקרובים גם ללוגו המקורי שהיה הרי בכל זאת הלוגו הזה עבד שנים.

תוכנות גרפיקה לעבודה בעיצוב גרפי

תוכנות גרפיות לעיצוב לוגו יהיו אך ורק תוכנה וקטורית כגון אילוסטרייטור תוכנה וקטורית בקצרה היא סוג של צביעה על פני שטח מלא ולא מבוסס פיקסלים ונקודות מאפשר להגדיל ולהקטין את הלוגו מבלי לפגוע באיכות שלו. תוכנת אילוסטרייטור תאפשר לכם גם לבצע חיבורים בין קווים ואלמנטים גרפיים .

  • עיצוב הלוגו יצבע אך ורק בצבעים על פי קטלוג של חברת פנטון PANTONE מה שמאפשר צביעה אחידה בכל מהדורות ההדפסה שיהיו בעתיד, תאימות מוחלטת בכל מדיה אפשרית שבה הלוגו יהיה נוכח.
2019-08-07T09:54:30+03:00