כיצד לעצב לוגו בתוכנת גרפיקה ממוחשבת – כל הטיפים בבניית לוגו מקצועי – שלב אחר שלב.

כיצד לעצב לוגו בתוכנת עיצוב גרפי של חברת אדובי  – כל הטיפים בבניית לוגו מקצועי שלב אחר שלב.

עדכון 2019 – למה צריך בכלל לוגו לעסק? למה צריך בכלל שהוא יהיה מעוצב? הנה כמה דברים שצריך לדעת. לוגו הוא מרכיב חשוב בשיווק של כל עסק, למעשה, כל עסק חייב לוגו, כזה שייצג אותו אל מול הלקוחות שלו. לוגו הוא זה שמגלם בתוכו את הערכים של העסק, וזה שעם הניראות שלו אמור לשדר משהו לאנשים, אמור ליצור אצלם איזו שהיא תחושת קירבה וצורך בשירותים או במוצרים של העסק. נסו רגע לדמיין מה גורם לכם הלוגו האדום של קוקה קולה להרגיש? לא שחרור וחופש? הוא לא גורם לכם להיות ישר צמאים וצריכים משהו קר ורענן? זהו בדיוק כוחו של לוגו ברמה גבוהה, לוגו איכותי ובעיקר מדויק.

לעצב לוגו בתוכנת עיצוב גרפי

כל מה שצריך הוא את תוכנת אילוסטרייטור

אז איך בונים לוגו בצורה מקצועית? באיזו תוכנה? עושים את זה עם תוכנת אילוסטרייטור, תוכנת גרפיקה מצוינת שפה יש מדריך מצוין שלה. אילוסטרייטור היא תוכנת הגרפיקה הנבחרת של המעצבים הגרפיים, תוכנה שמציעה המון כלים שימושיים לעיצוב של אלמנטים גרפיים רבים ובתוכם גם הלוגואים. אילוסטרייטור היא תוכנת גרפיקה ממוחשבת אחת המובילות בעולם, תוכנה שאתם חייבים להכיר אם אתם רוצים לעצב לוגו. אז הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם בבניית הלוגו של העסק שלכם.

טיפים לעיצוב לוגו

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבנות את הלוגו של העסק שלכם. הראשון הוא, תהיו פשוטים. אל תחפשו תחכום ודווקא הפשוט והישיר עובדים. השני הוא עצבו לוגו שייצור רושם מידי, לא כזה שצריך לתהות מהו ובאיזה תחום הוא. השלישי, בנו לוגו שיוכל להיות גם בגודל קטן מאוד, לוגו שיוכל להיות גם על חומרים פרסומיים בקטן מאוד. הרביעי, תראו מה המתחרים שלכם עשו ומה הלוגו שלהם גורם לכם להרגיש. החמישי, הלוגו צריך להיות זכיר, כזה שייתפס במוחם של הלקוחות שלכם.

טיפים לעיצוב לוגו

אלו כמה טיפים על קצה המזלג מכיוון שעיצוב לוגו הוא תורה שלימה. אילוסטרייטור היא התוכנה לעצב איתה את הלוגו והמדריכים פה יסייעו לכם להתמקצע בה.

מעוניינים ביצירת לוגו שייצג את החברה שלכם בפני הקהל הרחב? להלן השלבים לקראת תהליך יצירתו עבור העסק שלכם: לעסק שלכם בוודאי יש שם הייחודי לו והמבדיל אותו מחברות אחרות מתחרות, שם מקורי..
תחילה – לפני העיצוב הטכני של הלוגו, מומלץ לרשום את שם העסק על דף ולרשום את כל הקשור בו, לדוגמה: עסק המתמחה בבישול – אז להתייחס לסוג האוכל, אפשר לקחת בחשבון את שורשיו של האוכל – המדינה ממנה הוא הגיעה, מטעמים נוספים הניתנים לשילוב עם אוכל זה ועוד, דוגמה נוספת: מקום המלמד מקצוע מסוים – לכתוב את נושאי הלימוד בו וכו’.

כל רעיונות אלו יגבשו תמונות וצבעים שונים שיוכלו להופיע על גבי הלוגו של העסק.

לחשוב באיזה שפה יהיו כתובות האותיות של שם הלוגו – באותיות עבריות או באותיות לועזיות – האם זה יהיה קריא לקוראים את שם הלוגו. לאחר בחירת כל אלו – ניתן להתחיל בהכנה העיצובית בעזרת המחשב של הלוגו. תחילה, יש לחפש באינטרנט תמונות רלוונטיות עבור הלוגו שיעוצב בתוכנת גרפיקה ממוחשבת – לשמור אותן בתיקיה מרוכזת במחשב או על התקן אכסון רצוי עבורכם. אחר מכן, לבחור באיזו תוכנה תעצבו את הלוגו של העסק שלכם:
כיום ישנן תוכנות רבות המציעות אפשרויות של עיצוב כאשר הבולטת מבניהן היא התוכנה הגרפית פוטושופ Photoshop, אילוסטרייטור ADOBE שבעזרת תוכנה זו ניתן לעצב לוגו מרשים ומיוחד, ניתן למזג מספר תמונות יחדיו וליצור תמונה חדשה לגמרי, כל תמונה לעצב בנפרד – להסיר חלקים לא רצויים, להוסיף אפקטים, לחתוך חלק מסוים בתמונה ולהעביר אותו לתמונה אחרת, הן את שם הלוגו אפשר לעצב, לשלב צבעים – המייצגים את הלוגו, למקם את שם הלוגו במקום הרצוי על קובץ העבודה, להשתמש באפקטים מיוחדים כגון: הצללה, טשטוש, ריכוך, תלת ממד ועוד כך שהלוגו יבלוט ויפגין נוכחות רבה בכרטיס הביקור / בעסק שלכם.

את הלוגו שתעצבו יש לשמור בשני פורמטים (סוגי קבצים) אחד – המיועד להדפסה – ישמש אתכם לכרטיסי הביקור של העסק, השני קובץ לצפייה במחשב – יהיה ניתן לשימוש באתר האינטרנט של העסק שלכם.

2019-08-11T12:09:08+03:00