כמה לוקחים על לוגו

כמה לוקחים על לוגו – טיפים בדפוס והדפסת לוגואים

במאמר זה לא רק שתקבלו מחירים על לוגואים ומחירון על עיצובים גרפיים שונים, אנו נמצא לכם עוד היום מעצבים גרפיים וגרפיקאים שיתנו לכם אין ספור הצעות מחיר לכל עיצוב שרק תרצו, כיום לוגו הוא הדבר החשוב ביותר בעת בניית תדמית אישית ועסקית להגדלת מערך השיווק של עסק גדול או קטן, זה לא ממש משנה בעולם המדיות החברתיות אם אתם עסק קטן או גדול, לקטנים ולגדולים יש את אותו דף פייסבוק או אתר אינטרנט ולכן אם אתם בונים את התדמית העסקית שלכם כדאי מאוד שתראו טוב ברשתות החברתיות ובכלל לקהל היעד שלכם, מעצבים מקצועיים שיעצבו לכם את העסק ישאלו אתכם מספר שאלות כדי שיוכלו להתחבר ולהבין מה מהות העסק. במאמר זה ניתן לכם טיפים חשובים ביותר על יצירת חוזה מול גרפיקאי לעבודה משותפת, תקבלו טיפים מעולם הצבעים וכמה חשובים לתחום של המיתוג, מהו בניית קונספט עיצובי נכון! ומה בכלל קורה אם אתם כבר סגרתם עם מעצבים גרפיים שיעבדו מולכם ואתם לא מתחברים למה שהם עיצבו לכם.

אז כמה עולה לוגו? איפה מתחיל הגבול של זול מידי או יקר מידי?

מחירון של עיצוב לוגו הוא לא מחירון שכולם עובדים על פי אותו קו, כל מעצב גרפי או חברת פרסום לרוב רשאית לקבוע את המחיר על פי המקצועיות של המקום או הניסיון של המעצב הגרפי או הגרפיקאית, בסופו של דבר מה שיקבע את המחיר זה איך נראה תיק העבודות של המעצבים הגרפיים ואם אתם עובדים עם משרד פרסום או פרילנס תצטרכו לראות אם איזה לקוחות הם עבדו. המחירים לרוב מתחילים ממחיר של 800 ש”ח לוגו ויכולים להגיע למחיר של 5000 ש”ח הכל תלוי במהות הלוגו והשם של המבצע את הלוגו והרזומה שלו או שלה, מאוד חשוב לא לסגור ישירות עם המחיר הכי זול או בגלל שהמחיר יקר אז לחשוב שאכן המעצבים הם מקצועיים, כיום בעולם עיצוב גרפי החיבור בניכם הוא לא פחות חשוב, כי עיצוב לוגו לא נגמר בסקיצה אחת ולפעמים לא תמיד קולעים למה שאתם באמת רוצים. אחת הבעיות שאתם לא מעצבים גרפיים ולא תמיד יודעים מה קהל היעד שלכם יאהב או לא יאהב, אנשים וקהלי יעד ישפטו אתכם על פי איך שהלוגו שלכם יראה ואיך נראה אתר האינטרנט שלכם, אם זה לא נראה טוב זה יכול לעשות את הפעולה ההפוכה ולפגוע לכם בתדמית האישית ויגרום לנזקים שיווקיים אדירים.

צבעי פנטון כמה זה חשוב בעיצוב הגרפי וללוגואים

במידה והלוגו שלכם הולך להיות מודפס על מספר סוגים של סגנונות הדפסה חשוב מאוד לעצב את הלוגו באמצעות מספר קטלוגי של חברת פנטון, רוב בתי הדפוס לא יכולים להדפיס במקום אחד את הכל, יש בתי דפוס שידפיסו לכם את הכרטיסי ביקור ובתי דפוס אחרים ידפיסו לכם את האריזות, במידה ואתם לא השתמשתם בצבעים על פי מספר סידורי של חברת פנטון רוב הסיכויים שהגוון של הלוגו לא יראה אותו הדבר, גרפיקאי או מעצבת גרפית לא מקצועית יעבדו עם צבעי פרוצס או צבעי CMYK הדפסה לוגו עם צבעי פנטון מול צבעי CMYK פרוצס ההבדלים הם עצומים בגוונים, אף אחד לא יכול להבטיח לכם את אותו הגוון בצבעי פרוצס. מומלץ להשתמש ב 3-4 גוונים של פנטון ולא יותר, נוכל לראות את כל החברות הגדולות שהם משתמשות לא יותר מ 2 גוונים כדי לשמור על צבעים ומיתוג גרפי נכון!

התמודדות מול מעצבים גרפיים וגרפיקאים – חוזה עבודה

במידה ומצאתם גרפיקאי לעבוד איתו על עיצוב הלוגו זה כבר סיבה טובה לערוך חוזה או הסכם בכתב על ענייני התשלום, לרוב לוגו לא נולד ברגע ויש את שלב הסקיצות, מומלץ לשלם תחילה את התשלום ה1 של הלוגו, בזמן ההסכמה שלכם על הקו והקונספט שאתם בחרתם מומלץ לבצע את התשלום 2 לאחר הליטושים והסכמה סופית תוכלו לבצע את התשלום ה3, לכל גרפיקאי או מעצב גרפי יש את כמות הסקיצות והניסיונות שהוא מוכן לבצע עד לעיצוב הגרפי הסופי של הלוגו, מומלץ לרשום את כמות הסקיצות בחוזה שלא יהיו הפתעות, במידה ואתם חורגים ממה שמקובל עליכם לכתוב בחוזה את התשלום הנוסף במידה ואתם לא מרוצים מכל הסקיצות שקיבלתם.

מעצבים גרפיים וגרפיקאים - חוזה עבודה

מעצבים גרפיים וגרפיקאים – חוזה עבודה

מה קורה שלא קולעים בעיצוב הלוגו? איך מתמודדים?

לפעמים הגרפיקאים לא קולעים למה שאתם רוצים ואם המצב הוא כזה יש לכתוב בחוזה הכנת עיצובים גרפיים על התשלום הסופי במידה והלוגו שעיצבו לכם לא יוצא לאור בסופו של דבר, אתם וגם המעצבים הגרפיים צריכים להיות עם ראש שקט, לוגו זה דבר שצריכים לתת עליו את הדין, לוגו הולך לייצג אתכם בכל הפלטפורמות האפשריות לכן אתם צריכים להיות שלמים מאה אחוז עם מה שאתם מקבלים בסופו של דבר. גם מצבים כאלה קורים ולכם חשוב לסכם על מחיר נמוך יותר ממה שהמעצבים רוצים על לוגו שיוצא לאור לעומת לוגו מעוצב שלא יוצא לאור.

למצוא עובדים בתחום העיצוב הגרפי איפה?

במידה ואתם רוצים כבר היום להתקשר עם מעצבים גרפיים מקצועיים או גרפיקאים אתם יכולים להצטרף לקבוצה הענקית ביותר בפייסבוק שתאפשר לכם להתקשר ולקבל מעצבים גרפיים שיספקו לכם את כל המידע על התמחור בתחום, ההתקשרות מתבצעת דרך הפייסבוק, עליכם להתחבר לקבוצה ולבקש אישור הצטרפות, לרוב האישור מתבצע תוך שעה או שעתיים ולרוב מידית, לאחר שהצטרפתם לקבוצה אתם מוזמנים לפרסם פוסט שמסביר את הצרכים האישיים שלכם, כמובן אל תהססו לבקש דוגמאות ותיקי עבודות שישלחו לכם, לרוב מפרסמי מודעות דרושים משאירים אימייל ששם הם מקבלים את כל ההודעות מהגרפיקאים והמעצבים. בקבוצה תוכלו להתייעץ על נושאים רבים ולאו דווקא לקבל הצעות מחיר על גרפיקות, הקבוצה מורכבת ממעסיקים ומעצבים גרפיים שמעבירים עבודות בצורת פרילנס, כמובן שאם אתם מחפשים שכירים תוכלו למצוא שם אין ספור מעצבים מקצועיים עם ניסיון או בלי ניסיון בתחום. תוכלו לבקש כל דבר שרק תרצו החל מקורות חיים ועד לתיקי עבודות עם דוגמאות של מעצבים. המטרה בקבוצה היא עזרה בחינם לכל אחד שרוצה שירותים גרפיים או מעצבים גרפיים שרוצים להתברג בשוק העבודה בצורה מהירה, הקבוצה היא המקום!

ללמוד את תחום העיצוב הגרפי וגרפיקה ממוחשבת

אם אתם גרפיקאים או מתעניינים בתחום הלימודים בעיצוב גרפי, תוכלו להתחיל ללמוד את התחום בעיצוב גרפי וכל זה בשיטת לימודים אונליין אחד על אחד עם מורים פרטיים המחוברים ישירות לתוכנות הגרפיקה שנמצאות אצלכם במחשב, בסולו מגוון מסלולי לימוד החל מלימודים של בניית תיק עבודות בעיצוב גרפי ועד ללימודים של גרפיקה ועיצוב למתחילים, תוכלו ליצור קשר עוד היום ולברר על מגוון מסלולי הלימוד. 50 אחוז מתלמידנו הגיעו ממכללות שונות מדוע? לימוד אישי יעיל יותר מלימוד בקבוצה, לימוד אישי יאפשר לכם להתרכז בדיוק בחומר שאתם צריכים כדי לשפר את תיק העבודות שלכם בתחום, ואם אתם מתחילים בעיצוב גרפי המורים יוכלו ללמד אתכם בקצב שלכם בצורה אישית ופרטית להצלחה, תוכלו לצפות בסרטוני הסבר על עולם העיצוב הגרפי ובכלל מה זה תוכנות גרפיות והשימוש של מעצבים גרפיים בתחום, צפייה נעימה!

2017-11-06T23:31:26+00:00