לימודי גרפיקה לעולם פרסום – שיווק מוצרים

לימודי גרפיקה לעולם הפרסום – שיווק מוצרים

עולם הפרסום הוא עולם מדהים, עולם שהעיסוק בו הוא מרתק מכיוון שהוא למעשה כניסה למוחם של בני אדם. צריך לדעת איך הם חושבים? מה גורם להם לתחושות מסוימות? איך אפשר לגרות אותם לפעולה כזו או אחרת? אלו אלמנטים גורמים לחלק שמוח שלהם שרוצה לקנות, להתעורר, ובכלל, איך מוכרים להם. עולם הפרסום עבר לא מעט תהפוכות ובעיקר שדרוגים בשנים האחרונות, בעיקר מאז שהאינטרנט נכנס לעולמינו בסערה. אבל גם עולם הפרסום ה”ישן”, זה ששייך למוצרים הפיזיים לא נעלם מן העולם. גם היום יש עטיפות שצריך לעצב ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות, גם היום צריך לעשות קמפיינים בשביל לשווק מוצרים, וגרפיקה היא אמצעי חשוב לעשות את זה. 

מה עובד על הלקוח?

מסתבר שהמוח שלנו עובד בצורה מאוד ספציפית ואפשר “לתכנת” אותו למטרות שונות. יש מילים וצבעים ש”עושים לו את זה”, יש צורות וסגנונות שמעירים אותו וגורמים לא לגירוי שהוא צריך לספק. לימודי גרפיקה לעולם הפרסום וספציפית לעולם שיווק המוצרים הם לימודים מרתקים, לימודים ברמה גבוהה מאוד שקודם כל חושפים את התלמיד לחוקי העיצוב השונים ומאפשרים לו להתוודע אליהם. לימודי גרפיקה לעולם הפרסום מאפשרים בסופו של דבר לתלמיד ליצור עיצובים מרהיבים ובעיקר מושכים, כאלו שיעשו עבודה מצוינת ויגרמו ללקוח לפתוח את הארנק. בלי גרפיקאים, עולם השיווק חסר ערך ואת זה בדיוק המעצבים הגרפיים משלימים.

זה מה שצריך להיות על אריזה

“אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו” זה פתגם שכולנו מכירים. אבל האמת היא שבכל מה שקשור לעיצוב אריזות, עדיף להשקיע לא פחות בקנקן עצמו. זה אומר שצריך שהתמונה על האריזה או הציור יהיו מעניינים, זה אומר שהם צריכים לייצג בכבוד את מה שיהיה בפנים, זה אומר שצריך לבחור את הצבעים המתאימים ואת הפונטים המתאימים למלל שיהיה כתוב, וכמובן גם את המלל עצמו. 

לימודי גרפיקה לעולם הפרסום מאפשרים לעשות לא מעט דברים הן לשיווק מוצרים בצורה פיזית והן לשיווק שלהם בצורה וירטואלית. הם כוללים כמה תוכנות גרפיות שצריך להכיר על בוריין.

לקהל יעד גדול עולם העיצוב הגרפי עבר מהפך, וכיום כל בוגר לימודי גרפיקה מקצועיים, מעצב ומפיק מוצרים גרפיים איכותיים .כל סטודנט המתעתד להיות גרפיקאי, צריך לעבור לימודי גרפיקה הכוללים: לימודים תיאורטיים ומעשיים כאחד. זאת, כדי להבין מעשית את שלבי הגרפיקה ולשם יצירת הבנה, ידע והחלטיות, כדי להפיק את העיצובים הטובים ביותר. יוצא מכך : לימודי גרפיקה יקנו לך ידע תיאורטי רב, וידע מעשי. לימודי גרפיקה הינם אלה ההופכים אותך למעצב גרפי, והם אלה המקנים לך שפה מיוחדת, חשיבה יצירתית, מיומנות גרפית וידע טכני בתחום.

לימודי גרפיקה אתה לומד את כל האספקטים הקשורים לעיצוב גרפי

במהלך לימודי גרפיקה אתה לומד את כל האספקטים הקשורים לעיצוב גרפי, כמו:

תכנון העיצוב, העבודה מול המחשב, ההפקה ועוד. אתה גם לומד איך לעבוד מול הלקוח, ולהתחשב במגבלות קיימות, לדוגמא: מגבלות כלכליות או טכניות. כל אחד שמתעניין, מוזמן להגיע לקורס לימודי גרפיקה , בין אם הוא חסר כל ידע בנושא, ובין אם הוא בוגר קורס במכללה או בבית ספר לעיצוב גרפי, שזקוק לרענון ולשיפור ידע בתוכנות גרפיות.

מה הם הנושאים הנלמדים בקורס לימודי גרפיקה? לימודי גרפיקה כוללים:

1. פיתוח שפה גרפית.

2. לימוד תוכנות גרפיות: אילוסטרייטור, פוטושופ, ואינדיזיין.

3. חשיבה יצירתית.

4. עיצוב בסיסי שיכלול:

5. קומפוזיציה – דהיינו: קווים וצורות, יחסי גומלין בין הצורות, פרספקטיבה ועוד.

צבע ואופטיקה – כלומר: כל מעגל הצבעים- חמים וקרים, צבעי אור, פיגמנטים,

צבעי דפוס, ועוד.

ג. טיפוגרפיה – פונטים רבים, גיוון שימושים באותיות, קישור בין הנושא לכתב, ועוד.

5. חקירת הנושא המיועד לעבודה, וניתוחו.

6. בחירת קונספט ותרגומו לרעיון, ולמרכיבים של העסק.

7. מבוא לפרסום ושיווק הכולל: הכרת משרד פרסום, הבנת התקשורת עם הלקוחות,

בניית הצעות מחיר, ועוד.

7. בניית הגרפיקה המיועדת לפרסום העסק, כמו: עיצוב לוגו לעסק, עיצוב פרסומות,

כרזות ופליירים, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב ניירות מכתבים, וכיוצא באלה.

בנוסף, במהלך לימודי גרפיקה , תתבצע הכנה של תיק עבודות.

תיק זה ישמש כראיה על ידיעותיך ועבודותיך, לכשתגיש מועמדותך לעבודה.

תיק העבודות יכלול:

  1. שרטוטים גרפיים.
  2. עיצובי לוגו מגוונים.
  3. ביצוע הזמנות.
  4. שחזור של גרפיקות פרסומיות קיימות.
  5. עיצוב חוברות, קטלוגים וכדומה.
  6. הדפסות ושיווק.

בבית הספר סולו ללימודי גרפיקה אונליין, תלמד את הלימודים המקיפים והמעמיקים ביותר, ותסיים עם ידע עצום ובטחון רב. כל זאת, בשיטת לימוד פרטנית של אחד על אחד, תוך כדי יחס חם, הנאה, ונוחות מקסימלית.

1

 

 

 

2019-08-05T11:09:25+03:00