איך מתבצעים לימודי אילוסטרייטור באינטרנט

לימודי Illustrator באינטרנט ללכת לקורס לעיצוב גרפי כל כמה פעמים בשבוע זה טוב וזה יפה אבל…​

איך מתבצעים לימודי אילוסטרייטור באינטרנט? לאחר בחירת מכללה מתאימה שמעבירה שיעורים פרטיים, אחד על אחד דרך האינטרנט, צריך לדאוג לבחור שעות נוחות ללימודים וקבועות, לרוב אחרי שקובעים לא ניתן לשנות כל פעם, אז תדאגו לבחור שעה נוחה ואז לדאוג שמחוברים למחשב אוזניות עם מיקרופון כדי שגם תוכלו לשמוע את המורה המסביר וגם לדבר אתו. לאחר ההתחברות הראשונית לאינטרנט וודאו שהמיקרופון עובד כראוי וגם האוזניות והשיעור שלכם יתחיל, בשיעור עצמו המורה מציג את עצמו ואת התוכנה ואיך מתחילים לעבוד עליה, מתחילים תמיד מהבסיס.

דרך חיבור מהיר באינטרנט ובאמצעות תוכנת זום, המורה רואה מה קורה במחשב התלמיד ויכול גם "להשתלט" על העכבר של התלמידים וללמד אותו על תוכנת האילוסטרייטור, דבר ראשון התלמיד יכיר את הממשק של האילוסטרייטור, איך אפשר לשנות את צבעו האפור לשחור או ליותר בהיר וכו' הכל לפי העדפה אישית, עוד הסברים על הגדרות בסיסיות בתוכנה, במיוחד כשיש כל כך הרבה גרסאות תמיד טוב לעבוד עם הגרסה החדשה ביותר אבל אם יש לקוח שרוצה קובץ פתוח ויש לו גרסה אחת מתחת, ניתן לשמור בגרסה של הלקוח שגם הוא יוכל לפתוח את הקובץ.

חשוב ללמוד על הכלים השונים בתוכנת האילוסטרייטור, ומה כל כלי יכול לבצע, חשוב ללמוד על ספריית הצבעים, וכמה היא חשובה לעבודות עם פרויקטים שעובדים על קבוצת צבעים אחידה במקום כל פעם ליצור אותם מחדש, מעלים צבע נחוץ מהספרייה, חוסכים זמן רב על תהליך שעלול לחזור שוב ושוב ליצירת הצבע. עבודה עם תמונות, ייבוא תמונות נכון לתוכנה ונעילתם כדי שתוכלו לעבוד בשכבה מעל.

  • בשיעורים תלמדו גם קיצורים בתוכנה, לימוד קיצורים מאוד עוזר להליך עבודה מהיר ונכון, בכלל חשוב ללמוד הרגלי עבודה נכונים ומקצועיים שילכו אתכם לשאר הפרויקטים שאותם תיצרו בזכות הכלים שאתם מקבלים בלימודי שיעורי אילוסטרייטור, תלמדו גם רבות על כלי העט, זהו כלי שנראה קצת מפחיד ומורכב לשימוש בהתחלה ואולי תעדיפו להשתמש בכלי המכחול או העיפרון כדי לצייר, אבל תרגול! ועוד תרגול של כלי העט יגלה לכם שהוא הכי נוח לציור ולשליטה בעיצוב, אחרי כל שיעור ובמהלך השיעור תקבלו אפשרות לתרגל לבדכם, התרגול מאוד חשוב להבנת הנושא הנלמד והמשך לנושא הבא, תעשו שיעורי בית הכי טוב שתוכלו כדי להיות מומחים בתחום, היום אתם מקבלים ביקורת מהמורה שלכם ביום אחר זה כבר יכול להיות לקוח שלכם, תלמדו לעבוד באופן מקצועי מהתחלה.

לבדוק לאורך ורוחב בנישת ההייטק האם אתם מתאימים לתחום העיצוב הגרפי?

רוצים לראות האם אתם מתאימים לתחום העיצוב הגרפי? איך אני יכול להיות בטוח שתחום העיצוב הגרפי מתאים לי? על כל השאלות הללו, האם כדאי ללמוד את התחום הזה או להתחבר ולהתמזג בכל מה שמתרחש במדיה הדיגיטלית, יענו בפוסט הזה, הכולל סרטונים ועוד. שיעורי יוטיוב מסבירים מה מבצעים מעצבים גרפיים ביום רגיל בעבודה במשרד פרסום או כמעצבים גרפיים. מה ההבדל בין עיצוב גרפי לגרפיקה ממוחשבת, ועוד שפע של דברים אחרים שמתעניין טירון בתחום המדיה הדיגיטלית צריך להיות מודע אליהם.

מעצבים גרפיים ראו מהפכה תעסוקתית במיוחד לאחר הביקוש לשיווק עסקים בתקופת הקורונה

אנחנו יכולים לספר לכם שמעצבים גרפיים ראו מהפכה תעסוקתית בשנים האחרונות, לאו דווקא בגלל שפתאום נדרשים יותר מעצבים גרפיים, אלא בגלל שכל סגנון העבודה הגרפי השתנה באופן דרמטי במיוחד לאחר הקורונה. אם לפני עשור גרפיקאים יצאו לעבוד רק בתחומי המדבקות, האריזות ועיצוב הקרטון, התרחיש של היום שונה בתכלית, ומעצבים גרפיים בוחרים להתחבר לחברות היי-טק הבונות מוצרים דיגיטליים. מכיוון שרוב ארגוני ההייטק מעסיקים מפתחים ומתכנתים שלא רכשו את עקרונות העיצוב והיבטים אחרים של תפיסה חזותית כחלק מהתואר במדעי המחשב שלהם, מעצבים גרפיים כאלה הם מבוקשים מאוד בימינו.

דור חדש של מעצבים גרפיים קם.

מכיוון שזה חלק מהיום של כל בן אדם היום, הדור החדש של המעצבים הגרפיים והגרפיקאים ראה פרסומות ופרסומות חברתיות רבות. יתר על כן, אף מעצב גרפי אינו חשוף לפרסומות או לחומר שיווקי אחר, כך שכל המעצבים הגרפיים שמגיעים עכשיו יודעים בדיוק מה צריך להיות. האם אתה צריך מומחיות קודמת כדי להיכנס לתחום זה? לא זה לא. כל מה שתצטרכו עבור קורסי עיצוב גרפי הוא הבנה בסיסית של השפה האנגלית וניסיון עם מחשבים ואפליקציות בסיסיות. הקורס מכסה את כל הרעיון של חשיבה עיצובית, ומאפשר לך לסייע ללקוחות שלך במיתוג נכון לצרכני היעד שלהם.

קהל יעד מה זה?

קהל יעד הוא קבוצה של אנשים שבעלי חברות מעוניינים למכור ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם. למעצב הגרפי יש אחריות רבה שכן הוא זה שמחליט באילו צבעים להשתמש ובאיזה תמונה להשתמש. כולנו יודעים שתמונות מעבירות מסרים ושאלף מילים שוות אלף תמונות, אז עסקים וארגונים מוציאים הרבה כסף בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לפרסם את המודעה ולהשיג מכירות, ואם המעצב הגרפי לא מבצע את המודעה כמו שצריך, בעלי העסקים יפסידו כסף. תלמדו חשיבה יצירתית לאורך השכלתכם על מנת לבנות תיק עבודות מקצועי.

הצלחה בקמפיין ארגוני פירושה הצלחה בקריירה של מעצב גרפי.

כפי שאמרנו בפסקאות הקודמות, כל עסק בימינו צריך להימכר ולפרסם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, שהן המשמעותיות שבהן שכן אנחנו יכולים לאתר את הקהל הישראלי שם ללא הגבלה. מעצב גרפי צריך לוודא שהפרסום ממוקד ומעביר את המסר המיועד בהתאם לציפיות הלקוחות. לא תמיד יש התאמה מושלמת בין מה שהלקוח רוצה למה שצריך לקרות בעבודה. אנחנו יכולים לספק לך דוגמה ידועה: לקוחות רוצים להציג הרבה מסר וטקסט בתוך מודעה, אולם מעצבים גרפיים מעדיפים שהדברים יהיו נקיים יותר על מנת להעביר את המסר בצורה מקצועית.

עיצוב מודעות שיווקית לעיצוב מודעות מכירה

ישנם ניגודים משמעותיים בין עיצוב מודעות שיווקית לעיצוב מודעות מכירה בתחום המכירות והשיווק. שני הנושאים הללו נלמדים במסלולי לימודי עיצוב גרפי תוך הקפדה על ההיגיון המלא של תורת הצבעים, הקומפוזיציה ודברים רבים אחרים הנלמדים בחוקי עיצוב גרפי. המעצב הגרפי נושא באחריות רבה ליצירת עיצובים אלו עם יישומי אדובי כגון אילוסטרייטור, אנדיזיין ופוטושופ. הלימודים מכילים את כל רעיונות העיצוב תוך שמירה על תוכנת הגרפיקה נקייה ועדכנית.

עיצוב גרפי דרך לימוד ביתי מה גורם לזה לקרות?

בחמש עשרה השנים האחרונות, בית הספר ללימודי טכנולוגיה והייטק מכשיר מעצבים גרפיים וגרפיקאים למגזר ההייטק ומשרדי פרסום. המדריך רשאי להתחבר ישירות למסך התלמיד ולהסביר שלב אחר שלב כיצד לצייר גרפיקה בצורה מקצועית באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור אחרת. במהלך השיעור, המדריך רואה את מסך התלמיד וממליץ לתלמיד לתרגל את התכנים הנלמדים בזמן שהמורה מסביר אותם. אם יש בלבול, המדריך יסביר שוב את הנושא עד שהתלמיד יבין את כל המחוות החזותיות המשמשות בעיצוב.

שיעורי בית ומשימות שהם עיצובים לתיק העבודות

בסיומו של כל קורס מחלקים שיעורי בית ומשימות שהם עיצובים לתיק העבודות. התיק הוא ההיבט המשמעותי ביותר בהתקבלות לעבודה. תמיכה לא ניתנת רק במהלך הפגישה; סולו סקול אונליין מאמינה במתן תמיכה אישית גם מעבר לשעות הלימודים. מכיוון שהלימודים מטופלים באופן פרטני ואישי, המדריך עשוי להיות רגיש לבקשות הסטודנט, ובמידה ויהיו שאלות מבולבלות במהלך השבוע, הסטודנט יכול לפנות לכל סוג של אמצעי תקשורת ולקבל מענה מהיר על הבעיות הדרושות לו..

יש לי דיפלומה. האם אוכל להתחיל לעבוד בשוק העבודה מיד?

היום אנו יכולים להבטיח לכם כי אישורים או הסמכה בעיצוב גרפי אינם פותחים דלתות בתחום העיצוב הגרפי. נחמד להחזיק תעודה על הקיר, אבל זה לא ישכנע את המראיין או הלקוח שלך לעבוד אתך. כדי לקבל אישור לעבודה, כל לקוח או חברת הייטק ירצו להציג דוגמאות מהעבודה שלך מההשכלה שלך. אתה תוזמן לראיון עבודה אם הדוגמאות הללו מקצועיות ומתקשרות את השפה העיצובית. במהלך ראיון העבודה תישאלו מגוון שאלות בנוגע לתיק העבודות שהצגתם, כמו מדוע בחרתם צבע אחד על פני אחר ללוגו או מדוע בניתם את רעיון העיצוב בפוסט מבוקש בפייסבוק באמצעות תמונה דיגיטלית. ככל שהפניות שלהם חודרות יותר לתחום העיצוב הגרפי, כך התגובות שלכם צריכות להיות מקצועיות יותר. במהלך ראיון העבודה, עליך לתאר את כל המחשבה הוויזואלית מאחורי כל נושא שכן זה יסייע למראיין להבין שאתה מומחה אמתי.

הקריטריונים העסקיים בקבוצת מדור דרושים מעצבים גרפיים מתחילים

כפי שנאמר בפסקה הקודמת, הדבר החשוב ביותר להצליח ולהתקבל לתפקידים הוא תיק עבודות. נוכל לסייע לך במהלך הלימודים להתקבל לעבודה באמצעות קהילת הפייסבוק המוכרת של בית הספר. בית הספר פועל כבר למעלה מחמש עשרה שנה ומהווה בית לקבוצה מדהימה במשך שתים עשרה השנים האחרונות, שבה חברות ההייטק הגדולות בישראל מציעות ללא הרף משרות עיצוב גרפי. כאשר תירשם לשיעורים, בית הספר יוסיף אותך לקבוצה זו כדי שתוכל לקבל משרות דרושים במהלך הלימודים. אתה תראה את כל הקריטריונים העסקיים בקבוצה.

תיק עבודות הדרך לדעת אם אתה באמת מקצועי כמו שהתעודה שקיבלת מספרת

בסופו של דבר, מה שכולם רוצים לראות זה תיק עבודות ולדעת אם אתה באמת מקצועי. באתר זה יש שפע של סרטים ועצות, ותוכלו לראות ולהבין לאן מועדות פניו של עולם העיצוב הגרפי, בין היתר. אנו יכולים להבטיח לכם שאם אתם מתעניינים בעיצוב גרפי ובמדיה דיגיטלית, תגלו שפע של הזדמנויות קידום לאחר סיום הלימודים. רוב בוגרי העיצוב הגרפי מעדיפים לעבוד כפרילנסרים בענף זה, תוך מתן שירותי מיתוג ושיווק לחברות על בסיס קבוע ושיתופי לאורך כל השנה. עבודת שיווק היא לא מאמץ חד פעמי, אלא נושא לכל אורך השנה מכיוון שהדמוגרפיה הדמוגרפית של כל עסק תמיד נמצאת במדיה החברתית.