אוסף דוגמאות מתוכנות אדובי ושיעורי דוגמאות ביוטיוב בחינם – לימוד חינם הכנת פרסומות אנימציות לאתרי אינטרנט ולפייסבוק
למה בכלל לפרסם בתוך אתר אינטרנט?
להיות מעצב ואנימטור…
הכנת פרסומות אנימציות היא לא דבר של מה בכך, והיא מצריכה לא מעט סבלנות ובעיקר יכולת ללמוד וליישם. הלימוד שלכם מתחיל פה ועם ההסברים המפורטים, תבינו את הכול. לאחר מכן תמיד תוכלו להמשיך וללמוד את התחום ואתו להתפתח בלי סוף.
8 טיפים על איך להכין פוסטר שיווקי עם פרסומת מקצועית לפייסבוק, שיעורי הסבר מקצועיים בחינם
פוסטר הוא אחד מהוויזואליים שמעצבים גרפיים עובדים עליהם מעת לעת לקידום החברה. אם אתה רוצה לדעת איך לעצב פרסומת מקצועית שתשתמש בה למטרות שיווקיות עבור העסק שלך, הכנו עבורך מספר סרטונים המסבירים באופן מקצועי כיצד ליצור פרסומת לפייסבוק או אינסטגרם בתוכנה המקצועית של מעצבים גרפיים . בנוסף לסרטונים, נתאר את תהליך עיצוב ההודעה וכיצד ניתן לנצלו בפעילויות שיווק ארגוניות.
כיצד ליצור פרסום שיבצע עבורך את השיווק שלך
עליך לדייק ולהבין את נושא הכרזה בתחילת כל שלב של יצירת פרסום או חומר וויזואל אחר שנועד לקידום הארגון שלך. החלק הזה של ההבנה והנכונות של בעיית ההודעה הוא באמת החלק הרעיוני. לאחר שתסיים את החלק הזה, תוכל להמשיך לגישות עיצוב, עיצוב ותוכנות גרפיות. פוסטרים מועסקים באופן נרחב במגזר העסקי, בפרסום ואפילו בחטיבות המכירות. מכיוון שהכרזות כוללות וויז'ואלים שמיועדים לרוב להדפסה, יש להתייעץ עם חברות האחראיות על ההדפסה מבעוד מועד לגבי דרישות ההדפסה ולשנות את הגרפיקה למה שצריך להיות מותאם כדי שהיא תיראה טוב גם בהדפסה.
הפצת מסרים מבוססי פרסומת
בעת יצירת פרסום, המטרה העיקרית היא העברת מסר. הכרזה אינה פרסומת רגילה; המסר שלו צריך להיות קצר וקלוע. על מנת שהפרסומת תהיה נכונה, מעצבים גרפיים חייבים להפעיל את הדמיון הרב שלהם. לאחר שכבר הקימו קונספט ויזואלי יצירתי לכרזה, מיפוי המסלול כבר קל; עכשיו זה הזמן ליישם תוכנה גרפית ולפתח את הרעיון באמצעותה. אתה יכול להשיג זאת גם אם תצפה במספר שלבים במדריכים ותלמד כיצד ליצור גרפיקת באנרים בתוכנות המעצב הגרפי המקצועי. מלבד סרטונים, זה קריטי לשמור על קו ברור ולא מבולגן עבור הצופים בעת יצירת באנר ולזכור תמיד שאתה צריך להעביר מסר מדויק, קצר וקלוע.
מדוע כדאי להשתמש בתוכנת גרפיקה מקצועית?
האינטרנט מוצף כיום בתוכנות גרפיות חינמיות ליצירת פרסומות ועיצובים גרפיים מכל הסוגים, אך אנשי מקצוע בגרפיקה משתמשים בתוכנות גרפיות מקצועיות של אדובי. אלו תוכניות לבניית גרפיקה מקצועית יותר. תוכנה גרפית באמת עשויה לשמש לפרסומות פשוטות, אבל אם אתה רוצה לייצר באנר עם מסר חזק, מומלץ מאוד תוכנה מקצועית. בהפקת פרסומת, מעצבים גרפיים ישתמשו ברכיבים הקשורים לשפה עיצובית. הם ייצמדו לעקרונות עיצוב כמו פריסה נכונה ופילוסופיית צבע. הם יודעים בדיוק איזה סוג של פוסטר הם הולכים ליצור, בין אם זה באנר המורכב מטקסט כתוב או ציור או רכיבים גרפיים הנושאים מסר. את כל המידע הזה רכשו מעצבים גרפיים במהלך לימודיהם.
פרסום טוב הוא פוסטר העוקב אחר עקרונות העיצוב הגרפי.
כפי שנאמר בעבר, למעצבים גרפיים יש שפה ומערכת של עקרונות לפיהם הם פועלים תוך יצירת עיצובים גרפיים מגוונים. כאשר אנו בונים באנר מבלי להשתמש בשפה עיצובית, זה בדרך כלל נראה חובבני. באנר חובבני עלול להזיק לחברה יותר מתועלת. על פי תורת הצבעים, חיוני לנצל את הצבעים המתאימים עם המסר הרלוונטי, כמו גם את סגנון הכיתוב שיתאים לקהלי היעד שאליהם אתה מכוון. על כל היבט שנראה בפוסטר חשבו בעבר בהתאם לשפת העיצוב. כמו כן, עיצוב ברור ולא מסובך הוא מכריע בפוסטרים, ומעצבים גרפיים מקפידים להקפיד על הנחיה זו.
השפעת הצבעים על קהל היעד – שיווק נכון
צבע הוא היבט שמתקשר עם קהל היעד שלנו. מכיוון שלצבעים יש השפעה כה חזקה על קהל היעד, חשוב לבחור בקפידה את הצבעים לבאנר. בחירת הצבעים הנכונים עשויה לשדר אמירה עוצמתית, אך בחירת הצבעים הלא נכונים עלולה להיות הרת אסון עבור המותג שלך. בבחירת צבעים לבאנר או לוויזואלים אחרים, עלינו לזכור כי תורת הצבעים היא מרכיב בשפה עיצובית, ולכל צבע יש מסר. כתוצאה מכך, חיוני להתאים את הגוון למסר שברצונך להביע. מסר הוד למשל יינתן בכסף, פוסטר פרסום לילדות יועבר בגווני ורוד וכתום וככל הנראה באנר עם מסרים רבים יועבר במגוון צבעים.
תוכנת אדובי משמשת ליצירה מסחרית וגרפית.
מעצבים גרפיים בלימודים מביאים איתם רעיון יצירתי שצומח במהלך הקורס, הם מביאים איתם פחות הבנה בתוכנות עיצוב ולכן מחנכים אותם בקורס כיצד לנצל זאת. תוכנת Visuals היא אוסף של כלים המשמשים מעצבים גרפיים ליצירת גרפיקה שונות. תוכנת העיצוב הפופולרית ביותר כיום כוללת פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזין, כולם מבית אדובי. מעצבים גרפיים חייבים ללמוד ביסודיות את התוכניות הללו כדי להיות מסוגלים להשתמש בכל ההוראות. ככל שהם מכירים יותר את התוכנית, כך הם יוכלו להשתמש טוב יותר ביצירתיות שלהם בפוסטר. שליטה פיקודית במבנה העיצוב מתפתחת כתוצאה מניסיון.
בעיצוב מודעות משתמשים בתוכנת פוטושופ.
תוכנת פוטושופ מאפשרת לך לשנות תמונות. ישנן מספר פקודות ותכונות בתוך התוכנה שעשוי לשמש ליצירת אפקטים על התמונה, דרמה, תפאורות מסוימות ועוד מגוון אפשרויות. כאשר ברצונך לערוך תמונות, עליך להשתמש בחשיבה היצירתית העולה לאורך קורסי העיצוב. אתה תעבוד עם תצלומים כדי לעבד אותם ולאחר מכן תסיים את עבודת העיצוב עם תאורה או מסר שיווקי.
תוכנת אילוסטרייטור כתוכנה מרכזית בחקר עיצוב
אילוסטרייטור היא תוכנית לימוד חשובה ביותר בלימודי עיצוב מכיוון שהיא מאפשרת לך לבנות רכיבים ותמונות על קווים וצורות. המעצבים הגרפיים שמשתמשים בתאורה גרפית מייצרים קישוטים גרפיים ועשויים באמת ליצור ויזואליה מסקרנת לתמונה משתנה. סביבת העבודה של המאייר די דומה לזו של הפוטושופ, אבל יש בה חידושים, היא קלה יותר, ובניגוד לפוטושופ שעובדת על פיקסלים, המאייר עובד על וקטורים ויכול לבנות רכיבים. כאשר התוכנית שולבה, היא יצרה ויזואליה מקצועית ביותר.
חוברות, כלים לעיצוב ספרים באינדיזיין למידעונים דיגיטליים
בניגוד לשניים הקודמים, אינדיזיין היא תוכנה ליצירת ספרים ותוכנה דיגיטלית; עם זאת, זו לא תוכנת עיצוב. תוכנה זו תטפל בכיתוב של הוויזואליה ותאפשר לך גם להעביר גרפיקה מיישומים אחרים. לימודי גרפיקה כוללים לימוד של שלוש חבילות התוכנה ביחד. תוכנית לימוד זו אינה חיונית למעשה להפקת פוסטרים.
תשומת לב והדגשים חשובים להדפסת פרסומות
כללי גרפיקה ממוחשבת שונים מחוקי גרפיקת הדפסה. יש להדפיס גרפיקה ברזולוציות גבוהות אם יש להדפיס אותה. ככל שהאלמנטים מופיעים נקיים וחלקים יותר, כך הרזולוציה גבוהה יותר. כחלק מהגדרות ההדפסה, נצטרך לעבוד עם צבעי CMYK, שהם דרישת המדפסת. העיצוב הגרפי במחשב שלך ייראה שונה מהדפסה, ולכן מעצבים גרפיים צריכים להיות שקופים מול הלקוחות ולהסביר להם לאורך כל העבודה שהדפסת המוצר הסופי תיראה אחרת.
הפקת פוסטרים ושלטי חוצות עבור מותגים ידועים, וכן פרסומות שיווקיות באינטרנט
כשאתה מייצר עיצוב גרפי למחשב שלך או לאינטרנט, סגנון העבודה שלך יהיה די דומה לזה שאתה יוצר תמונות מודפסות, עם כמה כללים יוצאי דופן. הצבעים במחשב יהיו בהירים ומוגדרים יותר. העיצוב ייראה שונה במקצת בכל פעם שתדפיס אותו. כאשר מפתחים באנר מקוון, חשוב לקחת בחשבון היכן יתפרסם הפוסטר וכן את צורת הכרזה. יש לשקול היטב את בחירת הצבע, ולפעול לפי תקנות הצבע והגרפיקה. כמובן שיש להתאים את צבעי התמונה כך שיתאימו לצבעי האתר בו תפורסם ההודעה.
ללמוד עיצוב גרפי באינטרנט
ניתן ללמוד את כל נושא העיצוב הגרפי בלימודים מקוונים דרך האינטרנט במכללה לעיצוב גרפי אונליין מהבית. בית הספר ילמד אותך את התחום באמצעות מורה אחד על אחד שיקשר אליו באמצעות תוכנת חיבור כדי שיוכל לראות את המסך שלך, לשמוע אותך ולהפעיל את העכבר תוך הסברים על חוקי העיצוב בשימוש תוכנות אדובי העולמית. קורסי עיצוב גרפי במכללה מקוונת מהבית הם תוכניות ללימוד עם הסמכה שמגיעות לשיא ביצירת תיק עבודות. במסגרת הקורס תלמדו על שלושת מוצרי התוכנה של אדובי וכן על נושאים נוספים הקשורים לעיצוב. השיעורים מתקיימים כאשר המדריך מלמד תוכן מסוים, ולאחר מכן תרגול ושיעורי בית בנושאים שלמדת. תרגול הוא המפתח להצלחה; ככל שתתאמן יותר, כך תהפוך למקצועי יותר.
באתר של מכללת סולו, תוכל לחקור את כל הקורסים ולקבל פרטים בעמוד על האופן שבו אתה אתה הולך ללמוד באינטרנט תוך צפייה בסרטוני הסבר נרחבים. נשמח אם תוכל להתקשר אלינו ולשוחח עם אחד מיועצי בית הספר שלנו היום. היועץ יוכל לספק לך את כל המידע על הקורס וכן מידע על קורסי המשך בנושא.
