מדריך לימוד בפוטושופ ליצירת ריכוך בקצוות תמונה
מדריך בפוטושופ ליצירת ריכוך בקצוות תמונה עם שילוב רקע שחור מתחת מדהים! טיפים מתוך קורס פוטושופ 2022
תחילה נייבא תמונה לקובץ פוטושופ על ידי גרירה של קובץ עם כלי התזוזה לקובץ החדש בפוטושופ
תקשורת באמצעות תמונות מה זה בעצם המושג הזה?
כיום, כל מוצר שאנו מקדמים לבעלי עסקים חייב לתעדף את בעל העסק שאנו מפתחים עבורו מעל יריביו. ארגונים רבים זקוקים למעצבים גרפיים שכן הם השיטה היחידה להגיע לקהל היעד, שהוא בעצם בסיס הלקוחות.
כל משרד רוצה להשיג יתרונות ותכונות באמצעות פעילות שיווקית, והעולם הדיגיטלי הוא הזירה שמאפשרת זאת כיום. מעצבים גרפיים אחראים על כל היבטי השיווק, מהרובד הדיגיטלי ועד לפרסום ברשתות חברתיות בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם. בעלי עסקים מובילים דפדפנים לרכישות על ידי יצירת אתרים ואפליקציות. סיפקנו רעיונות נהדרים כיצד מעצבים גרפיים מבצעים פעילויות שיווקיות באמצעות שפה חזותית בתקשורת חזותית על ידי פיתוח פלטפורמות דיגיטליות במערכות הפעלה וורדפרס ואלמנטור תוך דיון על עולם העיצוב הגרפי בפוסט הבא.
עולם התאגידים.
כל חברה בימינו צריכה את שירותיו של מעצב גרפי כדי להציג את המוצר והשירות שלהם בצורה הכי אסתטית שיש. כדי לשכנע את קהל היעד לבחור את בעלי החברה מעל יריביהם, הלקוח צריך להיות משוכנע שהוא יכול לקבל את התשובה הפונקציונלית הבסיסית שלו רק ממידע שנאסף באתר. אתר אינטרנט ואפליקציות שיחות חייבות להיות באיכות גבוהה במיוחד על מנת שהלקוחות וקהל היעד ירגישו מספיק בטוחים לסגור את הרכישה. הדבר הראשון שגולש רואה הוא לא את בעלי החברה, אלא את האתר והאפליקציה שלהם, ולכן חיוני לבעלי עסקים לספק רושם ראשוני טוב.
מה לומדים כשלומדים תקשורת חזותית?
בתקשורת חזותית לומדים את כל שפת האינטרנט, החל מאיך עושים פעילויות שיווקיות בשפה החזותית הנכונה כמו קידום אתרים ועד איך מפתחים פלטפורמה למערכת וורדפרס תוך שימת דגש על חווית המשתמש U-UX בצורה מקצועית.
מהי בעצם חווית המשתמש של UI UX?
אם אין חווית משתמש ראויה וגולשים שמגיעים לאתר או לאפליקציה מסתבכים על מנת לקבל את המידע שהם רוצים, הם יאמינו שהמותג לא רציני. יחד עם זאת, אם הפלטפורמה הדיגיטלית והשפה הוויזואלית לא יושבות טוב באתר, אין ספק שיש שיווק הפוך.
מה זה בעצם שיווק הפוך?
למשל, אם תפתחו אתר ותמצאו תמונה או צבע לא ברורים שאינם מתאימים למותג, אין ספק שהגולשים שיהיו לקוחות עתידיים יעזבו וילכו למתחרים. הקרב של היום על כל גולש וכל מכירה, במיוחד בתחום הדיגיטלי, הוא כה עז עד שחברות רבות גילו שאם הן לא יהיו מקוונות, הן היו מפסיקות להתקיים.
איך אני יכול להיכנס לתכנית ללימוד תקשורת חזותית?
כדי להבין תקשורת חזותית, על הסטודנטים ללמוד תחילה את מסלול המעצבים הגרפיים, המכיל את כל השפה החזותית וכללים רבים כמו טיפוגרפיות ובניית שפה גרפית סטנדרטית תוך יצירת שיחה ויזואלית באמצעות תוכנה גרפית. התלמידים לומדים כיצד להשתמש בכלים הגרפיים של כדי להעביר מחשבות וליצור סיפורים באמצעות חומר חזותי. אין ספק שסטודנטים עושים מספר סימולציות על מנת ללמוד מהו רעיון עיצובי.
למד מאות חוקים.
המעצב הגרפי שלומד מאות כללים ממסלול המעצבים הגרפיים חייב. לקוחות ומעסיקים אינם יודעים מהי השפה הוויזואלית הנכונה להצגת עצמם באינטרנט, ולכן למעצבים גרפיים יש חובה רבה כרגע.
מה לומדים כשלומדים תקשורת חזותית?
קבלה למסלול לתקשורת חזותית אינה אפשרית אם לסטודנטים אין תיק עבודות מקצועי מהקורס הראשון שלהם, מעצבים גרפיים. בתחילת הלימודים תלמדו כיצד ליצור אתר וורדפרס על ידי רכישת שטח אחסון ושם דומיין. לאחר מכן תלמד כיצד לפתוח דף אינטרנט ולהכניס רכיבים ויזואליים באמצעות תוכנת גרפיקה.
חווית המשתמש
חווית המשתמש כל כך חשובה עד שהלקוחות של היום צריכים לרכוש מידע רק דרך אתר אינטרנט או אפליקציה. המבקרים יעזבו את האתר בהקדם אם הם ייכנסו לאתר ולא ימצאו את התשובה שהם מחפשים. אם לאתר יש שיעור נטישה גבוה, גוגל תעניש אותו ותדחה אותו לשורות התחתונות של תוצאות החיפוש. מנוע החיפוש גוגל נחשב לאחד המשמעותיים ביותר, במיוחד במדינת ישראל. כיום, 97 אחוז מהדפדפנים רוכשים את כל המידע שלהם ממנוע החיפוש או האפליקציות של גוגל.
לימודי פיתוח אפליקציות.
תוכנת xd של אדובי משמשת ליצירת אפליקציות ניווט. יישומי שיחות רבים צריכים לכלול קטגוריות ומידע שצרכנים צריכים להבין במהירות. מכיוון שמשתמשים יהיו צרכנים בעתיד, אין ספק שחווית המשתמש והנגישות צריכות להיות מאוד ידידותיות למשתמש.
תיק עיצוב גרפי
תיק עיצוב גרפי צריך לכלול מספר הדמיות עיצוב שמתארות את המהות והרעיון העיצובי המייחד את אותו גרפיקאי שרוצה להתמודד על התפקיד. הדבר החשוב ביותר לעשות עם תיק עבודות הוא להשתמש בו כדי לקבוע אם המעצב הגרפי הוא מקצוען או חובבן. לקוחות וארגונים אינם מתרשמים מהסמכות או תואר ראשון בתקשורת חזותית אינטראקטיבית. אין ספק שהמרצים שלכם יפנו את כל תשומת הלב שלכם לאורך הלימודים לתיק עבודות על מנת לבנות את כל השפה העיצובית ולעזור לכם להבין לפרטי פרטים כיצד לעשות סימולציות וטקטיקות שיווקיות בצורה נכונה.
לימודים תקשורת חזותית מקוונת מה גורם לזה לקרות?
בתקופת הקורונה, העולם הדיגיטלי התפתח בצורה דרמטית, ועסקים וארגונים רבים החלו לפעול ברשת. אוניברסיטאות ומכללות החלו להציע תארים לתואר ראשון ושני באופן מקוון, ואנחנו עושים זאת כבר למעלה מ-15 שנה. אנו מחנכים באמצעות למידה מקוונת, המאפשרת למדריך לתקשר עם התלמיד באופן ישיר ואישי, וכן לצפות במסך שלו.
הדרכה פרטית לקורסי תעודה ופיתוח תיק עבודות
השיעורים הם באופן של מפגשים פרטניים ללימודי תעודה והתנסות בעבודה, כך שכל תלמיד זוכה לתשומת לב בלתי מחולקת. במהלך השיעור, המדריך עשוי לראות את מסך התלמיד ולהסביר כיצד להפעיל פקודות שיווקיות במערכת ההפעלה וורדפרס או כיצד להפעיל יישומים חיים. בסיומו של כל קורס ניתנים שיעורי בית ומשימות על מנת להשלים את פירמידת העיצוב המקצועי.
סיוע.
סיוע הוא יותר מסתם השיעור עצמו, והתלמיד מקבל מספר מטלות בית בסיומו של כל קורס כדי לקדם יצירתיות וחשיבה רחבה כיצד להתאים את היעדים הארגוניים לנישות הדיגיטליות. תלמיד יכול להתקשר למורה הפרטי שלו כדי לקבל הערות על כל מטלת בית.
סולו סקול מאמינה שהתפתחות אישית ואישית היא היבט קריטי בהצלחת המקצועות של בוגרי תקשורת חזותית.
כיצד השכלה יכולה לעזור לך להתחיל את הקריירה המקצועית שלך כמעצב גרפי היום?
בית הספר הוא ביתם של למעלה מ-19,000 מפעלי היי-טק ומשרדי השיווק הגדולים במדינת ישראל. מועדון זה פעיל למעלה מ-12 שנים ועזר לגרפיקאים רבים להתחיל את קריירת העיצוב שלהם. אם אתה רוצה לפעול כפרילנסר בענף זה, אין ספק שתצליח למשוך לקוחות שישתפו איתך פעולה באמצעות מאמצי השיווק שתעשה בקבוצה זו.
שכר בעבודה.
בוגרי קורסי תקשורת חזותית לא מיומנים עשויים להתחיל בשכר של 19,000 ₪ בתחומי ההייטק ובמחלקות השיווק. אולי הם ירוויחו שכר נטו של 12,000 שקל בענף הדפוס. בגלל השכר הנמוך בענף הדפוס, רוב הבוגרים מעדיפים לעבוד בעיצוב אסטרטגי למגזר העסקי באופן עצמאי ופרטי מהבית או בעולם ההייטק.
לסיכום.
מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בעולם הדיגיטל בימינו, והם היחידים שיכולים להשיג את כל המטרות והיעדים השיווקיים שבעלי חברות צריכים לקדם בערוצים בפלטפורמות הדיגיטליות הקיימות היום. אין ספק שהעידן של היום משיג את כל המידע שלו רק דרך האינטרנט והאפליקציות; לפיכך, כלי השיווק שבעלי חברות רוצים הם מעצבים גרפיים שיספקו חזון חזותי לפרסום ממומן בפייסבוק או קידום אתרים ספורדי בגוגל. מעצבים גרפיים ימשיכו להיות מבוקשים מאוד ככל שהטכנולוגיה הדיגיטלית תתקדם. אנו קוראים לך ליצור קשר עם רכזי הלימודים לתקשורת חזותית אינטראקטיבית מיד כדי לברר כיצד תוכל ללמוד את המקצוע המבוקש ביותר מהנוחות של ביתך.
נקטין את התמונה שתתיישב במרכז קובץ פוטושופ ההקטנה תתבצע על ידי פקודת CTRL T ובצירוף מקש SHIFT כדי לשמור על פרופורציות התמונה נבצע בחירה של ריבוע במרכז התמונה עם כלי בחירת הריבועים כלי הנמצא מתחת לכלי ה MOVE הכלי השני בסרגל הכילים הימני בפוטושופ
נרכך את הבחירה שבחרנו על ידי פקודת ה MODIFY FEATHER בגרסאות ישנות של תוכנת פוטושופ זה נמצא באותו התפריט SELECT – FEATHER
נפתח לנו חלון ה FEATHER SELECTION בו נטעין נתון ריכוך גבוהה לדוגמא 60
נבצע היפוך בחירה לבחירה שיצרנו בקובץ הפוטושופ כי אנו רוצים למחוק את קצוות התמונה , היפוך הבחירה בפוטושופ מתבצע על ידי פקודת SELECT INVERSE
נבצע מחיקה על ידי לחיצה על מקש המחיקה במקלדת ונבצע ריכוך ראשוני בפוטושופ לתמונה
אם נרצה לבצע עיצוב תמונה יותר מדהים יש לנו את האפשרות לבצע מחיקה נוספת כך נגביר בפוטושופ את הריכוך של התמונה , נשאיר את הכל בתוכנת פוטושופ כמו שהוא ואז נלחץ שוב על המחיקה
נבצע פקודת ביטול בחירה בפוטושופ על ידי כניסה לתפריט SELECT – DESELECT או בקיצור נלחץ על מקש CTRL D
נלך לחלון השכבות בתוכנת פוטושופ WINDOWS – LAYER או בקיצור F7 נלחץ על השכבה התחתונה בקובץ הפוטושופ שלנו
נבחר בפקודת מילוי הצבע בתוכנת פוטושופ בתפריטים העליוניים EDIT – FILL או בקיצור של פוטושופ SHIFT F5
נבחר בחלון שנפתח בפוטושופ את צבע השחור
להלן התוצאה כמובן שאפשר לחזור על הסעיף האחרון של מדריך זה בפוטושופ ולבחור כל פעם צבע אחר ניתן גם לשנות את מידת הריכוך כל פעם בפוטושופ ולנסות אני מציע שתנסו כל פעם את המדריך בפוטושופ לריכוך תמונה והטעינו מספרים אחרים תהנו
תמונה מעוצבת בתוכנת פוטושופ מטרת התרגיל ריכוך קצוות מתקדם עם שילוב של צבע שחור בפוטושופ וכניסת מסגרת התמונה לצבע השחור תהנו חנוך