מדריך מסכות אפקטים בפוטושופ עם טקסטים וכיתוב עם תמונה

עולם המסכות בפוטושופ – המדריך למתחיל בתוכנת העיצוב גרפי צעד אחר צעד – מאות שיעורי וידאו מדהימים ביוטיוב

מדריך מסכות אפקטים בפוטושופ עם טקסטים וכיתוב עם תמונה מחפשים מידע על מסכות בתוכנת הפוטושופ החדשה? אתם במקום הנכון, שיעור על מסכות בפוטושופ בעמוד זה מתאים גם למתחילים ולגם למתקדמים שרוצים לקבל רעיונות בעיצוב גרפי. כיום כדי להיות מעצב גרפי מקצועי או גרפיקאית ששולטת בתחום צריכים כל הזמן לחפש רעיונות בעיצוב כדי להשאיר את עצמנו בחיים המקצועיים כמו שאומרים.

יש אין ספור אתרים בתחום העיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת שתוכלו לקבל משם רעיונות עיצוביים או להוריד עבודות גרפיות חינם להעשרת הגרפיקה שלכם, אם אתם רוצים לעשות דברים בעיצוב גרפי אבל שלכם תצטרכו כמובן לדעת את התוכנות הגרפיות ברמה מאוד גבוהה כדי להפגין יצירתיות. כיום תוכנת הפוטושופ נחשב לתוכנה מאוד מרכזית בעולם העיצוב גרפי ותקשורת חזותית והיא מאפשרת את רוב העבודות הגרפיות שהם מתבססות על תמונות ופיקסלים לבצע בקלי קלות בתוכנה.

בסרטון תוכלו לראות את השימוש של המסכה בפוטושופ וכיצד אפשר לבצע עיצוב גרפי ברמה גבוהה עם שימוש של מספר פקודות בתוכנה, המטרה שלנו בתרגיל פוטושופ זה הוא שימוש בטיפוגרפיה נכונה תוך מתן אפקטים של תמונה שיוצאת מתוך הטקסטים. פוטושופ ידועה כתוכנה מספר אחת לביצוע כל אפקט שאתם רק רוצים אבל כולנו יודעים שפרסומות יש כיום מכל עבר ובכדי לתפוס את תשומת הלב של כל אחד נצטרך להפגין יצירתיות גבוהה בהכנת עיצוב גרפי שנוכל לגרום לאנשים להביט בעבודה שלנו ולהתפעל איך עשו את זה, בדיוק מה שנסינו בתרגיל זה להראות זה את עבודת הכיתוב בפוטושופ תוך שימוש של מסכה מעוצבת אבל דמות של בנאדם כדי ליצור התחברות בעיצוב גרפי בין המסר לבין העין האנושית. בעיצוב גרפי ככל שתשימו ותכניסו אלמנטים גרפים מחיי היום יום תוכלו באמת לבצע את העבודה הגרפית תוך מתן התחשבות למסר שאתם רוצים להעביר.

הצללה ועומק בתוכנת הפוטושופ DROP SHADOW

בתרגיל פוטושופ בשיעור היוטיוב תוכלו לראות את השימוש הרחב של דרופ שאדו DROP SHADOW האפקטים של הצללות ומתן עומק יודעים בפוטושופ כאפקטים שלעולם לא נמאסים על אף אחד, האפקטים האלה יוצרים תחושה של עומק והתחברות והסיבה לכך שזה לא צבע מלא אלה צבע שמתמוסס לאט לאט עד שהוא מתחבר לגרפיקה, בעיצוב הגרפי שהכנו כאן נוכל לראות שהאפקטים של ההצללות לא באים רק כדי לתת תחושה של עומק אלה גם כדי להסתיר את נקודות החיתוך שרצינו להעלים מהצופה בעיצוב. הרי בסופו של דבר פוטושופ היא תוכנה שעובדת על שכבות ובגלל שאתם יכולים לעבוד אם אין ספור שכבות תוכלו לבצע כל מניפולציה גרפית שרק תרצו.

לשנות את הערכים המספריים

במידה ואהבתם את מה שראיתם באפקטים פה כל מה שתצטרכו לעשות זה לאו דווקא לעקוב אחד על אחד אחרי כל האפקטים והמספרים שאתם רואים כאן, ההפך ככל שתשנו את הערכים המספריים בעיצוב תוכלו להגיע לכל אפקט שרק תרצו עם סגנון עיצוב אישי שלכם, הרי להעתיק בסופו של דבר אין תהליך למידה, כדי לבצע אפקטים מאוד מומלץ שתרשמו לעצמכם היכן הייתם בתוכנה ומה הוא הערך המספרי שנתתם כדי להכין את האפקטים הללו, לפעמים אתם תרצו להגיע לאפקט מסוים אבל אתם תשכחו איך הגעתם אליו בגלל שלא רשמתם את כל המהלכים בצורה מקצועית, בשפה הגרפית זה נקרא מדריך הכנת תרגול. אם אתם כבר מרחיקים לכת ורוצים להגיע בדיוק לאותו סגנון שעשיתם מומלץ לצלם את המסך שלכם ולתעד כל צעד וצעד שלכם לעתיד.

שימוש בתמונות בפוטושופ בחינם

יש כיום ברשת אין ספור אתרים שמציעים לכם להוריד תמונות לעבודה בכל התוכנות הגרפיות ובחינם, כיום יש את אחת הבעיות המרכזיות שזה נקרא זכויות יוצרים על תמונות, מאוד מומלץ ברגע שאתם מורידים תמונה מאתר מסוים והיה רשום שם חינם זה פשוט מאוד לצלם את המקום שבו היה רשום חינם במידה וישאלו אתכם שאלות תמיד תוכלו להראות מאיפה לקחת את האתר, לרוב אתרים שהם מפורסמים מאוד מאפשרים להוריד כמות גדולה של תמונות אבל מאוד מומלץ תמיד לתעד את המקומות שלקחתם את כל החומרים בגרפיקה ועיצוב.

ישנם אתרים שלמים במיוחד בשפה האנגלית של צלמים שמאפשרים לכם להוריד תמונות שלהם וכל זה בגלל שהם רוצים שתתנו להם קרדיט במידה ואתם מקבלים כסף על העבודה. לתת קרדיט הוא בחינם כל עוד אתם מפרסמים ומזכירים בצורה מכובדת שלקחת את התמונה מהצלם או הצלמת שעשו את העבודה הזאת, כיום שיש צלמים שרוצים להתחיל את דרכם בעולם זה תוכלו ליצור קשר איתם ולבקש מהם תמונות לשימוש בגרפיקה ממוחשבת ובתמורה תוכלו לתת להם קרדיט בסופו של דבר זה משתלם לכולם גם לצלמים וגם למעצבים הגרפיים.

החשיבות של עיצוב גרפי למודעות בפייסבוק ללמוד לבצע בעצמך פרסומות ובאנרים לרשתות חברתית האינסטגרם

מאות, אם לא אלפי, חברות בישראל משתמשות בפייסבוק כדי לשווק את המוצרים והשירותים שלהן, לקבל נראות, להגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים חדשים ולהגדיל את אחוזי המכירות שלהם. פייסבוק ידועה כפלטפורמה חזקה ומוצלחת לחיזוק קשרי לקוחות/מותג ולמטרות קידום ופרסום. היופי בפייסבוק הוא שאנו יכולים לבנות באופן רציף קשר בין הגלישה בו לבין הגלישה ברשתות חברתיות אחרות, כמו יוטיוב, וכי כאשר אנו מוציאים בשיווק בפייסבוק, זה פועל לטובתנו בעת פרסום אתרי האתר שלנו. אז, כמה חשוב עיצוב גרפי למודעות בפייסבוק?

שיווק באמצעות עיצובים גרפיים בתוכנות גרפיקה ממוחשבת אדובי 2022

שיווק הוא שם המשחק, אומרים, ולא בכדי… לאחר יצירת המודעה שלנו, בנויה עם קישור בין המסר שאנו רוצים לתקשר לקהל היעד שלנו, המודעה עוזרת לבניית התדמית שלנו ומפתחת הזדהות עם החברה שלנו עם הצרכנים שלנו. גם אם אותו לקוח שראה את המודעה לא הגיב בשום צורה, בין אם הייתה תגובה, לייק או שיתוף, ככל שיעבור זמן ואנו שומרים על עיצוב מחושב בתהליך הפרסום, זה ישפיע בסופו של דבר על אותו משתמש או ב- לפחות ליצור רושם חיובי עבור המותג שאנו מפרסמים. למידע נוסף על פרסום בפייסבוק.

נוכחות דיגיטלית עם פרסומת מוצלחת

להגביר את הנוכחות – פרסומת מוצלחת היא פרסומת שממשיכה הלאה. מודעה טובה היא כזו שאתה משתף, כזו שאתה מגיב אליה, כזו שמניעה אנשים לשאול שאלות, ולזה בדיוק אנחנו שואפים כשאנחנו מפרסמים מודעה קריאייטיבית בפייסבוק. הרי יש כל כך הרבה יריבים בפייסבוק ובאינטרנט בכלל, אז צריך לשמור על האינדיבידואליות שלנו ולהתבלט מהקהל כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמש ולעודד כמה שיותר תגובות.

קהל יעד – לכל שירות או מוצר שאנו מקדמים בפייסבוק יש לפחות קהל יעד אחד. מסר שנוצר היטב הוא מודעה שתופס בדיוק את קהל היעד הזה, מודעה שתעסיק את קהל היעד הזה וכמו שנאמר בעבר, תעורר תגובה או דחף לפעולה ובסוף למכור את המותג.

לסיום, לרשת החברתית פייסבוק יש כוח אדיר בכל הנוגע לחיזוק הקשר בין המותג לקהל היעד שלנו, ולכן כדאי לבחור חברה המתמחה בעיצוב באנרים ופרסומות באופן שוטף על מנת שהתהליך יתבצע. באופן מקצועי ובסופו של דבר מייצר תגובה חיובית וטובה למותג שלנו. בין אם אנו מפרסמים מוצר חדש, הנחה או מבצע, פותחים סניף חדש או כל דבר אחר, יש ליצור את המודעה בצבעים נעימים, כתובה בשפה המתאימה, ולשקף את המסר שאנו רוצים להביע.