תחום מולטימדיה רב תחומי, עיצוב גרפי הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר לעבוד בהם, איך להיות בתחום העיצוב הגרפי? האם יש מספיק עבודה למי שזה עתה סיים את לימודיו בבית ספר שמלמד תקשורת חזותית, או שאין מספיק? מדריך ציור אישה באילוסטרייטור אונליין – מדריך איור – מתן סומק והצללות לפנים וגוף
אנחנו רואים הרבה מולטימדיה באתרי אינטרנט. מי מכין את כל זה? מי מייצר את כל המודעות שאנו רואים באפליקציות? התשובה היא, כמובן, שמעצבים גרפיים הם האנשים שעושים זאת. מעצבים גרפיים אחראים על כל העיצוב והפרסום המתמקד בהמצאת רעיונות פרסומיים יצירתיים שעובדים היטב עם קהל היעד. חשוב למעצבים גרפיים לחשוב באיזה טקסט להשתמש או כיצד להשתמש בטיפוגרפיה הכוללת צבעים או סידורים בקומפוזיציה כאשר הם עושים עיצובים לעסקים או ארגונים. קהל היעד הוא הקבוצה אליה אנו משווקים את כל התוכן העיצובי שלנו.
בכל הנוגע לעולם העיצוב הגרפי, יש ביקוש רב
בעבר, מעצבים גרפיים יכלו לעבוד רק בבית דפוס כמעצב גרפי, אבל הם יכלו לעבוד במקביל בעלויות דפוס ואריזה. חל שינוי באופן שבו מעצבים גרפיים עובדים. כיום, הם משולבים יותר בתעשיית המולטימדיה והם מעצבים גרפיקה לטלפונים ניידים. מכיוון שהדור של היום מקבל את המידע שלו רק מהאינטרנט ומהאפליקציות, גם שוק הפרסום באתרי אינטרנט עלה מאוד. הם מקבלים את כל המידע שלהם מאפליקציות, ולכן חשוב למותגים להיות היכן שהלקוחות שלהם נמצאים היום. כל עוד קהל יעד נמצא בפייסבוק, אין ספק שהחברה או הארגון צריכים להפעיל הרבה מודעות שיווקיות ופרסומות בפייסבוק או באינסטגרם. במקביל קהל היעד נמצא באתר או בבלוג שמדבר על עסקים וחברות בדרכים שונות.
יש הרבה דברים שקשורים לשיווק ובניית קונספט בעיצוב גרפי.
כל אדם שמעצב פרסום למותג צריך להקשיב לכל מה שהחברה רוצה להגיד. זהו תהליך ארוך מאוד שלוקח זמן רב. אז, המעצבים עשו הרבה מוקאפים כדי להבין מי קהל היעד ובאילו צבעים להשתמש כדי שהמותג ייראה ייחודי ומכבד. עליך לעבוד יחד עם המותג שלך והלקוח שלך כדי לבצע דברים.
מטרה נפוצה עבור מעצבים גרפיים ומותגים היא שהם יכולים לעזור אחד לשני. ככל שאתה יודע יותר על שניהם, כך גדל הסיכוי שתתקבל לעבודה על ידי המותג, מה שאומר שאתה צריך לעשות את המיטב כדי ללמוד על המותג ועל קהל היעד שלו. מכיוון שכל סגנון עיצוב ובחירות צבע יתבססו על העסק עצמו, אין ספק. כדי להבין אם הקהל שלכם שמרני, כדאי להשתמש בצבעים קרים, או אם הקהל שלכם צעיר ופתוח לרעיונות חדשים, אין ספק שנשתמש בצבעים בהירים יותר. לכל חברת פרסום ושיווק דיגיטליים יש בריף וסיכום נהדר על המותג עצמו, אבל זה לא מספיק. המעצב הגרפי צריך לחשוב גם על דברים אחרים.
אני לא יודע אם אני יכול לעבוד בתחום הזה.
רבים מהמורים הטובים ביותר הרכיבו שיעורים על תפקידם של מעצבי וילונות וכיצד להכין צורה עם תוכנת כדי לגרום לה להיראות כאילו השתנתה. אין ספק שאם תתחברו למהות האמיתית של האמנות הדיגיטלית, תמצאו הרבה עבודה בתחום הפרסום.
תפקידו של מעצב גרפי הוא לגרום לדברים להיראות טוב.
כדי להיות מעצב גרפי, אתה צריך להמציא קומפוזיציות שמראות רעיון מסוים. אם אתה רוצה לוודא שהמותג שלך יראה בכל פלטפורמה אפשרית, אתה צריך מעצב גרפי. הם דואגים שהלוגו או הטיפוגרפיה שהם יוצרים יהיו ממותגים בצבע, כך שייראה כאילו הגיע מהמותג. יש היום הרבה עבודה למעצב גרפי כי כל עסק צריך אתר ואפליקציה בו זמנית וגם פרסומות שיווקיות ברשתות החברתיות. מכיוון שהתחום הדיגיטלי גרם להרבה אנשים לרצות להיות מעצבים גרפיים, השכר שלהם גבוה מאוד.
מחסור בתחום העיצוב הגרפי מקשה על חברות למצוא עובדים
בשנים האחרונות נוצר מחסור עצום בגלל האופן שבו מיתוג והדפסה עובדים יחד. אנו יכולים לראות שבעבר, רוב הבוגרים היו הולכים לעבוד רק בעולם הדפוס. כיום יש יותר אפשרויות, כך שהשכר בתחום עומד על תשעה עשר אלף שקל נטו. אם אתה עובד במשרד פרסום דיגיטלי ומכיר את כל פלטפורמות עיצוב המובייל הדיגיטלי, השכר שלך יעמוד על חמישה עשר אלף שקל. בעולם הדפוס השכר נמוך מאוד, וסטודנטים יכולים להתחיל עם אחד עשר אלף שקל.
בגרפיקה מודפסת, המחסור במעצבים גרפיים נעלם.
ייתכן שרבים לא יעבדו בדפוס כי הם לא מקבלים מספיק תשלום.
זה מה שאנחנו יכולים לספר לכם היום: מעצבים גרפיים שעובדים בעולם הפרסום אוהבים לקרוא על טכנולוגיה חדשה ולעבוד עם מהנדסי מחשבים ומפתחי תוכנה כדי להעלות רעיונות יצירתיים וטכנולוגיים. הם גם אוהבים להבין איך מייצרים כל סוג של מוצר בחברות הייטק. אם אתה חברת הייטק, אתה צריך מעצב גרפי שיעזור לך להשוויץ במוצרים שלך לאנשים בכל רחבי העולם. לחברת הייטק חשוב להעסיק מעצב גרפי טוב כי הוא יודע איך לגרום לכל העניין להיראות טוב. מעצבים גרפיים ומהנדסי מחשבים ותוכנה עובדים יחד כדי להפוך את התוכנה לפופולרית יותר ברחבי העולם.
קבוצת פייסבוק שהוקמה על ידי בית הספר
כדי לקבל את העבודה הראשונה שלך בתחום העיצוב הגרפי, איך אפשר להיעזר בקבוצת הפייסבוק של בית הספר כדי למצוא אותה.
כסטודנט לעיצוב גרפי, תלמד כללים רבים להפיכת מותג טוב. כללים אלה יעזרו לך ליצור מודעות ושלטי חוצות, כמו גם ליצור תמונות ויזואליות לעיצוב נייד. בקבוצה שיש לבית הספר למעלה מ-19,000 חברות הייטק ומשרדי פרסום. הקבוצה הזו תעזור לך, המעצב הגרפי שרק מתחיל לעסוק בתחום זה. במשך 12 שנים, הקבוצה הזו עזרה להרבה אנשים שרוצים להיות מעצבים גרפיים לקבל את העבודה הראשונה שלהם. כדי להתחיל בתחום העיצוב הגרפי והמובייל, אתה צריך להיות אדם חשוב בחברה שלך. אתה יכול לעבוד לבד כדי ליצור את כל התקשורת החזותית עבור לקוחות פרטיים אם אתה רוצה להתחיל.
בעולם תוכנות המחשב יש הרבה דברים שאתה יכול ללמוד על איך ליצור גרפיקה.
הם משתמשים בפוטושופ, אילוסטרייטור ואדובי ככלים העיקריים שלהם כשהם יוצרים גרפיקה. לא תוכל להפעיל מערך שיווקי עם טיפוגרפיות בזמן שאתה מצלם בעולם השיווק אם רק תדע להשתמש בתוכנה. בתוכנה יש רק כלים ופקודות. מעצבים גרפיים צריכים לחבר את כל הכללים שהם לומדים על עולם העיצוב לתוכנות שהם משתמשים בהם.
במונחים של כסף, כמה עולה התוכנה הגרפית של אדובי
בעולם העיצוב הגרפי, התוכנה של אדובי עולה שבעים שקל בחודש. אתה יכול להשתמש בכולם או רק בחלקם. אם תרצו להמשיך לעבוד עליהם ולקבל מידע חדש לאחר שנה, תצטרכו לשלם מאה שקלים לשם כך. הם משלמים לאדובי מדי חודש מכיוון שאדובי נחשבת לחברה היחידה שיכולה לספק את סוג הפתרונות הדיגיטליים הדרושים בעולם השיווק הדיגיטלי ובעולם האינטרנט.
ישנן דרכים רבות שבית הספר יכול להשתמש באינטרנט כדי ללמד.
באמצעות תוכנת חיבור למחשב, המורה יכול לראות את מסך התלמיד ולעזור לו ללמוד בעצמו ולבד. המורה מדבר עם התלמיד דרך מיקרופון ואוזניות ומספר לו איך לעשות דברים שונים בעולם העיצוב הגרפי. אם יש שאלה בשיעור אחד על אחד מהבית, התלמיד עשוי לקבל תשובה מיד. יש הרבה יותר בתמיכה אקדמית מאשר רק השיעור עצמו. בית ספר סולו שם דגש רב על הקשר האישי בין השיעורים כדי לעזור לתלמיד להשיג את מטרותיו.
יועצי הלימודים שלנו אומרים שכדאי ליצור איתם קשר מיד וללמוד על התחומים החדשים שהדור של היום משתמש בהם במגוון רחב של דרכים. במדינת ישראל ובעולם, התחום הדיגיטלי הולך להיות הדבר הגדול הבא. אם אתה רוצה להרוויח כסף וללמוד מיומנויות חדשות, זה המקום להיות בו.