You are currently viewing מדריכי לימודי שילובים בין תמונות כמה מילים על פדר
פוטושופ – כבר מזמן לא רק לצלמים...

מדריכי לימודי שילובים בין תמונות כמה מילים על פדר

מדריך בפוטושופ ריכוך תמונה – חינם! מדריכי לימודי שילובים בין תמונות כמה מילים על פדר

הסרטון שלפניכם הינו סרטון המראה עבודה נכונה עם פוטושופ, ושימוש באפשרות של ריכוך התמונה. פוטושופ היא תוכנת העיבוד הפופולארית בעולם, תוכנה שכל מי שעוסק בעיצוב ועם תמונות חייב להכיר אותה, ובסרטון הזה ניתן לראות הדגמה איך מרככים תמונות. ריכוך תמונה הוא בעיקר ריכוך של השוליים שלה ובמקרים רבים בשביל להציג תמונות האחת ליד השנייה, ושימוש באפשרות הזאת מאפשרת לעשות לא מעט דברים, ומי שעוסק בעיצוב כמקצוע חייב להכיר את האופציה הזו. הסרטון שלפניכם הינו פשוט וקל להבנה, וכל מה שצריך הוא לצפות בו וליישם את הנלמד בו, וכמובן לתרגל עד כמה שניתן את התוכן שבו כמו גם כלים אחרים בתוכנה.

פוטושופ – כבר מזמן לא רק לצלמים

פוטושופ – כבר מזמן לא רק לצלמים…

פוטושופ הייתה במקור התחליף לחדר החושך של פעם. בעבר, כשהיו פילמים, העבודה עליהם הייתה בחדר החושך והאפשרויות היו מוגבלות מאוד, והן בעיקר היו קשורות להבהרה של התמונה, קונטרסט וכדומה, אך היום בעולם דיגיטלי "חדר החושך" הוא הרבה יותר משוכלל, וניתן לעשות בו המון דברים. פוטושופ, חדר החושך המודרני, הוא כבר מזמן לא רק לצלמים, והיום כל מי שעושה שימוש בתמונות, שאלו בעיקר מעצבים גרפיים בכל תחום שהוא, יכול לעשות שימוש בתוכנה ולהפיק ממנה את המרב.

פוטושופ – להיות אמן…

עבודה עם פוטושופ היא אומנות בפני עצמה, ויכולת מדהימה לקחת עבודה מסוימת ולשדרג אותה עשרות מונים. פוטושופ היא תוכנה עם כל כך הרבה כלים, כל מה שצריך הוא להכיר אותם ולתרגל אותם, ומי שיודע לעשות בהם שימוש יכול להיות אמן של ממש. מה שפעם היה המכחול הוא היום העכבר, והאפשרויות לעבודה על תמונות ולקחת אותן למקומות לא שגרתיים היא מרהיבה.

ללמוד בכל הזדמנות!

אחת הסיבות שפוטושופ היא תוכנה כל כך פופולארית, תוכנה שנעשה בה שימוש רב על ידי צלמים ומעצבים, היא שהיא כל הזמן משתדרגת. המפתחים בחברת אדובי לא נחים לרגע, וכל פעם יוצאת גרסה משופרת יותר ומשודרגת יותר. בשביל לדעת לעבוד עם התוכנה צריך להיות עם אצבע על הדופק, להיות מעודכנים כל הזמן בשיפורים ובשינויים התוכנה, ועם יידע טכני רב יחד עם כישרון עיצובי, ניתן להגיע למקומות מדהימים ולייצר עבודות מיוחדות.

Feather:

  • פותחים שכבה חדשה עם צבע אחד, ואז שכבה נוספת עם בחירה קטנה יותר מכל כל השכבה, עושים Father ואז מילוי לבחירה. לא ניתן לעשות שחזור בחירה עם המילוי הוא Pattern עם Feather.
  • ניתן לעשות מספר שכבות עם Featherים שונים.
  • "צל": פותחים תמונה, עושים עליה שחזור בחירה. בשכבה חדשה עושים Feather וממלאים בצבע אחיד. מחליפים בין השכבות כך שהתמונה תיהיה מעל להצללה.
  • נותנים רקע שחור לשכבה. פותחים שכבה חדשה עם תמונה. בשכבה חדשה עושים שחזור בחירה על התמונה, נותנים Feather לבחירה וממלאים בצבע, עדיף צבע קונטרסטי לרקע השחור.
  • פותחים תמונה. עושים שחזור בחירה על התמונה בשכבה חדשה. נותנים Feather לבחירה ואז Struck. אם רוצים שהצבע יהיה חזק יותר, ניתן לשכפל את השכבה של הStruck.
  • ניתן לקחת Struck עם Feather לשכפול אותו לשכבה חדשה ואז לסובב אותו. לחזור כמה פעמים בשביל צורות.

ריכוך גבולות:

  • פותחים תמונה. עושים בחירה של אזור מהתמונה (אזור קטן מכל התמונה), נותנים Feather לבחירה ואז Select Inverse. עושים מחיקה לאזור בחירה החדש.ניתן לעשות בחירה טיפה גדולה יותר ממה שנשאר התמונה ובשכבה חדשה נותנים צבע (מלא/ פאטרן) בשביל לתת מסגרת/ רקע.
    • כאשר עושים מחיקה בבחירה, הפוטושופ מוחק רק מה שנמצא בתוך הבחירה ורק בשכבה אליה נמצאים. –
  • פותחים תמונה, מרככים לה גבולות ואז שמים מתחתיה תמונה באותו הגדול. כך נוצרת מסגרת לתמונה בתמונה שונה שמשתלבות ביחד.
  • לאחר ריכוך גבולות, ניתן לתת לתמונה Struck. הStruck יוצא בFeather גם כן.
  • פותחים תמונה, בעזרת כלי הבחירה, בוחרים את השוליים, עושים Feather ואז מוחקים את השוליים של התמונה. ניתן לעשות את אותו הדבר גם מתוך התמונה בכל מיני צורות. בסיום נותנים  ליין עדיין מאוד.

קיצורי דרך:

Shift + Ctrl + Alt

Select Inverse בחירת ההפך מהבחירה הקיימת.

Shift + F6

Feather

קורסים בעיצוב גרפי למשווקים דיגיטליים מה זה בדיוק?

הגעתם לאתר זה כי אתם מחפשים מידע על תחום העיצוב הגרפי. איך נוכל להתחבר לאומה הדיגיטלית שלנו? אין ספק שהחיבור הבא יספק לך שפע של עובדות מרתקות הנוגעות לתחום העיצוב הגרפי הבינתחומי. הפקנו עבורכם שיעורי גרפיקה בחינם בעמוד זה כדי שתוכלו לראות כיצד עולמות העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית מתקשרים ביניהם. הקורסים בעמוד זה נוצרו על ידי גדולי המרצים הפועלים בבתי ספר וארגוני הייטק כדי לספק לך נקודת מבט חדשה על עולם השיווק באינטרנט. כיום, מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד במגזר הארגוני, כפי שניתן לראות בשלל פרסומי דרושים ומודעות דרושים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות. וברור שהמחסור במעצבים גרפיים מוכשרים בעולם רק הולך וגדל, וככל שעידן הקורונה ועוד חברות זיהו שהם לא יכלו לתפקד אם הם לא היו מקוונים.

למה יש מחסור במעצבים גרפיים?

פרסומות רבות מעידות כי דרושים מעצבים גרפיים מתחילים כדי לספק פתרונות דיגיטליים למגוון ארגונים. עידן הקורונה חברות רבות הגיעו למסקנה שאם הן לא יהיו מקוונות ויש להן נוכחות דיגיטלית חזקה, הן יפסיקו להתקיים. מערך השיווק העסקי הדיגיטלי של היום הוא לא משהו שמתחיל ונגמר באותו רגע לפרסם חברה; זהו תהליך ארוך טווח, ולכן על החברות להקצות כספי שיווק חודשיים. היבט אחד של שיווק זה הוא מתן חומר ומידע רלוונטי לגולשים באמצעות פרסום או מאמרים שונים. תפקידם של המעצבים הגרפיים הוא לדאוג שהאתר או כל צורה ויזואלית אחרת שתהיה ברשתות החברתיות נעשה בצורה מקצועית. בתקופת הקורונה, ראינו שחנויות רבות ברחוב מתחילות לעבור למכירה מקוונת כדי להישאר רלוונטית ולקיים את החברה הקיימת שלהן. חשיבה מחוץ לקופסה עבור כל חברה שהייתה צריכה להתחיל לבצע משלוחים הביאה לביקוש עצום לאתרי אינטרנט וקמעונאים מקוונים.

מה תפקידם של מעצבים גרפיים?

המשימה של המעצבים הגרפיים היא לספק את כל הרגולציות הדיגיטליות שכל פירמה צריכה בעולם השיווק, כמו עיצוב אתר אינטרנט מותאם למנוע החיפוש של גוגל. מודעות מקצועית למהי חווית משתמש על מנת להתאים אפליקציה למובייל ועוד אינספור דברים ויזואליים שסטודנטים רוכשים במהלך קורסי עיצוב אתרים וגרפיקה ממוחשבת. התלמידים לומדים את כל העקרונות הרבים שיש לפעול לפיהם כדי להתאים מבחינה אסתטית.

כללי העיצוב הגרפי הבאים נלמדו:

כדי להיות מעצב גרפי מצליח, עליך להבין לא רק את תוכנת הגרפיקה מהמחשב של אדובי, אלא גם את תפיסות העיצוב הרבות מול עמידה בתקנות בעולם המיתוג. תגלה כיצד ליצור אינפוגרפיקה ולוגו מעולים עבור המגזר המסחרי. במקביל, תלמדו על קומפוזיציה וכיצד לייצר סימטריה מול משקל ואיזון מושלם באמצעות תורת הצבעים. תורת הגוון משמעותית במקצועות המעצבים הגרפיים מכיוון שלכל צבע יש משקל ומשמעות השולחת ומשדרת מסר מכירתי או שיווקי על המותג.

תוכנות גרפיות למחשבים:

סטודנטים ומעצבים גרפיים בשוק חייבים להשתמש בתוכנת אדובי על מנת לפעול בתחום הגרפיקה הממוחשבת. אדובי היא החברה היחידה בעולם המאפשרת לגרפיקאים לספק פתרונות דיגיטליים על ידי שימוש בכלי עיצוב כגון פוטושופ, אנדיזיין ואילוסטרייטור. לכל תכנית תפקיד מובהק בעולם העיצוב, והשילוב של כולם מאפשר לגרפיקאי לספק פתרונות דיגיטליים לעולמות השיווק והעסקים.

לבסוף, תוכנה היא בסך הכל כלי עבור מעצבים גרפיים, והסטודנטים לומדים כיצד ליצור יצירתיות ולחשוב מחוץ לקופסה על מנת לעמוד במגמות שצריכות להיות במגזר המסחרי ובמדיה הוויזואלית.

למד להיות מעצב גרפי מהנוחות של הבית שלך:

עיצוב גרפי הפך בשנים האחרונות למגזר מבוקש ביותר, כאשר רוב המעצבים הגרפיים עובדים באופן עצמאי מהבית או מספקים שירותי פרסום ושיווק לתאגידי הייטק. גרפיקאים חייבים לשמור על תיק עבודות מקצועי, ובכך בית ספר סולו מאפשר להם ללמוד אונליין מהבית באמצעות תוכנת פלאג-אין בדומה לתוכנת זום שהמדריך רואה על מסך התלמיד.

מה קורה במהלך המדריך המקוון לעיצוב אתרים?

בשיעורים מקוונים, המדריך עשוי לראות את מסך התלמיד ולהסביר שלב נוסף בתהליך יצירת גרפיקה לעולם המיתוג והשיווק הארגוני. במהלך המפגש, המדריך מתקשר לתלמיד ומסביר לו על תוכנית הגרפיקה של חברת אדובי תוך כדי הזזת העכבר. אם יש לתלמיד שאלות, הוא עשוי לשאול אותן במהלך השיעור הפרטי ולקבל מענה מהיר. בעקבות תיאור המוחה, התלמיד מתחיל לתרגל את כל מה שלמד על מנת להוכיח למדריך שהוא באמת מבין את כל הנהלים והשלבים.

בסיום כל הדרכה חיה אינדיבידואלית, המדריך מספק לתלמיד המתחיל פעילויות יצירתיות כדי לשפר את החשיבה שלו ולתרגל אותה עם מודלים של תרגילים עסקיים. כל הקורסים מגיעים לבסוף לתיק העבודות המשמעותי ביותר עם סימולציות מדהימות לעולם הארגוני.

תיק עבודות:

תיק העיצוב הגרפי הוא אחד הדברים שסטודנטים צריכים להתמודד איתם לאחר סיום הלימודים. זה לא משנה אם יש לך כמה שנות ניסיון במקצוע או אם זה עתה סיימת את הלימודים. כל מעסיק ירצה תיק מקצועי כדי להבטיח שאתה באמת מבין את הנושא. התיק הוא מה שבאמת מדגים מי אתה ואיך המחשבה היצירתית שלך פועלת. תעודה, תואר ראשון או שני בתקשורת חזותית ומדיה דיגיטלית אינם מספיקים כדי לפתוח דלתות. כדי להצטרף לתעשיית ההיי-טק ולפתוח דלתות מול צרכנים, כולם יבקשו מכם מספר מקרים כדי להוכיח שאתם באמת קולטים את האינטרסים שלהם.

עבודה בתחום העיצוב הגרפי:

בגלל המחסור בתחום העיצוב הגרפי, מעצבים רבים החלו לעבוד מהבית ולספק שירותי מיתוג ופרסום למשרדים על בסיס אישי, מנהג המכונה עצמאי. פרילנסר הוא מעצב גרפי או מעצב גרפי המציע שירותי מיתוג מבלי להיות תלוי באף אחד. המחסור במעצבים גרפיים הביא לעלייה משמעותית בשכר בהשוואה לתקופת ההדרכה. אם תבחר לעבוד כשכיר במשרד הייטק או במשרד פרסום דיגיטלי, אתה עשוי להרוויח שכר של 15,000 ש"ח נטו גם אם אין לך ניסיון קודם. אם אתה מעדיף לעבוד כפרילנסר מהבית, אתה חייב שיהיה לך דף מוצר באתר או בדף הפייסבוק שלך. עדיף לספק עלויות נמוכות למי שצריך חבילת מיתוג הכוללת עיצובים רבים בבת אחת.

מה המקור להיעדר עיצוב חזותי?

המחסור במעצבים גרפיים קשור לביקוש החזק לעבודה לצד מהנדסי תוכנה מצד ארגוני הייטק וטכנולוגיה. כל מפתח מוצר או מקודד בחברת הייטק לא למד איך מעצבים גרפיקה ויזואלית או מה הם חוקי העיצוב הגרפי בתואר הראשון שלו. מעצבים גרפיים אחראים על קביעת השפה החזותית והדרכה לכל מפתח או מקודד כיצד ליצור תוכנות או מוצרים מפורסמים בעולם. הצורך עצום וניתן לראות שעולם הדפוס והנייר עדיין מחייב מעצבים גרפיים לתת שירותי מיתוג של חוברות, קטלוגים, ספרים וכל מה שמיוצר.

בעבר רוב המעצבים הגרפיים הדיגיטליים היו עובדים אך ורק בתעשיית הדפוס מכיוון שזו הייתה האופציה היחידה לעבוד בתחום, אבל כיום יש למעצבים גרפיים פי אלף יותר אפשרויות עבודה, ולכן מדינת ישראל לא מספיקה לספק את כל כוח אדם שהמדינה דורשת. אנו מזמינים אותך לצפות בכל הסרטים בעמוד זה וללמוד כיצד תוכל להשתלב במקצוע פנטסטי המציע הזדמנויות רבות לשפר את הקריירה שלך או לפעול כחברה עצמאית. תוכל לשוחח כעת עם יועצי הלימודים על חלופות ההוראה הרבות העומדות לרשותך מהבית במסגרת מותאמת אישית ואישית, אחד על אחד לתעודה ותיק עבודות שתרצה לבחון.