מזה עיצוב גרפי  פרינט או דיגיטל

עולם העיצוב הגרפי נחלק לשני תחומים מרכזיים:האחד- עיצוב גרפי למטרות פרינט (עיתונות, אמצעי הדפסה וכו).השני- עיצוב גרפי למטרות דיגיטל (אינטרנט, סלולר וכו).קורס עיצוב גרפי מאפשר לכם להתמקצע בכל אחד מהתחומים הנ”ל באופן נפרד או לשלב בין התחומים במסגרת קורס משותף.

עיצוב גרפי למטרות דיגיטל

עיצוב גרפי למטרות דיגיטל הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, בייחוד עם כניסת רשת האינטרנט לתחום הטלפונים החכמים (סמארטפונים). כיום, נושאי העיצוב לצרכי דיגטיל נחשב לתחום טכנולוגי מוביל המשלב גם תחומי חשיבה יצירתית וגם הכרת אמצעי טכנולוגיה חדישים ומתקדמים. קורס עיצוב גרפי למטרות דיגיטל עוסק באופן ישיר במספר תוכנות גרפיות המשמשות את עולם העיצוב לצרכי בניית אתרים. תוכנות אלו כוללות את תוכנת הפלאש, הפוטושופ וה-דרימוובר. במסגרת לימודי דרימוובר רוכשים התלמידים ידע מקיף גם בתכנות עמודי אינטרנט בשפת ה-HTML ושפת ה-CSS לצרכי עימוד ועיצוב דפי אינטרנט.


קורס עיצוב גרפי למטרות דיגיטל יאפשר לכם לעסוק באופן מקצועי בתחומי התעסוקה הבאים: חברות אינטרנט לבנייה ועיצוב אתרים, חברות פרסום דיגיטליות אינטרנט ובסלולר, חברות תוכן דיגיטלי, חברות תוכנה המפתחות אפליקציות ומשחקי מחשב לסביבת המחשב או הסלולר ועוד.

עיצוב גרפי למטרות פרינט

למרות שעם כניסת רשת האינטרנט לתוך חיינו, רבים דיברו על כך שעולם ההדפסות הנייר ילך ויעלם מן העולם, למעשה, ההיפך הוא הנכון. כיום, שימושי הדפוס נמצאים ברמת שיא של כל הזמנים ואמצעי הטכנולוגיה החדשים רק הגבירו את הצורך באמצעי דפוס שונים. במסגרת קורס עיצוב גרפי למטרות פרינט רוכשים הסטודנטים יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת באמצעות התוכנות הגרפיות הבאות: פוטושופ, אילסוטרייטור ו-אינדיזיין. קורס עיצוב גרפי למטרות פרינט יכשיר אתכם לצרכי תעסוקה במקומות הבאים: משרדי פרסום, בתי דפוס, חברות מדיה, חברות מיתוג, בתי אופנה, מערכות עיתונים ועוד.

עיצוב לימודים

כל אחד ממסלולי הלימוד המצוינים לעיל עוסק באופן ישיר בעולם יסודות ועקרונות העיצוב, החל משילוב תמונה כחלק אינטגראלי ממערך העיצוב, לימודי טיפוגרפיה, קומפוזיציה, בחירת צבעים ועוד. קורס עיצוב גרפי משולב מאפשר לכם להתמקצע בשני תחומי העיצוב הגרפי בעת ובעונה אחת ומהווה כיום את אחד מתחומי הלימוד המבוקשים ביותר בתחום העיצוב הגרפי בפרט ובתחומי הלימודים בכלל.

 

2017-09-04T17:35:32+00:00