מעצבים גרפיים ושיווק איך להגדיל את מאגר הלקוחות באינטרנט

קורס שיווק

איך להגדיל את מאגר הלקוחות באינטרנט SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION מזה ?

כל התהליך של השיווק האינטרנטי, נקרא SEO. קידום אתרים במנועי חיפוש – בעיקר גוגל. כדי להביא/להכניס   לאתר כמה שיותר גולשים, צריך לשכנע את הגולש ע”י אתר מתאים/כלים מתאימים.

יש צורך בתנועה לאתר – כדי להביא גולשים. יש צורך בכתיבה באתר – כתיבה שיווקית למנועי חיפוש, כדי לגרום לגוגל לשלוח אלי לאתר גולשים. ניסוח נכון של משפטים באתר, יגרמו לגוגל לשלוח אלי לאתר גולשים.

יש לתת את הפתרונות הכי טובים כדי שגוגל יפנה אלי לאתר גולשים.

אופטימיזציה היא חלק מתהליך SEO . איך האתר שלי כתוב למנועי חיפוש, בצורה נכונה.

נושאים נלמדים

  1. GOOGLE
  2. חוקים לקידום אתרים בגוגל כדי להגיע גם למקום ראשון בגוגל לדעת את סודות SEO
  3.   FACEBOOK
  4. כתיבה שיווקית
  5. פתיחת בלוגים
  6. בלוגים וחסימות
  7. חוקי אתרים
  8. קידום לבן
  9. כותרות שיווקיות
  10. יוטיוב
  11. התנעת גולשים לאתר
  12. קהלי יעד
  13. טריקים שיווקיים
  14. כתיבת תוכן לאתר לקידום
  15. כותרות H1 H2 H3 והחשיבות
  16. גוגל פלטפורמה לקניית לידים

למעצבים גרפיים נושא SEO הנו היעד העיקרי בהבאה והגדלת הלקוחות לעסק:

SEO SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

SEO הוא אוסף של שיטות שמביא לשיפור מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש. מנועי החיפוש (כמו גוגל) מאפשרים לגולשים למצוא אתרים שעוסקים בנושאים מסוימים עפ”י מילות שאילתת חיפוש.

כל מנוע חיפוש מקבל שאילתה מסויימת ומחזיר תוצאות מסודרות לפי רלוונטיות הנושא/מילות החיפוש.

דף התוצאות שמנוע החיפוש מחזיר, מכיל בדרך כלל 2 סוגי קישורים:

  1. התוצאות שמנוע החיפוש מחזיר כתגובה/עפ”י מילות החיפוש.
  2. PAY PER CLICK ADVERTISING – פרסומות משולבות בראש התוצאות או בציידי העמוד.

למידת טיפים לבניית אתר למעצבים גרפיים כדי להגדיל את מאגר הלקוחות בעסק פרילנסר של עיצוב המטרה של שיטת קידום האתרים.

  • להביא את האתר למקום/מיקום גבוה יותר במנועי החיפוש (בעיקר גוגל).
  • המטרות העיקריות הן: לגרום להגדלת כמות המבקרים באתר
  • להפוך את האתר למקום שהגולש ירצה להתעכב בו ולחזור אליו עוד ועוד.
  • מטלות שיווקיות מרובות לכל אורך הלימודים על העסק שלך

 

נושא אופטימיזציה:

אופטימיזציה לאתרים היא שיטת/תהליך עבודה שהמטרה שלה לשפר את דרוג האתר בתוצאות החיפוש, במנועי החיפוש, בהתאם למילות החיפוש שנבחרו. המושג אופטימיזציה מתייחס לעריכת תוכן, קוד ומבנה האתר , כשהמטרה הסופית היא להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור מנועי החיפוש והגולשים כאחד. ברמת התוכן – תהליך האופטימיזציה מתמקד ביצירת תוכן ממוקד, טקסט שמתאפיין באחוזי צפיפות נכונים ובחלוקה פנימית נכונה בכל עמוד בנפרד ובכל עמודי האתר ככלל. ברמת בקוד – אופטימיזציה היא תהליך של התאמה ויצירת מבני קוד יעילים יותר כדי לשפר את זמני הטעינה של העמוד. ברמת המבנה – תהליך האופטימיזציה הוא בעיקר תהליך של תכנון מקדים כשתוצאות התהליך כאן, הוא מבנה אתר מתוכנן היטב שלוקח בחשבון את צרכי הגולש, את יעדי הקידום ועוד. האופטימיזציה חייבת להתבצע על כל דפי האתר וזהו אחד התהליכים החשובים ביותר בתהליך קידום האתרים.

 

2019-01-28T19:19:49+03:00