מחפשים חוברת הסברים של תוכנת הפוטושופ צעד אחר צעד למתחילים או למתקדמים? הגעתם למקום הנכון.

הסבר על שכבות בפוטושופ
שכבות עבודה בפוטושופ הנם הלב של התוכנה, אם אתם לא יודעים כיצד השכבות עובדות לא תוכלו ליהנות ממדריך הסבר זה, מטרת השכבות בפוטושופ היא לאפשר חופש פעולה לכל אלמנט גרפי שאתם רוצים לבצע, במידה ואתם מייבאים תמונות ממקור חיצוני הפוטושופ תפתח לכם שכבות בצורה אוטומטית, במידה ואתם צריכים לבצע בחירה של צבע או אזור אתם צריכים לפתוח בעצמכם את השכבה למטרה זאת, במידה ואתם התחלתם לעבוד ולא יודעים איך מוחקים שכבה תוכלו לראות אייקון של פח בחלון השכבות מצד ימין הכי תחתון, אופציית מחיקה מאפשר לכם לזרוק את הדברים הלא נחוצים. תמיד תוכלו לפתוח תיקיות ולהכניס לשם גרפיקה שאולי אתם כן תצטרכו בעתיד, לרוב בעיצוב גרפי לעולם לא מוחקים כי אף פעם לא תדעו מתי תצטרכו את זה.
מה עשינו כאן במדריך עיצוב תמונה עם מסכות בפוטושופ
שתי וערב או יצירת פאזל מתמונות הנם אפקטים פופולרים שלרוב דורשים מחשבה ועבודה קצת מתוחכמת, עיצובים גרפיים מסוג זה יוצרים את האווירה בעיצוב תמונה שאתם רוצים להעביר, כולנו יודעים שטקסט ותמונה כבר פאסה בעולם העיצוב גרפי, כדי להרשים את המתבונן שאכן נעשתה פה עבודה מיתוגית על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים צריכים להרשים, מה שעשינו בתמונה חילקנו את כל התמונה עם סרגלי עבודה כדי ליצור סימטריות וחיתוכים של איזורים שנכנסים לתוך איזורים אחרים, כמובן שתוכלו לעקוב אחר ההסברים בשפה העברית של תרגיל זה בתוכנה, תוכלו לצרף לכם אלמנטים שונים ולתרגל את כל החומר עם פרמטרים שונים, אתם לא חייבים לבצע אותו דבר ולנסות להגיע לאותו האפקט בדיוק, כל מה שתראו בשיעורי ההסברים תוכלו לבצע את זה עם פרמטרים אחרים ומידות שונות בחלונות השיחה שיפתחו לכם בתוכנת הפוטושופ, אם אהבתם שתפו את העמוד או הכניסו אותו לדף המועדפים שלכם במחשב, נעדכן את דף זה בקרוב בעודסרטונים ושיעורים בשפה העברית, צפייה נעימה
עיצוב עבור מכשירים ניידים ואינטרנט.
אחד התחומים החדשים שצמחו לפופולריים בתקופה האחרונה הוא עיצוב סמארטפון ואינטרנט., המדיה הוויזואלית הפכה להרבה יותר, אנו יכולים לראות כי בעוד שהקורונה מואצת לעצומה ביותר. הקורונה שינתה את דרך החשיבה של חברות בימינו, ואנחנו יכולים לראות שפירמה שאין לה מערך שיווק דיגיטלי תחדל להתקיים.
מעצבים גרפיים אחראים על העברת מידע באפליקציות.
מעצבים גרפיים אמונים על כל סגנונות העברת המידע באפליקציות, וכך בפוסט הבא הכנו שפע של סרטים נפלאים שיסבירו לכם מה מבצעים מעצבים גרפיים בעבודה. הסרטים נוצרו על ידי המדריכים הגדולים ביותר בבית הספר כדי להדגים מהי חשיבה יצירתית וכיצד להשתמש בתוכנת אדובי, חברת עיצוב גרפי גדולה.
מה קרה בתקופת הקורונה?
חברות רבות נאלצו להיסגר בתקופת הקורונה מכיוון שהיה חסר להן מערך שיווק דיגיטלי. כל חברה שלא מסתגלת לעידן של היום לא תוכל לסבול את הרגע הקשה ביותר שחווה העולם.
מי הגה את המערך הדיגיטלי המלא?
ממשלת ישראל הורתה שחברות רבות יסגרו והעובדים יעבדו רק מהבית. אז מי היה אחראי להתאים את כל הפריטים שלהם לחנויות אינטרנט? מי הגה את המערך הדיגיטלי המלא? מי יצר אתר? מי יוצר את האפליקציה או החנות המקוונת? מעצבים גרפיים, כמובן, הם אלה שמחליטים כיצד תופיע האפליקציה וכיצד לשנות פריטים לעסקים מקוונים. מעצבים גרפיים היו עדים לעלייה של 10,000% בביקוש בתקופת הקורונה בהשוואה לכל זמן רגיל אחר.
מה זה בעצם שיווק? ההבחנה בין מותג למיתוג שיווק היא ענף עצום, ומעצבים גרפיים ומשווקים קשורים קשר בל יינתק. הכנסות המעצבים הגרפיים עלו בעשרות אחוזים במהלך תקופת הקורונה. כדי להישאר מעודכן ולמשוך מבקרים לאתר, כל עסק צריך בימינו חנות מקוונת או דף פייסבוק עסקי מעוצב בצורה מקצועית. הגולשים בימינו חכמים, והם יכולים לדעת אם האתר רציני או לא תוך שניות, ולכן על המעצב הגרפי להשתמש בכל הנחיות העיצוב שלמד על מנת שהלקוחות יקבלו מידע בצורה הרמונית ואמינה ביותר דֶרֶך. אילו כישורים רוכשים מעצבים גרפיים?
מעצבים גרפיים חייבים קודם כל להבין מהו מותג ואת ההבחנה בין מותג למיתוג. מיתוג רב תחומי הוא אחד התחומים החשובים ביותר שתעשיית העיצוב צריכה להבין, החל מהחלת הצבעים הנכונים בהקמת אתר אינטרנט במערכת וורדפרס ועד להפקה בו זמנית של אפליקציה באקסל באמצעות רכיבים ויזואליים מתוכנת אילוסטרייטור.
אין ספק שסטודנטים עוסקים בשפע של משימות על מנת לבנות את תיק העבודות שלהם. כיום, המרכיב המשמעותי ביותר שעשוי לבטח להציע אינדיקציה האם המעצב הגרפי הוא מקצועי או לא הוא תיק עבודות.
מדוע תיק עבודות כה מכריע בעולם העיצוב הגרפי בימינו?
תפקידו של המעצב הגרפי נקבע על ידי סימולציה עסקית ולא על ידי התעודה. מה שקובע בימינו הוא שתיק העבודות שלך מדבר רק בשפה מקצועית, ללא קשר אם יש לך תעודה או תואר ראשון או שני בעיצוב גרפי. לקוחות או כל מי שרוצה לעבוד איתך ירצה לראות דוגמה של אתר שיצרת או מודעת שיווק בפייסבוק שיצרת.
אם הדוגמאות באמת פנטסטיות ויוצאות דופן, אין ספק שתוכלו לראות כמה עבודות יגיעו אליכם. בשנים האחרונות קיים מחסור חמור במעצבים גרפיים, כפי שנדון בפסקאות הבאות.
מדוע יש מחסור בכוח אדם בעיצוב גרפי?
תחום העיצוב הגרפי התפתח בצורה דרמטית בשנים האחרונות, ואנו יכולים לראות שבעוד שרוב המעצבים עבדו פשוט על הדפסה על נייר או על פיתוח חבילה או ספר שיווקי שפותח, התרחיש של היום שונה, וכל העולם פנה לחלוטין אל האינטרנט.
בחברות הייטק יש ביקוש רב למעצבים גרפיים.
מעצבים גרפיים מבוקשים מאוד בארגוני הייטק שכן הם משתפים פעולה עם מפתח או מתכנת ליצירת כל מוצר שפותח על ידי חברת הייטק. מי שעובד בהייטק לא לימד על חשיבה עיצובית או על ההבחנות בין מותגים למיתוג. קידוד נלמד בעיקר במדעי המחשב כיצד לבצע קודי תכנות ולבצע הוראות רבות ליצירת ממשקי תוכנה או כל דבר מארגוני פיתוח היי-טק במגזר ההייטק. כתוצאה מכך, לכל מעצב גרפי צריכה להיות אינטראקציה ישירה עם מגזר ההייטק.
כיצד אוכל ללמוד את הנושא המבוקש ביותר מהנוחות של ביתי?
ניתן לראות כי לאורך תקופת הקורונה דרשה מדינת ישראל מספר רב של משרדים לפעול דרך האינטרנט בלבד. במשך למעלה מ-15 שנים, בית ספר סולו מלמד דיסציפלינות מולטימדיה ותקשורת חזותית דרך האינטרנט. המדריך יכול לצפות במסך התלמיד בדיוק בזמן שתוכנת הזום נבנית באמצעות למידה מרחוק. השיעור מותאם לצרכיו הספציפיים של התלמיד, לרבות יחסו האישי ורמת הריכוז. המדריך דן בנושאי הלימוד בתחום המולטימדיה, ולאחר מכן התלמיד נדרש לתרגל את המידע. אם נושא לא ברור, המדריך יעבור עליו שוב ושוב עד שהתלמיד יבין אותו. בסיום כל שיעור ניתנים תרגילים לפיתוח האפליקציה או הקמת חנויות מקוונות, תוך התמקדות בעולם העיצוב החזותי, וניתנת עזרה לאורך כל השבוע בין הקורסים. תלמידים מרגישים שלימוד אישי הוא הדרך הטובה ביותר לגרום לתלמיד להשלים שיעורי בית בסיומו של קורס.
איפה אני יכול לחפש את העבודה הראשונה שלי?
מדי יום, פרסומות רבות למעצבי אתרים ואפליקציות מוצבות בקבוצת המשרות הפנויות של בית הספר, וארגוני פרסום דיגיטליים רבים שוכרים מעצבים גרפיים כדי לתת מענה לקהל הלקוחות שלהם. בית הספר יקשר אתכם לקבוצה זו לאורך שנת הלימודים, ותוכלו להתבונן כיצד אתם ממוחזרים בצורה קיצונית בתפקידים ובהצעות תעסוקה שונות. רוב הבוגרים, בין אם בבית הספר ובין אם בכוחות עצמם, בוחרים לעבוד מהבית או לתת שירותי שיווק ופרסום למשרדים על בסיס אישי. בשביל איזה שכר בעיצוב גרפי כדאי ללמוד נתייחס בפסקה הבאה.
להרוויח הרבה כסף עם עיצוב גרפי.
בוגרי מסלול עיצוב גרפי עשויים להרוויח שכר גבוה מאוד למרות תקופת הלימודים הקצרה עקב מחסור חמור בשוק. בוגרי עיצוב גרפי שימשיכו לעבוד בארגוני הייטק עשויים להתחיל עם שכר של 15 אלף שקל נטו. אם מעצב גרפי או גרפיקאי יתחיל לעבוד בפרסום או בדפוס מסוים, הוא עשוי להרוויח שכר של 13 אלף שקל נטו. סכום השכר שתרוויח נקבע לחלוטין על ידי תיק הדוגמאות שלך.
עיצוב גרפי ימשיך להיות מבוקש בשנים הבאות.
תקציר עיצוב גרפי יישאר מבוקש בשנים הבאות מאחר והדור של היום משיג את כל המידע שלו במלואו דרך הנייד והאינטרנט. עיצוב גרפי לאינטרנט סלולרי ימשיך להיות משמעותי, ולכן לגרפיקאים יהיו שפע של הזדמנויות בשוק. אנו קוראים לך ליצור קשר עם יועצת הלימודים מיד כדי לברר כיצד תוכל ללמוד את הנושא המבוקש ביותר מהנוחות של ביתך. אין ספק שהדוגמאות בעמוד זה יכולות לומר לך האם אתה מתאים בתחום המולטימדיה והגרפיקה, כמו גם בתחום התקשורת החזותית.