זמן זה כסף – ניהול זמן נכון טיפים למעצבים גרפיים 2020 כל החוקים שחובה ליישם מהיום!

2019 – 2020 ניהול זמן נכון למעצבים גרפיים כל החוקים והכללים שתתחילו ליישם מהיום!

לדעת כיצד להיות יותר יעילים ולחסוך כסף ניהול זמן נכון לגרפיקאים

מעצבים גרפיים עובדים לפי פרויקטים, פרויקטים שהם מקבלים או מהמעסיקים שלהם או מהלקוחות שלהם. בדרך כלל הפרויקטים הללו תחומים בזמן, מה שאומר שיש דד ליין להגשת העבודה עליה הם צריכים לעבוד.

  • אבל כשהעבודה היא מול מחשב, היא עשויה לעורר פיתויים שונים, ובעיקר כשמרבית המעצבים הגרפיים עובדים מהבית. אז מה עושים? איך בכל זאת עומדים בדד ליינים? התשובה היא – מנהלים נכון את הזמן. אז הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם המעצבים הגרפיים כבר מהיום לעבוד בצורה נכונה.

הפרידו בין החיים הפרטיים לשעות העבודה

עבודת המעצבים הגרפיים היא כפי שציינו במקרים רבים מהבית, וגם אם היא לא מהבית, בגלל שהיא על מחשב היא עלולה לערב גם דברים פרטיים. ראיתם פרסומת לטיסה שבדיוק תכננתם לסגור לחגים? אל תתחילו בכלל להתעסק בזה באמצע העבודה. יש לכם כמה מיילים פרטיים שאתם צריכים לענות עליהם? תעשו את זה בערב או בכל זמן אחר שלא בשעות העבודה. הפרדה בין העבודה ובין החיים הפרטיים היא הדבר הראשון והחשוב ביותר בניהול זמן למעצבים גרפיים.

  • סדרו לעצמכם פינת עבודה קבועה

אתם לא צריכים להשקיע בזה הון תועפות ובטח אל יותר מכמה מאות שקלים. שולחן עבודה קטן וכיסא מתאים הם המינימום, יחד עם פינה שקטה בה תוכלו לעבוד. אל תתפתו לקחת את הלפטופ ולעבוד בסלון מול הטלוויזיה. זה לא עובד ולא תוכלו לעשות את זה כמו שצריך.

  • קיבעו הפסקות ואל תזוזו מהן

גם כאן, העבודה מהבית היא האתגר העיקרי כי כשעובדים מהבית, קל מאוד לעשות הפסקות בהתאם למה שמתחמם בתנור או מה שרוצים לקחת מהמקרר או כל משתנה אחר. אתם חייבים לקבוע שעות עבודה קבועות ומדויקות כמו גם הפסקות שלא תחרגו מהן. חרגתם במקרה? בדיוק כמו במקום עבודה כשכירים, תשלימו את זה בהפסקה הבאה.

  • תתלבשו ליום עבודה

כן, גם זה טיפ לניהול הזמן שלכם כמעצבים גרפיים וכשתתחילו לעשות את זה תבינו. כשמתלבשים בצורה ייצוגית ולא עובדים בפיג’מה או מכנסיים קצרים וגופייה, ניצול הזמן הוא טוב יותר.

אם אתם עובדים במשרדי פרסום לאחר סיום לימודי גרפיקה , בתי דפוס, חברות עיצוב, מעצבים גרפיים עצמאים ועוד תמצאו את עצמכם לרוב עם פרויקטים רבים כגון ניהול מחקרי שוק ללקוחות, ניהול חשבונות, עיצובים גרפיים שונים, הגהות, מתן סקיצות ועוד, אם לא נדע לנהל נכון את הזמן נמצא את עצמנו עם זמן שבורח ובזבוז כסף שהוא בעצם שעות העבודה שלנו.

ניהול זמן נכון למעצבים גרפיים כל החוקים והכללים שתתחילו ליישם מהיום!

טיפים לגרפיקאים פרילנסרים – להלן כמה הצעות לניהול זמן נכון של מעצבים גרפיים:

  •  לתכנן זמן לכל הפעולות שיש לנו לעשות, לדבוק בערך השעתי שהקצבנו לכך ולא לחרוג מהתכנית המקורית.
  •  לרוב תמצאו את עצמכם עם 2-3 פרויקטים גדולים שלרוב לוקחים לך את כל לוח הזמנים בזמן, המתנה מאשורי לקוחות בזמן זה תוכלו למצוא לכם עוד לקוחות מרוצים בעתיד ותוכלו לעבוד על פרויקטים נוספים, תצטרכו ליעל את הזמן המוגדר כזמן עבודה לניצול מקסימלי של הזמן במהלך היום.
  •   קחו לכם זמן איכות לביצוע עיצובים מקוריים שיצליחו להרשים לקוחות ולהביא איתם לקוחות אחרים בעתיד, עדיף לפעמים להשקיע בלקוחות שלכם את כל הידע שרכשתם במהלך הלימודים בעיצוב גרפי מה שיביא עבודות בגרפיקה נוספות בעתיד.
  •  להתחיל את היום עם פרויקטים שבדרך כלל אנחנו לא אוהבים לעשות ולא לחכות לרגע האחרון ביום העבודה, כי אז העבודות בגרפיקה נדחות ולפעמים כתוצאה מכך נוכל לאבד לקוחות.
  •  ללמוד במהלך היום לאן הולך לנו הזמן ולמנוע את בריחת הזמן , לצמצם את הזמן של קריאת מיילים למספר מצומצם ביום וליידע את הלקוחות שלנו על כך.
  • לחלק פרויקטים גדולים לתכניות עבודה ולמשימות יותר קטנות, לשבת עם לקוחות על זמן קצוב ולא למרוח את הזמן ללא השגחה.
  • כשתגמר לנו חוסר היצירתיות בעבודה זה יהיה הזמן הכי טוב לעשות הפסקה של טיול, ריצה, רכיבה על סוסים,רכיבה על אופניים ועוד.. לאחר פעולות מסוג זה תאפשרו לכם לשוב לעבודה ובתוך זמן קצר יחסית לגמור את כל עבודות העיצוב שלכם.
  • תמצאו את הזמן שהכי מתאים לכם לעבוד, אם בבקרים אתם לא מתפקדים היטב תמצאו לכם זמן אחר שבו תוכלו להתנהג ביעילות, ולהוציא את היצירתיות הגרפית שלכם ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים.

ניהול זמן נכון למעצבים גרפיים

2019-08-20T18:08:49+03:00