ניהול זמן נכון למעצבים גרפיים כל החוקים והכללים שתתחילו ליישם מהיום!

ניהול זמן נכון למעצבים גרפיים כל החוקים והכללים שתתחילו ליישם מהיום!

אם אתם עובדים במשרדי פרסום לאחר סיום לימודי גרפיקה , בתי דפוס, חברות עיצוב, מעצבים גרפיים עצמאים ועוד תמצאו את עצמכם לרוב עם פרוייקטים רבים כגון ניהול מחקרי שוק ללקוחות , ניהול חשבונות , עיצובים גרפיים שונים ,הגהות , מתן סקיצות ועוד, אם לא נדע לנהל נכון את הזמן נמצא את עצמנו עם זמן שבורח ובזבוז כסף שהוא בעצם שעות העבודה שלנו.

להלן כמה הצעות לניהול זמן נכון של מעצבים גרפיים:

-לתכנן זמן לכל הפעולות שיש לנו לעשות , לדבוק בערך השעתי שהקצבנו לכך ולא לחרוג מהתוכנית המקורית.


-לרוב תמצאו את עצמכם עם 2-3 פרוייקטי גדולים שלרוב לוקחים לך את כל לוח הזמנים בזמן , המתנה מאשורי לקוחות בזמן זה תוכלו למצוא לכם עוד לקוחות מרוצים בעתיד ותוכלו לעבוד על פרוייקטים נוספים,תצטרכו ליעל את הזמן המוגדר כזמן עבודה לניצול מקסימלי של הזמן במהלך היום.

-קחו לכם זמן איכות לביצוע עיצובים מקוריים שיצליחו להרשים לקוחות ולהביא איתם לקוחות אחרים בעתיד, עדיף לפעמים להשקיע בלקוחות שלכם את כל הידע שרכשתם במהלך הלימודים בעיצוב גרפי מה שיביא עבודות בגרפיקה נוספות בעתיד.

-להתחיל את היום עם פרוייקטים שבדרך כלל אנחנו לא אוהבים לעשות ולא לחכות לרגע האחרון ביום העבודה, כי אז העבודות בגרפיקה נדחות ולפעמים כתוצאה מכך נוכל לאבד לקוחות.

-ללמוד במהלך היום לאן הולך לנו הזמן ולמנוע את בריחת הזמן , לצמצם את הזמן של קריאת מיילים למספר מצומצם ביום וליידע את הלקוחות שלנו על כך.

-לחלק פרוייקטים גדולים לתוכניות עבודה ולמשימות יותר קטנות, לשבת עם לקוחות על זמן קצוב ולא למרוח את הזמן ללא השגחה.

-כשתגמר לנו חוסר היצירתיות בעבודה זה יהיה הזמן הכי טוב לעשות הפסקה של טיול , ריצה,רכיבה על סוסים,רכיבה על אופניים ועוד.. לאחר פעולות מסוג זה תאפשרו לכם לשוב לעבודה ובתוך זמן קצר יחסית לגמור את כל עבודות העיצוב שלכם.

-תמצאו את הזמן שהכי מתאים לכם לעבוד , אם בבקרים אתם לא מתפקדים היטב תמצאו לכם זמן אחר שבו תוכלו להתנהג ביעילות , ולהוציא את היצירתיות הגרפית שלכם ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים.

2017-09-04T17:57:47+00:00