עיצוב גרפי-גרפיקה ממוחשבת כיצד נקשר בין צבע לעיצוב גרפי?

כשאנחנו רואים צבעים בגרפיקה מעוצבת כגון צהוב,אדום,כחול,איך אנחנו מרגישים?עצובים שמחים מאושרים?
אותו דבר הצופים במודעות שלנו מרגישים באותו הרגע שהם רואים את העיצובים שלנו.
בלי להתכוון אנחנו מגיבים בהתאם לצבעים מסוימים שאנו רואים בחירת הצבע חשובה ביותר בהתאם לקהל היעד שלנו כגון אנשי דת,עמים,תרבויות ועוד.

בעיצוב צבע לעסקים חשוב מאוד לראות ולבדוק מהו הרושם הראשוני בתקשורת המידית שהצבע מעביר לנו.תהליך הזיהוי בעיצוב גרפי נותן לנו את סוד ההצלחה , כך זה יעזור לנו לשמור על הלקוחות שלנו ולא נאבד לקוחות פונטציאלים עתידיים.ברור שאם לא נבחר בצבעים מסוימים כל עסק היה נראה אותו דבר וכך היה קשה לנו להבדיל בין המוצרים השונים.

צבע בכמה רמות צבעים שונות מגרה ועובד על החושים במוח שלנו, זה יסמל מחשבות ומושגים שונים מחיי היום יום שלנו, יגרה את הפנטזיה ונייצר תגובות רגשיות חזותיות , פונקציות של צבעים יהוו את האלמנט הגרפי שהוא המבנה העקרי של המותג וכמובן זהויות חברתיות.
העיצוב הגרפי על ידי בחירת צבעים נכונה יצור תופעת ניווט מרחבית, אסטתיקה ותחושה של הרמוניה גרפית ויזואלית שתשפר את הרעיון של הלקוח.


2017-09-04T17:56:52+00:00