קידום בגוגל עצמי בזכות מאמרים

 

כיום, הרבה עסקים קטנים ואנשי מקצוע עצמאיים, משקיעים רבות במיתוג עצמי ופרסום על גבי האינטרנט.

מנועי החיפוש, כמו google החליפו, כמעט לחלוטין, את דפי הזהב והמודיעין הטלפוני, והצורך להופיע בראש הדף של מנוע החיפוש לאחר הקשת צמד המילים: “מעצב גרפי”, או “צלם אירועים”, וכיוצא בזה, הופך והולך משמעותי יותר מאי פעם. איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? בדיוק לשם כך הבאנו במאמר שלפניכם עצות וטיפים חשובים לשם קידום עצמי.

 

אז סיימתם את הלימודים בהצלחה ואפילו פתחתם עסק קטן בבית, ועכשיו אתם מעוניינים לרכוש לכם שם דבר ולפנות אל העולם שבחוץ, וגם, אם אפשר, להרוויח כמה שקלים כדי לכסות את הוצאות הלימודים, לשם התחלה.

כמו כל בעל עסק כדאי שתשקיעו בהליך של מיתוג עצמי, בניית תיק עבודות, ריכוז המלצות ופרסום.

 

 

הדרך המומלצת להציג את העבודות ולזרז את יצירת הקשר עם מעצב גרפי, היא בניית אתרים משלם.

דווקא משום שבלימודי עיצוב גרפי קיים דגש משמעותי לבניית אתרים ולעיצוב אינטרנטי, הרי שסביר שקהל הלקוחות אליו אתם פונים נמצא שם, מאחורי המסך. אם בניתם אתר, גם אם המעוצב באופן המרהיב ביותר, הרי שאין זה מספק לצורך משיכת קהל רב ומגוון. עליכם לקדם אותו, אם באמצעות חברה המתמחה ב קידום אתרים , ואם בעצמכם, באופן אורגני.

קיימות מספר שיטות לקידום מעין זה, חלקן מוסכמות יותר, וחלקן קצת פחות, כגון החלפת קישורים באמצעות מילות מפתח עם אתרים בתחום, כך שסיכויי ההגעה אל אתר שעיצבתם, או לשם שלכם, יגדל ככל שתהיינה יותר החלפות כאלו, אך יש החולקים על איכות הקישורים הללו. השיטה המומלצת ביותר הינה כתיבת מאמרים והעלאתם ברשת. מאמרים יכולים להיכתב על ידי חברה מקצועית, פרילנסר, או על ידי בעל העסק עצמו, ויש לשלב בתוכם מילות מפתח, המקשרות את עמודי התוכן של האתר המקודם, או אל עמוד הבית שלכם. ניתן גם לשלב את בית העסק או את שמכם ולקבל “קרדיט” לכותב, כך שהקוראים שיאהבו את המאמר יוכלו לפנות אליכם או ליצור קשר ישיר עמכם. נכון לכתיבת שורות אלה נדמה כי מאמרים מהווים כלי שיווקי המסייע ביותר למיתוג ולקידום עצמי, ולכן מומלץ לכתוב ולהעלות כמה שיותר מאמרים ולפרסמן, באתרים המיועדים לכך.

2017-08-27T09:27:35+00:00