איך גרפיקאי או מעצב גרפי משווק את עצמו באמצעות קידום בגוגל עצמי בזכות מאמרים איך להתחיל לעבוד כמעצב גרפי מצליח מה השוק צריך

איך גרפיקאי או מעצב גרפי משווק את עצמו באמצעות קידום בגוגל עצמי בזכות מאמרים

איך להתחיל לעבוד כמעצב גרפי מצליח? מה השוק צריך? על הכניסה לענף ההייטק שמעתם? כיום, הרבה עסקים קטנים ואנשי מקצוע עצמאיים, משקיעים רבות במיתוג עצמי ופרסום על גבי האינטרנט. מנועי החיפוש, כמו google החליפו, כמעט לחלוטין, את דפי הזהב והמודיעין הטלפוני, והצורך להופיע בראש הדף של מנוע החיפוש לאחר הקשת צמד המילים: "מעצב גרפי", או "צלם אירועים", וכיוצא בזה, הופך והולך משמעותי יותר מאי פעם. איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? בדיוק לשם כך הבאנו במאמר שלפניכם עצות וטיפים חשובים לשם קידום עצמי. אז סיימתם את הלימודים בהצלחה ואפילו פתחתם עסק קטן בבית, ועכשיו אתם מעוניינים לרכוש לכם שם דבר ולפנות אל העולם שבחוץ, וגם, אם אפשר, להרוויח כמה שקלים כדי לכסות את הוצאות הלימודים, לשם התחלה.

כמו כל בעל עסק כדאי שתשקיעו בהליך של מיתוג עצמי, בניית תיק עבודות, ריכוז המלצות ופרסום.

הדרך המומלצת להציג את העבודות ולזרז את יצירת הקשר עם מעצב גרפי, היא בניית אתרים משלם.

דווקא משום שבלימודי עיצוב גרפי קיים דגש משמעותי לבניית אתרים ולעיצוב אינטרנטי, הרי שסביר שקהל הלקוחות אליו אתם פונים נמצא שם, מאחורי המסך. אם בניתם אתר, גם אם המעוצב באופן המרהיב ביותר, הרי שאין זה מספק לצורך משיכת קהל רב ומגוון. עליכם לקדם אותו, אם באמצעות חברה המתמחה ב קידום אתרים , ואם בעצמכם, באופן אורגני.

קיימות מספר שיטות לקידום מעין זה, חלקן מוסכמות יותר, וחלקן קצת פחות, כגון החלפת קישורים באמצעות מילות מפתח עם אתרים בתחום, כך שסיכויי ההגעה אל אתר שעיצבתם, או לשם שלכם, יגדל ככל שתהיינה יותר החלפות כאלו, אך יש החולקים על איכות הקישורים הללו. השיטה המומלצת ביותר הינה כתיבת מאמרים והעלאתם ברשת. מאמרים יכולים להיכתב על ידי חברה מקצועית, פרילנסר, או על ידי בעל העסק עצמו, ויש לשלב בתוכם מילות מפתח, המקשרות את עמודי התוכן של האתר המקודם, או אל עמוד הבית שלכם. ניתן גם לשלב את בית העסק או את שמכם ולקבל "קרדיט" לכותב, כך שהקוראים שיאהבו את המאמר יוכלו לפנות אליכם או ליצור קשר ישיר עמכם. נכון לכתיבת שורות אלה נדמה כי מאמרים מהווים כלי שיווקי המסייע ביותר למיתוג ולקידום עצמי, ולכן מומלץ לכתוב ולהעלות כמה שיותר מאמרים ולפרסמן, באתרים המיועדים לכך.

עיצוב גרפי על העבודה והסברים על עולם הגרפיקה ממוחשבת

בוא נסתכל סביבנו ביום יום ונבין שכל מה שאנחנו רואים החל ממשחת השיניים שלנו ומהנעליים שאנחנו נועלים נוכל לראות את המעצבים גרפיים נמצאים שם. שאלתם את עצמכם מי הכין את כל העיטורים הגרפיים שנמצאים על הסדינים שלכם? האם ראית באפליקציה אין ספור פרסומות ועדכונים על מה שקורה בעולם? כל הדברים הללו נעשו על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים שמסבירים מהו עיצוב ואיך להסביר לכם את המסר בצורה מקצועית ונכונה.

תחום העיצוב הגרפי הוא מבוקש מאוד ויצר מקפצות שכר במיוחד בתקופת הקורונה באלפי אחוזים. בוגרי מסלול לימודי מעצבים גרפיים וגרפיקה ממוחשבת יכולים להתחיל עם שכר של שלוש עשרה אלף שח נטו במידה והם בוחרים לעבוד בחברות הייטק ואם הם הולכים ללמוד בעולם הדפוס הם יכולים להתחיל עם שכר של עשרת אלפים שח נטו. תחום זה ימשיך להיות מבוקש כל עוד הטכנולוגיה ממשיכה להתקדם. בעמוד זה הכנו במיוחד בשבילכם אין ספור סרטונים מדהימים על עולם העיצוב הגרפי שיסבירו לכם מה מעצבים גרפיים עושים ביום עבודה תוכלו לבדוק את ההתאמה שלכם למקצוע זה ותנאי הקבלה ללימודי מעצבים גרפיים.

מהם חוקי העיצוב הגרפי הנלמדים במהלך הלימודים?

למה חשוב ללמוד את כל השפה העיצובית ולא מספיק היום ללמוד רק תוכנות גרפיקה? לשפה העיצובית יש משקל מאוד חשוב כי למעצב הגרפי או לגרפיקאי יש אחריות מאוד גדולה לייצג את המותג בכל מדיה פרסומית כמו הרשתות החברתיות והאפליקציות בצורה מקצועית ואמינה. המעצב הגרפי הוא זה שקובע באיזה צבע להשתמש וכולנו יודעים שמאחורי כל צבע יש פסיכולוגיה מדהימה שמתארת את ההרגשות שהצופים רואים. קהלי היעד של אותה חברה הם האנשים שצריכים למכור להם את המוצר או לגרום להם לחשוב בצורה כזו או אחרת על המותג.

מותג הוא תאגיד או גוף עסקי שצריך להעביר מסרים בצורה כזו או אחרת. מעצבים גרפיים בתקופת הלימודים לומדים את כל החשיבה העיצובית ולהתאים את הרצונות של הלקוחות שלהם והמעסיקים שלהם באמצעות תוכנות יישומי חברת אדובי שהם פוטושופ אילוסטרייטור ואנדיזיין. לכל תוכנה יש תפקיד אחר ושימוש של החוקתיות הרבה בעיצוב גרפי מול עבודה ביישומי חברת אדובי מאפשרים לסטודנט להוציא תיק עבודות. משקל מאוד גדול בעבודה משותפת בין הלקוחות למעצבים הגרפיים כי ככל שיש יותר שיתוף פעולה ככה המעצב הגרפי מבין איך לעצב נכון.

למה שיתוף פעולה בין מעצבים גרפיים ללקוחות הוא חשוב מאוד?

מעצבים גרפיים לא אמורים להבין בכל הנישות העסקיות שקיימות בעולם. אם נלך לעולם המתכות לדוגמה שאנחנו צריכים מעצב לוגו או מודעה פרסומית עלינו ללמוד לבצע אפיון לקוח שכולל אין ספור שאלות כדי לקבל את התדמית שהמעצב גרפי צריך. מומלץ גם לבקר במקום ולראות את כל תהליכי המוצר מול קריאה אינפורמטיבית במידה ויש לעסק אתר אינטרנט. האחריות כמו שאמרנו בפסקה הקודמת היא גדולה מאוד כי רק באמצעות ההבנה המקצועית של המותג שאותו אנחנו צריכים לפרסם רק לאחר מכן נדע באיזה צבע להשתמש ואיזה רכיבים אנחנו אמורים להשתמש בתוכנות הגרפיקה.

האם הקהל של העסק הזה הוא קהל צעיר או קהל מבוגר ושמרני ועוד אין ספור פרמטרים שעל ידי מילוי טופס אפיון לקוח המעצב הגרפי יכול לדעת איך לעצב. בתקופת הלימודים הסטודנטים עוברים אין ספור סימולציות והדמיות עסקיות כדי לבנות להם תיק עבודות. תיק עבודות זה הדבר החשוב ביותר בתקופת הלימודים היות ולא תעודות פותחות דלתות היום אנשים רוצים לראות איך אתם יכולים להעביר טרנד או פרסומת שיווקית מול אפיון ועיצוב חווית משתמש לאפליקציה בצורת מיתוג מאוד טובה.

תיק עבודות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב?

תעודות כבר לא פותחות דלתות לעולם העסקים בתחום המדיה והטכנולוגיה. תעודה רק אומרת שלמדת במקום מסוים והתעודה לא אומרת איך אתה חושב בצורה מקצועית. האם ישבת וחיממת את ספסל הלימודים לתקופת הקורס או שהיית פעיל ובנית אין ספור סימולציות והדמיות. תיק העבודות מראה מי אתה באמת ואיך אתה חושב בתור מעצב גרפי האם השתמשת בכל אלפי החוקים הנלמדים בתקופת הלימודים או שהיית חובבני והשתמשת בתוכנות גרפיקה בלבד.

יש הבדלים בין ידיעת תוכנות הגרפיקה של חברת אדובי לבין עבודה מקצועית ונכונה לשימוש במשקלים נכונים בפרסומת או מודעה. משקל בעיצוב גרפי הוא הכובד שנותן למעצב גרפי והכבוד בתוך העיצוב הגרפי האם השתמשתם בקומפוזיציות נכונות ואיך עיצבתם את האתר. המראיינים שלכם ואלה שיבחרו לעבוד איתכם ישאלו אתכם אין ספור שאלות מקצועיות ולכן אתם צריכים לגעת לתת את הטון הנכון בעולם העסקים בעיצוב גרפי. אמנם יש ביקוש מסיבי לגרפיקאים ומעצבים אבל עדיין חברות הייטק רוצות את הטוב ביותר.

אין לי מספיק ניסיון בעיצוב גרפי האם ייקחו אותי לעבודה?

נוכל להגיד לכם שלא חשוב אם יש לכם ניסון רב שנים בתחום העיצוב הגרפי או רק אתמול סיימתם לימודים משרדי פרסום אינטרנטיים או חברות קידום והפצת מוצרים רוצים לראות שאתם באמת מבינים את העיניין בצורה מקצועית תיק העבודות יראה להם אם אתם יכולים לבצע טרנדים חשיבתיים בצורה נכונה תוך שמירה על חוקי העיצוב הגרפי. כל לקוח או חברת הייטק כבר ראו מעצבים גרפיים וראו אין ספור עבודות ולכן העין העיצובית שלהם חדה מאוד. נוכל להגיד לכם שתחום זה לא קובע אם לקבל עבודה אם יש למעצב גרפי ניסיון רב שנים.

השכר של מעצבים גרפיים לאחר סיום הלימודים גבוה מאוד

בגלל המחסור המסיבי בעולם הפרסום והדפוס מול העיצוב לעולם ההייטק יש ביקוש מאוד גבוה ולכן השכר של מעצבים גרפיים לאחר סיום הלימודים מתחיל בשלוש עשרה אלף שח נטו כבר בסיום הקורס. מרבית בוגרים בתחום העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד בתחום זה כעצמאיים ולתת שירותי שיווק ומיתוג גם לעולם הדפוס וגם לעולם האינטרנט. מרבית הבוגרים בוחרים לעבוד בתור סטודיו פרטי והם מציגים מחירון למוצרים שלהם. כיום בתחום זה מספיק חברה או לקוח אחד שיאמין בכם ומשם השמיים הם הגבול. את העבודה אפשר למצוא דרך רשתות חברתיות או דרך מנוע חיפוש הגוגל שם תוכלו למצוא אלפי אתרים שמחפשים מעצבים גרפיים בצורה נואשת.

ללמוד מהבית אונליין דרך האינטרנט עיצוב גרפי ותקשורת חזותית איך זה קורה?

נוכל לראות בתקופת הקורונה שמרבית המכללות והאוניברסיטאות בחרו בדרך החדשה ללמוד אונליין באינטרנט בלימודים קבוצתיים. אנחנו בית ספר סולו עושים את זה כבר מעל חמש עשרה שנה ומלמדים אונליין דרך שיתוף מסכים בין המורה לסטודנט באמצעות תוכנת זום או תוכנות אחרות. השיעור הוא פרטני אחד על אחד מה שמאפשר לסטודנט לקבל את כל היחס ותשומת הלב בשיעור פרטי אחד על אחד עם מורה שיושב אתכם בלייב וקשוב לכל הבעיות שעולות במהלך השיעור. התוכנות הגרפיות הם מלאות בפקודות ושפות רבות הנלמדות במהלך הלימודים לכן חשוב מאוד הריכוז להצלחה בתיק עבודות. בסיום הקורסים מקבלים תעודה ותיק עבודות שאותו אנחנו בונים לכל אורך הקורס. בלימוד פרטני ואישי אתה לא צריך לחכות לאף אחד ואם הקצב שלך הוא מהיר המורה יכול להספיק יותר חומר ובמידה והקצב שלך איטי המורה יגביר וייתן לך שיעורים ושיעורי בית. שיעורי בית ומטלות הם נושאים שמקבלים אותם מעצבים גרפיים כדי לפתח את החשיבה היצירתית בבניית מותג או כל מוצר שחברות הייטק צריכות. המורים ישבו אתכם וייתנו לכם את כל הכלים גם איך למצוא עבודה במהירות בתקופת הלימודים.

עבודה בעיצוב גרפי איך אני יכול למצוא עבודה במהירות?

כיום יש אין ספור אתרים ובלוגים שונים שמפרסמים מודעות דרושים בגלל הביקוש המסיבי בשוק זה. לקבוצת בית הספר יש תשע עשרה אלף חברים וחברות הייטק וארגונים שמחפשים מעצבים גרפיים. קבוצת פייסבוק זו מתאימה לאנשים שסיימו את הלימודים ואין להם ניסיון. כבר בתקופת הלימודים המורים שלכם יחברו אתכם לקבוצה הזו כדי שתוכלו לראות מה הדרישות בשוק זה. בעמוד זה מצורפים אין ספור סרטונים מדהימים על עולם העיצוב הגרפי שיכולים לתת לכם את ההבנה הבסיסית מה זה עיצוב גרפי ואיך אתם יכולים להתחיל לעבוד בללמוד את התחום הזה מהבית אונליין. שיהיה לכם צפייה נעימה וצרו קשר עם יועצי הלימוד כדי לקבל פרטים נוספים.