תקשורת חזותית לימודים מהבית - תקשורת חזותית באינטרנט

תקשורת חזותית לימודים מהבית – תקשורת חזותית באינטרנט

אתם התקבלתם ללימודי תקשורת חזותיתברכות אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתחיל לנוח על זרי הדפנה ולהפסיק לחשובמלבד לימודים על התוכנותותרגולים טכניים שיעבדו אתכם, אם אתם רואים במכללה מסוימתאו מדברים עם תלמיד שאומר לכםכן למדנו את התוכנות פוטושופ ואינדיזיין ואילוסטרייטוראבל לא ממש דיברו אתנו על חשיבה גרפית או רעיוניתמה זה בכללתראו כשאתם שומעים שתלמיד מדבר ככהיהיה לו מאוד קשה להתקדם מעבר לנקודת הביצועיסט.

חשיבה גרפית

בואו נדבר קצת על ההבדליםאותו תלמיד שאמר שהוא לא ממש מבין מה זה חשיבה גרפית או רעיוניתזה אומר שאיפה שהוא למדלימדו אותם לעבוד בצורה טכניתלעבוד לפי הוראות שמגיעות ממעצב גרפי שהגה את הרעיון למסר שהוא רוצה להביע בעיצובאותו מעצב כן למד חשיבה גרפית וכן יודע איך לקחת פרויקט מהתכנון ולהביא אותו לכדי סיום והבאה ללקוחאותו תלמיד כנראה רק למד את התחום הביצועי של התוכנות ואיך לעבודאם אתם לא רוצים שאחריות כזו כבדה של תכנון פרויקטוחלוקת תפקידים לביצועיסטים ולענות ללקוח על השאלות הקשות ולהיות מולו בקו האש כשהוא לא מרוצה ורוצה שדברים ישתנו במידיתאז זה בסדר שלא למדתם חשיבה גרפית ותכנון ושאר הנושא התיאורטי ומפתח החשיבה.

רק הטובים שבטובים יזכו גם לקבל פרויקטים טוביםהמקצועות החשובים בהייטק עיצוב גרפי

אבל אם כן הייתם רוצים לנהל סטודיו לעיצובלחלק תפקידיםמתאים לכם להיות זה שמפזר סמכויותששואל לקוחות לגבי קהל היעד של העסק שלהםמה מאפיין את החברה ועוד שאלות שיעזרו לאותו מעצב גרפי להבין על איזה מן פרויקט צריך לחשוב שיוכל למצוא בעיני הלקוחאם אתם כן חושבים שתתאימו לתפקיד הזהאז למכללה שסיפר לכם עליה התלמידאל תגיעואל תחשבו אפילו ליצור קשר עם המכללה הזוחפשו מכללות אחרות שנותנות דגש על חשיבה גרפיתהבאת העצמי האמתי שלכם לעיצוב עצמוזיהוי הסגנון שלכםאם אתם רוצים להתקדם בתחום ולא להישאר בתחום הביצועיזם בלבדחפשו מכללות או לימודים אונליין שידאגו לטפח אזור זה של הראשללמד תלמיד לחשוב ולפתח חשיבה גרפית זוהי מיומנות שלא תמיד יכולה להתפתח אצל כל תלמידאבל לפחות את הבסיס את השלבים בדרך אליה שיהיו לכםהבסיס של מעצב גרפי טוב הוא החשיבה הייחודית שלומה הוא יכול להביא מאשר מעצבים גרפיים אחריםמדובר בתחום מאוד תחרותי ורק הטובים שבטובים יזכו גם לקבל פרויקטים טובים.

לימודי תקשורת חזותית באינטרנט – לימוד תקשורת חזותית באינטרנט

כשאנחנו מדברים על תקשורת חזותית, אנחנו מדברים על איך להעביר מסרים ורעיונות מצד אחד לצד השני. בתחום העסקי, המטרה היא להעביר לצרכנים מסר על החברה וכפועל יוצא מכך, לשכנע אותם לקנות מוצר או שירות מסוים מאותה חברה. מלבד התקשורת המילולית של בעל החברה והצוות שלו מול הלקוחות, ישנה תקשורת נוספת הפועלת על התת מודע, והיא תקשורת חזותית. תקשורת חזותית מורכבת מביטויים, כתובים, רכיבים, תמונות ותמונות המשמשים להעברת רעיונות. אם חוזרים לרגע לעולם העסקים, בעל חברה רוצה להעביר את הרעיון שכדאי לרכוש אצלו או להיות לקוח שלו. במאמר הבא, נדון כיצד להשיג זאת באמצעות תקשורת חזותית והיכן ללמוד את התחום.

תקשורת חזותית באמצעות הודעות תמונה

כשהם ציינו “תמונה שווה אלף מילים”, התכוונו שתמונה בודדת עשויה להעביר מסר חזק ללא צורך במילים. איך זה מתבטא בתמונה? תמונה מעוררת עניין של אנשים ומעבירה סיפור. אתה יכול לשלוח הודעות מגוונות באמצעות אפקטים שנוצרו עם תוכנת גרפיקה. אם אתה רוצה לתקשר דרמה, אתה יכול פשוט להשיג זאת על ידי שימוש במגוון של שינויים בתוכנת Photoshop.

מהי, למשל, תוכנת פוטושופ?

פוטושופ היא תוכנה לעריכת תמונות. אתה יכול להשתמש בפוטושופ כדי לשנות את הצבעים של כל תמונה, להדגיש אזורים מסוימים בתמונה, לקשר תמונות ואפילו לשנות את מזג האוויר. רגשות ומסרים עשויים להיווצר בצורה זו ולהישלח מהתמונה לקהל. מעצבים גרפיים משתמשים בתוכנת פוטושופ וטכנולוגיות אחרות כדי ליצור מעברי מסרים באיכות גבוהה.

מסר תקשורת חזותית של כתב

כתיבה היא שיטה דו-כיוונית לשליחת הודעות. ראשית, במה שהוא אומר, במסר שהביטוי שולח, ושנית, בצורת התסריט, שמשפיעה עמוקות על המסר. אם ברצונך להוסיף קלילות ונזילות לחברה שלך, בחר בגופן עם כיתוב מעגלי ומרתק. אם אתם רוצים להציג רצינות, בחרו בגופן מרובע יותר שמשדר מסר קפדני ויסודי יותר. לכתב יש השפעה רבה על המסר שנשלח באופן לא מודע ללקוחות מבלי שהם יבינו שזה משפיע על ההחלטה שלהם. חברה חייבת להתאים את סוג הגופן ללוגו שלה, לגופן באתר האינטרנט שלה ולגופן המשמש לייצוג הפרסומים שלה.

צבע משמש להעברת מסרים בתקשורת חזותית.

צבעים הם אמצעי תקשורת מצוין. גלגל הצבעים משמש מעצבים גרפיים לבחירת צבע לחברות שונות או תוך כדי פיתוח אפליקציה או אתר אינטרנט מעוצב בצורה אטרקטיבית. כל גוון מעביר מסר אחר לקונים. סגול, למשל, הוא גוון מיסטי שיתאים לארגונים העוסקים במיסטיקה. כתום הוא גוון המסמל הנאה ונוער, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור חברה העוסקת בצעירים. שילוב של צבעים רבים בחומרי הקידום של החברה שלך מעביר מסר של מספר ערכים בו זמנית. שקול את הלוגו של החברה, באילו צבעים הם משתמשים ואיזה מסר הם רוצים לשלוח לך. למשל, סמל משטרת ישראל הוא כחול, לא רק הגוון הזה. כחול הוא גוון שמשדר ביטחון לתת-מודע, וזה מה שהם התכוונו לתקשר.

אנשים רבים שאינם מעצבים גרפיים מאמינים שהמעצב הגרפי בוחר צבעים המשלימים זה את זה, אבל זה לא המקרה; המעצב הגרפי מבצע את עבודתו המקצועית ובוחר צבעים בהתאם לערכים שהחברה רוצה לקדם. זה סימן למקצועיות בתחום התקשורת החזותית.

מסר באמצעות תקשורת חזותית באמצעות אלמנטים ויזואליים

האילוסטרייטור הוא תוכנה המאפשרת פיתוח רכיבים ויזואליים. ניתן לשרטט באמצעות תוכנה וקטורית איכותית. מעצבים גרפיים יוצרים לוגו והיבטים נוספים עבור חברות פרסום. הצורה, הגופן המותאם לביטוי, צבעי הלוגו ואפילו הרכב האלמנטים המתוארים בו מבטאים את המסר של המשרד. כל המבואות שהזכרנו מכוסות בקורס תקשורת חזותית מקוונת בודדת של מכללה שניתן להשלים מהנוחות של הבית שלך.

מהי תקשורת חזותית ללמוד אונליין מהבית במכללה לעיצוב באינטרנט?

החדשות מובאות לתלמידים על ידי מכללה יחידה. מטרתו לחנך נכון את הנושא, להכשיר את הסטודנטים לשוק העבודה ולעשות זאת מבלי לבזבז זמן. המוסד נותן עדיפות לסטודנטים ומכיר בכך שבשנת 2021 על הסטודנטים לאזן בין חיי היומיום, העבודה והלימודים. המודל שבו הלימודים תופסים את כל הזמן במהלך השבוע ואינם מאפשרים עבודה אינו בריא לסטודנטים ומונע מהם לסיים את לימודיהם במשך ארבע שנים תמימות. מכללת סולו מאפשרת לך ללמוד את התחום בצורה מקצועית אונליין מהבית במשך שעה וחצי בשבוע במהירות שלך ובתשלום לא יקר, חוסכת לך נסיעה ארוכה, המתנה בפקק או השכרת דירה ליד המכללה. כל זה מאפשר ללומד ללמוד בשמחה ובמקצועיות מבלי לוותר על דבר.

נשמע טוב מכדי להיות אמתי; האם לימוד תקשורת חזותית מהבית באמת איכותי?

זה נשמע מצוין מכיוון שהוא גם מבנה לימודים הגון וגם ריאליסטי. סגנון הלימוד הוא מדריך אחד על אחד מול תלמיד. תכנית לימודים זו נבחנה מזה שנים, והמוסד משחרר ב-15 השנים האחרונות מעצבים גרפיים איכותיים העוסקים בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית להייטק. הם לקחו את כל הנושאים החשובים עבור המעצב הגרפי, הורידו מבואות מלימודי אמנות שאינם מספקים ערך מקצועי אמתי, אלא ידע כללי שניתן לקרוא לבד, וזיקוקו נכון נושאי משנה שמביאים את הסטודנט להבנה יישומית של חומר במכללת סולו. אין לחץ בכיתה והמורה נותן עזרה באחד על אחד בשידור חי באופן פרטי, למשל, אם לומדים איך לעצב לוגו וליישם אותו בתוך אפליקציה במהלך שיעור מקוון ואז המורה שואל את התלמיד לתרגל את החומר שלמד.

מה לומדים בקורס תקשורת חזותית מקוונת בבית במכללה אונליין?

במכללת סולו קורס תקשורת חזותית מופרד לשני חצאים. במחצית הראשונה, התלמיד ילמד על עיצוב גרפי ונושאים נלווים כגון תורת הצבעים, גופנים וכיצד להשתמש בתכונות הרבות של התוכנה. החצי השני של הקורס יתמקד בדרישות המוצבות מהמעצבים הגרפיים במגזר ההייטק וכן בפיתוח ויצירת אפליקציות ואתרי אינטרנט, המהווים כיום חלק מהותי מהעבודה למעצבים. כל זה מצטבר לקורס מאוד איכותי המכסה את כל התכנים שמעצב גרפי צריך היום.

במכללה לתקשורת חזותית, איך מתנהל שיעור עיצוב גרפי או בניית אתרים מקוונים?

התלמיד הוצב בלב המכללה אונליין לתקשורת חזותית. המדריך מדריך את התלמיד במהירות שלו. המטרה היא ללמד ולתרגל את הנושא, ללמד את הנושא כך שהתלמיד יבין אותו ויוכל ליישם אותו בפועל. הלומד לא יוכל להשתתף בשטח אלא אם התוכן מיושם כראוי ויושג ניסיון הולם. המכללה מפרקת את השיעור לתתי נושאים, מתרגלת עם המדריך במהלך ההרצאה, עושה שיעורי בית ומקבל משוב על כך. משוב הוא קריטי מכיוון שהוא מספק לתלמיד מושג לגבי איכות הסחורה שלו ביחס לצרכי השוק. כל הגורמים הללו תורמים להצלחת התלמיד במקצוע.

האם חומר לימוד לעיצוב גרפי הוא טכני בלבד?

החומר הנלמד במכללת סולו אינו רק טכני. כמובן שהפן הטכני נבחן ביסודיות שכן מדובר בכלים של התלמיד, אך לאורך השיעורים התלמיד יקבל גם מידע וידע מרכזי שיסייעו לו בביצוע עיצוב גרפי ברמה גבוהה ובהתאם לתקנות העיצוב, דהיינו למידת השפה העיצובית. אם התחום מרתק אתכם והלמידה שלנו חייבת לרתק גם אתכם, קראו את האתר, צפו בסרטונים, היו מרוצים מהתחום ומהשיעורים אונליין מהבית ואז צרו קשר. בטלפון נציג הלימודים שלנו כבר יסיים עבורכם את התמונה המלאה, ותבינו בדיוק איך הכל קורה. אנו נרגשים בשבילך מאחר ותלמד היום על תחום מעניין ומבוקש מאוד שיאפשר לך להתברג להייטק.