קורס גרפיקה יום שישי ואפשרות הלמידה אונליין

אז מה אתם עושים בימי שישי? מן הסתם מה שעושים 99% מהאנשים,  יושבים בבית קפה עם חברים, נמצאים בים, מתפנקים בבית או מבשלים לשבת. אבל יש אחוז אחד מהאנשים שמנצל את יום שישי להתפתחות אישית, יש קבוצה של יחידי סגולה שרוצים להתקדם קדימה, רוצים לרכוש עוד ידע ועוד ניסיון ובעיקר, רוצים לעשות שינוי בחיים שלהם ולהיכנס לעולם הגרפיקה. 

קורס גרפיקה ביום שישי הוא הפתרון עבור רבים שרוצים לעשות שינוי. הם לא מוכנים לחיות חיים של פשרות, לא מוכנים להילחם בכל חודש בשביל לגמור אותו ורוצים לרכוש מקצוע שיש לו המון ביקוש. קורס גרפיקה ביום שישי גם פותר את הבעיה של רבים, בעיית ההתקדמות תוך כדי תנועה או במילים אחרות, האפשרות להמשיך לעבוד בלי שהפרנסה תפגע ובמקביל, גם ללמוד. 

הפלונטר שאין לו פתרון (עד שמכללת סולו הוקמה) 

בסקרים שנעשו, התגלה עניין חד משמעי, עניין שנוגע לעולם העבודה וההייטק. רוב האנשים לא מרוצים ממקום העבודה שלהם ולא רוצים להישאר בו, אבל החיים מחייבים אותם. מה זה אומר? זה אומר שהם רוצים ללמוד מקצוע אחר, רוצים לעשות את השינוי ולא יכולים להסתדר עם המשכורת הנוכחית שלהם. אבל לימודים דורשים היעדרות מהעבודה בימים מסיימים או כמה שעות במהלכם, ורבים מוותרים עליהם כי הם לא יכולים להרשות לעצמם. הם צריכים את האפשרות להתפרנס ממשהו אחר, הם רוצים כל כך לשנות קריירה, אבל לצערנו הם לא יכולים. 

אבל אז נכנסה מכללת סולו לתמונה, אז החלו לימודי האונליין ביום שישי כמו גם בזמנים אחרים בשבוע שמתאימים גם לאלו שעובדים, והכל השתנה. היום כבר אין תירוץ, מי שרוצה לשנות כיוון, מי שרוצה להגדיל את ההכנסה שלו בצורה דרמטית יכול לעשות את זה, יכול ללמוד בימי שישי גרפיקה במכללת סולו ולצאת מהמעגל הבלתי נגמר של עבודה – שכר נמוך – חוסר יכולת לעזוב את העבודה. 

למה דווקא גרפיקה ממוחשבת? 

רגע לפני שנדבר על לימודי האונליין שמציעה מכללת סולו, ננסה להבין למה ללמוד דווקא גרפיקה ולמה דווקא היום זה הזמן להיכנס לתחום. גרפיקה לוקחת חלק נכבד בחיינו. היא נמצאת בכל מקום סביבנו בין בעולם האמיתי ובין בעולם הווירטואלי. גרפיקה נמצאת בכל חומר כתוב שאנחנו אוחזים בין אם זה ברושור שאנחנו מקבלים בכנס עסקי כזה או אחר, בין אם זו מודעה שתלויה בלוח המודעות בשכונה שלנו, ובין אם זה באתר האינטרנט שאנו גולשים בו. 

היום אין עסק שלא צריך גרפיקאי. אין עסק שלא צריך מישהו שידע להפיק עבורו את החומרים הגרפיים והיום עבודתו של הגרפיקאי היא לגמרי הייטק. היום צריך גרפיקאים הן בשביל אתרי אינטרנט והן בשביל אפליקציות, והאתרים והאפליקציות הללו לא יוכלו להתקיים בלי גרפיקה. 

מי רוצה להיות הייטקיסט? 

החלום לעבוד בחברת הייטק הוא חלומם של לא מעט צעירים. התנאים החלומיים, השכר הגבוה, המעמד והיחס שהם מקבלים הוא משהו שרבים רוצים להיות חלק ממנו. אבל כל חברות ההייטק למיניהן, בין אם הן מפתחות מוצרים פיזיים ובין אם הן מפתחות מוצרים וירטואליים לא יכולות ללא גרפיקה. כל יוצר אמיתי או וירטואלי חייב עטיפה שתמכור אותו. כל תוכנה או אפליקציה צריכים לספק את החוויה הטובה ביותר עבור המשתמש, ומרכיב חשוב בחוויה הזו הוא הגרפיקה. 

מי שיהיה גרפיקאי, יוכל להיות הייטקיסט של ממש. יוכל לעבוד בחברות גדולות או קטנות, יוכל לעבוד עם אנשים מדהימים ולקבל שכר מתגמל על העבודה שלו. נכון, לא מתחילים מיד עם שכר גבוה, כל גרפיקאי יצטרך להוכיח את עצמו, יצטרך להראות תוצרים בשביל שהוא יקודם עוד ועוד. אבל בסוף זה מגיע. בסופו של דבר גרפיקאים בחברות הייטק עושים חייל וגם לא מעט כסף. 

אפשר גם לעבוד מהבית

יתרון חשוב שיש לתחום הגרפיקה הוא שאפשר לעסוק בו מהבית. אחד היתרונות הרבים שעולם האינטרנט והמחשבים הביא עימו בעידן המודרני הוא האפשרות לעבוד מכל מקום שהוא, כשכל מה שצריך הוא מחשב וחיבור לאינטרנט. כן, היום לא צריך מעבר לזה ומספיק שיהיה לכם לפטופ, ואתם יכולים לעבוד מהבית או מכל מקום אחר. 

יש חברות שמעסיקות את העובדים שלהן מהבית. זה יותר משתלם להן והן מעדיפות את הפורמט הזה. אבל היום יש גם לא מעט פרילנסרים שמספקים שירות לחברות הללו, או ללקוחות פרטיים, ועושים את זה מתי שנוח להם. היום עבודה מהבית היא כבר לא משהו חריג. היום יש לא מעט אנשים שמתפרנסים מצוין בלי לצאת מהבית. ככה זה עם תחום הגרפיקה. אפשר לעבוד בו מכל מקום וכל מה שצריך הוא מחשב ואת התוכנות הרלוונטיות. 

תארו לעצמכם שאתם קמים בבוקר ומחליטים איך אתם רוצים שהיום שלכם ייראה. אתם קובעים מתי תעבדו, האם זה יהיה בבוקר, בצהריים או בערב או אולי קצת כמה פעמים ביום, אתם לא צריכים לוותר על זמן עם הילדים ומגדלים אותם בכיף ולא בשלט רחוק.  אתם יכולים גם להחליט מאיפה לעבוד, וזה יכול להיות מהבית, מחוף הים, מבית הקפה השכונתי או מכל מקום אחר שיתאים לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שזה יקרה, זה ללמוד גרפיקה במכללת סולו. אז הנה קצת על שיטת הוליווד ועל למה אתם יכולים ללמוד כמעט בכל זמן שמתאים לכם. 

 

ללמוד גרפיקה אונליין

לא, זה לא עוד קורס אינטרנטי שאתם יכולים לחזור אליו מתי שאתם רוצים. ולא, זו לא עוד קבוצת ליווי שאתם יכולים להתייעץ איתה כשאתם לא מבינים משהו. זה שיעור פרטי לכל דבר, שיעור עם מורה אמיתי באחד על אחד רק שבשיטה שונה מאשר מה שאתם מכירים. אתם לא צריכים לצאת מהבית אל המורה והוא לא צריך להגיע אליכם מה שידרוש מכם לסדר את הבית. הלימודים מתקיימים באמצעות תוכנה אינטרנטית, כך שכל אחד יושב בבית שלו וככה לומדים. זו הסיבה שזה יכול לקרות בכל יום בשבוע וגם בכל שעה. אם אתם רוצים לצורך העניין ללמוד גרפיקה ביום שישי, זאת האופציה הטובה ביותר בשבילכם.

מה שתקבלו במכללת סולו לא תקבלו בשום מקום אחר. במכללת סולו הלימודים מתקיימים עם מורים מנוסים, כאלו שכבר עוסקים שנים בעיצוב גרפי ומכירים את התחום על בוריו. מה עוד תקבלו? תקבלו תעודה שמעידה על מה שלמדתם, תעודה אותה תוכלו להציג בפני לקוחות או מעסיקים עתידיים שלכם. אבל יותר חשוב מהכל, במהלך הלימודים תכינו תיק עבודות שיהיה תעודת הזהות שלכם. עם כל הכבוד לתעודות, מעסיקים ולקוחות רוצים לראות בעיקר עבודות קודמות. הם רוצים לראות ולהתרשם ממי שעומד לעבוד עבורם ובמכללת סולו תוכלו להכין תיק עבוד. ולהציג אותו להם. 

למה דווקא בשיטת האונליין? 

כי קודם כל זו השיטה היעילה ביותר שקיימת. במקום להשתרך אחרי כיתה ולרוץ קדימה בין אם מבינים את החומר ובין אם לא, לומדים עם מורה בשיעור פרטי עד שמבינים. בנוסף, זה נוח מאוד כי זה לא מצריך יציאה מהבית, לא דורש בייביסיטר וכל מה שצריך זה לדאוג שהילדים ישנים או שקטים ואפשר ללמוד. בנוסף, לימודים מחוץ לבית תמיד יהיו יקרים יותר מאשר בתוכו. צריך לשלם על אוכל, על דלק, על חנייה, ועל דברים נוספים שמשלמים עליהם כשיוצאים מהבית. 

לימודים אונליין במכללת סולו, לא ידרשו מכם לוותר על שעות עבודה. בכל שעה, אבל באמת בכל שעה משעות היממה אפשר ללמוד כשהתנאי היחיד הוא שזה מתאים לשני הצדדים. עולם הגרפיקה מתברך בכל שנה במאות גרפיקאים חדשים שמקבלים את הכשרתם במכללת סולו, במכללה ללימודי גרפיקה אונליין עם השיטה היעילה ביותר. 

רוצים גם אתם להיות גרפיקאים? זה הזמן להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם עם פרטים נוספים, ואתם כבר בדרך להגשים את החלום.