ככה ילמדו בעתיד פוטושופ ליצירת אפקט מראה לתמונה חלק מלימודי קורס פוטושופ
ישנם דברים רבים בעולם, שיום יבוא, ואולי היום הזה כבר הגיע, שנשאל את עצמנו איך הצלחנו להסתדר איתם כל כך הרבה שנים. איך פעם נסענו באוטו לעבודה בקיץ בלי מזגן (לעשירים היה מאוורר קטן בצד)? איך פעם עמדנו בתור לטלפון הציבורי כדי לוודא שהדייט שלנו טרח לצאת מהבית? איך פעם צפינו בטלוויזיה בשחור לבן, 14 אינץ', כשבכל פעם שהקליטה השתבשה דפקנו עליה מלמעלה והכל הסתדר?
יום יבוא, ונשאל את עצמנו איך כל כך הרבה שנים למדנו בכיתות מפוצצות תלמידים, כשלאחד קצב הלימוד נראה כמו הליכת צב, ולשני כמו ריצת ספרינט, שלאחד חם בטרוף וזאת שלידו בכלל קופאת מקור, ששניים לידינו משחקים "ארץ עיר" וזה שלידו מסמס בלי הפסקה. שכבר 50 דקות עשרה תלמידים מתאפקים מלצאת לשירותים כדי לא להפסיד אף מילה חשובה…
במכללת "סולו" העתיד כבר כאן. המכללה המובילה בישראל ללימוד עיצוב, גרפיקה, וקורסי מחשב כמו פוטושופ, החליטה לייחד את עצמה בעזרת שיטת לימוד מתקדמת, בה זוכה כל סטודנט למגוון רחב של יתרונות:
- קיום השיעורים בזמן שנוח לו.
- קיום השיעורים בבית שלו, על כסא נוח, עם מזגן וכוס קולה.
- חיבור "אחד על אחד" בין הסטודנט לבין המרצה ON-LINE.
- אפשרות לשאול שאלות ולקבל עבורן תשובות בו ברגע.
- חסכון בזמן (הגעה לשיעור, פקקים, חנייה).
- חסכון בכסף (בגלל העובדה שאין השכרת כיתות וציוד, עלות הקורסים זולה יותר ב"סולו".)אז מה נלמד
קורס פוטושופ הינו קורס לעיבוד תמונות דיגיטליות לפרסום או להדפסה, קורס פוטושופ יאפשר למשתמש בתוכנה להביע שליטה בכלי התוכנה לצורך עבודות לעיבוד תמונות, עיבוד תמונות יכול להתחיל בהעלמת קמטים ב תוכנת פוטושופ, ועד צמצום שומנים בתוכנה , תיקוני תמונות שנלכדו לשם הדפסה איכותית ועוד מגוון נושאים שאפרט במאמר זה על יכולותיה המדהימים של תוכנת פוטושופ, קורס פוטושופ יכול לגעת בנושאים רבים כי ידוע שתוכנת פוטושופ משרתת מספר גדול של עוסקים בתעשיית העיצוב והעיצוב הגרפי בפרט. - עיצוב תמונות לפרסום
חלק מלימודי קורס פוטושופ אונליין יעסקו בלימוד עיצוב תמונה בתוכנת פוטושופ לצרכי פרסום ומכירה, לימודי פוטושופ אונליין יהיו עם דוברי השפה עברית או בשפה האנגלית, לימודי פוטושופ באינטרנט יהיו עם מדריך פרטי אונליין מה שמאפשר הספק חומר רב יותר מלימודי פוטושופ בקבוצה, לימודי פוטושופ און ליין יתמקדו במספר נושאים והדגש הוא בעיקר לצרכי עיצוב תמונות לשטח הפרסום.
עיצוב גרפיקה מה הקשר שלו לתחום השיווק הדיגיטלי?
הידעתם שכיום אנחנו יכולים למצוא מעצבים גרפיים שיצרו אינפוגרפיקות ואפליקציות רבות בכל מקום שאנחנו הולכים? מי יוצר את כל האתרים שאנו מבקרים בהם על בסיס יומי? מי יוצר את כל פלטפורמות השיווק הדיגיטלי בעידן הדיגיטלי של רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם? הפתרון הוא כמובן מעצבים גרפיים וגרפיקאים שצברו כמות עצומה של ידע ואסטרטגיות מצוינות לספק את כל ערוצי העיצוב שאנו נחשפים אליהם כעת.
יצרנו עבורכם שיעורים לדוגמה במאמר זה שיסבירו מה מעצבים עושים כעת בעידן הדיגיטלי ואילו כלים עומדים לרשותם לשיפור זיהוי המותג וחידוד העברת המסרים באמצעות התמונות והכלים השונים שהם לומדים במהלך הקורס. אם אתם תוהים אם אתם נועדו לתחום העיצוב הגרפי או כמה מעצבים גרפיים מרוויחים היום במקום העבודה, מאמר זה יספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.
עיצוב גרפי בעידן הדיגיטלי מה הקשר?
כולנו יכולים להסכים שיש כמות עצומה של מידע זמין באינטרנט בימינו במגוון פורמטים. מעצבים גרפיים משתמשים בכלים של כדי לבנות דרכים וגישות מעולות לעיצוב בכל הערוץ המלא שמאמץ את הרעיון של מהו שיווק דיגיטלי. כולנו ראינו כיצד, בתקופת הקורונה, חברות רבות נאלצו לעבור מחנויות רחוב למכירות באינטרנט כדי להישאר תחרותיות.
מה קרה בתקופת הקורונה?
מדינת ישראל והעולם כולו הוכנסו להסגר בתקופת הקורונה. עסקים צריכים להיכנס לתחום השילוח וללמוד על האינטרנט כדי להמשיך למכור את הסחורה שלהם. כדי להיות רלוונטי לגולשים, כל עסק רחוב שמוכר אלכוהול או פרחים היה צריך לעבור מהרחוב ולפתח חנות מקוונת, כמו גם לארגן את הפריטים בצורה עיצובית נכונה. מכיוון שהדור של היום משיג את כל המידע שלו באופן מקוון לחלוטין, על בעלי החברות להפעיל את הטכנולוגיות המעודכנות ביותר שמתאימות לכל אחד מאיתנו על מנת להישאר רלוונטיים ללקוחותיהם, כמו פיתוח פרסומות שיווקיות ופרסומות המופיעות ברשתות החברתיות. בלי שאלה, גוגל היא אחד הכלים המדהימים ביותר להגברת קידום המותג.
בתחום העיצוב הגרפי אסטרטגיה שיווקית חיונית.
כל פעילות שיווקית שאנו רואים כיום מושלמת במלואה על ידי מי שעוסק בשיווק דיגיטלי בשיתוף עם גרפיקאים. מעצבים גרפיים לומדים כיצד להעביר מסרים חברתיים ושיווקיים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת על מנת ליצור תנועה ובסיס צרכנים רחב לחברה. תחומי אחריות אלו מצריכים הפקת סימולציות שונות וכן ניסיון בהפקת משימות על מנת לבחון את התדמית הכוללת של המותג. על התלמידים להקדיש זמן להכיר אותה. התלמידים לומדים את כל פעולות העיצוב שיועילו להם לאורך זמן על מנת לבנות ולתכנן את האסטרטגיה השיווקית המלאה.
למעצבים גרפיים יש גישה למגוון טכנולוגיות דיגיטליות.
בעולם הדיגיטלי של היום, התלמידים חייבים ללמוד כיצד להשתמש בתוכנת אדובי. התלמידים לומדים לעבוד על פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין תוך ניצול כלים וידע נפלא עם כישרון להעביר חוקים בקורסי עיצוב גרפי רבים שהם צוברים במהלך הלימודים בקורס הראשון.
השפה החזותית.
מעצבים גרפיים לומדים כיצד להשתמש בכלים של Adobe כדי להעביר טיפוגרפיות והודעות באמצעות חזותיים. הם לומדים כיצד לרכוש יכולות ומיומנויות ויזואליות כדי להתאים את הדרישות ליצירת מודלים לאורך המפגשים. כל תבנית עיצוב צריכה לספק ערכים נדרשים כדי לסייע לצרכנים ביצירת מפת הדרכים השיווקית שהם צריכים. במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים לבצע מגוון סימולציות על מנת להפיק תיק עבודות שיציגו במקומות שונים על מנת לטפח שיתוף פעולה.
הדור של היום חי בעולם דיגיטלי חדש.
הדור של היום משיג את כל הידע שלו באמצעות שימוש בכלים ופלטפורמות דיגיטליות הממלאות מידע עבור קהל רלוונטי המשתמש באינטרנט. הדור של היום נחשב לאחד החשובים ביותר באינטרנט מכיוון שהוא מקבל את כל המידע של החברה דרך אתרים ואפליקציות, או במקביל דרך פרופילים ארגוניים במדיה החברתית. המטרה של המשווקים היא לפתח מאמר או מדריך פופולרי שבאמצעותו ניתן להכניס פלטפורמת עיצוב כזו או אחרת כדי לייצר מנוף תנועה לגולשים ומעורבות מהמותג עצמו. כל נכס דיגיטלי הוא קריטי להצלחת קמפיין להעברת ערוץ שיווקי שמייצר תנועת גולשים, שרובו מגיע ממנוע החיפוש של גוגל.
חיפוש גוגל
מנוע הדבר היחיד שמאפשר לך להציג נכס דיגיטלי בכל מהלך אסטרטגי לפיתוח קהל שנגיש יותר למותג עצמו הוא מנוע החיפוש של גוגל. היבט קריטי בתפקידם של מעצבים גרפיים הוא לפתח יקום מקוון המאפשר להם להפעיל פעולות שיווק גדולות או קטנות כדי לתת למותג חיים משלו. מכיוון שכל הקמפיין אינו אירוע חד פעמי, תחום השיווק הדיגיטלי חייב להעסיק מעצבים גרפיים לאורך כל השנה על מנת להישאר רלוונטי למותג. המערכות והכלים שהעולם המקוון מספק שומרים על המותג חי וקיים, כפי שניתן לראות בשלל המערכות הפופולריות שמספקות פייסבוק או גוגל באמצעות תשלום עבור פרסום פרסומות ממומנות, מה שיוצר תנועה ושיפור הכרת המותג.
כיצד אוכל ללמוד באמצעות האינטרנט?
בתקופת הקורונה, הגלובוס עשוי להיות מחובר בלחיצת כפתור, מה שמאפשר למשתמשים לקשר בין תצוגות או ליצור קשרים עם אנשים שיושבים במקומות שונים. במשך 15 השנים האחרונות, בית הספר מלמד את התלמידים כיצד לפעול בפלטפורמות אינטרנטיות תוך ביצוע גישות עיצוב. המדריך רשאי לצפות במסך התלמיד ולהסביר שלב אחר שלב כיצד לבנות כל סגנון או פעילות שיווקית הדורשת עיצוב גרפי באמצעות תוכנת זום או כל תוכנת חיבור אחרת. מהלך הינו מפגש אישי אחד על אחד ללימודי תעודה וכן תיק עבודות שהופק במהלך הלימודים. לימוד פרטני ואישי מעביר את מוקד תשומת הלב כולו לתלמיד, ומאפשר יצירת תיק עבודות.
מה העניין הגדול בזה?
אנו מפתחים את כל החומר הנגיש לתצוגה לכל עסק או משרד שרוצה לשתף איתנו פעולה בתיק העבודות. בתיק, אנו יכולים לצפות במאמצים טכניים ופעילויות שיווקיות שהפעלנו באמצעות תוכנת Adobe ועקרונות העיצוב החזותי של המותג. בעולם הארגוני, אישורים וכישורים אינם פותחים עוד דלתות. חברות הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים לא מתרשמים מכל הסמכה דיגיטלית שתספק, לכן תיק העבודות המקצועי שלך הוא הדבר היחיד שיחליט אם תמצא עבודה או לא. תיק העבודות המקצועי צריך לדון במתרחש כעת מול טרנדים חדשים שטרם נראו, ואין ספק שתתקבל לעבודה.
עמוד הפייסבוק של בית הספר.
בית הספר נותן כלים שמעצבים גרפיים חסרי ניסיון עשויים להשתמש בהם כדי לייצר שפע של תעסוקה או לפתח קשרים עסקיים. רשת זו משתפת פעולה כבר 12 שנים, ואנו יכולים לראות שלמעלה מ-19.5 אלף מיזמי הייטק ומשרדי פרסום דיגיטליים מחפשים מעצבים גרפיים חדשים. בעבר רוב הבוגרים היו נכנסים לענף הדפוס, אבל ההתנהלות היום שונה בתכלית. אנו יכולים לראות שמשרות אלטרנטיביות למעצבים גרפיים יהיו בעסקי הייטק או במשרה חלקית לרוב הבוגרים שרוצים לעבוד מהבית כפרילנסרים.
מה השכר הממוצע למעצב גרפי? כמה מרוויחים מעצבים גרפיים בתחום המולטימדיה והעיצוב הגרפי?
נוכל להודיע לך שההכנסה משתנה מאוד בהתאם למקום בו מעוניין הגרפיקאי לעבוד. אם יחליט לעבוד בשכר הגבוה עשוי להגיע עד 19 וחצי אלף שקל לחודש נטו, ואם יבחר לעבוד בדפוס או באריזה הכנסה של 12 אלף שקל נטו. מכיוון שתעשיית הדפוס משלמת פחות, אנו יכולים לראות שרוב המעצבים הגרפיים בוחרים לעבוד בהיי-טק או ליצור מפעלים משלהם.
לסיכום, כל מוצר או שירות חייב לעבור עיצוב גרפי.
כיום, כל מוצר או שירות משווק כולו באמצעות עיצוב גרפי, ולכן כל מרכז פעילות שיווקי של מותג צריך ייחוד על מנת שהמוצר ייחשב מקצועי. ההטבות והמאפיינים הרלוונטיים של מעצבים גרפיים מספקים השתתפות רבה יותר בכל פעילות שיווקית הנעשית כיום באינטרנט. החלמה מתהליך יצירת אתר לאסטרטגיה שיווקית לעולם המיתוג.
כל מאמץ עסקי מצריך חשיבה עיצובית.
אין ספק שבעלי חברות מתמודדים עם תחרות רבה, ולכן מעצבים גרפיים נכללים בתחום זה. כדי לתפקד כראוי, כל עבודה מצריכה חשיבה יצירתית של מעצב גרפי מיומן. אין ספק שבצפייה בסרטונים הללו תלמדו הרבה על עולם העיצוב הגרפי ותקבעו אם אתם מתאימים לו או לא. אנו קוראים לך לפנות מיד לאוניברסיטה כדי ללמוד עוד כיצד תוכל ללמוד את תחום התקשורת החזותית והעיצוב הגרפי הטרנס-דיסציפלינרי מהבית במסגרת אינדיבידואלית ואישית ללימודי תעודה בתיק עבודות. תהנה בצפייה.
