עיצוב גרפי – אסטרטגיה של עיצוב גרפי לעסקים חוקים וכללים:

עיצוב גרפי 2020  – הכל על אסטרטגיה של עיצוב גרפי לעסקים, חוקים וכללים.

עיצוב גרפי הוא מרכיב חשוב בשיווקו של כל עסק, והוא מוצר משלים וגם כזה שעומד בפני עצמו, בכל מה שנוגע לעמידה מול טקסט. עיצוב גרפי הוא תחום שכולל לא מעט חוקים ודרישות מכיוון שהמעצב מופקד על רגשותיו של הלקוח הפוטנציאלי ויכול באחת אלמנט עיצובי לסייע לעסק להצליח או להתרסק.

למה? כי אנשים נחשפים לחומרים הוויזואליים שכל עסק מפיק, בעיקר היום בעידן האינטרנט, עידן בו כל אחד יכול להפיץ איזה מידע שהוא רוצה. היום עיצוב גרפי נכון הוא קריטי, וזו הסיבה שהוא צריך להיות תחת חוקים וכללים ברורים.

לדוגמא – צבעים

אם ניקח את עולם הצבעים כדוגמא, נבין ששימוש לא נכון בהם יכול לעשות הרבה יותר נזק מאשר התועלת שהיתה מבוקשת. לדוגמא, עסק שרוצה לשדר נינוחות והרמוניה, רוצה לגרום ללקוחות שלו להרגיש שהם הגיעו למקום הנכון ולקנות בבטחה מוצר או שירות כלשהוא, סביר להניח שאם בתהליך הרכישה יהיו הכפתורים באדום, זה יפחית דרמטית את כמות הרכישות. למה? כי אדום הוא צבע של אזהרה. אדום הוא צבע של הפחדה והוא יותר דחייה בכל מה שנודע לתשלום ולעסקאות.

מצד שני, אתר שרוצה לשדר תחושה של אנרגיה ותשוקה, אם יעשה שימוש באדום במקומות הנכונים יוכל להשיג את האפקט הרצוי. כי לאדום יש גם את האפקט הזה והכל תלוי במה רוצים להשיג.

חוקים בעיצוב גרפי שנכתבו בדם…

טוב, הם לא באמת נכתבו בדם ואל צריך להגזים, אבל בהחלט יש חוקי עיצוב שצריך לשים לב אליהם. למה? כי זה קריטי לאפקטיביות של העיצוב. עיצוב גרפי הוא אסטרטגיה שלימה ומרכיב חשוב באסטרטגיה כזו הוא העיצוב הגרפי שילווה את החומרים הפרסומיים. יש בדרך כלל לא מעט חומרים פרסומיים שרצים הן בזירת האון ליין והן בזירת האוף ליין, והם צריכים להיות מעוצבים נכון.

איך עושים את זה? בוחרים את המעצב הגרפי הנכון, זה שצבר ניסיון ויכול להציע את שירותיו, זה שמכיר את החוקים ופועל על פיהם בכדי להשיג את התוצאות הרצויות בעיצוב הגרפי.

כדי לעצב עיצוב גרפי לעסקים צריך לזכור מספר עקרונות כללים לעיצוב:

  • כל עסק צריך שתהיה לו מצגת מוצרים,פליירים,כרטיסי ביקור,לוגו כרזות,מודעות באנרים וכולי. חומרי השיווק שלהם אמורים להיות על פי קווי עיצוב חוזרים כדי לשמור על רצף עיצובי אחיד. נמצא את התכלית לעיצוב גרפי, התועלת, הניווט באתר התקשורת עם הקהל וננסה להעביר מידע בצורה קלילה ופשוטה. נאסוף מידע על המוצר כדי להתחיל לקשר את הצבעים למוצרים הספציפיים שנשלב בגרפיקה. חזותיות וארגון ויזואלי, תרשימים ועוד יצרו שפה ויזואלית גרפית נוחה כדי לתת דימוי ומשמעות חיוביים למוצר. נתייחס לקבוצת הגיל ואזורים גאוגרפיים נתייחס לתכונות הצבע ונשתדל להעביר את הצבעים בעיצוב גרפי על פי תורת הצבעים המקובלת ונתייחס למשמעות כל צבע וצבע בנפרד.

עיצוב גרפי - אסטרטגיה של עיצוב גרפי לעסקים חוקים וכללים

נשמור על איזון ודומיננטיות ויזואלית גרפית מושלמת ליצירת הרמוניה מתמשכת.

נעצב בקומפוזיציה גראפית מושלמת כדי להעביר לקורא את ההרמוניה הויזואלית. העיצוב והגרפיקה העסקית חייב לכלול צורות,קווים,אלמנטים ואיזון צבעים משתלבים לערכים גראפיים אחרים. ניצור מניפולציות לתמונות וקשר ויזואלי בין התמונה לטקסט נשלב אפקטים של צבעים בעיבוד התמונה כדי לשמור על הקשר בין התמונה למוצר שאנחנו מוכרים בדרך כלל עיצוב התמונות נעשה לרוב בתוכנת הפוטושופ.

2019-08-20T17:29:37+03:00