עיצוב גרפי-אסטרטגיה של עיצוב גרפי לעסקים חוקים וכללים:

כדי לעצב עיצוב גרפי לעסקים צריך לזכור מספר עקרונות כללים לעיצוב:
כל עסק צריך שתהיה לו מצגת מוצרים,פליירים,כרטיסי ביקור,לוגו כרזות,מודעות באנרים וכולי.
חומרי השיווק שלהם אמורים להיות על פי קווי עיצוב חוזרים כדי לשמור על רצף עיצובי אחיד.
נמצא את התכלית לעיצוב גרפי,התועלת,הניווט באתר התקשורת עם הקהל וננסה להעביר מידע בצורה קלילה ופשוטה.

נאסוף מידע על המוצר כדי להתחיל לקשר את הצבעים למוצרים הספציפיים שנשלב בגרפיקה.
חזותיות וארגון ויזואלי,תרשימים ועוד יצרו שפה ויזואלית גרפית נוחה כדי לתת דימוי ומשמעות חיוביים למוצר.
נתייחס לקבוצת הגיל ואזורים גאוגרפיים
נתייחס לתכונות הצבע ונשתדל להעביר את הצבעים בעיצוב גרפי על פי תורת הצבעים המקובלת ונתייחס למשמעות כל צבע וצבע בנפרד.

נשמור על איזון ודומיננטיות ויזואלית גרפית מושלמת ליצירת הרמוניה מתמשכת.
נעצב בקומפוזיציה גראפית מושלמת כדי להעביר לקורא את ההרמוניה הויזואלית.
העיצוב והגרפיקה העיסקית חייב לכלול צורות,קווים,אלמנטים ואיזון צבעים משתלבים לערכים גראפיים אחרים.
ניצור מניפולציות לתמונות וקשר ויזואלי בין התמונה לטקסט נשלב אפקטים של צבעים בעיבוד התמונה כדי לשמור על הקשר בין התמונה למוצר שאנחנו מוכרים בדרך כלל עיצוב התמונות נעשה לרוב בתוכנת הפוטושופ.

2017-09-04T17:57:13+00:00