מדריך מהיר - מדריך הסבר התחלה איך להפוך למעצב גרפי לקראת 2023

מדריך מהיר – מדריך הסבר התחלה איך להפוך למעצב גרפי לקראת 2023 – איך להתחיל קריירה עצמאית של עיצוב גרפי – שנה את הקריירה שלך ולמד עיצוב גרפי במהירות

קורס פוטושופ מסלול גרפיקה ועיבוד תמונות יעסוק בנפלאות של התוכנה ADOBE PHOTOSHOP CS6 שנכנסה בשנים קודמות גם לשוק הישראלי בסערה רבה, פוטושופ סי אס 6 מאפשרת לקצר זמנים רבים בעבודה בתוכנה לעריכת תמונות בעברית או באנגלית תלוי איזה תוכנה התקנתם, היכולות החדשים של פוטושופ מאפשרות עבודה מהירה יותר בכל מה שקשור לעבודה עם תמונות רבות, מברשות לפוטושופ חדשות עם אפשרויות הטענה חדשות מרהיבות עיניים, בפוטושופ תוכלו לעשות עיצוב תמונות בחינם לעצמכם ללא תלות במעצב גרפי או גרפיקאי כתוכנה לעיצוב גרפיקה לאחר מעבר של לימודי תוכנת פוטושופ.

מה אקבל לאחר קורס פוטושופ תוכנה לעיצוב גרפיקה ?

לאחר לימוד פוטושופ תוכנה לגרפיקה ממוחשבת תוכלו לעסוק בנושאי עיצוב ומיתוג תלמדו את כל נושאי עיצוב לוגו בפוטושופ, תוכלו לבנות אתר העוסק בעיצוב תמונות ולהציג את כל עבודותיכם בתוכנה עם מניפולציות רבות שיצרתם, פוטושופ משמשת גם כתוכנה לבניית לוגו, תלמדו איך מעצבים לוגו, יצירת לוגו בפוטושופ יהיה מנימליסטי ביותר עם דגש של העברת מסר עם אפקטים מנימלסטיים ביותר כדי לא להעמיס ולהעביר את העיצוב הנקי והקלאסי, מרבית תחרות עיצוב לוגו שנערכות לעתים מוצגים בהם גם לוגואים שנעשו תוכנות עיצוב גרפי שכוללות את תוכנת אדובי פוטושופ, בפוטושופ תוכלו לעצב עטיפה של פולדר, עיצוב כריכה לספרים, עיצוב מודעות וכולי, במהלך לימודי קורס פוטושופ תגעו בכל הנושאים המוזכרים כדי לספק לכם ידע רב בעיצוב, קורס פוטושופ לצלמים העוסק בעיבוד תמונות בלבד יעסוק בנושאי עיצוב תמונות ופחות בנושא הגרפי, חברות גרפיקה אשר עוסקות בנושאי יצירת לוגו בעברית משתמשות בין היתר במעצבים גרפיים אשר עוסקים בתוכנת פוטושופ בלבד כדי להכין לוגואים מעוצבים.

קורס פוטושופ ויצוא הקבצים לתוכנות לעיצוב אתרים

עיצוב לאתרים החל מעיצוב ובניית לוגו של חברות יעשה בתוכנה עיצוב גרפי תוכנת אדובי פוטושופ או תוכנת האילוסטרייטור , תוכנות עיצוב תמונות פוטושופ משרתות חברות עיצוב גרפי ובניית אתרים את נושא בניית האתר והעיצוב, יצירת תדמית החברה ויצירת אווירה באתר יעשה אך ורק על ידי תוכנות גרפיקה ועיצוב החל מעיצוב כפתורים לאתרים ועד יצירת אפליקציות, גלריות של תמונות, באנרים ועוד, הכנת לוגואים באתרי אינטרנט יהיו ברזולוציות נמוכות מאוד כדי לבצע טעינה מהירה של דף האינטרנט, לוגו לעסקים שונים או לוגו לחברה מכובדת יעשה אך ורק בתוכנות לעיצוב גרפי כי תוכנות לעיצוב אתרים כמו אלמנטור או וורדפרס אינן מסוגלות לבנות לוגו לאתר אלא עסוקות בנושאים שונים של האתר ולא בעיצוב גרפי.

תוכנה לעיצוב אלבום תוכנת עיצוב גרפי – פוטושופ

פוטושופ משרתת את חברות עיצוב התמונות החל מחברות לעיצוב אלבומים דיגיטליים לענף האירועים, פוטושופ משרתת צלמים כדי לתקן תמונות לאחר צילום באירועים, הענף החדש שנכנס לתחום האירועים הוא תוכנה להדפסת מגנטים פוטושופ, באמצעות תוכנת פוטושופ תוכלו לערוך מאות תמונות של אירוע ליצור אווירות שילובי תמונות ולהנציח כל אירוע כספר דיגיטלי או אלבום דיגטלי, מרבית העוסקים בעיצוב אלבומים דיגיטלים עובדים במקצוע זה מהבית עם מספר צלמים אשר מספקים להם עבודה ברצף,  מחיר של אלבום דיגיטלי משתנה בהתאם לכמות העבודה שמספק הצלם למעצב גרפי ואו הגרפיקאי.

תוכנה לעריכת מגנטים תוכנת אדובי פוטושופ

תוכנה להדפסת מגנטים משתמשת בשירותי תוכנת פוטושופ אשר בתוכנה מלבישים את כל העיצוב החוזר של המגנטים בליווי הקדשה אישית של בעל האירוע, פוטושופ תספק רקעים יפים למגנטים תוך הדבקה של התמונה שצולמה קודם על המגנט בשילוב עיצובים מוכנים מראש או תבניות שעוצבו במיוחד לאירוע.

מהם עקרונות העיצוב הגרפי ולמה הם כל כך חשובים כדי להיות מעצב גרפי מצליח בחברות הייטק ושיווק תדמיתי?

כיום מעצבים גרפיים שעובדים בחברות הייטק או שנותנים שירותים ופרסום בשיווק עסקים ליצירת נוכחות דיגיטלית צריכים לדעת את עקרונות העיצוב הגרפי לאורכם ולרוחבם. עקרונות אלה מלווים את ההצלחה של כל מסע פרסומי כדי לקדם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם מוצרים תדמיתיים שיווקיים ועוד. המעצבים הגרפיים לומדים את כל הנושא של תורת הצבעים כדי לגרום לפרסומים באינטרנט או כל מוצר דפוס שצריכים להוציא לפועלך להיות מקדם החברה. מיתוג הוא תחום רחב מאוד שהסטודנטים לומדים אותו לכל אורך הקורס כדי לעזור לעסקים למכור יותר. בכתבה תוכלו לראות סרטונים רבים שמדברים על עולם העיצוב הגרפי שנעשו על ידי מיטב המדריכים שעובדים בבית הספר. הסרטונים נעשו בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה לבדוק את מידת ההתאמה שלו לעולם זה. בהמשך הפסקאות נסביר על עולם העיצוב הגרפי ועבודה בתחום ומה ההבדלים בין עיצוב גרפי לגרפיקה ממוחשבת.

עקרונות העיצוב הגרפי כוללים חוקים רבים שאותם מעצבים גרפיים לומדים בתקופת ההכשרה וההסבה המקצועית שלהם.

עקרונות העיצוב גרפי כוללים את כל ההבנה מעבר למותג כלומר על המעצב הגרפי לחשוב בכובד ראש כיצד לקדם את העסק ולכן עליו ללמוד וליצור איפיון של המותג. עקרונות אלה יהיו כוללים את הקומפוזיציה העיצובית ובאיזה צבעוניות להשתמש כדי לגרום למשקלים ולאלמנטים בגרפיקה להיות מסודרים נכון. עיצוב תדמית ועסק נעשה אך ורק על ידי מעצב גרפי שיכול לגרום לתדמית השיווקית ברשתות החברתיות לבצע את הפעולה. יש הבדל מאוד גדול בין עיצוב תדמית לשיווק ובין עיצוב תדמית למכירות. פרסומת מכירתית ופרסומת שיווקית היא לא אותו דבר וסגנון העבודה הוא מאוד שונה. המעצבים הגרפיים לומדים אין ספור תורות וחוקים ומשתמשים ביישומי חברת אדובי כדי להוציא את כל סגנונות העבודה האלה לאלמנטים החזותיים. יישומי חברת אדובי שהם פוטושופ, אילוסטרייטור ואנדיזיין זה המסלול הראשון של מעצבים גרפיים. לאחר מכן תוכלו להמשיך למסלול תקשורת חזותית שם הם לומדים שפות חדשות ותוכנות שונות.

שימוש בעקרונות העיצוב הגרפי להצלחת מסע פרסום:

כיום עסקים ללא נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות עמו פייסבוק ואינסטגרם לא יכולים לקדם את המוצרים שלהם בכל סגנון שהם היו רוצים להגיע אליו. תקופת הקורונה הייתה מאתגרת מאוד לבעלי עסקים ונוכל לראות שעסקים שלא היה להם אתר אינטרנט או רק חנות פיזית היו צריכים לעבור לרשת להתחיל למכור ולעשות משלוחים למוצרים שלהם. הביקוש למעצבים הגרפיים בתקופה הזו קפץ מאוד ולכן מעצבים גרפיים הם אלה שגרמו לעסקים להמשיך לשרוד בתקופה זו. ידיעת העקרונות בעיצוב הגרפי הם חשובים מאוד כי בצורה זו אפשר להציג מגוון רחב של מוצרים ושיווק פרסומי ברשתות החברתיות. פרסומת או מודעה שלא תהיה מסוגננת בצורה נכונה או שהמעצב הגרפי לא יקלע או יבחר את הצבע הנכון לחברה הוא יוכל לעשות נזק תדמיתי בלתי הפיך. לוגואים או כל נושא של מיתוג הוא לא נושא שמחליפים כל הזמן אלא חייבים לשמור על צורה קבועה לכל אורך העבודה בגרפיקה. בתקופת הלימודים תעברו הכשרות מקצועיות ותצטרכו לבנות תדמית עסקית שכוללים אין ספור סגנונות עיצוב לתיק העבודות שלכם היות ותיק העבודות הוא הדבר החשוב ביותר כדי להתקבל למקומות עבודה.

תיק העבדות בעיצוב גרפי למה הוא כל כך חשוב? איך אני יכול לקדם את עצמי באמצעות תיק העבודות?

כיום זה לא משנה אם סיימת מכללה לעיצוב גרפי וקיבלת תואר ראשון או אם למדת תקשורת חזותית במסלול תואר שני. מה שחשוב היום בעולם ההייטק בענף השיווק והפרסום עסקים זה אך ורק תיק העבודות שלך. בתיק העבודות בודקים כיצד חשבת על עקרונות העיצוב הגרפי בצורה מקצועית וכיצד אתה יכול להציג במגוון של מוצרים שיווקיים או פרסומיים בצורה נכונה. תיק העבודות הוא זה מה שקובע איך אתה באמת נראה. תיק העבודות הוא הכרטיס ביקור הדיגיטלי של כל מעצב או גרפיקאי מתחיל. נוכל להגיד לכם שבעת ראיון עבודה הדבר היחיד שיבקשו ממכם זה הסברים למה עיצבתם בסגנון כזה או אחר. ככל שהסגנונות שלכם שיהיו מקובלים למה שקורה היום תוכלו להשתלב בתעשייה זו במהירות. במהלך הריאיון עבודה שלכם יבקשו ממכם הסברים באיזה תוכנות עיצבתם את סגנונות העבודה ולמה. מאוד חשוב לתת תשובות ענייניות כדי להראות שאתם מקצועיים. מומלץ לשלוח את תיק העבודות דרך אתר אינטרנט תחת קטגוריות רבות עם סגנונות של עיצוב אחרים. לדוגמה במידה ואתם רוצים להראות ציור ואיור דיגיטלי אסור לערבב את זה עם פרסומות ומודעות עליכם לפתוח מספר קטגוריות באתר ובכל קטגוריה למקד את נושא העיצוב שאותו עשיתם במהלך הלימודים.

אין לי ניסיון בעיצוב גרפי:

זה לא משנה אם יש לכם ניסיון בעולם העיצוב הגרפי או לא מה שחשוב שתראה נכונות וחשיבה מעבר לעיצוב גרפי רב תחומי. ככל שיש לך יותר תחומים שעיצבת ואתה מראה טרנדים שלא נראו עד כה בהחלט תוכל להשתלב בתעשייה זו במהירות. תצטרך להראות פונטים שונים וסוגי כתב בהתאם לקונספט העיצובי ועד עיצוב אתרי אינטרנט ואפליקציות. כיום תעשיות ההייטק ומשרדי פרסום דווקא מעדיפים לעבוד עם אנשים שאין להם ניסיון בגלל שהם מגיעים עם רוח חדשה והם מותאמים לאחר סיום הלימודים למה שקורה בשוק. לעומת מעצבים גרפיים וותיקים שלא תמיד מראים נושאים חדשים והולכים על קווים קרועים. מרבית בוגרי מסלול לימודים זה בוחרים לעבוד בתור פרילנסרים ולתת שירותי שיווק ופרסום גם לעולם הדפוס וההפצה ובמקביל לתת שירותי גרפיקה ומיתוג לחברות הייטק. בוגרי מסלול לימודים זה יכולים להתחיל ללא ניסיון עם שכר של שתיים עשרה אלף שח בחברות הייטק ובמשרדי פרסום. נוכל להגיד לכם שאם אתם אוהבים את עולם האומנות הדיגיטלית בהחלט תמצאו בתחום זה אין ספור אפיקי עבודה שונים.

לימוד אונליין?

כיום עם תקופת הקורונה המאתגרת גרמה למכללות רבות לעבור ללמד אונליין. בית הספר סולו מבצע את זה כרב קרוב לחמש עשרה שנה דרך תוכנות חיבור שונות שמאפשרות למורה לראות את המסך של הסטודנט. השיעור הוא פרטי לכל דבר במהלך השיעור המורה מלמד את הסטודנט חומרים שונים מעולם העיצוב הגרפי תוך שימוש ביישומי תוכנות חברת אדובי. בשיעור פרטי ואישי המורה איתך בלייב ויש לך אפשרות לשאול כל שאלה ולעצור את המורה בכל שלב במידה ודברים לא ברורים לך. בלימוד פרטי המורה יכול לתת לכם אין ספור תחומים שונים שיגרמו לכם לתיק עבודות מקצועי ומבוקש. תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום ולשוחח עם יועצי הלימודים על איך אתם יכולים ללמוד את תחום זה מהבית עד אז אנחנו מאחלים לכם צפייה נעימה בכל תחומי העיצוב.