מגוון צבעים שונה איך לעשות תמונה חתוכה וצבעונית בפוטושופ - מדריך לימודי פוטושופ חינם  לייצר ערבוב צבעים

מגוון צבעים שונה איך לעשות תמונה חתוכה וצבעונית בפוטושופ – מדריך לימודי פוטושופ חינם  לייצר ערבוב צבעים

מכללת סולו ללימודי עיצוב גרפי און ליין בהדרכה אישית ופרטית מציעה לכם ליהנות ממגוון עשיר ורחב של קורסים, סרטונים ומדריכים בנושאי העיצוב השונים לרבות עיצוב גרפי, בניית אתרים באינטרנט, גרפיקה ממוחשבת ותוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. הסרטון הנוכחי מדגים כיצד ניתן לקחת תמונה ולחלק אותה לרשת של ריבועים באמצעות חלוקה מסוימת של צבעים. הסרטון קצר קולע ונגיש מאד הן לאנשים ללא רקע קודם וניסיון בתוכנה וכמובן גם לאנשים שלמדו להכיר את הבסיס לעבודה עם התוכנה.

שלבים ראשונים לחיתוך תמונה בצבעים

אז בתחילה נבחר אזור מסוים בתמונה שעליו נעבוד במסגרת חלוקתה של התמונה למספר חלקים שונים. נבחר פקודה שמאפשרת לנו לייצר ערבוב צבעים מגוון. לאחר מכן נצבע את האזור שבחרנו ועם כלי המוב נעתיק אותה לאזור אחר ומקביל בתמונה. את האזור הנוסף בתמונה נצבע במגוון צבעים שונה. קח הלאה עד לקבלה של תמונה מחולקת על פי גוונים מעורבבים שבחרנו. חשוב לציין כי סרטון זה הוא רק אחד מיני רבים המדגימים אפשרות לעריכת תמונה בצורה מדהימה בתוכנת פוטושופ.
להשיג מראה מקצועי בכל עבודה של עיצוב גרפי

להשיג מראה מקצועי בכל עבודה של עיצוב גרפי

על מנת להשיג מראה מקצועי בכל עבודה של עיצוב גרפי חשוב מאד להקפיד על בחירה נכונה של צבעים. לצבע יש כאן חשיבות ראשונה במעלה והוא למעשה מהווה את פריסת האלמנטים השונים שבחרנו והתאמתם לאחר מכן לקונספט הכללי. צביעת האלמנטים השונים היא עניין של טעם אישי ואינטואיציה מסוימת לצד שיקולים מקצועיים ופיקוח על יצירתו של קונספט גרפי המשלב בחובו גוונים שונים. יש לבחון בצורה יסודית כמה נקודות מרכזיות טרם מחליטים לשלב צבעים מסוימים בפרויקט העיצובי.
בניית אתרים

נקודות אלו מזוהות עם התחושה האישית של המעצב לגבי הצבעים הנבחרים, ההשפעה שמייצר כל צבע על מצב הרוח הנוכחי- האם למשל מדובר בצבע ידידותי, נועז, רשמי ומושך. חשוב לציין כי ישנה חשיבות מכרעת לעניין הצבעים כל עוד אנו מדברים על עיצוב גרפי של אתרי אינטרנט, שם כל צבע יכול להוות סיבה מספיק טובה להישארותו של הגולש באתר או לעזיבתו לאחר כמה שניות בודדות את האתר.

איך אני יכול למצוא עבודה בטכנולוגיה עילית?

האם אתה רוצה לעשות שינוי קריירה להייטק או עיצוב גרפי? חשבתם להיות מעצבים גרפיים כבר הרבה זמן אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? הכנו עבורכם שיעורי הסבר מעולים שנעשו על ידי גדולי מורים המלמדים בבית הספר במאמר הבא. ההרצאות מדגימות בדיוק מה קורה בתחום העיצוב הגרפי הבינתחומי ומולטימדיה, כמו גם איך מעצבים גרפיים יוצרים אתר אינטרנט. מכיוון שהקשר בין גרפיקה לפיתוח אתרים די הדוק, הפוסט נתמך בשיעורים יוצאי דופן שעשויים להסביר אם אתה מתאים למגזר הזה או לא. אנחנו יכולים להגיד לך כבר עכשיו שאם אתה מעריך או מעריץ את עולם העיצוב הגרפי, אין ספק שאתה מצטרף למגזר מסקרן ומדהים שיאפשר לך להרוויח קריירה ובו זמנית לעבוד מהבית.

איך אפשר למצוא עבודה בהייטק?

לרוב מניחים שתעשיית ההייטק מעסיקה אך ורק מהנדסים שלמדו מדעי המחשב או בעלי תואר ראשון. אנו יכולים לספר לכם שמעצבים גרפיים רבים נכנסים כעת לעסקי ההייטק ומשתפים פעולה עם מפתחים ומתכנתים כדי לספק להם את כל השפה הוויזואלית שהם צריכים. מעצבים גרפיים הם אלה שמחליטים כיצד יתפתחו הסחורה של חברות היי-טק, מעיצוב ממשק תוכנה ועד לפריטים שחברות טכנולוגיה רבות בונות. למגזר זה יש ביקוש רב, ובשוק זה קיים מחסור משמעותי של מעצבים גרפיים.

מדוע יש גירעון פרסונלי בעיצוב גרפי?

עיצוב גרפי הוא יותר מסתם קריירת היי-טק. אנו יכולים לראות שתעשיית הדפוס ממשיכה להזדקק לאספקה ​​בלתי פוסקת של מעצבים גרפיים, וכתוצאה מכך מחסור בעבודה. בעבר, רוב המעצבים היו עובדים אך ורק בתעשיית הדפוס לעיצוב מדבקות או אריזות למוצרים שונים. כיום המצב שונה מאוד, והרבה בוגרים מעדיפים לעבוד בחברות הייטק כי השכר גבוה בהרבה ויש יותר אפשרויות להתקדם. משרות ההייטק הללו לא היו קיימות לפני כמה שנים, ובשל כך יש להן ביקוש רב.

רוב בוגרי העיצוב הגרפי בוחרים לעבוד מהבית ולספק שירותי עבודה עצמאיים לעסקים וללקוחות, כמו גם לעולם השיווק והמיתוג, שלא מפסיק לקחת מעצבים, במיוחד בתקופת הקורונה, כאשר עסקים רבים הבינו שהם יכולים. לא קיימים אם הם לא היו מקוונים.

מה עושה מעצב גרפי בתעשיית ההייטק?

כיום, מעצב גרפי עם ניסיון מועט ופורטפוליו חזק עשוי להתחיל להרוויח 18,000 שקלים נטו. אם יעבוד בענף הדפוס הוא יקבל שכר נמוך משמעותית של 13 אלף שקל נטו ללא ניסיון. כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור תיק עבודות מכיוון שזו הדרך היחידה לקבוע אם אתה מקצועי או מעצב גרפי מיומן. תוכל לראות כיצד תימשך מיידית לכל סוג של עבודה שכן תיק העבודות מראה חשיבה מחוץ לקופסה ומשימות שטרם נראו בעבר באף תחום אחר.

בעידן ההייטק, מה לומדים מעצבים גרפיים?

מעצבים גרפיים לומדים קודם כל לחשוב על מה זה ויז’ואל גרפי וכיצד לערבב צבעים בצורה מקצועית, ובמקביל גם לומדים את כל פסיכולוגיית העיצוב הגרפי בשנת 2022, המכילה אלפים רבים של כללים שנרכשו בקורס תקשורת חזותית ועיצוב גרפי. הקורס מתחיל בעבודה על יישומי גרפיקה כמו Photoshop Illustrator ופריסה בתוכנת אינדיזיין. לכל תוכנית יש נושא מסוים שהיא מתמקדת בו תוך כדי לימוד מעצבים גרפיים, ואת ההסברים הרחבים ניתן לראות בעמוד זה באמצעות הקורסים המקוונים לעיצוב גרפי שיצרנו במיוחד עבורך.

מהי בעצם תקשורת חזותית?

תקשורת חזותית היא המשך למסלול המעצבים הגרפיים בו מתוודעים הסטודנטים לעולם דרישות ההייטק, כמו פיתוח גרפיקה לאפליקציות ועיצוב לקמעונאים מקוונים. בעידן ההייטק, מעצבים גרפיים נדרשים לערוך קטלוגים שיווקיים תוך הסבר אינפוגרפיקה בצורה מקובלת מבחינה ויזואלית.

תקשורת חזותית היא דיסציפלינה. מה אתה מגלה?

בתכנית תקשורת חזותית תלמדו על האינטרנט וכיצד לשווק עסקים בכל מדיה מקוונת אפשרית, החל מיצירת פרסומות ופרסומות לרשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק ועד ליצירת באנרים שיווקיים לאתרים ובלוגים שונים כדי להעלות את המותג לאתר. תנועה שהיא דורשת. תלמדו כיצד להקים אתר אינטרנט ולפתוח דפים במערכות עבודה וורדפרס, וכן כיצד לנצל את Elementor ליצירת חווית משתמש. במקביל, תיצור אפליקציות בתוכנת אדובי. אדובי נחשבת לרוב כמעסיקה היחידה של גרפיקאים.

מהי בעצם תוכנת גרפיקה של אדובי וכמה היא עולה?

כדי לעבוד בתחום העיצוב הגרפי וההייטק, עליך להשתמש בתוכנת הגרפיקה של אדובי, שהיא החברה היחידה שמשלמת למיליוני אנשים תלוש שכר חודשי. במהלך תקופת הלימודים תשלמו 70 שקלים לחודש לשימוש ברישיון חוקי בכל תוכנות החברה ולאחר שנה תצטרכו לשלם עלות קבועה של 100 שקלים לחודש. האפקטיביות של השימוש בתוכנת אדובי היא די גדולה מכיוון שהן מתעדכנות עבורך באופן עצמאי מדי חודש ויש לך ספרייה עצומה של תמונות מול גופנים רבים שבהם אתה יכול להשתמש בחינם.

מדוע תיק עיצוב גרפי חשוב לנו כל כך?

תיק עיצוב גרפי הוא הדרך היחידה לקבוע אם מעצב גרפי הוא מקצוען או לא. אין ספק שהם יוציאו אותך לעבודה כשהתיק יזהה טרנדים חדשים שטרם הבחינו בהם. היום זה לא משנה אם יש לך תואר ראשון או שני בהנדסת מחשבים או גרפיקה; מה שקובע הוא שאתה באמת מבין את כל הכללים שמלמדים אותך בבית הספר.

איך בית הספר מחנך באמצעות האינטרנט?

כולנו ראינו מה קרה בתקופת הקורונה, כאשר עסקים רבים החלו להשתמש במחשבים ועולם החינוך החל ללמד תלמידים בבית באמצעות מערכות זום לחיבור מרחוק. כבר למעלה מ-15 שנה, בית ספר סולו מלמד מולטימדיה ותקשורת חזותית דרך האינטרנט במסגרת פרטנית ובהתאמה אישית, ללימודים מוסמכים ותיק עבודות.

וורדפרס או גרפיקה ממוחשבת?

במהלך השיעור, המדריך מתאר תמרונים שונים במערכות וורדפרס או בגרפיקה ממוחשבת, ועל התלמיד לתרגל את המידע הנלמד בעקבות תיאור המורה. אם נושא לא ברור לאורך הפגישה הגרפית, המדריך יחזור על כל התנועות עד שהתלמיד ידע את כל הדברים שלמד באופן מקצועי. שיעורי בית ומשימות רבות ניתנות בסיום כל שיעור כדי לעזור לתלמידים לחזק את החשיבה שלהם וליצור הדמיות עיצוב בצורה מדויקת.

לימוד

תמיכה הסיוע בלימוד אינו מוגבל למפגש עצמו, וייתכן שלתלמידים יהיה קשר אישי עם המורים שלהם במהלך השבוע בין השיעורים. בית הספר או הסולו חושבים שגישה אינדיבידואלית היא הדרך הטובה ביותר לעודד תלמידים לייצר תיקי עבודות ולבסס סגנון עיצובי נבדל משלהם.

קבוצת בית ספר למעצבים גרפיים מתחילים

במשך כמעט עשור, בית הספר מקדם את קהילת הפייסבוק של בית הספר בכל דרך שהיא. כיום, למדינת ישראל יש למעלה מ-19 וחצי אלף חברות ההייטק הגדולות ביותר, אך אנו יכולים גם לראות את המוניטין של משרדי פרסום דיגיטליים שמנסים ללא הרף לייצר ויז’ואל ללא מומחיות. כולם מדגישים את נושא הפורטפוליו בהצעות עבודה שכן זה הדבר היחיד שבאמת יכול להמחיש עד כמה מעצב או גרפיקאי מיומן. אם אתה כבר בבית הספר, בית הספר שלך יקשר אותך לארגון זה כדי שתוכל לבנות שותפויות עסקיות עם מגוון חברות.

מיתוג רב תחומי מצריך שירותי שיווק ופרסום לחברות.

כיום, רוב הבוגרים בתחומי התקשורת החזותית והמולטימדיה, כמו גם פיתוח אתרים, בוחרים להקים משרד פרסום דיגיטלי ולתת שירותי שיווק ופרסום למשרדים למיתוג הוליסטי. אין ספק שלגרפיקאים רבים יש מחסור עצום ומובן שהם מעדיפים להרוויח הרבה יותר באופן פרטי ולא לחלוק עמלות עם משרד פרסום או כל חברה מתווכחת אחרת.

האם אתה מתאים לתעשיות העיצוב הגרפי וההייטק?

אנו קוראים לך ליצור קשר עם יועצי הלימוד  כדי ללמוד עוד על האופן שבו תוכל ללמוד את המגזר המבוקש ביותר מהבית ועד לעסקי המולטימדיה ולפיתוח אתרים. עד אז, אנו מאוד ממליצים לך לצפות בכל הקורסים שהכנו, במיוחד בעמוד זה, כדי לקבוע אם אתה מתאים לשווקי העיצוב הגרפי וההייטק. מקווים לראותכם בין תלמידינו.